Energetik81 je napisal/-a:sg, saj o obratih, nižjih o 1500rpm, ni noben govoril. Sicer pa če voziš s 1500 po ravnem 60km/h je obremenitev praktično kot v prostem teku. Logično pa je, da je pametno ob povečani obremenitvi (klanec, veter, speljevanje) vsaj na 2000rpm.
Sicer me pa res zanima, kako se tlak spreminja z obrati. Se ti da odčitat pritisk na recimo 500rpm od 1000-6000 in prilimat semle?
Predvidevam, da pritisk olja ni odvisen od obremenitve (pritisk stopalke za plin), ampak samo od obratov?
sg je napisal/-a:Tudi s tem linkom sadiš rožice, ker niti slučajno ne opisuje regulacije pritiska olja v motorju. Nikomur ne vsiljujem svojega mnenja, samo dejstvo je da manometer (mimogrede ni čunga lunga ampak VDO) pač kaže dejansko stanje, vse ostalo je teoretiziranje.
Tudi sam sem ljubitelj vožnje z nizkimi obrati, ampak odkar imam manometer nižje kot 1500 pod obremenitvijo raje ne grem, ker igla na inštrumentu pri segretem motorju pod temi vrtljaji strmoglavo pada... (VAG 1,8 T motor).
peroRS je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:sg, saj o obratih, nižjih o 1500rpm, ni noben govoril. Sicer pa če voziš s 1500 po ravnem 60km/h je obremenitev praktično kot v prostem teku. Logično pa je, da je pametno ob povečani obremenitvi (klanec, veter, speljevanje) vsaj na 2000rpm.
Sicer me pa res zanima, kako se tlak spreminja z obrati. Se ti da odčitat pritisk na recimo 500rpm od 1000-6000 in prilimat semle?
Predvidevam, da pritisk olja ni odvisen od obremenitve (pritisk stopalke za plin), ampak samo od obratov?
A se samo meni zdi ali si napisal 2 nasprotujoči si dejstvi?
Se mi pa zdi nesmiselno direktno primerjat 1.8T s tem TSI-jem
Energetik81 je napisal/-a:Se mi pa zdi nesmiselno direktno primerjat 1.8T s tem TSI-jem
Zakaj? Oba sta turbo bencinca, le da ima eden možnost direktnega vbrizga bencina, kar nekoliko vpliva le na izkoristek.
Se mi pa zdi nesmiselno direktno primerjat 1.8T s tem TSI-jem, saj je pri TSI-ju za razliko od 1.8T več kot jasno povdarek tudi na vožnji z zelo nizkimi obrati in ni vrag, da so pri snovanju takšnega agregata pomislili tudi na to.
Energetik81 je napisal/-a:sg, saj o obratih, nižjih o 1500rpm, ni noben govoril. Sicer pa če voziš s 1500 po ravnem 60km/h je obremenitev praktično kot v prostem teku. Logično pa je, da je pametno ob povečani obremenitvi (klanec, veter, speljevanje) vsaj na 2000rpm.
Sicer me pa res zanima, kako se tlak spreminja z obrati. Se ti da odčitat pritisk na recimo 500rpm od 1000-6000 in prilimat semle?
Predvidevam, da pritisk olja ni odvisen od obremenitve (pritisk stopalke za plin), ampak samo od obratov?
~toMmy~ je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:joj Tattoo , namesto zunanje temp. bi kliknil porabo...
5.2 litra pri 180, pri 80 pa že nazaj vliva![]()
Zdaj pa že pošteno smetiš temo. Če ti je za porabo tako vseeno, zakaj voziš dizla? Kupi si kakega 3.0 bencinarja, da boš bolj mirno spal. Saj razumem, da te motijo razne počasnele, ki se nabijajo ene drugim na rit, prehitet pa ne znajo, razumem tudi, da se ti vidi škoda močnih motorjev za počasno vožnjo, vendar takšnih ljudi nikoli ne boš spremenil in so velikokrat nevarni že s počasno vožnjo! Si res želiš, da bi vozili hitro? Potem je tudi kdo, ki mu do hitre vožnje enostavno ni, to pa še ne pomeni, da nima denarja za močnejšo motorizacijo. Marsikdo je še tak, da je toliko pri pameti, da vstane za na šiht 5min prej in se večinoma bolj mirno zapelje tam in nazaj, na žalost sam ponavadi nisem tak!![]()
Dejansko tu nabijaš te![]()
![]()
ljudem, ki večinoma ne spadajo med počasnele, vsaj kolikor sem uspel razbrat iz njihovih predhodnih postov(tudi v ostalih temah) in se v marsičem strinjajo s tabo!
Lahko bi se pa vsaj malo umiril s to svojo alergijo na kakršnokoli omenjanje porabe, saj je več kot očitno, da večina to z zanimanjem spremlja. Mene zanima primerjava s TDI-jem, ker je ta motor že resna konkurenca, če upoštevamo ceno. Za nek splošen vtis o porabi je pa dobro znat tako najnižje, kot srednji in najvišje številke. Kaj je pa tako zelo narobe, če človeka(pa naj bo počasnela al pa dirkač) zanima tudi finančna plat te zgodbe, mi pa ostaja neznanka, saj ne seremo denarja...
ggorenc je napisal/-a:1.2 tsi Polo na istih relacijah ob lepi voznji zre MANJ od predzadnjega 1.5dci megane-a s 105KM (6 prestav). Z meganom prevozenih 40k km in s polom sicer sele dobrih 2000km. Poraba 5.5 vs. 5.8. Gre pa polo komot na 10l in vec na 100km, megane pa z divjo voznjo preko 8 zelo tezko.
Zdaj pa res prosim nejeverne tomaze naj se ne vtikajo v porabe in zmogljivosti. Morebitnemu kupcu lahko DEJANSKI LASTNIKI avtomobilov z 1.2tsi motorjem se kaj zanimivega povemo, ostali naj ne izzivajo po nepotrebnem.
speedfreak je napisal/-a:In ne, ni mi vseeno za porabo na splošno, samo dobim ošpice takoj ko se začne drkarija v smislu moj žre 4.3, ne moj pa 4.2 ipd...na koncu pride iz tega da itak noben tsi ne žre več kot 5![]()
Pa naspošno me moti brezumno poveličevanje katerekoli znamke čez meje razumnosti. Sej TSI motorji so cool, ampak ni treba zdaj v nezavest padat ob njih, se najdejo tudi povsem konkurečni motorji drugih proizvajalcev ampak pač to ni VAG.
Tako da nimam alergije na porabo ampak alergij na prekomerno šparanje, če se vam tak špara kupte vsi stare majhne avte, za 500 evrov, ki zrejo 6 litrov in na katerih ne zgubiš nič..Če pa kupiš avto za cca 20k evrov, ki bo zgubil par jurjev na leto, za katerega boš dal 200 e za servis, več kot tisoč evrov za registracijo in zavarovanje..pol se pa buniš za 2 deci porabe...ponavad se pa itak najbolj bunijo vozniki, ki delajo 10kkm na leto
.
Še enkrat, 1.2 tsi pri NORMALNI vožnji ne more žret manj od 7 litrov, brez da je kaj velik v mestu. PIKA.
~toMmy~ je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:Točno toliko obratov imam jaz, z 1.6 crdi-jem, kot so na sliki, pri teh hitrostih( 5 brzin).
Zelo relevanten podatek... če popolnoma zanemarimo dejstvo, da primerjaš dizla in bencinarja...
In se že počuti napadenega....
Moje bistvo posta je, da sem le napisal, da so obrati identični, zdaj pa le odvisno v kateri brzini ima. Pri 80 in 180 imam jaz v 5ti.
Ti kar sanjaj o mojem počutju, dr. Gosic, sem že dojel, da vedno veš več o meni, kot bom kadarkoli vedel sam!Tvoje bistvo posta ne pove NIČ, primerjaš jabolka in hruške, to si samo še enkrat potrdil. Če se pa komu vidi tvoj post koristen/zanimiv/poučen, se bom pa z veseljem posul s pepelom!
nevermind je napisal/-a:O ljubi bog, še zmeraj teče debata o porabi
~toMmy~ je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:In ne, ni mi vseeno za porabo na splošno, samo dobim ošpice takoj ko se začne drkarija v smislu moj žre 4.3, ne moj pa 4.2 ipd...na koncu pride iz tega da itak noben tsi ne žre več kot 5![]()
Pa naspošno me moti brezumno poveličevanje katerekoli znamke čez meje razumnosti. Sej TSI motorji so cool, ampak ni treba zdaj v nezavest padat ob njih, se najdejo tudi povsem konkurečni motorji drugih proizvajalcev ampak pač to ni VAG.
Tako da nimam alergije na porabo ampak alergij na prekomerno šparanje, če se vam tak špara kupte vsi stare majhne avte, za 500 evrov, ki zrejo 6 litrov in na katerih ne zgubiš nič..Če pa kupiš avto za cca 20k evrov, ki bo zgubil par jurjev na leto, za katerega boš dal 200 e za servis, več kot tisoč evrov za registracijo in zavarovanje..pol se pa buniš za 2 deci porabe...ponavad se pa itak najbolj bunijo vozniki, ki delajo 10kkm na leto
.
Še enkrat, 1.2 tsi pri NORMALNI vožnji ne more žret manj od 7 litrov, brez da je kaj velik v mestu. PIKA.
1. Še enkrat, od teh uporabnikov, ki so limali slike in govorili o porabi, mi ni praktično nobeden dal vtisa, da bi se mu šlo za vsak deci, je pa zanimivo videt koliko kuri pri kakšni hitrosti/obratih, veliko pove o samem motorju, ki je še vedno precej velika neznanka za nekatere tukaj. Nekih bajnih številk glede povprečne porabe tudi še nisem zasledil.
2. Tudi glede konkurenčnih motorjev je večini več kot jasno, jih pa še vedno ni ravno veliko primerljivih in nekaterih tudi ne zanima kakšen multiair, ker mu pač ne sedejo Fiati al pa Alfe. Če te moti vneta debata o določenem VAG-ovem motorju, ne vem kaj se sploh siliš zraven k takšni temi, kjer je govora le o tem. Isto kot da bi šel v VW salon in jim nekaj pridigal!Ljudje smo si različni, imamo vsaj svoj stil oblačenja, vsak svoj način razmišljanja, hobije in imamo tudi različen okus za avte. Če začne kdo v temi o recimo Renaultu nabijat o VAG-u, tudi sam znorim, če te pa v tej temi moti pogovor o motorju, po katerem ima tema tudi naslov, je jasno da ni problem v vseh ostalih...
3. Še vedno ne vidim, kje ti najdeš toliko govora o prekomernem šparanju. Mojo porabo si tudi že totalno popljuval enkrat, pa sem ti natančno razložil ob kakšni vožnji je takšna kot je, pač posledica hitre in hkrati racionalne vožnje(večinoma brez nepotrebnih pospeševanj "do daske" itd.) Glede starega avta... logika da dol padeš. Nekoga, ki bi se kaj preveč bunil glede porabe tukaj tudi ne opazim.
4. Pri meni bi bila poraba definitivno čez 7l, pri veliko slovenskih voznikih pa ne in to ne zato ker bi bili mahnjeni na šparanje, ampak zato ker enostavno počasi vozijo tudi če se postaviš na trepalnice, tudi če imajo 150 konjev. Tako včasih na žalost, včasih na srečo, je in bo tudi ostalo. Niso se vsi rodili za volanom.
sašo5 je napisal/-a:prilimam še jaz eno sliko(nedolgo nazaj posneta, sicer A5 tdi) limam sliko pa zato, da dopovem nekaterim, da je dizel še vedno "kralj" porabe (pa tudi "gre" če je treba) ker če bi ta 1.2 t. motorček šel toliko, bi se št. trenutne porabe ustavila na 25lit)
če bi šel pa 200km/h bi pa bilo cca18lit - dizel, kot je razvidno iz slike pa dobrih 10...
http://www.shrani.si/f/1Y/Ia/3p0cF00I/slika-007.jpg
http://www.shrani.si/f/2W/3T/2ZHkIZDs/slika-009.jpg
myster je napisal/-a:tukaj si primerjavo zelo falil...
prva dva posnetka kažeta pospešek-gas do "daske"
tretji pa kaže, ko drži konstantno hitrost med 190 in 200 km/h-gas ni do "daske"
poišči video, ko tsi motor vzdržuje hitrost pri 200km/h
ker če bi ta 1.2 t. motorček šel toliko, bi se št. trenutne porabe ustavila na 25lit)
če bi šel pa 200km/h bi pa bilo cca18lit - dizel, kot je razvidno iz slike pa dobrih 10...
nevermind je napisal/-a:Ma pri takšnem kavnem mlinčku jaz niti nebi spraševal o porabi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov