Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a WMB Sr avg 29, 2012 10:29 pm

crxdelsol je napisal/-a:Badzo, keri avto se ogreje v 0,5 - 1km na delovno temperaturo ?

Sej za preklop na plin ne rabi delovne temperature....zadeva gre verjetno že pri 40 -45 stopinjah...
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a esem Sr avg 29, 2012 10:56 pm

Badzo je napisal/-a:... zakaj pride do 10% višje porabe pri plinu - zato ker ljudje po vgradnji plina naenkrat podzavestno ne pazijo več toliko kako vozijo in se poraba dvigne. novi sistemi ob istem režimo vožnje porabijo isto in tudi motor ne zgubi nič na moči, za razliko od starejših sistemov.. Torej poraba ob plinu bo enaka oz mogoče kak deci ali dva več.

Vidim, da izumljaš novo fiziko ;) . Plin ima nekaj manjšo energetsko vrednost kot bencin! Večina večje porabe se skriva tu, nekaj doda še stalna večja teža (plinski tank in ostale komponente). S plinom bi ob povsem enakih hitrostih avto vedno porabil malo več, so pa sedaj razlike res manjše kot so bile nekoč.
 
stig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne mar 02, 2008 1:43 am
Kraj: Novo mesto

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a stig Če avg 30, 2012 12:02 am

ja jst si nebi upu uzet renojevga dizla ne 1.5dci niti 1.9dci...si mogoče razmišlu da bi si nabavu en avto samo za na šiht neki za 1000-1500 naprimer punto 1.9dizel(od kolega ni nikol pil več kot 5 litrov) ali kaj podobnega ki nima turbine(ker so turbine drage če crkne... pa sami deli za fiata niso glih dragi)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Scorp84 Če avg 30, 2012 1:34 am

Jaz pa sploh nikakor rabljenega dizla nebi uzel, nimam nič proti njim, ampak je preveč komponent ki znajo crknit in so deli preveč dragi. Tako da če imaš to slabo srečo, sploh če rabljen kupuješ in ne veš kaj je prešnji lastnik delal. Na koncu nič ne privarčuješ. Bi ostal malo na tem avtu, da se ga navadiš. Jaz pri 04 letniku isto 1.6, nazadnje mešano vožnjo uspel z 29 litri narediti 490km. Še bolj zanimiva je bila relacijska vožnja, kjer sem z enim tankom uspel od ljubljane do Monze in nazaj do slovenske meje, s tem da sem še ene 30km naredil po milanu/monzi. Je pa vožnja bila okoli 100-110km/h in je zneslo okrog 1000km, preden se je lučka prižgala.
Sem pa na začetku tudi sam imel porabo 7+ učasih mestna vožnja 9l, pol ko se navadiš in naštudiraš prestave, boš imel manjšo porabo.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a mišek Če avg 30, 2012 5:33 am

Vsi bol kot ne odsvetujete menjavo. Potem bo ze nekaj na tem. Sem vceraj nasel tiste ponudbe, ki sem jih ze pred casom nasel. Bom danes malo poklical, kako je s plinom.
Drugace pa ta relacija kr pase avtu, zdaj sem se dvakrat peljav gor pa rac. kaze 6,6 pol kilometrov pa sem ze prej naredil. Zdaj grem spet, bom videl, ce bo se kaj padlo. Tocno bom pa na bencinski videl. Racunalnik se zna do 2 dcl zlagat.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Energetik81 Če avg 30, 2012 7:48 am

Badzo je napisal/-a:misek, izračun si dokaj podrobno naredil a pozabil upoštevat tri stvari: zakaj pride do 10% višje porabe pri plinu - zato ker ljudje po vgradnji plina naenkrat podzavestno ne pazijo več toliko kako vozijo in se poraba dvigne. novi sistemi ob istem režimo vožnje porabijo isto in tudi motor ne zgubi nič na moči, za razliko od starejših sistemov.. Torej poraba ob plinu bo enaka oz mogoče kak deci ali dva več.
Lej, kurilna vrednost LPG je 26 MJ/L, za bencin pa 34 MJ/L. Torej je že po defoltu poraba okoli 25% večja pri enaki vožnji, ne more biti drugače. Mišek bi imel porabo s plinom teoretično okoli 8,7L/100.

crxdelsol je napisal/-a:Badzo, keri avto se ogreje v 0,5 - 1km na delovno temperaturo ?
Moj 1,6L bencinar sedajle poleti. Govorim o hladilni tekočini, olje seveda rabi malo dalj. Ampak za plin je važna temp. hladilne.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Blinder Če avg 30, 2012 8:03 am

Če recimo nabavi dizla, pa ima z njim smolo, zaradi veliko kilometrov se mu vseeno povrne investicija :?:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a crxdelsol Če avg 30, 2012 8:09 am

Ja računaj po njegovem izračunu ga stane bencinar 90€ več na mesec to je 1100 na leto kar je pri enih avtih samo vstrajnik ali pumpa ali turbina pa si že na istem. Dizli imajo višje zavarovanje ? Je to računano ?

Moj 1,6L bencinar sedajle poleti. Govorim o hladilni tekočini, olje seveda rabi malo dalj. Ampak za plin je važna temp. hladilne.

Moj 1.4 bencinar se ne, zakaj/kako je plin vezan na temperaturo hladilne tekočine ? Bolj logično/zdravo bi se mi zdelo na temperaturo olja.
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a 89gasper Če avg 30, 2012 8:20 am

mišek je napisal/-a:Drugace pa ta relacija kr pase avtu, zdaj sem se dvakrat peljav gor pa rac. kaze 6,6 pol kilometrov pa sem ze prej naredil. Zdaj grem spet, bom videl, ce bo se kaj padlo. Tocno bom pa na bencinski videl. Racunalnik se zna do 2 dcl zlagat.


Res ne vem kam to pelje. Vsi samo še gledate številke na potovalnem računalniku. Poraba avtomobilov je kakršna je. In dotični 307 je daleč od potratnega avtomobila. Kaj boste dosegli/dosežete s stalnim spremljanjem porabe pa jaz res ne vem?
Ne bi raje čas in energijo preusmeriuli v kakšno lepšo stvar v življenju, ker poraba se zaradi nespremljanja ne bo spremenila.
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a 89gasper Če avg 30, 2012 8:21 am

crxdelsol je napisal/-a:Ja računaj po njegovem izračunu ga stane bencinar 90€ več na mesec to je 1100 na leto kar je pri enih avtih samo vstrajnik ali pumpa ali turbina pa si že na istem. Dizli imajo višje zavarovanje ? Je to računano ?


Zakaj imajo dizli višje zavarovanje? Se zavarovanje ne zaračunava po kw, letna dajatev pa po prostornini?
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a crxdelsol Če avg 30, 2012 8:26 am

Nevem to so vsi pravli ko sem govoril o menjavi, vrjetno ker moraš imeti več KW da imaš podobno veselico kot pri bencinarju ?
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a tristan01 Če avg 30, 2012 8:35 am

crxdelsol je napisal/-a:Nevem to so vsi pravli ko sem govoril o menjavi, vrjetno ker moraš imeti več KW da imaš podobno veselico kot pri bencinarju ?

Ne širi neumnosti. Dizel ima pri manjši moči motorja precej več navora, še posebej turbo dizel. Zato je vožnja tudi z nekoliko šibkešim dizlom lahko precej poskočna, je pa razlika v končni hitrosti v prid bencinarja. Edina razlika v strošku zavarovanja je le pri cestnem skladu, ki se plačuje po prostornini motorja - tu pride do razlike nekaj 10 EUR zaradi malce večje prostornine pri dizlu. Končni vpliv na ceno prevoženih 100 km pa se meri v par centih.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Energetik81 Če avg 30, 2012 8:40 am

crxdelsol je napisal/-a:Ja računaj po njegovem izračunu ga stane bencinar 90€ več na mesec to je 1100 na leto kar je pri enih avtih samo vstrajnik ali pumpa ali turbina pa si že na istem. Dizli imajo višje zavarovanje ? Je to računano ?

Moj 1,6L bencinar sedajle poleti. Govorim o hladilni tekočini, olje seveda rabi malo dalj. Ampak za plin je važna temp. hladilne.

Moj 1.4 bencinar se ne, zakaj/kako je plin vezan na temperaturo hladilne tekočine ? Bolj logično/zdravo bi se mi zdelo na temperaturo olja.

Ker hladilna tekočina uparja utekočinjen plin. Nima to veze z "zdravostjo". Obstajajo pa že novi sistemi, ki vbrizgavajo direktno utekočinjen plin v sesalne cevi, tam pa lahko štartaš iz nule na plin.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Energetik81 Če avg 30, 2012 8:58 am

tristan01 je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:Nevem to so vsi pravli ko sem govoril o menjavi, vrjetno ker moraš imeti več KW da imaš podobno veselico kot pri bencinarju ?

Ne širi neumnosti. Dizel ima pri manjši moči motorja precej več navora, še posebej turbo dizel. Zato je vožnja tudi z nekoliko šibkešim dizlom lahko precej poskočna, je pa razlika v končni hitrosti v prid bencinarja. Edina razlika v strošku zavarovanja je le pri cestnem skladu, ki se plačuje po prostornini motorja - tu pride do razlike nekaj 10 EUR zaradi malce večje prostornine pri dizlu. Končni vpliv na ceno prevoženih 100 km pa se meri v par centih.

LP Tristan01
Ves čas to nakladanje o navoru. Pa veš, da imajo dizli hkrati tudi daljši menjalnik? Pospeške pa daje navor na kolesih. Tudi vožnja z bencinarjem je lahko podobno poskočna, če ga ne voziš "dizelsko" pri 1800rpm. Prestavi enako močnega bencinarja na okoli 3500rpm in pohodi gas - bodo pospeški povsem primerljivi. Seveda bo močno zmagal dizel, če se bosta oba na začetku vrtela pri 1800rpm. Ampak motorja imata različno uporabno področje vrtljajev, zato je to nesmiselna primerjava. Dizel na 1800rpm in bencinar na 3500rpm, to je smiselno primerjati.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a crxdelsol Če avg 30, 2012 9:37 am

tristan01 je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:Nevem to so vsi pravli ko sem govoril o menjavi, vrjetno ker moraš imeti več KW da imaš podobno veselico kot pri bencinarju ?

Ne širi neumnosti. Dizel ima pri manjši moči motorja precej več navora, še posebej turbo dizel. Zato je vožnja tudi z nekoliko šibkešim dizlom lahko precej poskočna, je pa razlika v končni hitrosti v prid bencinarja. Edina razlika v strošku zavarovanja je le pri cestnem skladu, ki se plačuje po prostornini motorja - tu pride do razlike nekaj 10 EUR zaradi malce večje prostornine pri dizlu. Končni vpliv na ceno prevoženih 100 km pa se meri v par centih.

LP Tristan01


Ne širim neumnosti, sprašujem/ugibam, saj je na koncu vprašaj! Zanima me od kod mit da je registracija dizla dražja.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a nebivedu Če avg 30, 2012 10:55 am

Mišek, imam karavana 1.5 tone težkega, motor je bencinski 2.0 s 125KM, pa ga ne menjam za nobenega dizla. Gume so vse 4 nove pod 250 evri, servis me pride na vsakih 12500km 64 evrov in velik servis na 100.000km 330 evrov. Noben dizel ki bi bil 4,8 metra dolg nima tako poceni vzdrževanja.

Na leto delam 65.000km, povprečna poraba avta pa je sedaj, ko je liter bencina 1,580 evra, 1 evro za 10km prevoženih, kar sploh ni tako hudo. (6.6 litra).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4472
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Firediver Če avg 30, 2012 10:59 am

Mit je še iz časov atmosferskih dizlov, ki so za svojo večjo kubaturo (višja cestna taksa) dali ven manj moči kot bencinarji manjše kubature.
Druge razlage tukaj ne vidim.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a tristan01 Če avg 30, 2012 11:25 am

crxdelsol je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:Nevem to so vsi pravli ko sem govoril o menjavi, vrjetno ker moraš imeti več KW da imaš podobno veselico kot pri bencinarju ?

Ne širi neumnosti. Dizel ima pri manjši moči motorja precej več navora, še posebej turbo dizel. Zato je vožnja tudi z nekoliko šibkešim dizlom lahko precej poskočna, je pa razlika v končni hitrosti v prid bencinarja. Edina razlika v strošku zavarovanja je le pri cestnem skladu, ki se plačuje po prostornini motorja - tu pride do razlike nekaj 10 EUR zaradi malce večje prostornine pri dizlu. Končni vpliv na ceno prevoženih 100 km pa se meri v par centih.

LP Tristan01


Ne širim neumnosti, sprašujem/ugibam, saj je na koncu vprašaj! Zanima me od kod mit da je registracija dizla dražja.


Ta mit prihaja še iz tistih časov, ko so bili na sceni atmosferski dizli. Registracija 3 in več litrskega diezlskega motorja ki je zmogel približno parirati 1.8 ali 2.0 bencincu pa je bila v višavah - cestni sklad 100% višji kot pri bencinarju... Podobna zgodba se je dogajala tudi na začetku pohoda sodobnih turbodizlov, kjer so npr mestni malčki (Punto, Clio...) imeli bencinske mlinčke (1.2 ali 1.4) medtem ko je bil edini dobavljiv dizel s prostornino okrog 2.0 litrov, nabavna cena vozila skoraj 50 višja kot pri bencinarju, zavarovanje in registracija pa za tudi nekaj razredov višja kot za bencinarja.

Danes ko imajo vozila v rangu Golfa & company dizelske motorje s prostornino okrog 1.5l, konjenico primerljivo z bencinarji pa razlik praktično ni več. Edino pri kasku je zaradi malce večje nabavne cene (1.000 - 2.000 EUR) premija zavarovanja za dizla dražja, pa še tu je razlika skoraj zanemarljiva.


Energetik81 je napisal/-a:Ves čas to nakladanje o navoru. Pa veš, da imajo dizli hkrati tudi daljši menjalnik? Pospeške pa daje navor na kolesih. Tudi vožnja z bencinarjem je lahko podobno poskočna, če ga ne voziš "dizelsko" pri 1800rpm. Prestavi enako močnega bencinarja na okoli 3500rpm in pohodi gas - bodo pospeški povsem primerljivi. Seveda bo močno zmagal dizel, če se bosta oba na začetku vrtela pri 1800rpm. Ampak motorja imata različno uporabno področje vrtljajev, zato je to nesmiselna primerjava. Dizel na 1800rpm in bencinar na 3500rpm, to je smiselno primerjati.


Energetik, si si že sam odgovoril zakaj je dizel prijetnejši za vozit. Menjalnik mora biti daljši, saj se dizelski motor zavrti precej manj kot bencinar. Kar se navora tiče pa ga je pri dizlih na voljo v spodnjih vrtljajih precej več kot pri bencinarju. To naredi vožnjo udobno, saj ni treba ves čas loviti vrtljajev kjer je navora in moči dovolj (pri najnovejših dizlih je max navor na voljo celo v območju od cca. 1.500 pa do preko 3.000 RPM).

Pa še nagradno vprašanje zate: koliko časa v resnici voziš bencinarja nad 3.500 RPM? Zase vem da zelo redko. Če pogledava vožnjo z dizlom, pa uporabljam motor večino časa med 1.500 in dobrimi 2.000 RPM - vrtljaji kjer je na voljo vsaj 70% max navora. Atmosferski bencinar je v tem pogledu žal krepko v zaostanku. Zato tudi moja trditev da nekaj konj manj pri dizlu v vsakodnevni rabi ni opaznih - na koncu dizel čeprav na papirju malce slabotnejši ponuja v vrtljajih normalne vožnje več navora na kolesih (daljši menjalnik gor ali dol) kot atmosferski bencinar. Novi turbobencinarji so iz tega izvzeti, saj je tam zgodba povsem drugačna.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a ~toMmy~ Če avg 30, 2012 11:36 am

nebivedu je napisal/-a:Mišek, imam karavana 1.5 tone težkega, motor je bencinski 2.0 s 125KM, pa ga ne menjam za nobenega dizla. Gume so vse 4 nove pod 250 evri, servis me pride na vsakih 12500km 64 evrov in velik servis na 100.000km 330 evrov. Noben dizel ki bi bil 4,8 metra dolg nima tako poceni vzdrževanja.

Na leto delam 65.000km, povprečna poraba avta pa je sedaj, ko je liter bencina 1,580 evra, 1 evro za 10km prevoženih, kar sploh ni tako hudo. (6.6 litra).


:cry Optimist!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Energetik81 Če avg 30, 2012 11:40 am

tristan01 je napisal/-a:Pa še nagradno vprašanje zate: koliko časa v resnici voziš bencinarja nad 3.500 RPM? Zase vem da zelo redko. Če pogledava vožnjo z dizlom, pa uporabljam motor večino časa med 1.500 in dobrimi 2.000 RPM - vrtljaji kjer je na voljo vsaj 70% max navora. Atmosferski bencinar je v tem pogledu žal krepko v zaostanku. Zato tudi moja trditev da nekaj konj manj pri dizlu v vsakodnevni rabi ni opaznih - na koncu dizel čeprav na papirju malce slabotnejši ponuja v vrtljajih normalne vožnje več navora na kolesih (daljši menjalnik gor ali dol) kot atmosferski bencinar. Novi turbobencinarji so iz tega izvzeti, saj je tam zgodba povsem drugačna.

LP Tristan01
Hm, ne boš verjel, ampak jaz imam na N/A bencinarju tudi 80% navora že pri 1500rpm. In nad 80% vse do 6000rpm.
Meritve.

Zato pri običajni vožnji (recimo primestna) vozim tam med 1800-2500rpm. Seveda pa imaš prav, da pri nižjih obratih navor dizla tudi na kolesih nekaj večji, zato lahko recimo v ovinkaste klance voziš z manjšimi obrati. Pri bencinarju moram pa pač 1 prestavo nižje in v zakup vzeti malo večji hrup.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov