Bi rad videl junaka, ki lahko dokaže kaj si je kupil kar si drugače nebi, ko je prišparal tisti liter benza



mihaing je napisal/-a:A vi kupijete avte, da šparate ali da se kvalitetno pripeljete od A do B.
yani je napisal/-a:Relacijo SG - VE sem dal iz principa, ker sem hotel izpodbijat trditev, da če imaš tak nizko porabo, si avtomatsko ovira na cesti. V obratni smeri je poraba konkretno višja, mislim da nekje med 6 in7. Zdaj pa če gledaš to relacijo mesečno, pa je skupno povprečje nekje med 5 in 6. To pa je ugodna poraba, a ni? Zakaj se ne bi mogel kakovostno peljat in imet še zraven ugodno porabo? Razen za tiste ki je kakovostna vožnja pojem gas in premza, gas in premza.... tam pa tak ni čuda, da poraba ni nizka(in ja lastil sem si bmwja, vem kaj je to 'vožnja'.... )
Sem že prej napisal, poraba je odvisna načina vožnje oziroma od voznika. S temi novimi mašinami (pri vseh znamkah) ki imajo nizko kubaturo in turbino in posledično dovolj navora v nizkih obratih, se da izredno varčno peljat ne da bi te bilo strah, da si ovira ostalim. VARČNA VOŽNJA NI NUJNO POČASNA VOŽNJAsm mal občutka je potrebno imet na gasu in je vse možno.
Ceed je napisal/-a:Dej fantje nehajte ga kakat... Kaj se sploh o porabi TSIja oglašate tisti, ki ga ne vozite, to da gre octavija 1.2 230 km/h na zrak je čisto možno!
Lastna izkušnja z Ibizo, 6 potnikov, kamper prikolica, strešni kovček, 2 psa, 3 mačke, 23x6pack, klima, mestna vožnja, pa še neposesan...
IcEm4n je napisal/-a:pa bencin ti je kr ven zlival, a ne (k ga je blo v kestlu preveč)?![]()
![]()
![]()
King1 je napisal/-a:jack86 je napisal/-a:...še malo, pa bodo mlinčki TSI proizvajali bencin
Sej ga že. Še nisi slišal?![]()
lp
mmikolj je napisal/-a:King1 je napisal/-a:jack86 je napisal/-a:...še malo, pa bodo mlinčki TSI proizvajali bencin
Sej ga že. Še nisi slišal?![]()
lp
Ravnokar me je znanec ustavil na cesti in povedal, da njegov Golf 1.2 TSI proizvede natanko 1.25486966 litra bencina na 100 prevoženih. Odločitev je takoj padla. V ponedeljek bom prodal oba avta (ker ne morem spat zaradi porabe večje od 3.5 l/100km) in naročil 2 nova Golfa. Enega bele, drugega črne barve; oba pa seveda R-line z 18-colskimi platišči (da bodo imeli sosedi kaj gledat). Tukaj pa nastane problem, saj bo zaradi takšnih dimenzij platišč proizvedel le 1,246660001 l/100km. Kaj naj naredim?
-tomi- je napisal/-a:Razmišljam o tej kombinaciji v karavanski izvedbi Golfa ali Octavije. Proračun ne dovoljuje 1.4 tsi-ja in za dizla ni podlage (premalo km/leto). Vozil sem navadnega golfa z 1.2 tsi 77KW ter ročnim šest-stopenjskim menjalnikom in je za moja pričakovanja in način vožnje več kot dovolj poskočen in močan. Karavanski golf je od navadnega težji za enega močnejšega potnika (140kg) in zato niti ne pričakujem zame občutne razlike v vožnji s karavanom. Na testni vožnji z ročnim m. smo se vozili 4 odrasli konkretnih postav in pri mojem načinu vožnje nisem občutil pomanjkanja moči, sicer pa bi se vozila v glavnem dva.
V bistvu to temo odpiram, ker me bolj zanima kako je z vzdrževanjem tega motorja in predvsem menjalnika...
Lp!
uros11 je napisal/-a: Npr. vzel sem 2.0 TDI 110 KM, ki je bil nadomestek za 1.6 105 KM TDI, ki še ni bil zunaj takrat. Nato so ga ukinili, zaradi česar upam, da so pri njem vse porodne težave odpravljene.
sašo5 je napisal/-a:uros11 je napisal/-a: Npr. vzel sem 2.0 TDI 110 KM, ki je bil nadomestek za 1.6 105 KM TDI, ki še ni bil zunaj takrat. Nato so ga ukinili, zaradi česar upam, da so pri njem vse porodne težave odpravljene.
vse si pravino nqaredilvsekakor je 2.0 110 VELIKO boljša izbira kot 1.6 105, in dejansko edina pomanjkljivost je ta, da ni 6 prestav (nekje 2009 ga je kupil znanec 4x na mesec vozi v Beograd, 130.000 tisoč ima brez najmanjše težave) sedaj, se odloča za zamenjavo(ker pravi, da bi še nekaj dodal in kupil novega, za tega 2.0 pa bi še kr nekaj dobil) je imel cel teden na testu tega 1.6 105
pravi, da je katastrofa povrhu vsega pa da nič manj ne popije kot 2.0 ....
PS. še vedno se 2.0 110 prodaja v Tiguanu.....
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov