Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr maj 19, 2010 6:12 am

Tattoo- je napisal/-a:Golf 1.2 TSI (105 KM)

Slika

Slika

Točno toliko obratov imam pri 140 km/h v peti prestavi pri VAG 1.6 (102 KM) bencinarju. :roll:
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Sr maj 19, 2010 8:30 am

Jaz pa na Cliotu :lol:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr maj 19, 2010 3:21 pm

joj Tattoo , namesto zunanje temp. bi kliknil porabo... :roll:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr maj 19, 2010 3:43 pm

Daedalus je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!

:roll:


Če se ne motim maš ti 1.8 tsi a ne?

Zdej mi pa prosim razlož zakaj si kupil bencinarja s 160 konji da ŠPARAŠ na porabi? A niso za to namenjeni drugi motorji?


Če se ne motim, se gre na sliki za 1.2 105KM polota(in ne 160KM golfa), ne vem sicer, zakaj ni ggorenc to sam razjasnil.

Kar se pa šparanja tiče, tudi če imaš 160KM, zakaj nebi šparal recimo, ko si v kakšni koloni, zgoščenem prometu brez priložnosti za varno prehitevanje, ko imaš preveč časa, ko nisi razpoložen za dinamično vožnjo... Res, da sicer takšni motorji niso primarno namenjeni šparanju, vendar to še ne pomeni, da se moraš v gužvi vozit do blokade, da ti slučajno nebi kdo očital prenizke porabe za toliko konjev...


s tem se strinjam, samo kot si rekel, ta motor ni primarno namenjen šparanju.

Ne leti na nobenega konkretno ampak meni se zdi brezveze met ne vem kok konjev v avtu če ta avto nikli ne vidi konkretnega pospeševanja ne hitrosti ne nič, pač tako je moje mnenje, drugače pa vsakemu svoje ;)


Ti res misliš, da tisti konji nikoli ne pridejo v poštev, in da tisti vozniki nikoli ne prehitevajo, ampak vozijo res in samo po jajcih? :lol:


Vidim da si malo na cesti, ker nažalost je točno to res, folk ne zna ne upa karkoli že malo v vrtljaje pognat avto, js dizla šaltam višje kot večina bencinarja.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr maj 19, 2010 3:44 pm

Se pa na sliki dober vidi, da se je števec za bencin za eno črtico premaknu v 28 km vožnje.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr maj 19, 2010 3:45 pm

sašo5 je napisal/-a:joj Tattoo , namesto zunanje temp. bi kliknil porabo... :roll:


5.2 litra pri 180, pri 80 pa že nazaj vliva :roll: :roll:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr maj 19, 2010 4:18 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:Točno toliko obratov imam jaz, z 1.6 crdi-jem, kot so na sliki, pri teh hitrostih( 5 brzin).


Zelo relevanten podatek... če popolnoma zanemarimo dejstvo, da primerjaš dizla in bencinarja... :roll:


In se že počuti napadenega....
Moje bistvo posta je, da sem le napisal, da so obrati identični, zdaj pa le odvisno v kateri brzini ima. Pri 80 in 180 imam jaz v 5ti.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr maj 19, 2010 4:20 pm

speedfreak je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:joj Tattoo , namesto zunanje temp. bi kliknil porabo... :roll:


5.2 litra pri 180, pri 80 pa že nazaj vliva :roll: :roll:


Zdaj pa že pošteno smetiš temo. Če ti je za porabo tako vseeno, zakaj voziš dizla? Kupi si kakega 3.0 bencinarja, da boš bolj mirno spal. Saj razumem, da te motijo razne počasnele, ki se nabijajo ene drugim na rit, prehitet pa ne znajo, razumem tudi, da se ti vidi škoda močnih motorjev za počasno vožnjo, vendar takšnih ljudi nikoli ne boš spremenil in so velikokrat nevarni že s počasno vožnjo! Si res želiš, da bi vozili hitro? Potem je tudi kdo, ki mu do hitre vožnje enostavno ni, to pa še ne pomeni, da nima denarja za močnejšo motorizacijo. Marsikdo je še tak, da je toliko pri pameti, da vstane za na šiht 5min prej in se večinoma bolj mirno zapelje tam in nazaj, na žalost sam ponavadi nisem tak! :D

Dejansko tu nabijaš te :roll: :roll: :roll: ljudem, ki večinoma ne spadajo med počasnele, vsaj kolikor sem uspel razbrat iz njihovih predhodnih postov(tudi v ostalih temah) in se v marsičem strinjajo s tabo!

Lahko bi se pa vsaj malo umiril s to svojo alergijo na kakršnokoli omenjanje porabe, saj je več kot očitno, da večina to z zanimanjem spremlja. Mene zanima primerjava s TDI-jem, ker je ta motor že resna konkurenca, če upoštevamo ceno. Za nek splošen vtis o porabi je pa dobro znat tako najnižje, kot srednji in najvišje številke. Kaj je pa tako zelo narobe, če človeka(pa naj bo počasnela al pa dirkač) zanima tudi finančna plat te zgodbe, mi pa ostaja neznanka, saj ne seremo denarja...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr maj 19, 2010 4:27 pm

Gosic je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:Točno toliko obratov imam jaz, z 1.6 crdi-jem, kot so na sliki, pri teh hitrostih( 5 brzin).


Zelo relevanten podatek... če popolnoma zanemarimo dejstvo, da primerjaš dizla in bencinarja... :roll:


In se že počuti napadenega....
Moje bistvo posta je, da sem le napisal, da so obrati identični, zdaj pa le odvisno v kateri brzini ima. Pri 80 in 180 imam jaz v 5ti.


Ti kar sanjaj o mojem počutju, dr. Gosic, sem že dojel, da vedno veš več o meni, kot bom kadarkoli vedel sam! ;) Tvoje bistvo posta ne pove NIČ, primerjaš jabolka in hruške, to si samo še enkrat potrdil. Če se pa komu vidi tvoj post koristen/zanimiv/poučen, se bom pa z veseljem posul s pepelom! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr maj 19, 2010 4:58 pm

sašo5 je napisal/-a:joj Tattoo , namesto zunanje temp. bi kliknil porabo... :roll:

Slikal sem predvsem zato, ker je nekdo zgoraj spraševal kakšni so konkretni obrati v 6. prestavi pri posamezni hitrosti...sem se šele potem spomnil, da je za to temo bolj primeren prikaz porabe (zato je potem na drugi sliki prikaz trenutne porabe)! oops Če se prav spomnim je bila poraba pri 180 km/h po tempomatu okoli 14 - 15 l/100 km...

In pa še ena fotka Golfa 1.2 TSI v 6. prestavi pri 100 km/h:

Slika
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Sr maj 19, 2010 5:22 pm

speedfreak je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
ggorenc je napisal/-a:ok vdam se. tale motor je en velik kup dreka, ki bo zaribal se predn bo se ulaufal. Skoda, ker so umaknili star 1.6l 105KM bencinar!

:roll:


Če se ne motim maš ti 1.8 tsi a ne?

Zdej mi pa prosim razlož zakaj si kupil bencinarja s 160 konji da ŠPARAŠ na porabi? A niso za to namenjeni drugi motorji?


Če se ne motim, se gre na sliki za 1.2 105KM polota(in ne 160KM golfa), ne vem sicer, zakaj ni ggorenc to sam razjasnil.

Kar se pa šparanja tiče, tudi če imaš 160KM, zakaj nebi šparal recimo, ko si v kakšni koloni, zgoščenem prometu brez priložnosti za varno prehitevanje, ko imaš preveč časa, ko nisi razpoložen za dinamično vožnjo... Res, da sicer takšni motorji niso primarno namenjeni šparanju, vendar to še ne pomeni, da se moraš v gužvi vozit do blokade, da ti slučajno nebi kdo očital prenizke porabe za toliko konjev...


s tem se strinjam, samo kot si rekel, ta motor ni primarno namenjen šparanju.

Ne leti na nobenega konkretno ampak meni se zdi brezveze met ne vem kok konjev v avtu če ta avto nikli ne vidi konkretnega pospeševanja ne hitrosti ne nič, pač tako je moje mnenje, drugače pa vsakemu svoje ;)


Ti res misliš, da tisti konji nikoli ne pridejo v poštev, in da tisti vozniki nikoli ne prehitevajo, ampak vozijo res in samo po jajcih? :lol:


Vidim da si malo na cesti, ker nažalost je točno to res, folk ne zna ne upa karkoli že malo v vrtljaje pognat avto, js dizla šaltam višje kot večina bencinarja.


Ko jaz vozim, ne gledam drugih, kake napise imajo na zadnji havbi, in potem glede na ta podatek, kako vozijo...in ko jaz vozim, ponavadi vidim nekoga pri veliko manj kot 1% njegove letne vožnje. In ko jaz vozim, ne gledam v kateri prestavi ima nekdo in koliko obratov ima na števcu. Še posebej pa ne, ko me prehiteva.

Je res, da npr. moji starši Astro karavan 1.6 16V zelo redko poženejo na 4k obr/min...ampak ta motor in predvsem avto nista neka sinonima športnosti in torej to ne spada v to debato. (Ko pa omenim doma avto, ki ima čez 100 konjev, pa je takoj "kaj pa to nam rabi")...tako da, žal, rentgensko še nisem sposoben gledati, in tudi raje spremljam dogajanje na cesti oz. svojo vožnjo, kot vožnjo drugih. Glede osebnih izkušenj pa tudi nobenih "dokazov"... :)

Aja, in tu je govora o že skoraj "hot hatch-ih", ne pa o raznih limuzinah, pri katerih so takšni motorji standard. In, marsikatera žena za volanom takšnih avtov, ki se ti zdi huronsko počasna, ima verjetno tudi moža/sina/karkoli, zaradi katerega je bil tak avto tudi kupljen, in tisti ga potem vsaj malo gonijo.

In veliko konjev pride v poštev že pri živahnem speljevanju s križišča (kar je velikokrat potrebno pri nas, kjer ni semaforjev). Namesto da neko 60-konjsko mašinco pribijaš u prvi na obrate, greš s 150 konjsko kot človek, brez "šova" in ljudi, ki si mislijo "ja kaj pa temu ni jasno".

Seveda ne pravim, da NIHČE tega ne dela...ampak pomoje so res ZELO redki, ki dejansko potenciala mašine ne izkoristijo vsaketoliko.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr maj 19, 2010 11:31 pm

esem je napisal/-a:Poglejmo en tipičen majhen avto s turbino (npr polo 1.2 TSI), ki je namenjen prvenstveno mestni vožnji. Najslabše je teranje mrzlega in ugašanje razgretega
Zadnji stavek nedvomno drži, vendar menim da mnoge tukaj to preveč skrbi oz. to preveč poudarjajo (s tem ne mislim tebe, ker so v nadaljevanju govoril o nečem drugem).
Velika večina voznikov takega motorja ne bo terala (ne hladnega ne ogretega), ker tega niti ne želijo, ker gledajo na porabo in ker roko na srce, pri TSIjih ni treba terati v obrate, da motor kaj da od sebe (ker ima max navor v območju 1500-4000 obratov, brez težav lahko pelješ in šaltaš krepko pod 2000 oziroma celo okoli 1500).

Glede na pomisleke (večinoma sicer bolj implicitne), da je 1.2 TSI 'preveč navit' in da bodo te mašine kar razpadale , tole v razmislek:
1.2 TSI ima uradno 105 KM, to pomeni 87,5 KM na liter prostornine. To je skoraj natanko toliko kot pri najšibkejšem 1.4 TSI (122 KM), vsi ostali 1,4 TSIji pa imajo celo občutno več konjev na liter prostornine. Kolikor vem, ni kakih glasov o masovnih odpovedih 1.4 TSI mašin, pa so že kar nekaj let na trgu in jih je bilo prodanih ogromno.
Podobno razmerje KM/liter kot 1.2 TSI, so imeli tudi najšibkejši 1.8T (če se ne motim), sicer pa še večje, pa se ne spomnim da bi kdo pri 1.8T svaril pred preobremenjenostjo ali kaj vam že ni všeč.

S tem je IMO povezano tudi vprašanje preizkušenosti oz. testiranja dejanske vzdržljivosti motorja, saj (kot rečeno) od 1.2 TSIja le malenkost večji 1.4 TSI (pa imajo večinoma opazno večjo moč na liter) v velikem številu vozijo mnogi že nekaj let. Ne vem, zakaj bi pa le malenkost manjši motor bil nenadoma tako občutljiv.

Menim da je problem psihološki - mnogi se ne morejo navaditi, da lahko avto velikosti in teže golfa (ali celo npr. Yetija) uspešno poganja mlinček z le 1.2 litra. Najmanjši motor v golfu zadnjih cca 10 let je bil navaden stari 1.4 - sicer je bil tak golf najbrž podhranjen, a vendarle so ga vgrajevali in s tem nehote postavili magično številko 1.4, pod katero prvi TSIji niso šli, zato jih je bilo kupcem (in ostalim, hehe) lažje sprejeti.
1.2 TSI pa useka opazno pod ta psihološki minimum in marsikomu ne gre v račun. Edino zanesljivo zdravilo za to je, da človek sam preizkusi dotično mašino na cesti..
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Če maj 20, 2010 10:05 am

Daedalus je napisal/-a:
sg je napisal/-a:Dobro bi bilo če bi imel vgrajen še manometer za olje. Pri tako nizkih obratih zna biti tlak presneto daleč od nazivnega, obremenitev je pa vseeno precej večja kot v prostem teku. Potem se pa utegne zgoditi da bo življenjska doba motorja nižja kot bi bila pri nekoliko višjih obratih !


Sam ta izjava je pa res cvetka...ma ne cvetka, CVETLICA... :lol:

@speedfreak - Zakaj potem naprimer sploh obstajajo zmogljivi dizli? In jaz vozim avto z 1.6 102KM VAG mašino, in ni ne zmogljiva ne varčna...torej bi po tvojem bil b****, če bi želel vsaketoliko voziti BOLJ dinamično kot vozim zdaj, vendar z MANJŠO povprečno porabo? :roll:

Namesto da bi bli hvaležni za tehnologijo, ki nam omogoča varčno vožnjo, ki je po potrebi tudi zelo živahna. :)


Eni manometer pač imamo vgrajen in sproti vidimo, kaj se dogaja s tlakom olja glede na obrate, drugi pa raje sadite ROŽCE...
Pa tudi to vemo, da ima lučka za tlak olja pri VW prag pri določenih obratih (odvisno od motorja) in šele od tistih vrtljajev naprej posveti, če je prenizek. Pa celo to, da je bila kakšna serija VW motorjev prav znana po tem, da je veliko prej zacvetela, če si jo skoz vozil v nizkih obratih, če si ga pa malo bolj teral je bilo pa vse ok.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 20, 2010 10:30 am

@sg

Naslednjič malo poglej tudi druge poste, na "problem" z oljem sem namreč zelo lepo odgovoril. Razen če misliš, da je tvoj manometer več vreden od celotnega sistema za uravnavanje (pritiska) olja, takozvani "oil separator" namreč, ki ga ima ta motor vgrajenega "for the first time"...

Tukaj imaš link do podrobne razlage, kaj ta zadeva počne(link do pdf dokumenta):

http://www.golfmkv.com/forums/attachmen ... 1272141713

Toliko o ROŽICAH... :D ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če maj 20, 2010 11:02 am

sg je napisal/-a:Eni manometer pač imamo vgrajen in sproti vidimo, kaj se dogaja s tlakom olja glede na obrate


Ni čudno, da je tolk nesreč po cesti, ker eni počnete vse ostalo razen, da bi se osredotočili na vožnjo in cesto pred seboj, pametni ste pa bolj kot 100 inženirjev v tovarni, ki so več let razvijali ta motor, da bi vse delovalo brez problema. :roll:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 20, 2010 11:09 am

~toMmy~ je napisal/-a:Tukaj imaš link do podrobne razlage, kaj ta zadeva počne(link do pdf dokumenta):

http://www.golfmkv.com/forums/attachmen ... 1272141713

Vse kar jaz vidim v tem dokumentu je razlaga sistema upravljanja z oljnimi hlapi v karterju in ohišju ventilov. Kakšen sistem za uravnavanje pritiska olja?
Pritisk olja pač narašča z obrati. In ga je povsem dosti, tudi če voziš z majhnimi obrati. Velikokrat vozim po ravnem z ~1700rpm pa se še nikoli ni prižgala lučka za premajhen pritistk olja.
Ali pač mislite, da so inženirji za nalašč naredili tak motor, da bo zaribal, če boš vozil z nizkimi obrati? Še v nobenih navodilih nisem videl opozorila, da se ne sme vozit pod recimo 2000rpm. Ponavadi v navodilih piše da čimprej prešaltaj v višjo prestavo, v nižjo pa šaltaj, malo preden avto začne cukati. Mislim, da tudi piše, da vožnja stalno v visokih obratih ni priporočljiva zaradi velike porabe, emisij in obrabe motorja.

Sicer se pa povsem strinjam s sonicom.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Če maj 20, 2010 11:33 am

No, včeraj sem še jaz preizkusil ta motor ( v novem polotu - comfotline ). Pričakovanja so bila glede na napisano velika pa tudi v veliki meri izpolnjena.

Pogledal sem še na porabo pri določeni hitrosti, ampak sem opazil, da je temo nekdo obogatil s slikami. Dodal bi le še, da pri 130km/h po tempomatu avto pije 5.4l/100km, obrati pa so pod 3.000 na minuto.

Z motorjem sem bil kar zadovoljen, všeč mi je lagodna vožnja pod 2.000 obrati pa tudi to, da ko si zaželiš hitrejše, bolj dinamične vožnje, avto nima problema in se hitro premakne. :) Povprečno porabo sem imel po koncu testa ( prevozil 340 kilometrov ) 6.7l/100km, test pa je zajemal:
230 kilometrov avtoceste ( povpr. hitrost cca 150 km/h )
40 kilometrov mesta ( zelo dinamično )
70 kilometrov izvenmestnih voženj ( tudi to precej dinamično )

Z motorčkom sem bil precej zadovoljen. Če ga primerjam z 90 konjskim dizlom 1.6 TDI, ki sem ga prav tako preizkusil v polotu ( tudi ta je bil comfortline ) so zmogljivosti precej podobne ( nekoliko v prid bencinarju ), pri podobni vožnji z izjemo tega da sem z dizlom prevozil zgolj slabih 200 kilometrov, je dizel zaužil 5.4l/100km, tako da se mu je bencinar zelo približal. Razlika v ceni med tema dvema agregata je 1000€, razlika v porabi pa torej niti liter in pol. Vse je samo še stvar kalkulacije. ;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 20, 2010 11:47 am

Energetik81 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Tukaj imaš link do podrobne razlage, kaj ta zadeva počne(link do pdf dokumenta):

http://www.golfmkv.com/forums/attachmen ... 1272141713

Vse kar jaz vidim v tem dokumentu je razlaga sistema upravljanja z oljnimi hlapi v karterju in ohišju ventilov. Kakšen sistem za uravnavanje pritiska olja?
Pritisk olja pač narašča z obrati. In ga je povsem dosti, tudi če voziš z majhnimi obrati. Velikokrat vozim po ravnem z ~1700rpm pa se še nikoli ni prižgala lučka za premajhen pritistk olja.
Ali pač mislite, da so inženirji za nalašč naredili tak motor, da bo zaribal, če boš vozil z nizkimi obrati? Še v nobenih navodilih nisem videl opozorila, da se ne sme vozit pod recimo 2000rpm. Ponavadi v navodilih piše da čimprej prešaltaj v višjo prestavo, v nižjo pa šaltaj, malo preden avto začne cukati. Mislim, da tudi piše, da vožnja stalno v visokih obratih ni priporočljiva zaradi velike porabe, emisij in obrabe motorja.

Sicer se pa povsem strinjam s sonicom.


No narobe sem razumel ta del, ker moje poznavanje delovanja motorja ipd. na žalost (še) ne zajema podrobnosti, pa tudi iz površnosti:

"The pressure regulating valve is installed in a housing
together with two check valves. The check valves
regulate blow-by gas fl ow depending on pressure
conditions in the intake manifold."

Kaj dejansko pomeni to uravnavanje oljnih hlapov praksi, v čem se kaže največja korist? Ali ne vpliva tudi na "lepše" delovanje v nizkih obratih, glede na to, da je omenjano nekaj v tem smislu?

Že vnaprej se zahvaljujem za razlago! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če maj 20, 2010 11:50 am

peroRS je napisal/-a:
sg je napisal/-a:Eni manometer pač imamo vgrajen in sproti vidimo, kaj se dogaja s tlakom olja glede na obrate


Ni čudno, da je tolk nesreč po cesti, ker eni počnete vse ostalo razen, da bi se osredotočili na vožnjo in cesto pred seboj
Se zelo strinjam.

Ppa kaj eni mislijo - da vozijo avto ali space-ship Enterprise? Dejte nehat toliko komplicirat, no. Avto pač voziš, saj se čuti kdaj je obratov preveč ali premalo, in se ne obremenjuješ s temperaturo ali tlakom olja (če vse deluje OK).
Eni pa najbolje da si naštimate še npr. merilec temperature katalizatorja in obratomer kompresorja klima naprave, pa spremljajte še to (bi pa bilo bolj pametno, da namesto tega gledate na cesto!)

peroRS je napisal/-a:pametni ste pa bolj kot 100 inženirjev v tovarni, ki so več let razvijali ta motor, da bi vse delovalo brez problema. :roll:
Tudi s tem se strinjam.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Če maj 20, 2010 1:14 pm

~toMmy~ je napisal/-a:@sg

Naslednjič malo poglej tudi druge poste, na "problem" z oljem sem namreč zelo lepo odgovoril. Razen če misliš, da je tvoj manometer več vreden od celotnega sistema za uravnavanje (pritiska) olja, takozvani "oil separator" namreč, ki ga ima ta motor vgrajenega "for the first time"...

Tukaj imaš link do podrobne razlage, kaj ta zadeva počne(link do pdf dokumenta):

http://www.golfmkv.com/forums/attachmen ... 1272141713

Toliko o ROŽICAH... :D ;)


Tudi s tem linkom sadiš rožice, ker niti slučajno ne opisuje regulacije pritiska olja v motorju. Nikomur ne vsiljujem svojega mnenja, samo dejstvo je da manometer (mimogrede ni čunga lunga ampak VDO) pač kaže dejansko stanje, vse ostalo je teoretiziranje.
Tudi sam sem ljubitelj vožnje z nizkimi obrati, ampak odkar imam manometer nižje kot 1500 pod obremenitvijo raje ne grem, ker igla na inštrumentu pri segretem motorju pod temi vrtljaji strmoglavo pada... (VAG 1,8 T motor).

Pa še to - doslej kljub več kot četrtstoletnemu vozniškemu stažu, obilici prevoženih kilometrov in obilici inštrumentov, ki sem jih imel v svojih vozilih še nisem povzročil nesreče !
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov