
Sej dokler mašine nimajo čez 200.000 km nemoreš govorit o vzdržljivosti.
CHAN je napisal/-a:Kljub nešteto uram testiranj ter laboratorijskih poskusov, se marsikdaj testni rezultati ne preslikajo v realnost. Pokazatelj so otroške bolezni novih modelov ter vpoklici vozil s tovarniškimi napakami.
Energetik81 je napisal/-a:Pa ti resno misliš, da inženirji, ki so izdelali TSI mašino, niso do potankosti preračunali tudi vzdržljivosti? Pa kaj mislite, da vržejo skupaj nekaj motornih delov, ki jim ležijo naokoli in potem zdrži kolikor pač zdrži?
Zadaj se skrivajo ure in ure preračunavanj, simulacij in testiranj. Možnost seveda je, da kakšen delček ne deluje točno tako kot bi moral, ampak to potem hitro odpravi.
mišek je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Pa ti resno misliš, da inženirji, ki so izdelali TSI mašino, niso do potankosti preračunali tudi vzdržljivosti? Pa kaj mislite, da vržejo skupaj nekaj motornih delov, ki jim ležijo naokoli in potem zdrži kolikor pač zdrži?
Zadaj se skrivajo ure in ure preračunavanj, simulacij in testiranj. Možnost seveda je, da kakšen delček ne deluje točno tako kot bi moral, ampak to potem hitro odpravi.
Jaz ne bi bil tako prepričan v to. Mislim, da je tega testiranja in preizkušanja vedno manj, vedno hitreje prihajajo novi modeli na trg, konkurenca seka iz vseh strani, proizvajalce priganja do skrajnosti in dostikrat gre naprej roba, za katero ne morejo rečt, da so za njo 100% da bo taka, kot so jo načrtovali.
Prej ko se pokažejo okvare v realnem življenju že izdelajo na tisoče komponet, ki so lahko slabe.
Druga stvar je šparanje; vsi hočejo v čim krajšem času čim več naredit s čim manj vloženega dela in denarja. Cena in kvaliteta pa sta si ponavadi nasprotujoča dejavnika. Če vzameš poceni osnovni material, ne moreš iz tistega pričakovat čudežev.
Lep primer so Renaultovi dci motorji, o katerih se veliko piše tudi na tem forumu. Ko preseže 100.000 km jih ima veliko probleme. Turbine, pa kar cel motor zariba. Kje je zdaj tu testiranje??
So motorji, ki zdržijo 500.000 km pa še več in so motorji pri katerih si lahko zlo srečen, če zdrži pol manj.
Po drugi strani pa recimo pri tem 1.2 TSI sigurno, da niso računali na 500.000 km. Mislim, da imajo s takimi motorji čisto druge namene. Saj vidimo, življenska doba, uporabna doba se vedno bolj krajša. Že vidiš pri enostavnih stvareh, včasih je bilo vse iz debele pločevine, zdržalo še pa še, danes je vse plastično brez vijakov, vse se samo malo zaskoči pa je to, to. Se pa malo nasloniš gor pa gre vse skup v maloro.
Energetik81 je napisal/-a:Pa ti resno misliš, da inženirji, ki so izdelali TSI mašino, niso do potankosti preračunali tudi vzdržljivosti? Pa kaj mislite, da vržejo skupaj nekaj motornih delov, ki jim ležijo naokoli in potem zdrži kolikor pač zdrži?
Zadaj se skrivajo ure in ure preračunavanj, simulacij in testiranj. Možnost seveda je, da kakšen delček ne deluje točno tako kot bi moral, ampak to potem hitro odpravi.
gusti85 je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Pa ti resno misliš, da inženirji, ki so izdelali TSI mašino, niso do potankosti preračunali tudi vzdržljivosti? Pa kaj mislite, da vržejo skupaj nekaj motornih delov, ki jim ležijo naokoli in potem zdrži kolikor pač zdrži?
Zadaj se skrivajo ure in ure preračunavanj, simulacij in testiranj. Možnost seveda je, da kakšen delček ne deluje točno tako kot bi moral, ampak to potem hitro odpravi.
VW inžiner ti lahko naredi mašino, ki bo šla miljon kilometrov brez problema in jo lahko stestira do potankosti in bo z njo vse BP. Ampak takšna mašina zahteva svoj čas in ima svojo ceno. Potem pa pride finančni direktor in reče, fantje toliko in toliko € lahko stane ena naša mašina. Pol se pa začne šparanje malo tu, malo tam. Pol pride še kak direktor zadolžen za rezervne dele in mu reče naj da tak termostat noter da bo čez 7 let crknil, da bo mel še on kaj prodajat ...
Pa z tem ne mislim samo VW, ampak je povsod tako. Niti ne samo v avtomobilski industriji. Dober primer so pralni stroji. 20 let stari stroji še zej perejo in perejo. Če kupiš novega lahko pričakuješ življensko dobo od 5 do 7 let. Televizorji isto. Deda ima 30 let staro gorenjsko tv, pa še zdaj dela. Prav zanima me kdaj bodo te sodobne dušo spustile. Ampak to je načrtno narejeno tako, da mi bo po takem času crknilo tako da se mi nebo splačalo popravljat in bom kupil novo stvar. Temu se na žalost reče EKONOMIJA in ne nesposobnost inžinerjev.
Logično da imajo druge namene.mišek je napisal/-a:So motorji, ki zdržijo 500.000 km pa še več in so motorji pri katerih si lahko zlo srečen, če zdrži pol manj.
Po drugi strani pa recimo pri tem 1.2 TSI sigurno, da niso računali na 500.000 km. Mislim, da imajo s takimi motorji čisto druge namene.
Ja, ampak za kakšno ceno? Dandanes lahko kupiš pralni stroj za par sto EUR, kar je celo ob naših ne ravno astronomskih plačah le en del mesečne plače. Pred 20 leti in več je bil nakup pralnega stroja, relativno na plače, precej večji izdatek, se mi zdi.Če so pred 20 leti naredili pralni stroj, ki še danes dela, ni hudič, da danes ne bi naredili takega ki bi delal 30 let.
sašo5 je napisal/-a:speedfight je napisal/-a:
Že sedaj imajo tlake vbrizga caa. 200bar.
nisi eno ničlo pozabil? (vsaj pri dizlih?)
sonic je napisal/-a:Ja, ampak za kakšno ceno? Dandanes lahko kupiš pralni stroj za par sto EUR, kar je celo ob naših ne ravno astronomskih plačah le en del mesečne plače. Pred 20 leti in več je bil nakup pralnega stroja, relativno na plače, precej večji izdatek, se mi zdi.
sg je napisal/-a:Dobro bi bilo če bi imel vgrajen še manometer za olje. Pri tako nizkih obratih zna biti tlak presneto daleč od nazivnega, obremenitev je pa vseeno precej večja kot v prostem teku. Potem se pa utegne zgoditi da bo življenjska doba motorja nižja kot bi bila pri nekoliko višjih obratih !
ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!
ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov