Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc To maj 18, 2010 7:24 pm

speedfreak je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!

:roll:


Če se ne motim maš ti 1.8 tsi a ne?

Zdej mi pa prosim razlož zakaj si kupil bencinarja s 160 konji da ŠPARAŠ na porabi? A niso za to namenjeni drugi motorji?


TSI generacija masin je trenutno ene dve generaciji pred vsemi, razen multiair. Zakaj bi sploh komu kaj razlagal? Sprobaj in povej. Over and out.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc To maj 18, 2010 7:28 pm

Gorch je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!

:roll:


Ha,ha...te čisto razumem.Osebno sploh ne govorim več kakšno porabo ima avto če me kdo upraša,ker če rečem,da mi žre 7-8l mi nihče ne vrjame :lol: ...pol pa raje rečem 10+in so vsi srečni.


Ja saj imas prav. Jaz sem se tudi danes nehal obremenjevati s tem. Brezveze. :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To maj 18, 2010 7:38 pm

speedfreak je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!

:roll:


Če se ne motim maš ti 1.8 tsi a ne?

Zdej mi pa prosim razlož zakaj si kupil bencinarja s 160 konji da ŠPARAŠ na porabi? A niso za to namenjeni drugi motorji?


Če se ne motim, se gre na sliki za 1.2 105KM polota(in ne 160KM golfa), ne vem sicer, zakaj ni ggorenc to sam razjasnil.

Kar se pa šparanja tiče, tudi če imaš 160KM, zakaj nebi šparal recimo, ko si v kakšni koloni, zgoščenem prometu brez priložnosti za varno prehitevanje, ko imaš preveč časa, ko nisi razpoložen za dinamično vožnjo... Res, da sicer takšni motorji niso primarno namenjeni šparanju, vendar to še ne pomeni, da se moraš v gužvi vozit do blokade, da ti slučajno nebi kdo očital prenizke porabe za toliko konjev...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus To maj 18, 2010 7:53 pm

sg je napisal/-a:Dobro bi bilo če bi imel vgrajen še manometer za olje. Pri tako nizkih obratih zna biti tlak presneto daleč od nazivnega, obremenitev je pa vseeno precej večja kot v prostem teku. Potem se pa utegne zgoditi da bo življenjska doba motorja nižja kot bi bila pri nekoliko višjih obratih !


Sam ta izjava je pa res cvetka...ma ne cvetka, CVETLICA... :lol:

@speedfreak - Zakaj potem naprimer sploh obstajajo zmogljivi dizli? In jaz vozim avto z 1.6 102KM VAG mašino, in ni ne zmogljiva ne varčna...torej bi po tvojem bil b****, če bi želel vsaketoliko voziti BOLJ dinamično kot vozim zdaj, vendar z MANJŠO povprečno porabo? :roll:

Namesto da bi bli hvaležni za tehnologijo, ki nam omogoča varčno vožnjo, ki je po potrebi tudi zelo živahna. :)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To maj 18, 2010 7:54 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!

:roll:


Če se ne motim maš ti 1.8 tsi a ne?

Zdej mi pa prosim razlož zakaj si kupil bencinarja s 160 konji da ŠPARAŠ na porabi? A niso za to namenjeni drugi motorji?


Če se ne motim, se gre na sliki za 1.2 105KM polota(in ne 160KM golfa), ne vem sicer, zakaj ni ggorenc to sam razjasnil.

Kar se pa šparanja tiče, tudi če imaš 160KM, zakaj nebi šparal recimo, ko si v kakšni koloni, zgoščenem prometu brez priložnosti za varno prehitevanje, ko imaš preveč časa, ko nisi razpoložen za dinamično vožnjo... Res, da sicer takšni motorji niso primarno namenjeni šparanju, vendar to še ne pomeni, da se moraš v gužvi vozit do blokade, da ti slučajno nebi kdo očital prenizke porabe za toliko konjev...


s tem se strinjam, samo kot si rekel, ta motor ni primarno namenjen šparanju.

Ne leti na nobenega konkretno ampak meni se zdi brezveze met ne vem kok konjev v avtu če ta avto nikli ne vidi konkretnega pospeševanja ne hitrosti ne nič, pač tako je moje mnenje, drugače pa vsakemu svoje ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To maj 18, 2010 8:01 pm

neki je vreden tudi TSI napis na zadku avta ane
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To maj 18, 2010 8:03 pm

Golf 1.2 TSI (105 KM)

Slika

Slika
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To maj 18, 2010 8:04 pm

Blinder je napisal/-a:neki je vreden tudi TSI napis na zadku avta ane


a mamo novo tsi manijo? :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To maj 18, 2010 8:09 pm

speedfreak je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:neki je vreden tudi TSI napis na zadku avta ane


a mamo novo tsi manijo? :lol:


Pač je lep občutek da maš nek sodoben napreden motor not ane. Ne pa neko 20 let star motor...
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To maj 18, 2010 8:13 pm

Blinder je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:neki je vreden tudi TSI napis na zadku avta ane


a mamo novo tsi manijo? :lol:


Pač je lep občutek da maš nek sodoben napreden motor not ane. Ne pa neko 20 let star motor...


Vsekakor ampak s tem sm bol mislil da bojo zdaj namesto tdi fahrerjev tsi fahreji tekmoval kdo ma nižjo porabo, že vidim cifre 5 litrov ob tiščanju ipd :lol: :lol: ..kam gre ta svet :roll:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To maj 18, 2010 8:51 pm

Saj še ne pomeni, da taka mašina ni kdaj pa kdaj tudi do konca izkoriščena, če se z njo večinoma ali pa včasih vozi varčno, po eni demonstraciji nizke porabe je težko karkoli sklepat. Ravno pri TSI-jih z majhno prostornino je tudi varčnosti in lagodju pri "normalni" vožnji namenjeno največ truda, za izrazito športnost nima tak navor v tako nizkih obratih praktično nobenega pomena. Bistvo je zelo racionalen motor, ki po potrebi zadovolji tudi z zvrhano mero dinamičnosti. Pri vsakdanji uporabi je itak bolj malo pogojev za pretirano hitro vožnjo brez ogrožanja varnosti in nabiranja kazenskih pik in posledično je več kot smiselno izkoriščat tudi nizke obrate, posebno če imaš takšno zalogo navora(pa naj bo to TSI al pa TDI). Torej večino km ponavadi nima smisla vozit več kot z nizkimi ali srednji obrati, takrat ko pa so pogoji pa pride dinamična plat takšnih motorjev do izraza.
Osebno mi ni problem niti v roku dveh minut uporabit tako čisto nizkih, kot tudi zelo visokih obratov. Recimo na nepreglednem delu se za nekom voziš čisto ekonomično, ob prvi priliki pa potegneš, če imaš dalje prosto pot in kakšno ravnino, lahko tudi z "božanjem" gasa voziš 120km/h in več... Drugo je pa če si zaželiš še nekoliko bolj "športne" vožnje! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed To maj 18, 2010 10:07 pm

Zanimivo, kolk dolga prestavna razmerja majo TSI motorji.To mi je všeč...na ac pri 150-160, mašina pa lepo na 3000 rpm potiho laufa.Marikteri dizel ma pri 160 že 3000 obratov.

Tisto o nizkem oljnem tlaku pri zlo nizkih obratih sem pa tud jst slišal od parih mehanikov in bi temu kr verjel.Nevem no..se mi zdi da se mora dizel vozit najmanj 1800-2000 obratih bencin pa vsaj 2500-2700(zgolj moje mnenje).

Tisto o cestakih ki zdržijo več let pri obratih nad 10k rpm:morte računat, da se s motorjem prevozi manj kilometrov in da so servisi bolj pogosti.Če bi se z istim oljem vozu z cestnim motorjem 25-30k km, kot to nekateri delajo pri avtih, grem stavt, da ne bi zdržal dolgo.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To maj 18, 2010 10:10 pm

Ma cestaki so japonci zato živijo tako dolgo kljub 18.000 rpm :twisted: tisto ima vtec not :D :lol:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ To maj 18, 2010 10:13 pm

need 4 speed je napisal/-a:Zanimivo, kolk dolga prestavna razmerja majo TSI motorji.To mi je všeč...na ac pri 150-160, mašina pa lepo na 3000 rpm potiho laufa.Marikteri dizel ma pri 160 že 3000 obratov.

Tisto o nizkem oljnem tlaku pri zlo nizkih obratih sem pa tud jst slišal od parih mehanikov in bi temu kr verjel.Nevem no..se mi zdi da se mora dizel vozit najmanj 1800-2000 obratih bencin pa vsaj 2500-2700(zgolj moje mnenje).

Tisto o cestakih ki zdržijo več let pri obratih nad 10k rpm:morte računat, da se s motorjem prevozi manj kilometrov in da so servisi bolj pogosti.Če bi se z istim oljem vozu z cestnim motorjem 25-30k km, kot to nekateri delajo pri avtih, grem stavt, da ne bi zdržal dolgo.


Tako je, zadeve se vrtijo krepko nad 10 tisoč obratov, servisni intervali pa so precej krajši.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To maj 18, 2010 10:36 pm

Meni se zdi, da folk zeeelo pretirava s to vzdržljivostjo TSI-jev. Mislim, kot da se bo delalo generalke vsakih 50.000km :roll:

Bilo je že večkrat povedano/omenjeno/napisano, da je motor skonstruiran, da zdrži 300.000km brez poseganja vanj (pa tudi če ga bo vedno tiščalo), to je pa kilometrina, ki jo lastniki dolgo časa ne bodo dosegli. Kdor dela 30.000km letno bo to naredil v desetih letih, velika večina ljudi, ki kupi avto s tem motorjem se bo pa vozila na krajše relacije ali pa po mestu z občasnimi daljšimi furami (npr. enkrat na morje pa enkrat na smučanje...govorim na splošno). Kdor pa dela veliko kilometrov bo verjetno posegel po dizlu. ;)
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus To maj 18, 2010 10:55 pm

speedfreak je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!

:roll:


Če se ne motim maš ti 1.8 tsi a ne?

Zdej mi pa prosim razlož zakaj si kupil bencinarja s 160 konji da ŠPARAŠ na porabi? A niso za to namenjeni drugi motorji?


Če se ne motim, se gre na sliki za 1.2 105KM polota(in ne 160KM golfa), ne vem sicer, zakaj ni ggorenc to sam razjasnil.

Kar se pa šparanja tiče, tudi če imaš 160KM, zakaj nebi šparal recimo, ko si v kakšni koloni, zgoščenem prometu brez priložnosti za varno prehitevanje, ko imaš preveč časa, ko nisi razpoložen za dinamično vožnjo... Res, da sicer takšni motorji niso primarno namenjeni šparanju, vendar to še ne pomeni, da se moraš v gužvi vozit do blokade, da ti slučajno nebi kdo očital prenizke porabe za toliko konjev...


s tem se strinjam, samo kot si rekel, ta motor ni primarno namenjen šparanju.

Ne leti na nobenega konkretno ampak meni se zdi brezveze met ne vem kok konjev v avtu če ta avto nikli ne vidi konkretnega pospeševanja ne hitrosti ne nič, pač tako je moje mnenje, drugače pa vsakemu svoje ;)


Ti res misliš, da tisti konji nikoli ne pridejo v poštev, in da tisti vozniki nikoli ne prehitevajo, ampak vozijo res in samo po jajcih? :lol:
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr maj 19, 2010 12:19 am

Točno toliko obratov imam jaz, z 1.6 crdi-jem, kot so na sliki, pri teh hitrostih( 5 brzin).
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr maj 19, 2010 12:24 am

need 4 speed je napisal/-a:Tisto o nizkem oljnem tlaku pri zlo nizkih obratih sem pa tud jst slišal od parih mehanikov in bi temu kr verjel.Nevem no..se mi zdi da se mora dizel vozit najmanj 1800-2000 obratih bencin pa vsaj 2500-2700(zgolj moje mnenje).

Tisto o cestakih ki zdržijo več let pri obratih nad 10k rpm:morte računat, da se s motorjem prevozi manj kilometrov in da so servisi bolj pogosti.Če bi se z istim oljem vozu z cestnim motorjem 25-30k km, kot to nekateri delajo pri avtih, grem stavt, da ne bi zdržal dolgo.


Pri prvem komentarju glede olja, sem namignil, da so verjetno toliko bolj izobraženi od naših mehanikov, da so predvideli takšne in drugačne težave. Ta motor ima verjetno z razlogom vgrajen "oil separator", del opisa njegovega delovanja sem kopiral:

"The pressure regulating valve is installed in a housing
together with two check valves. The check valves
regulate blow-by gas flow depending on pressure
conditions in the intake manifold. If a vacuum is
present in the intake manifold (for example, at low
engine speed
) when the exhaust gas turbocharger
is not producing boost pressure, the blow-by gases
are drawn directly into the intake manifold. If boost
pressure is present, the blow-by gas is inducted on
the intake side of the turbocharger."

Kar se tiče mašin motociklov, sicer imajo večji izkoristek, prav tako imajo tudi avti večji izkoristek od tovornjakov...

-motorji imajo recimo 300kg z voznikom, prevozijo dosti manj km, zelo pogosti servisi, majhen motor, visoki obrati
-povprečen avto ima recimo tono in pol, od njega se pričakuje vsaj 300k km, večji motor, obrati so nekje srednji
-kamion mora vlačit 40 ton, pri 300k km se šele prav ulaufa, največji motor, najnižji obrati

Izkoristek prostornine motorja se pri vseh s časom veča, zaradi obremenitve ga je pa na podobni stopnji razvoja nemogoče enačit.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr maj 19, 2010 12:41 am

Gosic je napisal/-a:Točno toliko obratov imam jaz, z 1.6 crdi-jem, kot so na sliki, pri teh hitrostih( 5 brzin).


Zelo relevanten podatek... če popolnoma zanemarimo dejstvo, da primerjaš dizla in bencinarja... :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr maj 19, 2010 12:44 am

gusti85 je napisal/-a:esem: To se ne testira ravno tako na simple, ampak se z posebnimi napravami simulira delovne pogoje in se umetno pohitri staranje elementov. Npr. turbino dajo v komoro kjer lahko na hitro spreminjajo delovne pogoje (spreminjajo temperaturo, zračni tlak, vibracije in podobno) Iz rezultatov se pa potem izračuna FR (failuer rate) in MTBF (Mean time between faliure). Tako stestirajo vsak element posebej, nato se pa še izračuna FR in MTBF za cel sistem. Za avtomobile nevem koliko se da to natančno izračunat (ker nisem strojnik), ampak za elektroniko se da dobit zelo točne rezultate, če ni napak v postopku testiranja.....


Seveda nam je vsem jasno, da testiranja potekajo bistveno drugače od mojega poenostavljanja zgoraj, a pri konkretnem testu "teranja mrzlega", kjer je - glej, glej - turbina ravno najbolj izpostavljena, spreminjanje delovnih pogojev (temp, tlak, vibracije itd, npr tudi pomanjkanje olja...) ne daje realnih (primerljivih) rezultatov glede na "realno, počasno" testiranje. Pri takem (spr. del. pogojev) testiranju zvemo več o "staranju" materialov ipd kot pa o sami težavi teranja mrzlega - hitro/prisilno ohlajanje preveč spreminja test in vnaša preveč novih variabel/posledic, zato je bolj težko enakovredno in primerljivo "naravnemu" ohlajanju.

Ravno zato sem to ohlajanje povdaril in z edinim testom, ki bi lahko brez dodatnih vplivov (staranje itd) dal ustrezne rezultate, pokazal na samo nezmožnost takega "nevplivanega" testiranja (časovni, finančni razlogi, hitrost uvajanja novih izdelkov itd), ugašanje razgretega kot drugo, ne manj pomembno izpostavljenost turbine pa le bežno omenil, saj je to testiranje (razgretega) možno hitro ponavljati z ustreznimi rezultati.

Zgrešeno bistvo ali pa imajo tovarne nek drug sistem preizkušanja, ki poljubno izničuje nekatere vplive/posledice spremenjenih delovnih pogojev?
Npr pri hitrem ohlajanju se preveč izpostavlja staranje materialov in vpliv tega (verjetno se izpostavlja še kaj drugega?) in s tem nekako dezavuira oz spreminja prvotni cilj testa - posledice teranja mrzlega. Vsako forsiranje staranja (zaradi prisilnega ohlajanja?) oz okvar prinaša prevelik kup variabel in vplivov, da bi tak osnovni test (in edino ta test!!) vzdržljivosti zaradi teranja mrzlega lahko bil dovolj verodostojen oz izoliran od drugih spremenljivk. Pri enem od dveh najbolj pomembnih testov vzdržljivosti pravi oz verodostojni test enostavno (časovno) ni možen?

A to je predvsem laični pomislek, morda bi kak (nepolovičarski) strojnik te težave ustrezno in razumljivo obrazložil ter nakazal rešitve?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov