miraldinjo je napisal/-a:Hvala za tole
Vglavnem kakor vidim je Vecter B+ zelo malo za poteno ceno. Bom moral kar navadno B vzet.
Praviš, da imaš sedaj že drugo Vectro, kako to? SI bil tako zadovoljen z 1.8 16v?
Vprašanj imam še veliko glede tega avtomobila, ker hočem izvedeti čim več o njem od lastnikov/bivših lastnikov.
Ker kupujem benciarja me bolj zanima tvoja prejšnja Vectra 1.8 16v.
-Kdaj si jo kupil in do kdaj si jo imel
-Koliko si prevozil kilometrov znjo
-Kakšne okvare/popravila si imel(kaj izrednega?)
-Ali imajo(naj bi imele) vse Vectre original platišča z gumami 195/65R15(pri eni sem videl da ima 185/60/14 in mi ni jasno če je to sploh dovoljeno)
-Glede nato, da imaš avto že dalj časa mi morda lahko podaš kakšen nasvet na kaj moram biti pozor pred nakupom tega avtomobila(kakšne skrite napake?)
-Poraba povprečna je 8l?
-Koliko kaj stanejo rezervni deli
-Koliko ti je kaj olja pil motor?
-Mi nasplošno priporočaš nakup Vectre 1.8 16v ali 1.6 16v za ceno 1000Eur?
Drugače kupujem Vectro v upanju, da mi zdrži 2leti in recimo 50000km brez bankrota
Lp
Modeli 95-1999 imajo črno plastiko na odbijačih, izgleda takole

Modificiran model, letnik 1999-2003 pa imajo odbijače in letvice v celoti v barvi vozila, takole:

Glede 14 in 15 col. Pri letnikih 96-99 je bilo 14 col original, kot si napisal 185/60 R14, tudi alu platišča so bila 14. Pri B+ pa so že bila alu 195/65 r15 , za navadne pa nevem.
Glede oznake GL,CD so se uporabljala do 99, z B+ so prišle nove oznake, business, elegance, sport.
@mayatus, glede na to, da imaš prostoročno bi rekel da imaš opremo bussiness, jaz tega nimam imam pa ogrevane sedeže, je pa elegance oprema
Jaz ti vsekakor priporočam nakup, če boš našel lepo ohranjeno. Napake so znane, največji feller so zadnje puše. Probaj klimo, da ne ropota kompresor. Pozanimaj se, če so bili kdaj menjani ležaji amortizerja, in testiraj amortizerje, da ne ropotajo po jamah (ti so malo podimenzionirani, zato več kot 200k realnih km ne zdržijo ali še manj )
Vse ostalo je BP, če se seveda z avtom ravna kot se spodobi.
Mi imamo pri hiši Ople že 20 let poleg tudi drugi znamke (nismo Opel fanatiki, da ne vidim nič druga kot samo Opel) tudi 1.6 16v, 1.8 8v, 1.8 16v, 2.0 dti, 2.2dti....pa z nobenim težav. Pa niti eden nas ni nikoli pustil nikjer na cesti (tok, tok) z razliko od drugih znamk.
Moj ima krepko preko 300k (2.2dti) pa ne razmišljam sploh o prodaji, ker za to ceno ne dobim boljšega avta. Kaj pa dobiš za jurja, Cliota in podobno, vožnja pa neprimerljivo boljša, vzdrževanje pa poceni.
Rabljeni deli ležijo za vsakim vogalom, tudi novi niso dragi, kolesni ležaj 40 eur, raztezna 20 eur, ležaj amortizerja 15 eur, diski +ploščice predaj 120 eur, 40 eur 4 komadov stabilizatorjev,(10 eur kom).....BREZ dela....cene so kopije, meni se zdi butasto plačevat original za 15 let star avto. Drugače imaš pa ogromno cen na netu. Te cene materiala, je to, kar sem jaz vložil na avto, s tem da sem naredil 50.000 km v slabem letu.
Nekateri so z Opli zelo nezadovoljni, jaz(mi) jih samo hvalimo. Res pa je, da se je vedno kupil dobro ohranjen avto, (najcenejše jajce na avto.netu pač niso za kupit) ki se je tudi redno vzdrževal. Kar se tiče porabe olja, 1.8 16v ga ni pil, medtem, ko pri 1.6 16v se ga je dolilo 1l na 15k servis. Trenutno dti mi ga ne pije.
Če sprejmeš "dejstvo", da se pri Oplu zadnje puše menjajo pri velikem servisu, potem jaz pri vseh do sedanjih Vectrah štejem pod izredno popravilo:
menjavo ležaja amortizerja (1x pri 1.6 16v, 1x pri 1.8 16v, mene še čaka eden pri dtiju+eden že menjan)
regler altenatorja (1.8 16v)
prednji amortizerji pri 1.6 16v pri cca 140k km, mojega dtija čakajo komplet 4x (300k+ se pozna s tem, da so še prvi)
Pri 1.8 16v je bila lambda zanič + nov zadnji lonec + zadnji amortizerji verjetno zaradi prikolice (prednji bp, dopuščam možnost, da so bili menjani že prej)
+ves ostal potrošni material, gume, zavore, akumulator, veliki servis.....
Nam ni nikoli crknala nobena cev, kot drugi navajajo, niti računalnik, ne hladilnik, vsi motorji popolnoma suhi..... pred nakupom podrobno preglej vozilo. Kar se tiče rje, 1.6(99 letnik) popolnoma brez, 1.8 (98) je zadnjo zimo rja precej napadla (sicer ne močno, vendar na vseh vratah in prag+zadnji blatniki pri starosti 11let, s tem, da je bil že prej barvan zaradi karambola), moj dti pa je star 13 let in je rjava zadnja havba in čisto malenkost tudi zadnja blatnika, pragovi in vrata ne....tako da zadnjo havbo bom dal letos barvat, druga še ni panike po besedah ličarja.
Moje mnenje je, da je vseeno kater motor vzameš 1.6/1.8, pomembna je ohranjenost vozila. Čeprav so 1.6 bolj nagnjeni k pitju olja, pa sem sam mnenja, da ni to taka reč na toliko starem vozilu, pač doliješ po potrebi.
Če te še kaj zanima, vprašaj.Uspešen nakup