2. Spustil si se na enak nivo, kot .com (ali obratno, saj ni važno).

Lih toliko, da ti ego preveč ne narase s tem tvojim pompoznim "odhodom".
Daedalus je napisal/-a:1. Forum je za debate.
2. Spustil si se na enak nivo, kot .com (ali obratno, saj ni važno).
Lih toliko, da ti ego preveč ne narase s tem tvojim pompoznim "odhodom".
.com je napisal/-a:stari,
ti kar mešaš jabolka pa hruške pa kar neke trditve v tri dni nabijaš
ja, relacija sg maribor, regionalna, kjer, če je sreča, imaš par šlaparjev na tej cesti, da se lahko ti ''varno za njimi'' voziš 70-80kmh konstantno, iz tistih vasic vuzenice, mute ipd pa pospešuješ kilometer na uro; torej kot polno naložen tovornjak... katerih ni malo na tistih koncih...
na tvojo žalost dobro poznam tisto cesto in če kolikor toliko ti voziš DINAMIČNO, ti s tvojim motorjem ne uide poraba 7,5+
seveda da nisi videl 8l+, če pa voziš na taki relaciji... pojdi enkrat od MB do LJ, pa vozi 130-140, pač prometu primerno... vozi mrzel motor v središču mesta...
tako kot ''povprečen'' uporabnik... pa boš videl 9l komot...
evo ti primer enega motorja: jaz imam babico v velenju..in ko se vračam v LJ, mam od velenja do arje vasi, po omejitvi 90-60-50 čez pirešico-90 do avtoceste porabo 4.2l; motor je opisan spodaj v podpisu
pravtako vsak prisilno polnjen malček z 1.0 in 1.2 motorjem dosega ob isti vožnji manjšo porabo, hkrati pa ima večjo eksplozivnost in elastičnost kot ta tvoj motor...(reciva ecoboost ford, tsi vag... že 1.8 v MB a klasi s 120km je poskočnejši in varčnejši, kljub večji prostornini in 10km več...) še naštevam?
IcEm4n je napisal/-a:ojnica je napisal/-a:8 let star 1.5 D in samo 107000km, bo potrebno preverit zgodovino.
Če se ne motim so imel te motorji probleme.
In zakaj to ne bi bilo možno oz. realno? Imamo doma 1 leto starejšega in 10k km več kot ta v oglasu, pa še vedno dela (brez kakih večjih okvar).
Je pa res fajn pri teh motorjih preveriti stanje pumpe in šob.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov