kejže je napisal/-a:Badzo je napisal/-a:odprti clio je napisal/-a:Zanimivo...
Moj 1.5 (dCi105) ima pri 3000 rpm na števcu 150 km/h. 2.0 dCi175 v Laguni Coupé pa je imel pri 3000 rpm na števcu, če se prav spomnim, tam 170 km/h. 1.5 dCi90 (Energy) v Cliu IV pa je sicer imel 5 prestav, a je bila peta tako dolga kot moja šesta prestava, torej 150 km/h pri 3000 rpm. Za 1.6 dCi130 (v Grand Scénic-u) se pa ne spomnim več kakšno je bilo razmerje...
1.5. 106KM je bil v meganu karavan, okoli 2500 130km/h (tega se najmanj spomnim), 1.5 110KM v Scenicu, enaka oziroma zelo podobna zgodba, 1.6 130KM megane grandtour, isto okoli 2500, 2.0 115Km v Traficu enako 2500-2550 130km/h, 2.0 150KM v Koleosu 2450-2500 130km/h, 2.0 173KM v Grand Espacu še celo mogoče malce proti 2600 pri 130 (tu je bi lahko bilo odstopanje napram Laguni ki jo omenjaš - krajša prestavna razmerja, da je avto bolj "poskočen"), 3.0 avtomatik v VelSatisu pa je imel cca. 2300-2400 pri 130. Se pa Trafic npr. enako vrti z cca. 3000 obratov pri 150...
Vsi zgoraj omenjeni avti se peljejo pri 100 v 6. prestavi okoli 2000 obratov, edino VelSatis okoli 1700-1800.
To je res zanimivo, namreč meni pri 2.000rpm pelje točno 120km/h. Pri 3.000rpm je to 180km/h. Zdaj da bi števec lagal ne pride v poštev, ker le za kake 2 - 5 km odstopa glede na GPS (odvisno od hitrosti). Edino razlago vidim v tem, da bi števec vrtljajel kazal napak, pa tudi tu dvomim, saj avto dejansko super potegne ravno od 1700rpm naprej, kjer ima na razpolago soliden navor. So bile kakšne razlike med letniki mogoče (konfiguracije menjalnikov)? Kakšnega konkretnega podatka o prestavnih razmerjih na netu namreč nisem dobil.
Jaz sem govoril o Scenicu 1.5 110KM, o meganu pa zgolj 106KM
