Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a Badzo Po dec 05, 2011 11:13 pm

busa1750 je napisal/-a:Imam passata 1.8TSI z DSG menjalnikom, star je cca 5 mesecev. Meni osebno je ta kombinacija motorja in menjalnika vrhunska. Motor je izjemno tih in uglajen in se res dobro dopolnjuje z DSG-jem. Pri ročnem utegneš imeti z njim bistveno več dela z menjalnikom, tako mi pravijo.
Glede porabe je pa takole. Sam praktično nimam mestne vožnje, večinoma pa ga vozim na tempomat (radarski - ACC). Ponavadi imam na AC nastavljenega na 145, potem pa vozim kolikor je pač promet. Poraba pri tej hitrosti zelo zavisi, če imaš tekkočo vožnjo ali pa moraš velikokrat bremzati in ponovno pospeševati. Načeloma pa je okoli 7.8 litra. Recimo, ko se po gorenjki vozim v Ljubljano, cesta malo visi pride do službe poraba tudi na 6.5 litra. Ponavadi okoli 7. V obratni smeri, ko nabiram višino pa je med 7.8 do 8.2. Moja povprešna poraba (modus 2 na računalniku) je 7.8, imam pa do sedaj 16.000 km.
Kot rečeno vozim umirjeno, enostavno uživam v udobju. Če voziš cca 160, poraba kaj bistveno ne naraste, rekel bi da na cca 8.5 povprečje. A ja, imam limuzino, verjetno pomemben podatek. Pa z nižjim podvozjem (DCC). Zanimivo mi je, da poraba tudi pozimi skorajda ne naraste. Motor se izjemno hitro ogreje, verjetno bo to podatek. Večja razlika je poleti, ko je klima.
Meni 1.8 TSI veliko bolj sede kot diezel, enostavno uživam v tihi vožnji, da ne veš, da motor deluje. Menjalnik ga večinoma drži v nizkih obratih, med 1500 in 2500. Pri 145 ima 3000 obratov. Pri diesel (sem ga veliko probaval) ni tako. Je pa TDI seveda vrhunski glede ostalega, res neverjetno nič ne pije in je zelo živahen.


Super, končno nekdo ki dejansko ima v Sloveniji passata z bencinkso konjenico :bow
Poraba me niti toliko ne skrbi, niti ni v vprašanju preveč (dokler je v nekih mejah normale, kar pa sigurno je).
Mi pa zelo prav pride podatek, da se motor hitro ogreje.

Še to: tvoj DSG ima 7 stopenj!?
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a sonic To dec 06, 2011 12:43 am

Badzo je napisal/-a:Še to: tvoj DSG ima 7 stopenj!?
Hehe, to ti sicer ne rabi on povedat, piše v podatkih ki jih lahko najdeš na netu - skratka z 1.8 TSI ima DSG 7 prestav.
Vir:
http://www.volkswagen.si/files/si/download/datei/596.pdf
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a Badzo To dec 06, 2011 9:11 am

sonic je napisal/-a:
Badzo je napisal/-a:Še to: tvoj DSG ima 7 stopenj!?
Hehe, to ti sicer ne rabi on povedat, piše v podatkih ki jih lahko najdeš na netu - skratka z 1.8 TSI ima DSG 7 prestav.
Vir:
http://www.volkswagen.si/files/si/download/datei/596.pdf


Hvala oops
 
busa1750
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po dec 05, 2011 10:37 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a busa1750 To dec 06, 2011 11:09 am

Dodam še tole, drži, da ima 1.8 7 stopenj, motorji kateri premorejo več navora pa 6 stopenj. In ravno teh kombinacija tega motorja s 7 stopenjskim DSG je po mojem občutku res prava terna, nikakor nikoli nimaš občutka, da mu primanjkuje navora.
Morda še kakšen podatek kateri bi ti utegnil koristiti in mene osebno navdušuje. Vseskozi imaš občutek, da je avto zelo dinamičen, dinamično se odziva na zelo male pritiske na gas. To ti daje občutek večje moči kot jo v resnici premore. Tudi DSG v resnici ogromno prestavlja vendar se tega sploh ne zaveš, ker je motor tako zelo tih in DSG to večinoma počne zelo neopazno tudi zaradi 7 stopenj so razlike male. V TDI se to prestavljanje bolje sliši :) Ob polnem plinu vleče zelo spodobno, takrat ga tudi slišiš, vendar nikakor ni moteč in nikakor ne daje občutka, da bo razpadel, če ga vrtiš v rdeče polje. Dobi športen prizvok, ampak jaz tega skorajda nikoli ne počnem, ni potrebe :) Meni osebno je pri turbo bencincu všeč tudi to, da od cca 3500 - 4000 naprej začne precej bolj divje nabirati obrate in se z veseljem zavrti za razliko od dizla.
Všeč mi je tudi, da delam s polno posodo goriva med 700 in 900 kilometri. Do 900 pridem, če grem na relacijo kjer so tudi regionalne ceste, ne samo AC. Če je AC pa na 800. Relacija in zelo malo mesta pa je 700.
Edina moteča zadeva na katero so me tudi drugi opozorili je hiter štart iz mesta. Takoj vrti v prazno, motor zelo hitro nabere obrate, in ne vem zakaj tega elektronika ne zna umiriti. DSG sicer zelo hitro šalta v drugo vendar sem bil na začetku, ko sem želel hitro speljati nekajkrat v neprijetni situaciji, nisem se premaknil in kao neki frajer škripal na križišču in tudi kao frajer popušil. tako, da se sedaj dobesedno izogibam hitrim štartom.
Ostalo pa lahko samo rečem, go for it ! Imam tudi kolege kateri imajo v drugih avtih isto mašino, v superb, pa eden ima CC. Vsi so zadovoljni njo. Predvsem kombinacija 1.8TSI/DSG 7 je zmaga. Pa moram priznati, da mi je to prvi lasten avtomatik, čeprav sem že prej velikokrat vozil avtomatiko. Ko se navadiš, ne želiš več brez tega. Zelo se poda tudi samemu passatu katerega sam dojemam kot zelo udoben potovalen avto s katerim prideš na cilj popolnoma spočit.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a SašoP To dec 06, 2011 11:45 am

Tko kokr pr ročnem menjalniku, morš tut vedt kako speljevat z avtomatikom. Je pa res da DSG dost hitrej šalta, kokr lahko normalen uporabnik, zato so pospeški celo kšno desetinko boljši. Js sm z mojim bivšim, sicer 2.0 TDI z DSG velikrat iz mesta štartu na polno, ga nism glih šparu, pa se mi zdi da nemorš tok hitr dohajat z ročko kokr ga DSG
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a R 34 GT-R To dec 06, 2011 12:03 pm

@busa, kako postavitev motorja pa imaš?
RiDe hArD
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a peroRS To dec 06, 2011 12:13 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:@busa, kako postavitev motorja pa imaš?


Vsi novejši Passati (model 3C) imajo prečno postavljene motorje.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a ejsim To dec 06, 2011 1:49 pm

busa1750: 2x dober opis avtomobila/delovanja ;)
 
busa1750
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po dec 05, 2011 10:37 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a busa1750 To dec 06, 2011 3:28 pm

@R 34 GT-R, novi Passati imajo prečno, enkrat prej pa sem imel stari 1.8T, ta pa je imel vzdolžno kot Audi. Sam sem se takrat odločal med A4 (brez opreme) in Passatom (z zelo veliko opreme) in me je tudi tam sam prodajalec opozoril na to. Da avto koplje kot zmešan na štartu. Audi ima vzdolžno tako, da ne vem če to kaj vpliva ? Vsekakor ima vzdolžni težišče malce nazaj pomaknjeno, saj je menjalnik tudi nazaj. Mi je pa hecno, ko sem vozil Audija je ta bolj plaval po cesti od Passata. Res pa je, da sem vozil osnovni A4 business, v passatu pa DCC. Se pozna verjetno. KO sem Audi prodajalcu to omenil se mi zdi, da je nekaj o progresivnem servu govoril, je pa to poznal.

Verjamem pa, da bi se tudi sam morda lahko naučil kaj bolje speljevati. Je pa morda problem tudi v tem kar sem prej opisoval, motor zelo reagira na drobne premike gasa. Tudi DSG zelo odločno spelje, če malce bolj pritisneš na gas. No še ena stvar, pri DSG je prva zelo kratka.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a sašo5 To dec 06, 2011 4:19 pm

peroRS je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:@busa, kako postavitev motorja pa imaš?


Vsi novejši Passati (model 3C) imajo prečno postavljene motorje.

........samo dodam; v vzdolžno postavljenem motorju DSG ni mogoč....
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a peroRS To dec 06, 2011 4:25 pm

sašo5 je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:@busa, kako postavitev motorja pa imaš?


Vsi novejši Passati (model 3C) imajo prečno postavljene motorje.

........samo dodam; v vzdolžno postavljenem motorju DSG ni mogoč....


...razen pri novejših močnejših Audijih (z vzdolžnimi motorji, kot so 3.0TDI, 3.0TFSI), ki imajo 7-stopenjski S-tronic (=beri DSG) ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shi ... udinal_DSG
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a lizard To dec 06, 2011 4:41 pm

busa1750 je napisal/-a:...Vsekakor ima vzdolžni težišče malce nazaj pomaknjeno, saj je menjalnik tudi nazaj. Mi je pa hecno, ko sem vozil Audija je ta bolj plaval po cesti od Passata. Res pa je, da sem vozil osnovni A4 business, v passatu pa DCC. Se pozna verjetno. KO sem Audi prodajalcu to omenil se mi zdi, da je nekaj o progresivnem servu govoril, je pa to poznal.


Ravno obratno. Audi ima vzdolžno postavljen motor a pogon spredaj, kar pomeni da mora celoten motor biti postavljen pred prednjo os, za njim pride menjalnik in šele nato os, torej je težišče pomaknejeno precej naprej. Passat ima pa motor prečno in pravtako pogon spredaj, kar pomeni da je motor nekje nad prednjo osjo, se pravi da ja manj mase pred prednimi kolesi kot pri Audiju, kar je seveda boljše.
Če bi pa Audi imel pogon zadaj pa bi vzdolžno psotavljen motor lahko bil v celoti za sprednjo osjo, takrat pa lahko dosežeš razporeditev teže 50:50, a temu žal ni tako, zato pa na stezi ponavadi BMW vedno šiša Audije... razen ko je mokro :P

A Audi ima po drugi strani spredaj precej bolj sofisticirano vpetje kot Passat (Audi ima multilink, torej 2 roki zgoraj in 2 spodaj, Passat pa klasični McPherson, torej ena roka spodaj), in tudi na splošno se je meni zdelo da Passat med vožnjo ni ravno na nivoju Audija.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a R 34 GT-R To dec 06, 2011 7:26 pm

sašo5 je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:@busa, kako postavitev motorja pa imaš?


Vsi novejši Passati (model 3C) imajo prečno postavljene motorje.

........samo dodam; v vzdolžno postavljenem motorju DSG ni mogoč....


Ravno zato sem vprašal, ker sem zadnjič vozil A4 z 8st DSG, mogoč pa ni zato, ker ga še ni, zatorej tudi ni kombinacije Q z DSG. Ampak pri A4 Q je pa najbrž vzdolžen ali to pol ni več to al kaj?

lastnik teme sorry za off
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a sašo5 To dec 06, 2011 8:09 pm

vozil si t.i. S-tronic :arrow: do neke meje podobno, vendar različno - DSG je samo en
 
Uporabniški avatar
rogacp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:14 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a rogacp To dec 06, 2011 8:46 pm

lizard je napisal/-a:
busa1750 je napisal/-a:...Vsekakor ima vzdolžni težišče malce nazaj pomaknjeno, saj je menjalnik tudi nazaj. Mi je pa hecno, ko sem vozil Audija je ta bolj plaval po cesti od Passata. Res pa je, da sem vozil osnovni A4 business, v passatu pa DCC. Se pozna verjetno. KO sem Audi prodajalcu to omenil se mi zdi, da je nekaj o progresivnem servu govoril, je pa to poznal.


Ravno obratno. Audi ima vzdolžno postavljen motor a pogon spredaj, kar pomeni da mora celoten motor biti postavljen pred prednjo os, za njim pride menjalnik in šele nato os, torej je težišče pomaknejeno precej naprej. Passat ima pa motor prečno in pravtako pogon spredaj, kar pomeni da je motor nekje nad prednjo osjo, se pravi da ja manj mase pred prednimi kolesi kot pri Audiju, kar je seveda boljše.
Če bi pa Audi imel pogon zadaj pa bi vzdolžno psotavljen motor lahko bil v celoti za sprednjo osjo, takrat pa lahko dosežeš razporeditev teže 50:50, a temu žal ni tako, zato pa na stezi ponavadi BMW vedno šiša Audije... razen ko je mokro :P

A Audi ima po drugi strani spredaj precej bolj sofisticirano vpetje kot Passat (Audi ima multilink, torej 2 roki zgoraj in 2 spodaj, Passat pa klasični McPherson, torej ena roka spodaj), in tudi na splošno se je meni zdelo da Passat med vožnjo ni ravno na nivoju Audija.


No menjalnik vsekakor ni pred osjo. Motor je pa pri BMWjih opazno bolj nazaj.

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a Tattoo- To dec 06, 2011 8:52 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Ravno zato sem vprašal, ker sem zadnjič vozil A4 z 8st DSG, mogoč pa ni zato, ker ga še ni, zatorej tudi ni kombinacije Q z DSG. Ampak pri A4 Q je pa najbrž vzdolžen ali to pol ni več to al kaj?

1.) Če si si vozil A4 s 7-stopenjskim S-Tronic (ali po domače DSG) menjalnikom...8-stopenjski S-Tronic (DSG) ne obstaja!

2.) Kombinacija quattro + S-Tronic (DSG) seveda obstaja!

3.) Vse A4 / A6 / A8 imajo vzdolžno postavljen motor. Od Audijev imata motor prečno postavljen samo A3 in TT (zato ta dva modela tudi nimata klasičnega quattro pogona s Torsen diferencialom, ampak Haldex sklopko a.k.a. 4MOTION pogon).

sašo5 je napisal/-a:vozil si t.i. S-tronic :arrow: do neke meje podobno, vendar različno - DSG je samo en

S-Tronic je Audijevo poimenovanje menjalnika z dvojno sklopko (ali po domače DSG menjalnika)! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a sašo5 To dec 06, 2011 10:31 pm

Tattoo- je napisal/-a:
S-Tronic je Audijevo poimenovanje menjalnika z dvojno sklopko (ali po domače DSG menjalnika)! ;)

torej trdiš, da je S tonic v audijih popolnoma enaka/ista zadeva kot recimo DSG v vozilih s prečnim motorjem :?: Ne glede na dvojno sklopko, te imajo tako ali tako tudi druge znamke, pa vsseno noben menjalnik ne dosega karakteristik "pravega" VW-jvega DSG-ja ......ali pa sem narobe informiran :?:
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a Tattoo- To dec 06, 2011 10:50 pm

sašo5 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
S-Tronic je Audijevo poimenovanje menjalnika z dvojno sklopko (ali po domače DSG menjalnika)! ;)

torej trdiš, da je S tonic v audijih popolnoma enaka/ista zadeva kot recimo DSG v vozilih s prečnim motorjem :?:

Tako je! Seveda so potrebne določene prilagoditve za uporabo pri prečno ali vzdolžno postavljenih motorjih, ampak v osnovi je S-Tronic samo in le drugo ime za DSG...in enako je tudi PDK samo drugo poimenovanje za DSG pri Porscheju! ;)


P.S.: Evo, še skopirano iz Wikipedie:
After originally using the 'DSG' moniker, Audi subsequently renamed the Direct-Shift Gearbox to "S-Tronic".
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a peroRS To dec 06, 2011 10:59 pm

sašo5 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
S-Tronic je Audijevo poimenovanje menjalnika z dvojno sklopko (ali po domače DSG menjalnika)! ;)

torej trdiš, da je S tonic v audijih popolnoma enaka/ista zadeva kot recimo DSG v vozilih s prečnim motorjem :?: Ne glede na dvojno sklopko, te imajo tako ali tako tudi druge znamke, pa vsseno noben menjalnik ne dosega karakteristik "pravega" VW-jvega DSG-ja ......ali pa sem narobe informiran :?:


Ne vem, če si spregledal link, ki sem ga dal v prejšnjem postu:

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shi ... sverse_DSG

Kot je že @Tattoo napisal imaš tudi DSG, ki je prilagojen za vzdolžne motorje ;)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Passat 1.8TSI

Napisal/-a lizard Sr dec 07, 2011 1:35 am

rogacp je napisal/-a:No menjalnik vsekakor ni pred osjo. Motor je pa pri BMWjih opazno bolj nazaj.


Res je, sem narobe napisal. Motor, potem je diff na osi (zraven je tudi sklopka), za difom pa menjalnik. Upam, da se spet nisem zmotil :-P

Recimo tule je lepa primerjava Jaguarja XJ in Audija A8:

Slika

Slika

Pa samo pogon in motor:
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov