
Energetik81 je napisal/-a:Tako tudi jaz mislim. TSI se mi zdi sicer enkraten motor glede na njegove lastnosti, ampak tudi zame je ena najpomembnejših lastnosti pri avtu zanesljivost. Zato tudi vozim 1,6 N/A MPI bencinarja. Ni turbine, ni EGR, ni DPF, ni VT pumpe in injektorjev.
ejsim je napisal/-a:Tommy: zakaj tak ton? Če ti paše način vožnje navadnega bencinarja, vzameš pač navadnega bencinarja. 1.4, 1.6 al karkoli že. Če raje voziš "po dizelaško" pa vzameš TSI. Teli 1.6 so pač taki..nič posebnega, ampak so pa zanesljive in neproblematične zadeve. TSI je uredu ampak ma spet svoje minuse - podobno dizlom.
Rabljenega TSI jaz sploh ne bi upal vzeti npr. Enako THP, TCE, DCI.. Taka vozila vzamem ali nova ali kupim rabljenega N/A bencinarja. Razen če imam recimo garancijo vsaj 2/3 časa kolikor imam namen avtomobil imeti.
maniaxxx je napisal/-a:ejsim je napisal/-a:Tommy: zakaj tak ton? Če ti paše način vožnje navadnega bencinarja, vzameš pač navadnega bencinarja. 1.4, 1.6 al karkoli že. Če raje voziš "po dizelaško" pa vzameš TSI. Teli 1.6 so pač taki..nič posebnega, ampak so pa zanesljive in neproblematične zadeve. TSI je uredu ampak ma spet svoje minuse - podobno dizlom.
Rabljenega TSI jaz sploh ne bi upal vzeti npr. Enako THP, TCE, DCI.. Taka vozila vzamem ali nova ali kupim rabljenega N/A bencinarja. Razen če imam recimo garancijo vsaj 2/3 časa kolikor imam namen avtomobil imeti.
zdaj si pa dregnil v osje gnezdo![]()
Se vid da furaš korejca, ti nimsš pojma kaj je to kvaliteta, pa mehka plastika, pa........![]()
![]()
ejsim je napisal/-a:Tommy: zakaj tak ton? Če ti paše način vožnje navadnega bencinarja, vzameš pač navadnega bencinarja. 1.4, 1.6 al karkoli že. Če raje voziš "po dizelaško" pa vzameš TSI. Teli 1.6 so pač taki..nič posebnega, ampak so pa zanesljive in neproblematične zadeve. TSI je uredu ampak ma spet svoje minuse - podobno dizlom.
Rabljenega TSI jaz sploh ne bi upal vzeti npr. Enako THP, TCE, DCI.. Taka vozila vzamem ali nova ali kupim rabljenega N/A bencinarja. Razen če imam recimo garancijo vsaj 2/3 časa kolikor imam namen avtomobil imeti.
~toMmy~ je napisal/-a:P.S.: 1.2 TSI-ja si jaz ne bi upal kupit niti novega, kaj šele rabljenega!
Omenja se dosti napak, ampak predvsem na tem forumu. Kadarkoli z googlom poskušam preiskati tuje forume, ne dobim prav blazno veliko zadetkov, skratka ne dobim občutka, da bi TSIji bili nadpovprečno problematični.~toMmy~ je napisal/-a:Enostavno se omenja preveč napak in ko enkrat izkusiš ogromno težav z novim avtomobilov, ti ni do takšnega preizkušanja sreče. No bistven podatek je tudi to, da že zaradi moči ne pride v poštev, 1.4 TSI že mogoče...
sonic je napisal/-a:Omenja se dosti napak, ampak predvsem na tem forumu. Kadarkoli z googlom poskušam preiskati tuje forume, ne dobim prav blazno veliko zadetkov, skratka ne dobim občutka, da bi TSIji bili nadpovprečno problematični.
Razen če ne znam prav iskat.
Ali pa imamo v Sloveniji smolo, da je ravno pri nas nenavadno veliko težav s TSIji...
Ali pa, kot rečeno na začetku, morda se enostavno samo toliko govori na temle forumu...
Pa ne želim biti nek advokat za TSI, ker menim da je absolutno treba čim bolj na glas povedati če kaj ne štima - ampak bi bio dobro natančno vedeti, kakšen procent motorjev ima težave - torej nek verodostojen podatek, koliko dejansko bolj tvegaš z nakupom TSI, v primerjavi z drugimi tipi motorja, pa naj bo znotraj VAG ali med vsemi znamkami.
chan je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Omenja se dosti napak, ampak predvsem na tem forumu. Kadarkoli z googlom poskušam preiskati tuje forume, ne dobim prav blazno veliko zadetkov, skratka ne dobim občutka, da bi TSIji bili nadpovprečno problematični.
Razen če ne znam prav iskat.
Ali pa imamo v Sloveniji smolo, da je ravno pri nas nenavadno veliko težav s TSIji...
Ali pa, kot rečeno na začetku, morda se enostavno samo toliko govori na temle forumu...
Pa ne želim biti nek advokat za TSI, ker menim da je absolutno treba čim bolj na glas povedati če kaj ne štima - ampak bi bio dobro natančno vedeti, kakšen procent motorjev ima težave - torej nek verodostojen podatek, koliko dejansko bolj tvegaš z nakupom TSI, v primerjavi z drugimi tipi motorja, pa naj bo znotraj VAG ali med vsemi znamkami.
http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-t ... 92135.html
http://www.focus.de/auto/ratgeber/vw-ts ... 22003.html
http://www.motor-talk.de/forum/lt-bilda ... 12451.html
http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=3&t=20133
http://www.skoda-klub-srbija.com/t1410- ... i-motorima
http://www.n-tv.de/auto/Steuerkette-mac ... 79651.html
ipd ...
Tukaj pa namesto twincharged 1.4 TSI, bolj govorijo o 1.2 TSI, kjer je na začetku v forumu en najbrž kar zadel: "turbo benzinac u kombinaciji sa balkanskim gorivom. Hm..."http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=3&t=20133
http://www.skoda-klub-srbija.com/t1410- ... i-motorima
ilyerik je napisal/-a:Zanimivo, da autobild in focus govorita o touranih 1.4tsi, 140 konjev iz let 2006 in 2007. Tipično naj bi prišlo do napake med 40 in 70 tisoč km. Takih motorjev pri nas nisem opazil, ko sem sam kupoval Golfa. Ali pa jaz kaj narobe berem, ker nisem toliko vešč v Nemščini.
nato pa:Omenja se dosti napak, ampak predvsem na tem forumu...
Pa ne želim biti nek advokat za TSI, ker menim da je absolutno treba čim bolj na glas povedati če kaj ne štima
Polo78 je napisal/-a:@sonic, če se še toliko trudiš dokazovat nasprotno, si na nek način "advokat" VAG-a oz. TSI-jev.
...
...
A resno pričakuješ, da bo VAG skesano priznal, da so ga (kar se vzdržljivosti tiče) pač rahlo kiksnil s temi TSI-ji? Je mogoče Renault priznal za dCi-je?
Nekateri so priznali kasneje, ko so dali ven popravljene/izboljšane verzije in po možnosti, ko se je nek model avta upokojil. Tako pač to je v avtomobilski industriji, ki nas itak nateguje po dolgem in počez, zato še toliko manj razumem, zakaj je treba včasih tako vehementno braniti neko znamko...
Se strinjam da če je to res tako pogost problem, je treba VAG pač ustrezno skritizirat glede tega.Energetik81 je napisal/-a:V bistvu pogonska veriga nima veze niti s turbino niti z vbrizgom goriva, ki naj bi bil novost pri TSI. Da zafrkneš eno tako osnovno stvar kot je ena navadna ketna, mora biti že res problem.
Po forumu brska: danci1973 in 5 gostov