rnisan je napisal/-a:Zanimivo mi je videti, kako imamo različna mnenja. Jaz osebno (in verjamem, da velika večina ostalih tudi) ne vidim kot pojem udobja Škodo, VW Passat ali BMW 3, saj nimajo niti najbolj udobnega podvozja/vzmetenja niti sedežev. BMW 3 bi še zmagal mogoče v kategoriji "zabava", passat pa kvečjemu v kategoriji "najmanjša izpostavljenost" oz. zlivanje z okoljem, Škoda pa mogoče v kategoriji "razmerje cene/kakovosti".
Volvo sedeži (ne čisto navadni, ampak tisti z delnim ali celim usnjem) so med najbolj udobnimi. Vzmetenje je verjetno najboljše pri Citroenu (hidravlika). Varnost (zame ni zanemarljiv faktor pri tolikšnih kilometrih letno) je na strani Volva pred vsemi. Z zanesljivostjo pa je tako: odvisno od sreče. Nobena statistika ne pomaga, če naletiš na slab primerek. Začetnik te teme pa bo na koncu sam pretehtal, kaj mu je pomembno in kaj bo kupil.
50.000 km na leto pa ni problem zaradi crkavanja, kajti z rednim vzdrževanjem in normalno vožnjo to ni noben bavbav za dizla (verjetno tudi za bencinarja ne). Ampak ni treba vzeti najmanjši mlinček, ampak malo več moči in malo večjo prostornino, da ni avto po 20.000 km v klanec že povsem zgaran. Zaradi večje prostornine in moči se bo treba sprijazniti s kakim deci ali recimo litrom večjo porabo, bo pa zato pri 250.000 avto še lepo predel.
Olje menjat najkasneje na 20.000 km, vozit normalno (na AC po omejitvah oz. malo čez), ne ga priganjat dolgo in pogosto do konca, čuvat mrzlega in ni bojazni.
Moja računica pravi, da pri nakupu 2-3 leti starega s 100.000 km prihrani pri nabavni ceni cca 10.000€ (nov 30.000€, rabljen 20.000€), na servisih nekaj 100€ letno. To je več kot dovolj za popravila. Če ga vozi tri leta, ga pri starosti 5-6 let proda z 250.000 km, kar ni misija nemogoče.
Če pa se gleda strogo na stroške, pa vsekakor avto za cca 4-5 k EUR, ki je odlično ohranjen, od privat osebe, dizel. 15 k EUR že v štartu imaš na strani za popravila, avto ne bo zgubil veliko na vrednosti...
Res je, tudi sam se čudim predlogom, samo v smeri kako privarčevati tistega tisočaka dva na leto, kvaliteta vožnje pa ni pomembna. Osebno se sploh ne predstavljam delati 50000 km na leto z enim 1.6D. Ponavljam, razmisli v tej smeri:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... asrc=fa|ashttp://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... rc=fa|s|ashttp://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... rc=st|s|fsSam sem od teh glede udobja najbolj zadovoljen z Volvom, zato ga/jih tudi vozim zadnjih osem let, ti pa preveri kaj bi ti najbolj ustrezalo. Probaj najdit kaj podobnega v Sloveniji pa samo servisiraj in vozi, res se ne boš vozil tako poceni kot s Pasatom, Jeto, Škodo, .... samo se boš pa vsaj vozil.