crxdelsol je napisal/-a:Badzo, keri avto se ogreje v 0,5 - 1km na delovno temperaturo ?
Sej za preklop na plin ne rabi delovne temperature....zadeva gre verjetno že pri 40 -45 stopinjah...
crxdelsol je napisal/-a:Badzo, keri avto se ogreje v 0,5 - 1km na delovno temperaturo ?
Badzo je napisal/-a:... zakaj pride do 10% višje porabe pri plinu - zato ker ljudje po vgradnji plina naenkrat podzavestno ne pazijo več toliko kako vozijo in se poraba dvigne. novi sistemi ob istem režimo vožnje porabijo isto in tudi motor ne zgubi nič na moči, za razliko od starejših sistemov.. Torej poraba ob plinu bo enaka oz mogoče kak deci ali dva več.
Lej, kurilna vrednost LPG je 26 MJ/L, za bencin pa 34 MJ/L. Torej je že po defoltu poraba okoli 25% večja pri enaki vožnji, ne more biti drugače. Mišek bi imel porabo s plinom teoretično okoli 8,7L/100.Badzo je napisal/-a:misek, izračun si dokaj podrobno naredil a pozabil upoštevat tri stvari: zakaj pride do 10% višje porabe pri plinu - zato ker ljudje po vgradnji plina naenkrat podzavestno ne pazijo več toliko kako vozijo in se poraba dvigne. novi sistemi ob istem režimo vožnje porabijo isto in tudi motor ne zgubi nič na moči, za razliko od starejših sistemov.. Torej poraba ob plinu bo enaka oz mogoče kak deci ali dva več.
Moj 1,6L bencinar sedajle poleti. Govorim o hladilni tekočini, olje seveda rabi malo dalj. Ampak za plin je važna temp. hladilne.crxdelsol je napisal/-a:Badzo, keri avto se ogreje v 0,5 - 1km na delovno temperaturo ?
Moj 1,6L bencinar sedajle poleti. Govorim o hladilni tekočini, olje seveda rabi malo dalj. Ampak za plin je važna temp. hladilne.
mišek je napisal/-a:Drugace pa ta relacija kr pase avtu, zdaj sem se dvakrat peljav gor pa rac. kaze 6,6 pol kilometrov pa sem ze prej naredil. Zdaj grem spet, bom videl, ce bo se kaj padlo. Tocno bom pa na bencinski videl. Racunalnik se zna do 2 dcl zlagat.
crxdelsol je napisal/-a:Ja računaj po njegovem izračunu ga stane bencinar 90€ več na mesec to je 1100 na leto kar je pri enih avtih samo vstrajnik ali pumpa ali turbina pa si že na istem. Dizli imajo višje zavarovanje ? Je to računano ?
crxdelsol je napisal/-a:Nevem to so vsi pravli ko sem govoril o menjavi, vrjetno ker moraš imeti več KW da imaš podobno veselico kot pri bencinarju ?
crxdelsol je napisal/-a:Ja računaj po njegovem izračunu ga stane bencinar 90€ več na mesec to je 1100 na leto kar je pri enih avtih samo vstrajnik ali pumpa ali turbina pa si že na istem. Dizli imajo višje zavarovanje ? Je to računano ?Moj 1,6L bencinar sedajle poleti. Govorim o hladilni tekočini, olje seveda rabi malo dalj. Ampak za plin je važna temp. hladilne.
Moj 1.4 bencinar se ne, zakaj/kako je plin vezan na temperaturo hladilne tekočine ? Bolj logično/zdravo bi se mi zdelo na temperaturo olja.
Ves čas to nakladanje o navoru. Pa veš, da imajo dizli hkrati tudi daljši menjalnik? Pospeške pa daje navor na kolesih. Tudi vožnja z bencinarjem je lahko podobno poskočna, če ga ne voziš "dizelsko" pri 1800rpm. Prestavi enako močnega bencinarja na okoli 3500rpm in pohodi gas - bodo pospeški povsem primerljivi. Seveda bo močno zmagal dizel, če se bosta oba na začetku vrtela pri 1800rpm. Ampak motorja imata različno uporabno področje vrtljajev, zato je to nesmiselna primerjava. Dizel na 1800rpm in bencinar na 3500rpm, to je smiselno primerjati.tristan01 je napisal/-a:crxdelsol je napisal/-a:Nevem to so vsi pravli ko sem govoril o menjavi, vrjetno ker moraš imeti več KW da imaš podobno veselico kot pri bencinarju ?
Ne širi neumnosti. Dizel ima pri manjši moči motorja precej več navora, še posebej turbo dizel. Zato je vožnja tudi z nekoliko šibkešim dizlom lahko precej poskočna, je pa razlika v končni hitrosti v prid bencinarja. Edina razlika v strošku zavarovanja je le pri cestnem skladu, ki se plačuje po prostornini motorja - tu pride do razlike nekaj 10 EUR zaradi malce večje prostornine pri dizlu. Končni vpliv na ceno prevoženih 100 km pa se meri v par centih.
LP Tristan01
tristan01 je napisal/-a:crxdelsol je napisal/-a:Nevem to so vsi pravli ko sem govoril o menjavi, vrjetno ker moraš imeti več KW da imaš podobno veselico kot pri bencinarju ?
Ne širi neumnosti. Dizel ima pri manjši moči motorja precej več navora, še posebej turbo dizel. Zato je vožnja tudi z nekoliko šibkešim dizlom lahko precej poskočna, je pa razlika v končni hitrosti v prid bencinarja. Edina razlika v strošku zavarovanja je le pri cestnem skladu, ki se plačuje po prostornini motorja - tu pride do razlike nekaj 10 EUR zaradi malce večje prostornine pri dizlu. Končni vpliv na ceno prevoženih 100 km pa se meri v par centih.
LP Tristan01
crxdelsol je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:crxdelsol je napisal/-a:Nevem to so vsi pravli ko sem govoril o menjavi, vrjetno ker moraš imeti več KW da imaš podobno veselico kot pri bencinarju ?
Ne širi neumnosti. Dizel ima pri manjši moči motorja precej več navora, še posebej turbo dizel. Zato je vožnja tudi z nekoliko šibkešim dizlom lahko precej poskočna, je pa razlika v končni hitrosti v prid bencinarja. Edina razlika v strošku zavarovanja je le pri cestnem skladu, ki se plačuje po prostornini motorja - tu pride do razlike nekaj 10 EUR zaradi malce večje prostornine pri dizlu. Končni vpliv na ceno prevoženih 100 km pa se meri v par centih.
LP Tristan01
Ne širim neumnosti, sprašujem/ugibam, saj je na koncu vprašaj! Zanima me od kod mit da je registracija dizla dražja.
Energetik81 je napisal/-a:Ves čas to nakladanje o navoru. Pa veš, da imajo dizli hkrati tudi daljši menjalnik? Pospeške pa daje navor na kolesih. Tudi vožnja z bencinarjem je lahko podobno poskočna, če ga ne voziš "dizelsko" pri 1800rpm. Prestavi enako močnega bencinarja na okoli 3500rpm in pohodi gas - bodo pospeški povsem primerljivi. Seveda bo močno zmagal dizel, če se bosta oba na začetku vrtela pri 1800rpm. Ampak motorja imata različno uporabno področje vrtljajev, zato je to nesmiselna primerjava. Dizel na 1800rpm in bencinar na 3500rpm, to je smiselno primerjati.
nebivedu je napisal/-a:Mišek, imam karavana 1.5 tone težkega, motor je bencinski 2.0 s 125KM, pa ga ne menjam za nobenega dizla. Gume so vse 4 nove pod 250 evri, servis me pride na vsakih 12500km 64 evrov in velik servis na 100.000km 330 evrov. Noben dizel ki bi bil 4,8 metra dolg nima tako poceni vzdrževanja.
Na leto delam 65.000km, povprečna poraba avta pa je sedaj, ko je liter bencina 1,580 evra, 1 evro za 10km prevoženih, kar sploh ni tako hudo. (6.6 litra).
Hm, ne boš verjel, ampak jaz imam na N/A bencinarju tudi 80% navora že pri 1500rpm. In nad 80% vse do 6000rpm.tristan01 je napisal/-a:Pa še nagradno vprašanje zate: koliko časa v resnici voziš bencinarja nad 3.500 RPM? Zase vem da zelo redko. Če pogledava vožnjo z dizlom, pa uporabljam motor večino časa med 1.500 in dobrimi 2.000 RPM - vrtljaji kjer je na voljo vsaj 70% max navora. Atmosferski bencinar je v tem pogledu žal krepko v zaostanku. Zato tudi moja trditev da nekaj konj manj pri dizlu v vsakodnevni rabi ni opaznih - na koncu dizel čeprav na papirju malce slabotnejši ponuja v vrtljajih normalne vožnje več navora na kolesih (daljši menjalnik gor ali dol) kot atmosferski bencinar. Novi turbobencinarji so iz tega izvzeti, saj je tam zgodba povsem drugačna.
LP Tristan01
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov