Ivan36 je napisal/-a:Avto kao ODLIČNO ohranjen - realnost: praska pri praski, felne počohane skratka katastrofa,
Saj je rabljen? Jaz raje kupim tako vozilo kakor bleščeče spoliran pa mehanika sesuta od podvojzja dalje in bognedaj motor zanič

Tako smo kupili letos Oktavio karavan ravno zaradi pikaste barve od kamenčkov in še lak se lušči ( malenkost ) mehansko pa je ODLIČNA! Komplikatorji so pa izpadli z nižanjem cene!

Odvisno kakšen človek si in kak tip avta sploh iščeš za kolko dnara... Za sebe vem, da ne kupim avta do 5 let starega, ki ima vsaka vrata počohana, havbo pa popikano kot da je stalno vozo za nekom, ki je šodral cesto. Imaš odlične rabljene z minimalnim številom prask in takšni najhitreje grejo (mam tud sam odlično ohranjen 8 let star avto, ker pač pazim nanj). Če pa nekdo nateguje z odlično ohranjenostjo prodaja pa pač slabo ohranjen avto lahko ostalim, ki iščejo dostojne rabljene avte in berejo ta forum nekoliko pomagam, še posebej če ne živijo blizu MBja. Btw, tule govorim o avtih vrednih več kot 10.000 €, če bi kupoval za jurja al pa malo čez bi mi tud dol viselo za praske.
Za Šentiljsko govorim iz osebnih izkušenj. Nevem, če je tam prodajalec Kie družinska firma al kaj podobnega, ampak odnos je 100 pa 1 v primerjavi z KMAGom in ljudmi tam zaposlenimi. Mislim pa da pri tem niso krivi zgolj zaposleni ampak tudi vodstvo. Pri KMAGu je očitno, da zaposlujejo pretežno mlade ljudi kar je okej ampak jih konstantno menjujejo. Dvomim, da jim da KMAG odpoved, temveč jo dajo delavci sami zaradi takih in onakih razmer. Predstavljal bi si, da verjetno prodajalci ne dobijo praktično nič od prodanih avtov, sčasoma jim pade motivacija in gredo drugam.
lp