Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Terenec

Napisal/-a peroRS Sr feb 01, 2012 11:18 pm

nebivedu je napisal/-a:Aja še to glede haldexa - 4 generacija haldexa ni več kao samo 2WD + dopolnilni pogon. Še vedno pa je stran od tistega pravega AWD sistema in kljub vgradnji v veyrona in lambota je še vedno za en drek. Pa ne se preveč hvalit s četrto generacijo, ker jo ima od VW jev zelo malo vgrajeno, Večina jih je na 2 in 3 generaciji. BTW 3 generacija je 95:5 stalni prenos med prednjimi in zadnjimi kolesi, ob zdrsu prednjih koles pa se prenese do 40% na zadnja kolesa, še vedno pa ne potisne avta v hrib, če prednja dva kolesa vrtita v prazno. Torej nič drugega kot to kar sem že rekel haldex je zanič.


Jaz sem govoril o Yetiju, ki BTW ima 4. generacijo Haldexa.

Avta ne potisne v hrib? Si probal pa da veš? Ko boš enkrat vozil avto s skoraj 500Nm v dežju in snegu boš videl, da haldex hudičevo dobro deluje in potiska avto v hrib.
Že nekajkrat sem napisal, pa drugi tudi (zgleda, da samo ti to nalašč ignoriraš), da govorimo o avtih, ki se uporablja na običajnih cestah in ne v nekih ekstremnih razmerah, KER TO NITI NI NAMEN običajnih avtomobilov s 4x4 in SUV-jev (ki se od običajnih avtomobilov razlikujejo za par plastik).

Nimamo vsi takih fetišev (in ja se strinjam, da haldex tu nima šans, pa še marsikateri drug pogon):
http://www.youtube.com/watch?v=k34UBlL0xFA

Lahko ti je všeč moje mnenje ali pa ne, se sploh ne obremenjujem s tem.
Če te moje mnenje moti, lahko tudi spet izkoristiš moderatorski položaj in zbrišeš celotno temo, tako kot si to storil pred časom, ko sva imela podobno debato :roll:

nalcoq4 je napisal/-a:ne govori bedarij glede "plastik" in tega, to je tipično mnenje enega pristaša nemških avtomobilov.
Če smo že pri tem tudi v plastiki oz. uporabljenih materialih so se pri Subaruju v zadnjih letih zelo popravli.
Dajejo tudi raje poudarek na ostale stvari - kot je recimo zanesljivost delovanja elektronike in pa mehanike!!


Saj je bil že čas, da malo izboljšajo kvaliteto v notranjosti.
Kar se pa tiče pristaša nemških avtomobilov. Jaz za razliko od tebe nisem značkar in nimam omejenega besednega zaklada na "japonci kvaliteta, najboljši pogoni, zanesljivost" (preglej malo svoje poste, pa mi dokaži nasprotno). Lahko bi kdaj napisal kakšno konkretno mnenje iz lastnih izkušenj, pa bi te bolj resno jemal.
Tudi jaz ne pišem v vsaki temi kako je Škoda na vrhu kar se tiče zadovoljnih strank in zanesljivosti, pa čeprav bi lahko, saj to potrjujejo tako prodajne številke kot tudi stroka.

Še dobro, da vozim nizkocenovne avtomobile :D

npr.če že omenjaš porabo je mimogrede novi boxer dizel odličen motor ki malo porabi. ;)


Saj je, ne rečem (jaz sem omenjal atmosferske bencinarje, npr. v Subaruju XV za 23.000€ dobiš navadnega 1.6 s 115KM :roll: ). Je pa trajalo koliko let, da so ga naredili? V primerjavi z ostalimi (tudi drugimi japonskimi znamkami)? Pa ne mi zdaj začeti s "to je edini dizel boxer motor, bla bla", so what bi reku Pahor :mrgreen:

p.s: Uživajta v Subarujih, če vama odgovarjajo, vendar pustita tudi drugim, da si izberejo avto po svojih željah. ;)

lp
Zadnjič spremenil peroRS, dne Sr feb 01, 2012 11:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Terenec

Napisal/-a nebivedu Sr feb 01, 2012 11:23 pm

Tomy, vozil sem veliko terencev, suvov in 4wd osebnih avtomobilov. Doma imam 3 različne modele 4x4 pogona. En je z viskozno sklopko, drugi je z diferencialom s 100% zaporo in tretji s haldexom 3 generacije in kao 100% zaporo.

Vse troje je za po cestah, snegu, makadamu dovolj za navadnega uporabnika. Nobenih problemov ne z enim izmed njih. Toyota RAV4 s haldexom je za mamo, ki se vozi po cestah in kdaj pa kdaj zapelje na makadam, žena rada nori po makadamskih cestah in po velikih globokih lužah, pa ima terenčka s sredinskih diferencialom in 100% zaporo, sam pa uporabljam subarujev AWD (bi imel terenca, pa preveč km delam na teden (1300km) in terenec mi ne znese finančno zaradi tega). Primerjal jih pa raje ne bom, ker bom spet pljuval po haldexu.


Noben ni rekel da je tiguan zanič. Sploh ne, nasprotno. Vendar recimo osebno mi je mnogo bolj všeč (oblikovno) jeti, pa tudi zadnjo verzijo haldexa ima, medtem ko ima tiguan 3 generacijo. Pa tudi z njim sem naredil kar nekaj kilometrov na offroad poligonu in se pozna da je dobro zasnovan avto (razen kar se tiče nosilcev motorja - ti so pa zelo hitro šli po gobe na offroadu - sicer po zamenjavi za trše in kvalitetnejše aftermarket potem ni bilo več problemov)





P.S. peroRS zakaj se uporablja haldex pri veyronu in koliko enot haldexa ima veyron?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Terenec

Napisal/-a nebivedu Sr feb 01, 2012 11:30 pm

peroRS je napisal/-a:
Nimamo vsi takih fetišev (in ja se strinjam, da haldex tu nima šans, pa še marsikateri drug pogon):
http://www.youtube.com/watch?v=k34UBlL0xFA


Tole kar si dal tukaj gor, je pa nekaj česar tudi subaru nima več. Tole je subaru leone. Na sredini ni imel diferenciala. Pogon je bil stalni prednji. Po potrebi pa si vklopil še zadnji pogon. Vendar je bil vklop zadnjega pogona narejen tako, da sta se fizično zobnika staknila skupaj (100% zapora) in ta pogon ni za na trde podlage. Lahko imaš vklopljeno na terenu, v blatu snegu, ledu, na asfaltu pa boš polomil nekaj - ponavadi polosovine.
Old subarus never die, they just get faster!
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Re: Terenec

Napisal/-a nalcoq4 Sr feb 01, 2012 11:31 pm

peroRS je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Aja še to glede haldexa - 4 generacija haldexa ni več kao samo 2WD + dopolnilni pogon. Še vedno pa je stran od tistega pravega AWD sistema in kljub vgradnji v veyrona in lambota je še vedno za en drek. Pa ne se preveč hvalit s četrto generacijo, ker jo ima od VW jev zelo malo vgrajeno, Večina jih je na 2 in 3 generaciji. BTW 3 generacija je 95:5 stalni prenos med prednjimi in zadnjimi kolesi, ob zdrsu prednjih koles pa se prenese do 40% na zadnja kolesa, še vedno pa ne potisne avta v hrib, če prednja dva kolesa vrtita v prazno. Torej nič drugega kot to kar sem že rekel haldex je zanič.


Jaz sem govoril o Yetiju, ki BTW ima 4. generacijo Haldexa.

Avta ne potisne v hrib? Si probal pa da veš? Ko boš enkrat vozil avto s skoraj 500Nm v dežju in snegu boš videl, da haldex hudičevo dobro deluje in potiska avto v hrib.
Že nekajkrat sem napisal, pa drugi tudi (zgleda, da samo ti to nalašč ignoriraš), da govorimo o avtih, ki se uporablja na običajnih cestah in ne v nekih ekstremnih razmerah, KER TO NITI NI NAMEN običajnih avtomobilov s 4x4 in SUV-jev (ki se od običajnih avtomobilov razlikujejo za par plastik).

Nimamo vsi takih fetišev (in ja se strinjam, da haldex tu nima šans, pa še marsikateri drug pogon):
http://www.youtube.com/watch?v=k34UBlL0xFA

Lahko ti je všeč moje mnenje ali pa ne, se sploh ne obremenjujem s tem.
Če te moje mnenje moti, lahko tudi spet izkoristiš moderatorski položaj in zbrišeš celotno temo, tako kot si to storil pred časom, ko sva imela podobno debato :roll:

nalcoq4 je napisal/-a:ne govori bedarij glede "plastik" in tega, to je tipično mnenje enega pristaša nemških avtomobilov.
Če smo že pri tem tudi v plastiki oz. uporabljenih materialih so se pri Subaruju v zadnjih letih zelo popravli.
Dajejo tudi raje poudarek na ostale stvari - kot je recimo zanesljivost delovanja elektronike in pa mehanike!!


Saj je bil že čas, da malo izboljšajo kvaliteto v notranjosti.
Kar se pa tiče pristaša nemških avtomobilov. Jaz za razliko od tebe nisem značkar in nimam omejenega besednega zaklada na "japonci kvaliteta, najboljši pogoni, zanesljivost" (preglej malo svoje poste, pa mi dokaži nasprotno). Lahko bi kdaj napisal kakšno konkretno mnenje iz lastnih izkušenj, pa bi te bolj resno jemal.
Tudi jaz ne pišem v vsaki temi kako je Škoda na vrhu kar se tiče zadovoljnih strank in zanesljivosti, pa čeprav bi lahko, saj to potrjujejo tako prodajne številke kot tudi stroka.

Še dobro, da vozim nizkocenovne avtomobile :D

npr.če že omenjaš porabo je mimogrede novi boxer dizel odličen motor ki malo porabi. ;)


Saj je, ne rečem (jaz sem omenjal atmosferske bencinarje, npr. v Subaruju XV za 23.000€ dobiš navadnega 1.6 s 115KM :roll: ). Je pa trajalo koliko let, da so ga naredili? V primerjavi z ostalimi (tudi drugimi japonskimi znamkami)? Pa ne mi zdaj začeti s "to je edini dizel boxer motor, bla bla", so what bi reku Pahor :mrgreen:

p.s: Uživajta v Subarujih, če vama odgovarjajo, vendar pustita tudi drugim, da si izberejo avto po svojih željah. ;)

lp


Dizla so res izdelovali dolgo cca.7 let --> je pa to lep dokaz kako se picajzlasti...drugače je pa tko da dizl je pač na japonskem prepovedan in jih razvijajo samo za naš trg.Baje pa naj bi prodaja teh dizlov kolikor jih pač imajo zadoščala in ni potrebe po novih razvojih.Sicer so to verjetno mal bučke ampak dobro...itaq vozim bencinarja :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Terenec

Napisal/-a ~toMmy~ Če feb 02, 2012 12:12 am

nebivedu je napisal/-a:Tomy, vozil sem veliko terencev, suvov in 4wd osebnih avtomobilov. Doma imam 3 različne modele 4x4 pogona. En je z viskozno sklopko, drugi je z diferencialom s 100% zaporo in tretji s haldexom 3 generacije in kao 100% zaporo.

Vse troje je za po cestah, snegu, makadamu dovolj za navadnega uporabnika. Nobenih problemov ne z enim izmed njih. Toyota RAV4 s haldexom je za mamo, ki se vozi po cestah in kdaj pa kdaj zapelje na makadam, žena rada nori po makadamskih cestah in po velikih globokih lužah, pa ima terenčka s sredinskih diferencialom in 100% zaporo, sam pa uporabljam subarujev AWD (bi imel terenca, pa preveč km delam na teden (1300km) in terenec mi ne znese finančno zaradi tega). Primerjal jih pa raje ne bom, ker bom spet pljuval po haldexu.


Noben ni rekel da je tiguan zanič. Sploh ne, nasprotno. Vendar recimo osebno mi je mnogo bolj všeč (oblikovno) jeti, pa tudi zadnjo verzijo haldexa ima, medtem ko ima tiguan 3 generacijo. Pa tudi z njim sem naredil kar nekaj kilometrov na offroad poligonu in se pozna da je dobro zasnovan avto (razen kar se tiče nosilcev motorja - ti so pa zelo hitro šli po gobe na offroadu - sicer po zamenjavi za trše in kvalitetnejše aftermarket potem ni bilo več problemov)


In smo spet tam... Torej če bi jih primerjal, bi govoril izključno o pogonu, sploh ničesar drugega ne vidiš na avtu? :roll: Toliko veš o Subarujih in jih tako zagovarjaš, pa ne znaš o XV-ju povedati nič, razen tega, da ima boljši pogon? Vozne lastnosti, notranjost, motorji, oprema, stroški vzdrževanja ipd.? Nič? Če si že sam ugotovil, da mogoče ne potrebuje ravno Defendera v Tomb Raider izvedbi, potem bi lahko vedel tudi to, da pogon najverjetneje ni vsakemu edini kriterij.

Yeti ni napačen, bi pa po (ne)prostornosti v notranjosti človek pomislil, da ga lahko daš Tiguanu v prtljažnik, po mojih kriterijih je tisto dvosed (kot še marsikateri SUV)! =P

@peroRS: Dober opis nalcoq-ovega besednega zaklada, vsaj vem, da nisem edini, ki je to opazil! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Terenec

Napisal/-a nebivedu Če feb 02, 2012 12:51 am

subaru XV je nova zadeva, zato ti o njem ne morem prav veliko napisat. Vem da ima avtomatski start-stop - to je sistem, ko se ustaviš pri semaforju, se ugasne motor in ko pohodiš gas, se spet nazaj prižge, ima sistem proti zdrsavanju in še par drobnarij zraven, ima kamero za pogled nazaj (serijsko). ima celo airbag za kolena, vseskupaj pa 7 airbagov. ima 3 različne motorje 1.6 in 2.0 bencinar ter 2.0 dizel. 1.6 motor ima dodatno reduktor s katerim klanci niso več problem (ne dol in ne gor). Pa še to, od tal je dvignjen 22 centimetrov, kar je ogromno celo za manjše terence.
Osebno vem da če bi imel možnost, si ga kupim zase za dobo ene 10 let, ker so v avto vložili res nekaj znanja in se avto tudi res obnaša na vseh terenih tako kot se mora - suvereno in zanesljivo ter stabilno. Njegovi neposredni tekmeci so ix35, Kuga, Qashqai, ASX,.... Če pa upoštevaš opremo ter pogon so pa vsi tekmeci tam tam s ceno, tako da...


O zanesljivosti subaruja pa tole. Par let nazaj sem si kupil 12 let starega foresterja z 290.000km, šel z njim v Maroko in nazaj (10k kilometrov) ter prevozil še okoli 55.000km po sloveniji in evropi ob samo rednih servisih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Terenec

Napisal/-a King1 Če feb 02, 2012 5:48 am

Moram priznat, da ko berem vaše poste ( @tommy, @Perors in @Nebivedu), da sem veliko novega izvedel kar se tiče teh pogonov.
Nisem vedel, da obstaja toliko različic vsega. :D

lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Terenec

Napisal/-a nebivedu Če feb 02, 2012 7:55 am

~toMmy~ je napisal/-a:Yeti ni napačen, bi pa po (ne)prostornosti v notranjosti človek pomislil, da ga lahko daš Tiguanu v prtljažnik, po mojih kriterijih je tisto dvosed (kot še marsikateri SUV)!


Upam, da se nikoli ne boš usedel v suzuki samuraj in jimny ali pa daihatsu terios ali pa toyoto rav4 (3 vratno tam do letnika 2000). Ker to so vse avtomobili, ki jih povprečnemu enoprostorcu spraviš v prtljažnik pa še za špecerijo ostane zraven placa.

Ampak žena je pa s takim avtom izredno zadovoljna. Avto je daihatsu terios. Deli so izredno poceni, servisi me pridejo na 15.000km 25 evrov olje, 12 evrov svečke, 4 evre oljni filter in 9 evrov zračni filter, veliki servis na 150.000km pride 19 evrov vodna pumpa, 26 evrov napenjalec in 17 evrov jermen. Crkne praktično nič, menjal sem kolesni ležaj, ki je pel že ko sva ga kupila. Avto ima pa vso opremo, kar se je dobilo v sloveniji za tisti čas v tem avtu - leto 1997.

Ampak jaz ga pa niti vozit ne morem, ker s kolenom drsam v volan - ni prostora za 180cm velikega človeka, da bi notri normalno sedel. Tako da če ga kdo kupuje, naj se gre prvo voziti ene 50 do 100km in naj potem še enkrat premisli o nakupu.


King1 je napisal/-a:Moram priznat, da ko berem vaše poste ( @tommy, @Perors in @Nebivedu), da sem veliko novega izvedel kar se tiče teh pogonov.
Nisem vedel, da obstaja toliko različic vsega. :D

lp


King različic je ogromno:
Imaš 3 osnove - part time 4wd, full time 4wd in visko sklopka
part time imaš stalni pogon na en par koles in po potrebi vklapljaš dodatni pogon, full time je ko imaš stalni pogona na vsa 4 kolesa. Pri visko sklopkah pa imaš 2 vrsti - spet part time, ko imaš pogon na en par koles in se dodatni vklaplja po potrebi (haldex), ter stalni pogon, kjer visko samo skrbi za to, da je razlika med prednjim in zadnjim pogonom v ovinkih (subaru).

1.) 2 diferenciala in T-case na sredini (100% zaklep). Stalni zadnji pogon in priklopljiv sprednji. (ali obratno) z zaklenjenim T-caseom je prenos 50:50 in 2 kolesi morata vrtet v prazno, da avto obstoji. Tak pogon ima večina starejših terencev. Omejitev: Ne smeš se voziti po trdi podlagi, kjer imajo gume oprijem z zaklenjenim diferencialom

2.) 3 odprti diferenciali, sredinski diferencial z 100% zaporo. Stalni 4x4 pogon. Eno kolo na spolzki podlagi brez oprijema se zavrti v prazno in avto stoji, po vklopu 100% zapore, se avto obnaša kot iz prve točke. Dodatno imajo potem še lahko zaklep obeh ostalih diferencialov. Tak pogon imajo terenci višjega cenovnega razreda. Omejitev - še vedno se je z zaklenejenim diferencialom potrebmno izogibat podlage z oprijemom.

3.) 2 odprta diferenciala + haldex. Stalni pogon na prednja kolesa, ob vrtenju pogonskih koles v prazno, se vklopi še dodatni pogon. Gre za enega izmed principov visko sklopke, kjer se zaradi trenja segreje olje, ki se razteza (1 in 2 generacija), 3 in 4 generacija imata že stalni prenos 5% moči na zadnji par koles + po potrebi dodatno moč, ko se prvi par zavrti v prazno. Tak pogon imajo VAG grupa, volvo, saab, opel,...

4.) 2 odprta diferenciala in viskozna sklopka z zaporo. Stalni 4x4 pogon, viskozna sklopka je samo za razmerje med prednjim pogonom in zadnjim, zapora se vklaplja avtomatsko. gre pa za to, da lahko razmerje spredaj zadaj premika od 40:60 do 60:40 (nekateri tudi od 100:0 in 0:100), vendar je razlika med tem in haldex-om v tem da haldex ne more spreminjat prenosov na prednji pogon. Tak pogon imata mitsubishi in subaru (pa najbrš še kdo).

Tole je recimo na kratko in zelo laično povedano o parih modelih pogonov (jih je pa še nekaj zraven - recimo hummer in mercedes unimog - portalne akse z bočnimi reduktorji - vse mehansko in nikakršne elektronike. Dovolj je ena guma na podlagi z oprijemom, pa se zadeva premika)



Tukaj pa boš recimo dobil kr nekaj informacij o zaporah, vožnji po terenu in podobno
http://www.boltez.si/4x4/
Old subarus never die, they just get faster!
 
elo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če nov 24, 2005 8:14 am
Kraj: Ljubljana

Re: Terenec

Napisal/-a elo Pe feb 03, 2012 5:58 am

honda crv.
dizl honda matematik
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Terenec

Napisal/-a ghandaed Pe feb 03, 2012 2:01 pm

@nebivedu na netu je veliko primerjalnih filmčkov o 4x4 pogonih, vendar pa se je pri veliko izmed njih potrebno vprašat o nepristranskosti glede na to, da so povečini testi narejeni s strani proizvajalcev vozil.
Zanima me pa konkretno pri temle testu http://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs ali bi bilo možno recimo s Hondo, VW... zlest na vrh rampe če bi ob enem z levo nogo dodajal zavoro?

Kakšno mnenje pa imaš sicer o Santafeju in Tiguanu (v tisti terenski varianti bi naj bil kar sposoben, vsaj v teoriji)?

p.s. kakšen poklic pa opravljaš, da na teden narediš 1300km :shock: (lahko na zs)
 
elo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če nov 24, 2005 8:14 am
Kraj: Ljubljana

Re: Terenec

Napisal/-a elo Pe feb 03, 2012 3:01 pm

jaz sem prepričan, da bi se crv skotal naprej.
včasih v čudnih situacijah rabi da tiščiš plin kakih 5s ali celo več, da elektronika ustrezno ukrepa, je pač softič od terenca.
prepričan sem, da bi tudi v tem primeru bilo tako, če bi mu dali čas...

sam sem enkrat obtičal v kanalu v gozdni poti tako, da je bil sprednji konec v kanalu, v snegu, zadnji pa na makadamski poti. dejansko sem se izkopal pretežno z zadnjim pogonom, ki je pač ostal na posuti cesti...
dizl honda matematik
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Re: Terenec

Napisal/-a snikerson Pe feb 03, 2012 3:52 pm

malo off, ali pa tudi ne, Q5(audi), ma torsen ali haldex(Q3 vem da ima haldex), oz. ima Q5 vzdolžno motor?
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Terenec

Napisal/-a TOYOTA Pe feb 03, 2012 4:34 pm

a ni očitno da vsak teži k svoji najljubši znamki, sam sem imel tudi nekaj nemcev in jih ne bom imel nikoli več v life-u, kar pa ne pomeni, da so zanič avtomobili, pač se bolje počutim v japoncih in ne bom razpredal o prednostih in slabostih le teh, ampak ko sem sam kupoval avto, sem ga za mojo dušo, zato mi je bilo vseeno kaj so drugi mislili o preveliki porabi, o crkovanju sklope,itd...avto kupiš zase in v takšni temi mislim , da še nihče ni podal objektvine izbire, ker vsi težimo k znamkam ki jih vozimo...bom prvi :lol: vzel bi jetija....
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Terenec

Napisal/-a lizard Pe feb 03, 2012 10:08 pm

snikerson je napisal/-a:malo off, ali pa tudi ne, Q5(audi), ma torsen ali haldex(Q3 vem da ima haldex), oz. ima Q5 vzdolžno motor?


Q5 ma torsen.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Terenec

Napisal/-a ~toMmy~ So feb 04, 2012 3:07 am

TOYOTA je napisal/-a:a ni očitno da vsak teži k svoji najljubši znamki, sam sem imel tudi nekaj nemcev in jih ne bom imel nikoli več v life-u, kar pa ne pomeni, da so zanič avtomobili, pač se bolje počutim v japoncih in ne bom razpredal o prednostih in slabostih le teh, ampak ko sem sam kupoval avto, sem ga za mojo dušo, zato mi je bilo vseeno kaj so drugi mislili o preveliki porabi, o crkovanju sklope,itd...avto kupiš zase in v takšni temi mislim , da še nihče ni podal objektvine izbire, ker vsi težimo k znamkam ki jih vozimo...bom prvi :lol: vzel bi jetija....


Že res, da teži in je do neke mere pravilno. Mene osebno moti, da napišem iz izkušenj mnenje recimo tukaj o Tiguanu in ker ga pohvalim, se bo obvezno nekdo vzhajal. Nikjer recimo nisem napisal, da je absolutno boljša izbira od recimo Subaruja, ker tega tudi ne mislim, precej je odvisno od potreb in tudi subjektivnega počutja kupca v enem in drugem. Bom pa seveda dosti več napisal o kakšnem avtu, ki ga iz prve roke poznam, kot o enem, ki sem ga videl trikrat v življenju! :D

Če se ne motim, sem edini napisal mnenje iz prve roke o enem od kandidatov, vse ostalo je bilo ali samo predlog/glas brez utemeljitve ali pa neko posploševanje in debata o pogonu. :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
perok
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jun 17, 2010 6:48 am

Re: Terenec

Napisal/-a perok To feb 07, 2012 7:46 am

Pozdravljeni vsi, že cca 1 leto vozim Peugeota 4007 2.2 dizel, ki je v bistvu Mitsubishi Outlander. Kar se tiče terenskih zmogljivosti sem izredno zadovoljen. V večini primerov zadostuje vklop samodejnega 4 wd, ki je zelo odziven saj se ga čuti že poleti na gladkem asfaltu, ko speljuješ v križiščih se ob 2 wd pogonu kolesa vrtijo v prazno. Pri vklopljenem 4wd pa te kar izstreli iz križišča.
Kar se tiče terena ne izvajam nekih hudih off road voženj, se pa avto dobro pelje po blatnih travnikih in kolovozih, tudi v snegu ni težav, ob vklopu 4 wd z zaporo sredinskega diferenciala pa sem se zaenkrat rešil še iz vsake zagate.
Avto je izredno prostoren prtljažnik ima v osnovi preko 500 litrov, z drsnimi zadnjimi sedeži pa ga je možno še povečati. Prtljažnik je definitivno največji med SUV-ji v tem rangu zato sem ga tudi kupil ker imam družino.
Edina slabost, ki pa moti samo mojo ženo je odnašanje zadka na zasneženem terenu ob vklopljenem 4wd.
Skratka, avto se vozi kot nekakšen povišan karavan je dober potovalnik, je malce pretrd, ampak je lega na cesti zato boljša.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Terenec

Napisal/-a Nejko To feb 07, 2012 7:46 pm

Mogoče malo OFF, pa vendarle... Pozna kdo kakšen link, kjer bo se dalo malo bolj izobraziti o posameznih štirikolesnih pogonih, ki ji različne znamke uporabljajo... Oziroma konkretno me zanima primerjava pogona, ki je v Navari in Amaroku, ter pogojno še HiLuxu.
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Re: Terenec

Napisal/-a nalcoq4 To feb 07, 2012 7:52 pm

 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Terenec

Napisal/-a MBtouran Pe feb 10, 2012 12:53 pm

Kaksen pogon pa imajo jeep avtomobili npr compas, grand cherokee. Na prejsnjem linku pise sane razumem najbilje anglescine. S kom bi njihov pogon lahko primerjali?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Terenec

Napisal/-a lisko Pe feb 10, 2012 8:40 pm

MBtouran je napisal/-a:Kaksen pogon pa imajo jeep avtomobili npr compas, grand cherokee. Na prejsnjem linku pise sane razumem najbilje anglescine. S kom bi njihov pogon lahko primerjali?



Če se ne motim je quadra II. Podoben (popravte me če se motim) je X drive.

Kot zanimivost...
* Command-Trac - part-time all wheel drive with shift-on-the-fly possibility (used until 1996). 2.72 low range.<-- tega imam jaz
* Selec-Trac - selectable all wheel drive. NV242 transfer case.<---tega iščem
* Quadra-Trac - full-time all wheel drive system. A viscous coupling locking center differential.<---ta se mi valja po kosih v garaži.
Command,Selec,quadra...Sliši se lepo in mamljivo.....a v bistvo je to samo par zobnikov :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov