TOYOTA je napisal/-a:@cruiser1: očitno ti nisi razumel...napisal sem, da ve kakšne so posledice, če ne bo plačeval lizinga in da ni več zagotovila, da bomo obdržali službe s pogodbami za določen, nedoločen čas, itd...
če mu to ustreza naj vzame lizing, dobi poroka...pa je! in v čem je sedaj problem, če lahko plačuješ avto ali na kredit ali na lizing ( ponavadi se splača zaradi zavarovanja 60% popusta) ? če bo imel dohodke prenizke tako ne bo dobil lizinga...in verjetno ni človeka na forumu kateri za kakršnokoli stvar ne bi vzel kredita,itd...vsakemu svoje! eni se raje vozimo v novejših avtih in drugi v starejših , eni imamo take hobije , drugi spet druge...
No evo, točno o tem sem jaz govoril. Sam nekateri pač namerno nočejo razumet, da lahko dalje trdijo svoje.
@cruiser: pa tisto porabo sem privlekel na dan samo zato, da ti lahko dam primerjavo, kje se lahko porabi ENAKA količina denarja (gorivo-kredit). Pač nekdo da za užitek, drugi pa zaradi nuje (služba,
varen in zanesljiv avto s poceni rednim vzdrževanjem in več let garancije). Lahko ti je prav ali ne. Nikakor pa ne misli, da mi gre tvoja poraba v nos. Če pri tem uživaš, tudi prav. Ti privoščim.
branee je napisal/-a:Prva izmed njih je da imas na leasingu kasko kar je skoraj sigurno pri studentu ki nima vozniskih izkusenj ali bonifikacij cca 1500€ leto.
Zato je dobro že na začetku vozniške kariere kupiti nek mlinček (jaz sem ga imel še takrat ko avta sploh nisem rabil) za par sto €€€ (tudi če greš z njim samo do trgovine in nazaj), da čim ceneje prideš do 50% bonifikacije, sploh dandanes ko to traja 10 let
Hvala bogu, da smo včasih lahko prenesli 50% bonusa s traktorja ali pa mopeda na avto.

Tega se zdaj že kar nekaj let ne da več.
Zna bit pa kriza, če na to pomisliš šele tam pred 30-im letom ko kupuješ nov avto.
No da zaključim svoje v tej debati:
Glede avtorja teme...če končuje faks sklepam, da ima več kot 3 leta vozniških izkušenj in mu ni treba doplačati za mladega voznika. Ker pa verjetno bonifikacije nima nič, potem mu vsekakor svetujem, da si
kupi nek avto z manjšo nabavno vrednostjo in z manjšim motorjem (prostornino in kilovati). To velja tako za novega kot tudi za starega. Ker običajno je tako, da ni problem kupiti avto (tudi če je rabljen za par tisoč evrov), problem ga je kvalitetno vzdrževat
