Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 20, 2010 1:25 pm

sg, saj o obratih, nižjih o 1500rpm, ni noben govoril. Sicer pa če voziš s 1500 po ravnem 60km/h je obremenitev praktično kot v prostem teku. Logično pa je, da je pametno ob povečani obremenitvi (klanec, veter, speljevanje) vsaj na 2000rpm.

Sicer me pa res zanima, kako se tlak spreminja z obrati. Se ti da odčitat pritisk na recimo 500rpm od 1000-6000 in prilimat semle?
Predvidevam, da pritisk olja ni odvisen od obremenitve (pritisk stopalke za plin), ampak samo od obratov?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če maj 20, 2010 1:36 pm

Energetik81 je napisal/-a:sg, saj o obratih, nižjih o 1500rpm, ni noben govoril. Sicer pa če voziš s 1500 po ravnem 60km/h je obremenitev praktično kot v prostem teku. Logično pa je, da je pametno ob povečani obremenitvi (klanec, veter, speljevanje) vsaj na 2000rpm.

Sicer me pa res zanima, kako se tlak spreminja z obrati. Se ti da odčitat pritisk na recimo 500rpm od 1000-6000 in prilimat semle?
Predvidevam, da pritisk olja ni odvisen od obremenitve (pritisk stopalke za plin), ampak samo od obratov?


A se samo meni zdi ali si napisal 2 nasprotujoči si dejstvi? :?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 20, 2010 1:51 pm

sg je napisal/-a:Tudi s tem linkom sadiš rožice, ker niti slučajno ne opisuje regulacije pritiska olja v motorju. Nikomur ne vsiljujem svojega mnenja, samo dejstvo je da manometer (mimogrede ni čunga lunga ampak VDO) pač kaže dejansko stanje, vse ostalo je teoretiziranje.
Tudi sam sem ljubitelj vožnje z nizkimi obrati, ampak odkar imam manometer nižje kot 1500 pod obremenitvijo raje ne grem, ker igla na inštrumentu pri segretem motorju pod temi vrtljaji strmoglavo pada... (VAG 1,8 T motor).


Če bi prebral kak moj post vmes, bi videl, da sem že jasno razložil da sem se ZMOTIL. Prosil sem pa tudi za podrobnejšo razlago dejanske koristi tega oil separator-ja od koga, ki mu je to bolj domače. Še vedno čakam, verjetno pa ravno ne škodi pri vožnji z nizkimi obrati...

Se mi pa zdi nesmiselno direktno primerjat 1.8T s tem TSI-jem, saj je pri TSI-ju za razliko od 1.8T več kot jasno povdarek tudi na vožnji z zelo nizkimi obrati in ni vrag, da so pri snovanju takšnega agregata pomislili tudi na to.

Sicer pa v tvojem primeru speedfreak-ovo zgražanje dejansko dobi pravi pomen. Ljubitelj vožnje z nizkimi obrati, z vgrajenim manometrom, ki vozi 1.8T...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 20, 2010 2:03 pm

peroRS je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:sg, saj o obratih, nižjih o 1500rpm, ni noben govoril. Sicer pa če voziš s 1500 po ravnem 60km/h je obremenitev praktično kot v prostem teku. Logično pa je, da je pametno ob povečani obremenitvi (klanec, veter, speljevanje) vsaj na 2000rpm.

Sicer me pa res zanima, kako se tlak spreminja z obrati. Se ti da odčitat pritisk na recimo 500rpm od 1000-6000 in prilimat semle?
Predvidevam, da pritisk olja ni odvisen od obremenitve (pritisk stopalke za plin), ampak samo od obratov?


A se samo meni zdi ali si napisal 2 nasprotujoči si dejstvi? :?


Ne vem točno kaj si hotel vprašat. V drugem primeru sem obremenitev smatral kot navor - ki ga določa pozicija stopalke. V prvem primeru sem pa obremenitev mislil kot zahtevana moč, torej navor x obrati.

Se mi pa zdi nesmiselno direktno primerjat 1.8T s tem TSI-jem

Zakaj? Oba sta turbo bencinca, le da ima eden možnost direktnega vbrizga bencina, kar nekoliko vpliva le na izkoristek. Poglej si sledeča diagrama:
1,8T
1,4TSI
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če maj 20, 2010 2:52 pm

Nista popolnoma primerljiva.

Iz grafa je vec kot ocitno razvidno, da 1.4 razpolaga z navorom nizje kot 1.8. Točka začetka upadanja navora je prav tako, pri 1.4 motorju nižje kot pri 1.8. Po mojem laicnem mnenju pa je v veliki meri to posledica različnih velikosti turbin in ne zgolj razlike v prostornini motorja.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 20, 2010 2:54 pm

Energetik81 je napisal/-a:
Se mi pa zdi nesmiselno direktno primerjat 1.8T s tem TSI-jem

Zakaj? Oba sta turbo bencinca, le da ima eden možnost direktnega vbrizga bencina, kar nekoliko vpliva le na izkoristek.


Ok kopiraš samo del moje misli, razlago, zakaj mislim, da je tako pa popolnoma zanemariš in celo sprašuješ po njej :?:

Se mi pa zdi nesmiselno direktno primerjat 1.8T s tem TSI-jem, saj je pri TSI-ju za razliko od 1.8T več kot jasno povdarek tudi na vožnji z zelo nizkimi obrati in ni vrag, da so pri snovanju takšnega agregata pomislili tudi na to.


Če se pa ne strinjaš, se prosim naveži na razlago, ne na misel samo.

Pri starejših 1.8T se po grafih sodeč motor začne "prebujat" šele pri dobrih 2000 obratih, medtem ko se pri 1.2 TSI že pri 1550 obratih in se tam začne tudi max navor, zato se mi zdi direktna primerjava glede obratov/pritiska olja nesmiselna.

Če se torej sg zaradi prenizkega pritiska olja ne spušča pod 1500 obratov, je logično, da je kritična meja pri 1.2 TSI postavljena še toliko nižje, da nizki obrati ne predstavljajo grožnje kar se tiče pritiska olja. Kaj dosti pod 1550 pa verjetno tudi nima smisla it, saj se potem soočiš s konkretnim pomanjkanjem navora, nenazadnje se gre za zelo majhno prostornino.

Bistvo je, da so verjetno pri VW toliko pametni, da so ob vsem trudu za doseganje čimvečje odzivnosti pri tako nizkih obratih pomislili tudi na pritisk olja in ostale potencialne težave. Nekateri pa očitno še vedno mislijo, da snovalci le nimajo toliko soli v glavi, kot forumaši...

P.S.: Poglej še ostale grafe od 1.8T, pri passatu l. 97 je krivulja precej drugačna, pri l. 01 se pa tudi začne dvigat pri nekoliko višjih vrtljajih.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Če maj 20, 2010 4:10 pm

Energetik81 je napisal/-a:sg, saj o obratih, nižjih o 1500rpm, ni noben govoril. Sicer pa če voziš s 1500 po ravnem 60km/h je obremenitev praktično kot v prostem teku. Logično pa je, da je pametno ob povečani obremenitvi (klanec, veter, speljevanje) vsaj na 2000rpm.

Sicer me pa res zanima, kako se tlak spreminja z obrati. Se ti da odčitat pritisk na recimo 500rpm od 1000-6000 in prilimat semle?
Predvidevam, da pritisk olja ni odvisen od obremenitve (pritisk stopalke za plin), ampak samo od obratov?


Na sliki je bilo na obratomeru le dobrih 1000 rpm pri vožnji in to me je spodbudilo, da dobronamerno napišem tudi o potencialni škodljivosti vožnje s prenizkimi obrati. Za 60 km /h mora motor dajati od sebe cca 10 konjev, da avto premaguje kotalni in zračni upor pa izgube na prenosu + pogon lastnih naprav (črpalke, alternator...), kar zna dodati še par konjev. V prostem teku ne daje od sebe nič, le lastne naprave poganja. Relativna razlika je torej velika !
S tlakom je pa takole. Ko je motor mrzel in olje gosto je tlak na izhodu iz filtra tak, kot ga omejuje tlačni ventil - okoli 5 barov že v prostem teku in je tak skozi vse območje vrtljajev.
Ko se motor pošteno segreje (olje postane redko tekoče), pade tlak v prostem teku na desetino te vrednosti ! Polovično vrednost doseže pri cca 1500 obratih, od tu gre približno linearno do polne pri 2500 od tu naprej se z obrati ne spreminja več.
V območju med prostim tekom (okoli 800 rpm) do 1500 ima pa potek kar veliko odvisnost od segretosti mašine, bolj ko je segreta hitreje pada, ko se obrati spustijo pod to številko.
Je pa res popolnoma neodvisen od položaja stopalke plina.

Pa še to: na hitro sem pogledal navodila od mojega prvega (z101) in zadnjega avta (VW Passat) in v prvih piše, da je vožnja s prenizkimi vrtljaji za motor škodljiva, v drugih pa: nikoli ne vozite s prenizkimi vrtljaji...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če maj 20, 2010 6:02 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:joj Tattoo , namesto zunanje temp. bi kliknil porabo... :roll:


5.2 litra pri 180, pri 80 pa že nazaj vliva :roll: :roll:


Zdaj pa že pošteno smetiš temo. Če ti je za porabo tako vseeno, zakaj voziš dizla? Kupi si kakega 3.0 bencinarja, da boš bolj mirno spal. Saj razumem, da te motijo razne počasnele, ki se nabijajo ene drugim na rit, prehitet pa ne znajo, razumem tudi, da se ti vidi škoda močnih motorjev za počasno vožnjo, vendar takšnih ljudi nikoli ne boš spremenil in so velikokrat nevarni že s počasno vožnjo! Si res želiš, da bi vozili hitro? Potem je tudi kdo, ki mu do hitre vožnje enostavno ni, to pa še ne pomeni, da nima denarja za močnejšo motorizacijo. Marsikdo je še tak, da je toliko pri pameti, da vstane za na šiht 5min prej in se večinoma bolj mirno zapelje tam in nazaj, na žalost sam ponavadi nisem tak! :D

Dejansko tu nabijaš te :roll: :roll: :roll: ljudem, ki večinoma ne spadajo med počasnele, vsaj kolikor sem uspel razbrat iz njihovih predhodnih postov(tudi v ostalih temah) in se v marsičem strinjajo s tabo!

Lahko bi se pa vsaj malo umiril s to svojo alergijo na kakršnokoli omenjanje porabe, saj je več kot očitno, da večina to z zanimanjem spremlja. Mene zanima primerjava s TDI-jem, ker je ta motor že resna konkurenca, če upoštevamo ceno. Za nek splošen vtis o porabi je pa dobro znat tako najnižje, kot srednji in najvišje številke. Kaj je pa tako zelo narobe, če človeka(pa naj bo počasnela al pa dirkač) zanima tudi finančna plat te zgodbe, mi pa ostaja neznanka, saj ne seremo denarja...


3.0 nimam ker delam 40kkm in več na leto, dizla pa imam zato, ker pri astri ni nobenega bencinarja bilo pametnega v ponudbi za denar, ki sem ga namenil za avto tako da to razčistiva.

In ne, ni mi vseeno za porabo na splošno, samo dobim ošpice takoj ko se začne drkarija v smislu moj žre 4.3, ne moj pa 4.2 ipd...na koncu pride iz tega da itak noben tsi ne žre več kot 5 :roll:
Pa naspošno me moti brezumno poveličevanje katerekoli znamke čez meje razumnosti. Sej TSI motorji so cool, ampak ni treba zdaj v nezavest padat ob njih, se najdejo tudi povsem konkurečni motorji drugih proizvajalcev ampak pač to ni VAG.

Tako da nimam alergije na porabo ampak alergij na prekomerno šparanje, če se vam tak špara kupte vsi stare majhne avte, za 500 evrov, ki zrejo 6 litrov in na katerih ne zgubiš nič..Če pa kupiš avto za cca 20k evrov, ki bo zgubil par jurjev na leto, za katerega boš dal 200 e za servis, več kot tisoč evrov za registracijo in zavarovanje..pol se pa buniš za 2 deci porabe :roll: ...ponavad se pa itak najbolj bunijo vozniki, ki delajo 10kkm na leto :roll: .

Še enkrat, 1.2 tsi pri NORMALNI vožnji ne more žret manj od 7 litrov, brez da je kaj velik v mestu. PIKA.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Če maj 20, 2010 6:46 pm

1.2 tsi Polo na istih relacijah ob lepi voznji zre MANJ od predzadnjega 1.5dci megane-a s 105KM (6 prestav). Z meganom prevozenih 40k km in s polom sicer sele dobrih 2000km. Poraba 5.5 vs. 5.8. Gre pa polo komot na 10l in vec na 100km, megane pa z divjo voznjo preko 8 zelo tezko.

Zdaj pa res prosim nejeverne tomaze naj se ne vtikajo v porabe in zmogljivosti. Morebitnemu kupcu lahko DEJANSKI LASTNIKI avtomobilov z 1.2tsi motorjem se kaj zanimivega povemo, ostali naj ne izzivajo po nepotrebnem.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če maj 20, 2010 6:50 pm

ggorenc je napisal/-a:1.2 tsi Polo na istih relacijah ob lepi voznji zre MANJ od predzadnjega 1.5dci megane-a s 105KM (6 prestav). Z meganom prevozenih 40k km in s polom sicer sele dobrih 2000km. Poraba 5.5 vs. 5.8. Gre pa polo komot na 10l in vec na 100km, megane pa z divjo voznjo preko 8 zelo tezko.

Zdaj pa res prosim nejeverne tomaze naj se ne vtikajo v porabe in zmogljivosti. Morebitnemu kupcu lahko DEJANSKI LASTNIKI avtomobilov z 1.2tsi motorjem se kaj zanimivega povemo, ostali naj ne izzivajo po nepotrebnem.


Sam čakam izjavo da 1.2 tsi nažge vse kar ma manj kot 150 konjev :lol: :lol: ..oh kako živi so spomini na TDI manijo par let nazaj :roll: :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 20, 2010 6:54 pm

speedfreak je napisal/-a:In ne, ni mi vseeno za porabo na splošno, samo dobim ošpice takoj ko se začne drkarija v smislu moj žre 4.3, ne moj pa 4.2 ipd...na koncu pride iz tega da itak noben tsi ne žre več kot 5 :roll:
Pa naspošno me moti brezumno poveličevanje katerekoli znamke čez meje razumnosti. Sej TSI motorji so cool, ampak ni treba zdaj v nezavest padat ob njih, se najdejo tudi povsem konkurečni motorji drugih proizvajalcev ampak pač to ni VAG.

Tako da nimam alergije na porabo ampak alergij na prekomerno šparanje, če se vam tak špara kupte vsi stare majhne avte, za 500 evrov, ki zrejo 6 litrov in na katerih ne zgubiš nič..Če pa kupiš avto za cca 20k evrov, ki bo zgubil par jurjev na leto, za katerega boš dal 200 e za servis, več kot tisoč evrov za registracijo in zavarovanje..pol se pa buniš za 2 deci porabe :roll: ...ponavad se pa itak najbolj bunijo vozniki, ki delajo 10kkm na leto :roll: .

Še enkrat, 1.2 tsi pri NORMALNI vožnji ne more žret manj od 7 litrov, brez da je kaj velik v mestu. PIKA.


1. Še enkrat, od teh uporabnikov, ki so limali slike in govorili o porabi, mi ni praktično nobeden dal vtisa, da bi se mu šlo za vsak deci, je pa zanimivo videt koliko kuri pri kakšni hitrosti/obratih, veliko pove o samem motorju, ki je še vedno precej velika neznanka za nekatere tukaj. Nekih bajnih številk glede povprečne porabe tudi še nisem zasledil.

2. Tudi glede konkurenčnih motorjev je večini več kot jasno, jih pa še vedno ni ravno veliko primerljivih in nekaterih tudi ne zanima kakšen multiair, ker mu pač ne sedejo Fiati al pa Alfe. Če te moti vneta debata o določenem VAG-ovem motorju, ne vem kaj se sploh siliš zraven k takšni temi, kjer je govora le o tem. Isto kot da bi šel v VW salon in jim nekaj pridigal! :D Ljudje smo si različni, imamo vsaj svoj stil oblačenja, vsak svoj način razmišljanja, hobije in imamo tudi različen okus za avte. Če začne kdo v temi o recimo Renaultu nabijat o VAG-u, tudi sam znorim, če te pa v tej temi moti pogovor o motorju, po katerem ima tema tudi naslov, je jasno da ni problem v vseh ostalih...

3. Še vedno ne vidim, kje ti najdeš toliko govora o prekomernem šparanju. Mojo porabo si tudi že totalno popljuval enkrat, pa sem ti natančno razložil ob kakšni vožnji je takšna kot je, pač posledica hitre in hkrati racionalne vožnje(večinoma brez nepotrebnih pospeševanj "do daske" itd.) Glede starega avta... logika da dol padeš. Nekoga, ki bi se kaj preveč bunil glede porabe tukaj tudi ne opazim.

4. Pri meni bi bila poraba definitivno čez 7l, pri veliko slovenskih voznikih pa ne in to ne zato ker bi bili mahnjeni na šparanje, ampak zato ker enostavno počasi vozijo tudi če se postaviš na trepalnice, tudi če imajo 150 konjev. Tako včasih na žalost, včasih na srečo, je in bo tudi ostalo. Niso se vsi rodili za volanom.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Če maj 20, 2010 7:19 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:Točno toliko obratov imam jaz, z 1.6 crdi-jem, kot so na sliki, pri teh hitrostih( 5 brzin).


Zelo relevanten podatek... če popolnoma zanemarimo dejstvo, da primerjaš dizla in bencinarja... :roll:


In se že počuti napadenega....
Moje bistvo posta je, da sem le napisal, da so obrati identični, zdaj pa le odvisno v kateri brzini ima. Pri 80 in 180 imam jaz v 5ti.


Ti kar sanjaj o mojem počutju, dr. Gosic, sem že dojel, da vedno veš več o meni, kot bom kadarkoli vedel sam! ;) Tvoje bistvo posta ne pove NIČ, primerjaš jabolka in hruške, to si samo še enkrat potrdil. Če se pa komu vidi tvoj post koristen/zanimiv/poučen, se bom pa z veseljem posul s pepelom! :D


Oprosti, ker sem žalil tebe ti gospod Bog avtomobilizma. Trdno sklenem da se bom poboljšal. Vedno vam bom le kimal in dajal. Opravičujem se, ker dajem neinformativne podatke, opravičujem se vam, ker sploh obstajam.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Če maj 20, 2010 7:22 pm

O ljubi bog, še zmeraj teče debata o porabi :lol:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če maj 20, 2010 7:35 pm

nevermind je napisal/-a:O ljubi bog, še zmeraj teče debata o porabi :lol:

prilimam še jaz eno sliko(nedolgo nazaj posneta, sicer A5 tdi) limam sliko pa zato, da dopovem nekaterim, da je dizel še vedno "kralj" porabe (pa tudi "gre" če je treba) ker če bi ta 1.2 t. motorček šel toliko, bi se št. trenutne porabe ustavila na 25lit)
če bi šel pa 200km/h bi pa bilo cca18lit - dizel, kot je razvidno iz slike pa dobrih 10...

Slika

Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če maj 20, 2010 8:02 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:In ne, ni mi vseeno za porabo na splošno, samo dobim ošpice takoj ko se začne drkarija v smislu moj žre 4.3, ne moj pa 4.2 ipd...na koncu pride iz tega da itak noben tsi ne žre več kot 5 :roll:
Pa naspošno me moti brezumno poveličevanje katerekoli znamke čez meje razumnosti. Sej TSI motorji so cool, ampak ni treba zdaj v nezavest padat ob njih, se najdejo tudi povsem konkurečni motorji drugih proizvajalcev ampak pač to ni VAG.

Tako da nimam alergije na porabo ampak alergij na prekomerno šparanje, če se vam tak špara kupte vsi stare majhne avte, za 500 evrov, ki zrejo 6 litrov in na katerih ne zgubiš nič..Če pa kupiš avto za cca 20k evrov, ki bo zgubil par jurjev na leto, za katerega boš dal 200 e za servis, več kot tisoč evrov za registracijo in zavarovanje..pol se pa buniš za 2 deci porabe :roll: ...ponavad se pa itak najbolj bunijo vozniki, ki delajo 10kkm na leto :roll: .

Še enkrat, 1.2 tsi pri NORMALNI vožnji ne more žret manj od 7 litrov, brez da je kaj velik v mestu. PIKA.


1. Še enkrat, od teh uporabnikov, ki so limali slike in govorili o porabi, mi ni praktično nobeden dal vtisa, da bi se mu šlo za vsak deci, je pa zanimivo videt koliko kuri pri kakšni hitrosti/obratih, veliko pove o samem motorju, ki je še vedno precej velika neznanka za nekatere tukaj. Nekih bajnih številk glede povprečne porabe tudi še nisem zasledil.

2. Tudi glede konkurenčnih motorjev je večini več kot jasno, jih pa še vedno ni ravno veliko primerljivih in nekaterih tudi ne zanima kakšen multiair, ker mu pač ne sedejo Fiati al pa Alfe. Če te moti vneta debata o določenem VAG-ovem motorju, ne vem kaj se sploh siliš zraven k takšni temi, kjer je govora le o tem. Isto kot da bi šel v VW salon in jim nekaj pridigal! :D Ljudje smo si različni, imamo vsaj svoj stil oblačenja, vsak svoj način razmišljanja, hobije in imamo tudi različen okus za avte. Če začne kdo v temi o recimo Renaultu nabijat o VAG-u, tudi sam znorim, če te pa v tej temi moti pogovor o motorju, po katerem ima tema tudi naslov, je jasno da ni problem v vseh ostalih...

3. Še vedno ne vidim, kje ti najdeš toliko govora o prekomernem šparanju. Mojo porabo si tudi že totalno popljuval enkrat, pa sem ti natančno razložil ob kakšni vožnji je takšna kot je, pač posledica hitre in hkrati racionalne vožnje(večinoma brez nepotrebnih pospeševanj "do daske" itd.) Glede starega avta... logika da dol padeš. Nekoga, ki bi se kaj preveč bunil glede porabe tukaj tudi ne opazim.

4. Pri meni bi bila poraba definitivno čez 7l, pri veliko slovenskih voznikih pa ne in to ne zato ker bi bili mahnjeni na šparanje, ampak zato ker enostavno počasi vozijo tudi če se postaviš na trepalnice, tudi če imajo 150 konjev. Tako včasih na žalost, včasih na srečo, je in bo tudi ostalo. Niso se vsi rodili za volanom.


Ubistvu sem šel v citroen salon in jim povedal da sem presenečen sam nad sabo da sem prišel v ta salon :lol:

Drugače te štekam, ne vem pa če ti mene popolnoma, nikli nisem trdil da tsi ali tdi ni fajn motor, vem da so mali bencinarji s turbino trenutno IN ipd...sam osebno itak ne maram dizlov tako da za mene je razvoj takih motorjev sam velik plus.

Ošpice dobim ob prekomernem hvalisanju ene znamke ( katerekoli da ne bo pomote ), in ob tem, da ljudje ne vidijo ničesar drugega oziroma na tipične " gostilniške" debate. za argumenirano debato sem pa vedno in nisem zamerljiv človek ali celo kak značkar, če se mene vpraša je idealen avto zame čisto drug kot golf ali astra ali kaj takega...

tommy, svaka ti čast za potrpežljivost z mano :lol: ampak resno, nisem mulc ( izpit mam že 12 let ), nisem značkar, sploh pa nisem zaslepljen z nekimi modnimi muhami, rad malo izstopam od večine, večni nonkonformist skratka ;) .

Kar se tiče logike o starih avtih je bistvo v tem, da v osnovi je avto sama zguba in da je pri tem liter porabe več ali manj skorajda zanemarljiv strošek.

da pa imamo različne okuse je res, samo vse preveč ljudi spada med "ovce" in znajo kupit sam VAG , po možnosti črne barve, ker so slišal da je "hud", da se nikol ne kvari, nič ne žre pa še bejbam je všeč. :roll: ..e tak folk pa mi povzroča alergije.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če maj 20, 2010 8:15 pm

sašo5 je napisal/-a:prilimam še jaz eno sliko(nedolgo nazaj posneta, sicer A5 tdi) limam sliko pa zato, da dopovem nekaterim, da je dizel še vedno "kralj" porabe (pa tudi "gre" če je treba) ker če bi ta 1.2 t. motorček šel toliko, bi se št. trenutne porabe ustavila na 25lit)
če bi šel pa 200km/h bi pa bilo cca18lit - dizel, kot je razvidno iz slike pa dobrih 10...

http://www.shrani.si/f/1Y/Ia/3p0cF00I/slika-007.jpg

http://www.shrani.si/f/2W/3T/2ZHkIZDs/slika-009.jpg


Evo za "primerjavo":
http://www.youtube.com/watch?v=WLLbfapGi2s
http://www.youtube.com/watch?v=w4vcUDfY4Ok&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=fmK1EExt ... re=related
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če maj 20, 2010 8:45 pm

tukaj si primerjavo zelo falil...
prva dva posnetka kažeta pospešek-gas do "daske"
tretji pa kaže, ko drži konstantno hitrost med 190 in 200 km/h-gas ni do "daske"

poišči video, ko tsi motor vzdržuje hitrost pri 200km/h
Lep pozdrav :)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če maj 20, 2010 8:52 pm

myster je napisal/-a:tukaj si primerjavo zelo falil...
prva dva posnetka kažeta pospešek-gas do "daske"
tretji pa kaže, ko drži konstantno hitrost med 190 in 200 km/h-gas ni do "daske"

poišči video, ko tsi motor vzdržuje hitrost pri 200km/h


Tretji video je bolj za okras kot zares.

Gre se bolj za primerjavo, ki jo je omenil @sašo:
ker če bi ta 1.2 t. motorček šel toliko, bi se št. trenutne porabe ustavila na 25lit)
če bi šel pa 200km/h bi pa bilo cca18lit - dizel, kot je razvidno iz slike pa dobrih 10...


Res, da ni glih realno primerjat 1.2TSI in 3.0TDI, ampak vseeno je za pogledat. ;)
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Če maj 20, 2010 9:16 pm

Ma pri takšnem kavnem mlinčku jaz niti nebi spraševal o porabi.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 20, 2010 11:20 pm

nevermind je napisal/-a:Ma pri takšnem kavnem mlinčku jaz niti nebi spraševal o porabi.


Zato, ker ti je vseeno če z istim režimom vožnje pri avtu vrednem recimo 15k € v roku desetih let ravno zaradi porabe prišparaš ali pa vržeš stran 2k €, potem so tu še prihranki na račun manjše prostornine in vse bolj ekološko naravnanih dajatev. O 15-20% popustu pri nakupu novega avta tudi nebi spraševal?

Saj ravno razmerje med porabo in zmogljivostmi je bistvo pri tem motorju. Glede na to, da je tudi računico dizel vs. bencinar precej pretresel, je pa še toliko več govora o porabi, saj se gre vsaj pri nas za zelo "ljudsko" naravnan agregat.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov