snikerson je napisal/-a:mene čudi le to, da niso že pred 10-15 leti šli v ta down-sizing, tehnologija je že bla
myster je napisal/-a:tretji pa kaže, ko drži konstantno hitrost med 190 in 200 km/h-gas ni do "daske"
snikerson je napisal/-a:mene čudi le to, da niso že pred 10-15 leti šli v ta down-sizing, tehnologija je že bla
nevermind je napisal/-a:Ma pri takšnem kavnem mlinčku jaz niti nebi spraševal o porabi.
nejko307 je napisal/-a:joj joj...![]()
..ko pa človek tole temo bere se pa kar malo zamisli...(pa ne velja za vse...)
..bi bilo bolje če bi postregli z kakšnimi uporabnimi podatki...ne pa 10 strani o porabi , ko pa vsi vemo da je VELIKO odvisna od načina vožnje!!!
..Ali je že kdo čipal omenjeno zadevo?, cena servisa? itd....
lp
nejko307 je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Jaja, sanja svinja kukuruz.
..potem me pa razsvetli s tvojo pametno glavo...
..ljudi zanimajo informacije o motorju...ne pa tvoji brezvezni komentarji...
snikerson je napisal/-a:mene čudi le to, da niso že pred 10-15 leti šli v ta down-sizing, tehnologija je že bla
Blinder je napisal/-a:snikerson je napisal/-a:mene čudi le to, da niso že pred 10-15 leti šli v ta down-sizing, tehnologija je že bla
Kašne rezultate pa je dal motor od fiat punto gt 1.4 (133 km)? Neki podobnega kot atmosferski istega časa verjetno.
Pa sej v 80-ih letih je blo več avtov z turbotom kot v 90-ih, zaradi vpliva F1. Alfa je mela 2.0t, ford 1.6t, ferrari je mel turbote. Pol pa so vse te motorje zamenjali z atmosferci 16V
besoft je napisal/-a:..sem nekaj strani nazaj napisal kakšno porabo ima motor realno v vsakodnevni uporabi...malo prebrskajte. Ga vozim že dobrih 5 mesecev...
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=73141&postdays=0&postorder=asc&start=240
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov