Tattoo- je napisal/-a:Golf 1.2 TSI (105 KM)
Točno toliko obratov imam pri 140 km/h v peti prestavi pri VAG 1.6 (102 KM) bencinarju.

Daedalus je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!
Če se ne motim maš ti 1.8 tsi a ne?
Zdej mi pa prosim razlož zakaj si kupil bencinarja s 160 konji da ŠPARAŠ na porabi? A niso za to namenjeni drugi motorji?
Če se ne motim, se gre na sliki za 1.2 105KM polota(in ne 160KM golfa), ne vem sicer, zakaj ni ggorenc to sam razjasnil.
Kar se pa šparanja tiče, tudi če imaš 160KM, zakaj nebi šparal recimo, ko si v kakšni koloni, zgoščenem prometu brez priložnosti za varno prehitevanje, ko imaš preveč časa, ko nisi razpoložen za dinamično vožnjo... Res, da sicer takšni motorji niso primarno namenjeni šparanju, vendar to še ne pomeni, da se moraš v gužvi vozit do blokade, da ti slučajno nebi kdo očital prenizke porabe za toliko konjev...
s tem se strinjam, samo kot si rekel, ta motor ni primarno namenjen šparanju.
Ne leti na nobenega konkretno ampak meni se zdi brezveze met ne vem kok konjev v avtu če ta avto nikli ne vidi konkretnega pospeševanja ne hitrosti ne nič, pač tako je moje mnenje, drugače pa vsakemu svoje
Ti res misliš, da tisti konji nikoli ne pridejo v poštev, in da tisti vozniki nikoli ne prehitevajo, ampak vozijo res in samo po jajcih?
~toMmy~ je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:Točno toliko obratov imam jaz, z 1.6 crdi-jem, kot so na sliki, pri teh hitrostih( 5 brzin).
Zelo relevanten podatek... če popolnoma zanemarimo dejstvo, da primerjaš dizla in bencinarja...
speedfreak je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:joj Tattoo , namesto zunanje temp. bi kliknil porabo...
5.2 litra pri 180, pri 80 pa že nazaj vliva![]()
Gosic je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:Točno toliko obratov imam jaz, z 1.6 crdi-jem, kot so na sliki, pri teh hitrostih( 5 brzin).
Zelo relevanten podatek... če popolnoma zanemarimo dejstvo, da primerjaš dizla in bencinarja...
In se že počuti napadenega....
Moje bistvo posta je, da sem le napisal, da so obrati identični, zdaj pa le odvisno v kateri brzini ima. Pri 80 in 180 imam jaz v 5ti.
sašo5 je napisal/-a:joj Tattoo , namesto zunanje temp. bi kliknil porabo...
speedfreak je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!
Če se ne motim maš ti 1.8 tsi a ne?
Zdej mi pa prosim razlož zakaj si kupil bencinarja s 160 konji da ŠPARAŠ na porabi? A niso za to namenjeni drugi motorji?
Če se ne motim, se gre na sliki za 1.2 105KM polota(in ne 160KM golfa), ne vem sicer, zakaj ni ggorenc to sam razjasnil.
Kar se pa šparanja tiče, tudi če imaš 160KM, zakaj nebi šparal recimo, ko si v kakšni koloni, zgoščenem prometu brez priložnosti za varno prehitevanje, ko imaš preveč časa, ko nisi razpoložen za dinamično vožnjo... Res, da sicer takšni motorji niso primarno namenjeni šparanju, vendar to še ne pomeni, da se moraš v gužvi vozit do blokade, da ti slučajno nebi kdo očital prenizke porabe za toliko konjev...
s tem se strinjam, samo kot si rekel, ta motor ni primarno namenjen šparanju.
Ne leti na nobenega konkretno ampak meni se zdi brezveze met ne vem kok konjev v avtu če ta avto nikli ne vidi konkretnega pospeševanja ne hitrosti ne nič, pač tako je moje mnenje, drugače pa vsakemu svoje
Ti res misliš, da tisti konji nikoli ne pridejo v poštev, in da tisti vozniki nikoli ne prehitevajo, ampak vozijo res in samo po jajcih?
Vidim da si malo na cesti, ker nažalost je točno to res, folk ne zna ne upa karkoli že malo v vrtljaje pognat avto, js dizla šaltam višje kot večina bencinarja.
Zadnji stavek nedvomno drži, vendar menim da mnoge tukaj to preveč skrbi oz. to preveč poudarjajo (s tem ne mislim tebe, ker so v nadaljevanju govoril o nečem drugem).esem je napisal/-a:Poglejmo en tipičen majhen avto s turbino (npr polo 1.2 TSI), ki je namenjen prvenstveno mestni vožnji. Najslabše je teranje mrzlega in ugašanje razgretega
Daedalus je napisal/-a:sg je napisal/-a:Dobro bi bilo če bi imel vgrajen še manometer za olje. Pri tako nizkih obratih zna biti tlak presneto daleč od nazivnega, obremenitev je pa vseeno precej večja kot v prostem teku. Potem se pa utegne zgoditi da bo življenjska doba motorja nižja kot bi bila pri nekoliko višjih obratih !
Sam ta izjava je pa res cvetka...ma ne cvetka, CVETLICA...
@speedfreak - Zakaj potem naprimer sploh obstajajo zmogljivi dizli? In jaz vozim avto z 1.6 102KM VAG mašino, in ni ne zmogljiva ne varčna...torej bi po tvojem bil b****, če bi želel vsaketoliko voziti BOLJ dinamično kot vozim zdaj, vendar z MANJŠO povprečno porabo?![]()
Namesto da bi bli hvaležni za tehnologijo, ki nam omogoča varčno vožnjo, ki je po potrebi tudi zelo živahna.
sg je napisal/-a:Eni manometer pač imamo vgrajen in sproti vidimo, kaj se dogaja s tlakom olja glede na obrate
~toMmy~ je napisal/-a:Tukaj imaš link do podrobne razlage, kaj ta zadeva počne(link do pdf dokumenta):
http://www.golfmkv.com/forums/attachmen ... 1272141713
Energetik81 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Tukaj imaš link do podrobne razlage, kaj ta zadeva počne(link do pdf dokumenta):
http://www.golfmkv.com/forums/attachmen ... 1272141713
Vse kar jaz vidim v tem dokumentu je razlaga sistema upravljanja z oljnimi hlapi v karterju in ohišju ventilov. Kakšen sistem za uravnavanje pritiska olja?
Pritisk olja pač narašča z obrati. In ga je povsem dosti, tudi če voziš z majhnimi obrati. Velikokrat vozim po ravnem z ~1700rpm pa se še nikoli ni prižgala lučka za premajhen pritistk olja.
Ali pač mislite, da so inženirji za nalašč naredili tak motor, da bo zaribal, če boš vozil z nizkimi obrati? Še v nobenih navodilih nisem videl opozorila, da se ne sme vozit pod recimo 2000rpm. Ponavadi v navodilih piše da čimprej prešaltaj v višjo prestavo, v nižjo pa šaltaj, malo preden avto začne cukati. Mislim, da tudi piše, da vožnja stalno v visokih obratih ni priporočljiva zaradi velike porabe, emisij in obrabe motorja.
Sicer se pa povsem strinjam s sonicom.
Se zelo strinjam.peroRS je napisal/-a:sg je napisal/-a:Eni manometer pač imamo vgrajen in sproti vidimo, kaj se dogaja s tlakom olja glede na obrate
Ni čudno, da je tolk nesreč po cesti, ker eni počnete vse ostalo razen, da bi se osredotočili na vožnjo in cesto pred seboj
Tudi s tem se strinjam.peroRS je napisal/-a:pametni ste pa bolj kot 100 inženirjev v tovarni, ki so več let razvijali ta motor, da bi vse delovalo brez problema.
~toMmy~ je napisal/-a:@sg
Naslednjič malo poglej tudi druge poste, na "problem" z oljem sem namreč zelo lepo odgovoril. Razen če misliš, da je tvoj manometer več vreden od celotnega sistema za uravnavanje (pritiska) olja, takozvani "oil separator" namreč, ki ga ima ta motor vgrajenega "for the first time"...
Tukaj imaš link do podrobne razlage, kaj ta zadeva počne(link do pdf dokumenta):
http://www.golfmkv.com/forums/attachmen ... 1272141713
Toliko o ROŽICAH...![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov