Napisal/-a DX5050 Ne jul 30, 2017 10:01 pm
Kopirano z FB-ja...
Dne 1.4.2017 sem pri podjetju Global leasing d.o.o. za svojo partnerko kupil vozilo Opel Corsa 1.3 D. V oglasu je bilo napisano : VOZILO JE ODLIČNO OHRANJENO,REDNO SERVISIRANO,ATRAKTIVNEGA VIDEZA,ZNANA IN PREVERJENA SERVISNA ZGODOVINA,RESNIČNO VREDNO OGLEDA.
Ga. Klavdija Rajh, ki je tam zaposlena je uredila kredit. Po avto sva z partnerko prišla 1.4.2017 v soboto dopoldan. Ker je vse potekalo zelo na hitro avtomobila nisva imela možnosti niti preizkusiti. Še do Žonte, kjer smo delali prepis ga je pripeljal njihov sodelavec. Se pravi v tem primeru klavzula, ki je napisana v pogodbi VIDENO - KUPLJENO ne velja. Poleg tega je v oglasu napisano, da je znana servisna zgodovina. Midva pa še danes nimava servisne knjige niti rezervnega ključa, čeprav nama je ga. Klavdija ob prepisu vse to obljubila, da še dobiva.
Že prvi dan sva opazila, da klima in tretja pozicija na ventilaciji ne delata, izrabljen jermen na alternatorju, ter da je avto slabo vžigal. Po dogovoru z go. Klavdijo Rajh sva avto odpeljala na Žonta servis, kjer naj bi to uredili. Ko sva čez nekaj dni prišla po avto je mehanik na Žonti g. Ernest povedal, da so vse uredili, edino jermena na alternatorju niso menjali, ker je stari dober. Na licu mesta sva ugotovila, da je nekaj narobe z airbagom, saj so lučke na tipki na armaturi utripale. Ta je prej delal brezhibno. Avto sva peljala nazaj v garažo, kjer naj bi mehaniki to uredili. Čez 15 min. naj bi bilo tudi to rešeno. Na poti domov pa sva ugotovila, da so airbagi izklopljeni (brez funkcije) in sploh ne delajo.
Partnerka se je tri dni z avtom vozila v službo in opazila, da je nekaj narobe s sklopko. Poklicala sva go. Klavdijo Rajh, ki nama je uredila nadomestno vozilo. Corso sva odpeljala na servis Žonta, kjer smo z g. Ernestom naredili spisek kaj je potrebno popraviti:
- popravilo sklopke
- airbagi
- gumb za ventilacijo se ni dalo nastaviti, da piha v vetrobransko steklo
- menjava jermena za alternator
Po enem tednu 29.4.2017 sva dobila sporočilo od ge. Klavdije, da je avto popravljen. Takoj sva se odpravila v Celje. G. Ernesta tisti trenutek ni bilo tam. Avto je bil pred garažo in ključ je bil notri, zato sem se usedel v Corso, da se zapeljem en krog in ga preizkusim. Takoj sem videl, da airbagi še kar ne delajo. Poleg tega zdaj še gumb za zaklepanje avta na armaturi ne dela več. Odbijač je bil popraskan spredaj pod levo lučjo. Na sovoznikovi strani naprej od vrat pa je vdrtina, ki je prej ni bilo. Poleg tega sem opazil, da so zadnji amortizerji uničeni, ker je avto kar poskakoval, ko sem se peljal en krog okoli delavnice.
Ko je prišel g. Ernest se je samo izgovarjal in poizkušal odgovornost prevaliti na naju, ki avta nisva imela vse skupaj v uporabi en teden.
Avto sva z partnerko pustila na Žonti in odšla domov, go. Klavdjo pa o vsem obvestila.
3.5.2017 sva imela vsega dovolj, zato sva na Global leasing poslala e-mail, da glede na vse skupaj želiva odstopiti od pogodbe. Midva vrneva avto oni pa nama denar.
Po tem smo se po telefonu pregovarjali ves mesec in ves čas imela v uporabi nadomestno vozilo. Oni so vztrajali, da bodo avto popravili, midva pa da avtomobila nočeva več in želiva vračilo kupnine. Dne 26.5.2017 sva se ponovno zapeljala v Celje na Global leasing, da vrneva nadomestno vozilo in zaključiva zadevo, kjer nama je ga. Klavdija Rajh povedala, da direktor (g. Samo Feštajn – njegova partnerka ga. Karmen Ponikvar je direktorica samo na papirju) ne dovoli vračila kupnine. Lahko pa si izbereva kakšen drug avto iz njihove ponudbe. Povedala sva ji, da noben avto v tej ceni ni primeren in zahtevala, da želiva govoriti z direktorjem. Rekla je, da ni prisoten, ker je v Nemčiji in da bo poklicala nekega zastopnika. Po telefonu je nekoga poklicala, ki ji je rekel naj pridemo do Žonta servisa. Ko smo prispeli na Žonto je bil tam nek moški, ki se tudi predstavil ni. Pogovarjali smo se kar na parkirišču pred servisom. Po parih minutah pregovarjanja nama je rekel, da nama lahko vrne 3600 Eur namesto 3990 Eur zaradi nepredvidenih stroškov. S tem se nikakor nisva strinjala, saj stroški niso nastali po najini krivdi. Nato je rekel, da nama lahko da vso kupnino ampak nama bo potem zaračunal renta car za nadomestno vozilo 40 Eur na dan. Tudi na to nisva pristala saj spet ni bila najina krivda, da sva to vozilo imela v uporabi. Med pregovarjanjem sem ge. Klavdiji na telefonu pokazala oglas rdečega Volvota na Avtonetu, ki bi ga šal takoj kupit, če bi dobila vrnjeno kupnino. Na koncu smo s tem zastopnikom sklenili dogovor, da nama bo našel drug avto. Povedala sva kakšnega želiva in je rekel, da ni nobenega problema. Midva sva vztrajala, da ta dogovor naredimo pisno. Ko smo se z go. Klavdijo peljali nazaj na Global leasing sva jo vprašala, če je bil to gospod Feštajn in je povedala, da je bil. Na vprašanje ali ni v Nemčiji se je izgovorila, da ni vedela, da je tu.
Na Global leasingu smo napisali dogovor, da nama do 12.6.2017 najdejo drugo vozilo Volvo, 1,6 diesel.
Tik pred rokom sva začela klicati go. Klavdijo, kaj je z avtom. Povedala je, da avto že ima in sicer rdečega Volvota. Točno takega kot si želiva ampak, da ga še ni videla, ker je šel na globinsko čiščenje. Prosila sva jo za število šasije, da lahko avto preveriva na Carfaxu. Ker je bilo vse skupaj sumljivo sva klicala tistega gospoda, ki je na avtonetu prodajal rdečega Volvota in tudi njega proslia za številko šasije in številki sta se ujemali. Ampak avto je bil še kar pri njem. Povedal je, da ga je klicala neka ženska, ki se je zelo čudno obnašala. Gospodu sva pošteno povedala kaj se dogaja in da je ta avto mišljen za naju. Potem sva poklicala go. Klavdijo in ji povedala kaj sva odkrila. Ter, da ta Volvo ima ceno 3500 Eur. Če ga vzamejo želiva razliko denarja nazaj ali pa vsaj rezervne gume. Rekla je, da to pa ne gre, ker morajo tudi oni nekaj zaslužit. Potem je šel g. Feštajn v Ljubljano pogledati tega Volvota , ni ga kupil, ker je bil razbit na več koncih, avto je smrdel in turbina je imela čuden zvok. Ko sva poklicala lastnika je povedal, da je bil ta gospod zelo nesramen. V avto se sploh ni usedel, niti ga ni vžgal.
Ker tudi to ni uspelo sva ge. Klavdiji ponovno rekla, da je najbolje, da se uredi vračilo kupnine za kar ponovno ni hotela slišati. Povedala je, da 20.7.2017 dobi v račun Forda C max 1,6 diesel in, če želiva lahko dobiva ta avto. Da rešiva to agonijo sva se strinjala s tem. Saj na Corsi klima še vedno ne dela in amortizerji še niso ok, ker avto na cesti kar poskakuje in se ne drži ovinkov. Dne 25.7.2017 sva poklicala Go. Klavdijo kaj je z avtom in je povedala, da je Ford ko lučka in vreden več. Da je direktor rekel, če ga hočeva imeti morava doplačati še 1000 Eur drugače pa nič. Ko sva ji rekla, da nima kje dobiti še 1000 Eur je rekla potem pa nič in naj narediva kar hočeva.
Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet 2022