Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Če maj 20, 2010 11:41 pm

mene čudi le to, da niso že pred 10-15 leti šli v ta down-sizing, tehnologija je že bla
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe maj 21, 2010 4:41 am

snikerson je napisal/-a:mene čudi le to, da niso že pred 10-15 leti šli v ta down-sizing, tehnologija je že bla

seveda "so šli" - zamisli si rec. z 101 (1116ccm 55ps) pritakni turbino pa si na 85, ali MPI motor "EFI" 75ps :arrow: turbina gor evo ga 105 konjčkov........efekt bi bil še večji, saj so avti tehtali v povprečju 30-40% manj; ob spiljeni aerodinamiki bi bilo "noro"......

myster je napisal/-a:tretji pa kaže, ko drži konstantno hitrost med 190 in 200 km/h-gas ni do "daske"

pri 1.2 polo/golf je še kako "gas do daske" in tudi realen pokazatelj je prav ta tretji link, kakor tudi moji dve fotki.....
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Pe maj 21, 2010 6:55 am

snikerson je napisal/-a:mene čudi le to, da niso že pred 10-15 leti šli v ta down-sizing, tehnologija je že bla



Zakaj pa bi že takrat tako enormne količine denarja vlagali v razvoj novih idej, če to ni bilo potrebno. Včasih so bili aktualni dizli oz so še vedno, sedaj so razni turbo-kompressor motorji, trend se spreminja.
Sedaj pa so skoraj "prisiljeni" razvijat "šparovčke".
;)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe maj 21, 2010 7:10 am

nevermind je napisal/-a:Ma pri takšnem kavnem mlinčku jaz niti nebi spraševal o porabi.

Eni očitno še zdaj ne razumejo, da nima veze "kavni mlinček" ampak diagram navora in moči.
In da je poraba odvisna le od tega koliko moči v kolikšnem času zahtevaš od "mlinčka", ne pa kar od max moči ali celo prostornine.
Turbobencinarji so pač stroji z malo večjim izkoristkom goriva kot navadni bencinarji. To je vse.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Pe maj 21, 2010 11:15 am

joj joj... :roll:

..ko pa človek tole temo bere se pa kar malo zamisli...(pa ne velja za vse...)

..bi bilo bolje če bi postregli z kakšnimi uporabnimi podatki...ne pa 10 strani o porabi , ko pa vsi vemo da je VELIKO odvisna od načina vožnje!!!

..Ali je že kdo čipal omenjeno zadevo?, cena servisa? itd....

lp
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Pe maj 21, 2010 1:25 pm

nejko307 je napisal/-a:joj joj... :roll:

..ko pa človek tole temo bere se pa kar malo zamisli...(pa ne velja za vse...)

..bi bilo bolje če bi postregli z kakšnimi uporabnimi podatki...ne pa 10 strani o porabi , ko pa vsi vemo da je VELIKO odvisna od načina vožnje!!!

..Ali je že kdo čipal omenjeno zadevo?, cena servisa? itd....

lp


Jaja, sanja svinja kukuruz. :roll:
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Pe maj 21, 2010 1:34 pm

Daedalus je napisal/-a:Jaja, sanja svinja kukuruz. :roll:

..potem me pa razsvetli s tvojo pametno glavo... ;)

..ljudi zanimajo informacije o motorju...ne pa tvoji brezvezni komentarji...
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Pe maj 21, 2010 1:46 pm

Kej velik se o tem vrjetno pisat, saj je teh motorjev malo na tržišču, niti niso veliko prevoženi.Sej če ga čipaš bo lepo delal, kvaliteta čipanja se vidi čez par 10k km.
Itak je pa okrog porabe vedno kregarija na vseh forumih :lol: Al pa debate bencin/dizel oz. prednji/zadnji pgon 8)
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Pe maj 21, 2010 1:53 pm

nejko307 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Jaja, sanja svinja kukuruz. :roll:

..potem me pa razsvetli s tvojo pametno glavo... ;)

..ljudi zanimajo informacije o motorju...ne pa tvoji brezvezni komentarji...


Ma ne ne, narobe si razumel. Kej takega pričakovat je nemogoče, zato sem to napisal. Jaz se popolnoma strinjam, namesto, da bi ljudje imeli za prebrat kaj koristnih informacij o tem in onem, berejo sam še o porabi. To je pač standard tu. :lol:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 21, 2010 2:42 pm

No, pa naj kdo pove, koliko bencina porabi, da gremo končno naprej - na porabo olja :-P :lol:
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe maj 21, 2010 5:11 pm

snikerson je napisal/-a:mene čudi le to, da niso že pred 10-15 leti šli v ta down-sizing, tehnologija je že bla


Kašne rezultate pa je dal motor od fiat punto gt 1.4 (133 km)? Neki podobnega kot atmosferski istega časa verjetno.
Pa sej v 80-ih letih je blo več avtov z turbotom kot v 90-ih, zaradi vpliva F1. Alfa je mela 2.0t, ford 1.6t, ferrari je mel turbote. Pol pa so vse te motorje zamenjali z atmosferci 16V :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Pe maj 21, 2010 5:22 pm

to že, v mislih sem imel predvsem motorje prostornine od 1.0-1.2l in kot rečeno v takšni "magnitudi" kot to zdej počnejo praktično večina znamk :D
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4577
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Pe maj 21, 2010 6:55 pm

Blinder je napisal/-a:
snikerson je napisal/-a:mene čudi le to, da niso že pred 10-15 leti šli v ta down-sizing, tehnologija je že bla


Kašne rezultate pa je dal motor od fiat punto gt 1.4 (133 km)? Neki podobnega kot atmosferski istega časa verjetno.
Pa sej v 80-ih letih je blo več avtov z turbotom kot v 90-ih, zaradi vpliva F1. Alfa je mela 2.0t, ford 1.6t, ferrari je mel turbote. Pol pa so vse te motorje zamenjali z atmosferci 16V :)


CARACTERISTIQUES TECHNIQUES FIAT UNO Turbo i.e
MOTEUR
Type: 4 cylindres en ligne
Position: transversal AV
Alimentation: Injection électronique Bosch LE Jetronic + turbocompresseur IHI (0,7 bar) / Bosch L 3.1 Jetronic + Garett T2 (0,8 bar)
Cylindrée (cm3): 1301 / 1372
Alésage x course (mm): 80.5 x 63.9 / 80.5 x 67
Puissance maxi (ch à tr/mn): 105 à 5750 / 118 à 6200
Puissance spécifique (ch/L): 80,7 / 86
Couple maxi (Nm à tr/mn): 147 à 3200 / 164 à 3 500
Couple spécifique (Nm/L): 113 / 120,12
TRANSMISSION
AV
Boîte de vitesses (rapports): 5 manuelle
POIDS
Données constructeur (kg): 845 / 925
Rapport poids/puissance (kg/ch): 5,71
ROUES
Freins Av-Ar (ø mm): Disques (240/227)
Pneus Av-Ar: 175/60 HR 13
PERFORMANCES
Vitesse maxi (km/h): 200 / 204
400 m DA: ND
1 000 m DA: 29"8 / 29"
0 à 100 km/h: 8"3 / 7"7
0 à 200 km/h: ND
CONSOMMATION
Moyenne (L/100 Km): 8,9
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Pe maj 21, 2010 7:35 pm

Daedalus ... no problemos fant.. :tomidelej: (sem verjetno narobe razumel ;) ...)

...ga bo pa jaz kupil (1.2 tsi) pa vam bom dajal informacije iz prve roke.. :D :D :D

lp
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Pe maj 21, 2010 7:46 pm

nejko307 je napisal/-a:Daedalus ... no problemos fant.. :tomidelej: (sem verjetno narobe razumel ;) ...)

...ga bo pa jaz kupil (1.2 tsi) pa vam bom dajal informacije iz prve roke.. :D :D :D

lp


Sam pazi, da ne zaviješ na stran pota, ko boš videl kako majhno porabo ima... :lol:
 
besoft
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Po dec 11, 2006 9:27 am

Napisal/-a besoft So maj 22, 2010 4:53 am

..sem nekaj strani nazaj napisal kakšno porabo ima motor realno v vsakodnevni uporabi...malo prebrskajte. Ga vozim že dobrih 5 mesecev...
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=73141&postdays=0&postorder=asc&start=240
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 So maj 22, 2010 7:26 pm

besoft je napisal/-a:..sem nekaj strani nazaj napisal kakšno porabo ima motor realno v vsakodnevni uporabi...malo prebrskajte. Ga vozim že dobrih 5 mesecev...
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=73141&postdays=0&postorder=asc&start=240


...punca ima polo comfortline 1.2 tsi in poraba po 3.000 km je poraba 6.3 l.....in še pada z vsakim prevoženim km. Avto je vožen cca. 40% po AC, 40% po magistralki in 20 % po mestu. Vse to pomeni, da je realna poraba (ko bo motor v celoti vpeljan) med 6 in 6.5 litri, pri čemer gre za normalno vožnjo brez pretiranega varčevanja ali "tiščanja" na polno. Ta TSI motor pa v polotu glede zmogljivosti dela čudeže....avto zelo lepo pospešuje in je veliko bolj odziven kot pa novi TDI CR motorji. Sam vozim golfa z 1.9 TDI 77 KW (PD), pa moram priznati, da ima omenjeni polo bistveno boljše zmogljivosti....pa še poraba je praktično identična (pri TDI je poraba manjša za cca. 0.2 l), pa čeprav so ravno TDI PD sloveli kot zelo odzivni motorji (TDI CR je daleč zadaj). Ko upoštevaš, da so stroški vzdrževanja pri TSI motorju bistveno manjši (ima verigo namesto jermena, manj sestavnih delov v motorju ipd.) in da je 90 KM TDI motor v polotu cca. 800 EUR dražji od TSI (105 KM TDI celo 1600 EUR), je izbira za TSI povsem racionalna in logična....še posebej če upoštevaš prednosti pri udobju, odzivnosti motorja in tehničnih sposobnostih. Sam sem prepričan, da je TDI motor v avtu ranga polo nesmiselna izbira...TDI v polotu je le za tiste, ki se z oznaku TDI na zadku želijo postavljati pred drugimi. Se pa strinjam, da je TDI motor smiselen v večjih in težjih vozilih (golf, passat....), pa še to izključno pri zelo veliko prevoženih kilometrih.
Punca bo s polotom TSI delala letno cca. 30.000 km in se je brez zadržkom odločila za bencinca namesto dizla, in to prav zaradi zgoraj navedenih razlogov. Porabo bo imela večjo le za cca. 0.5 l od TDI (test v auto motor und sport), ampak vožnja s TSI je neprimerno bolj vrhunska.

Ko se peljem s TSI v polotu, mi zmeraj pride na misel, da GTI pravzaprav sploh ni potreben (GTI bo le za lokalne frajerje, ki se bodo postavljali pred prijatelji), saj že TSI nudi več kot dovolj zmogljivosti.
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sandi33 So maj 22, 2010 7:32 pm

kar se pa tiče polota TDI 75 KM, pa tako in tako nima smisla izgubljati besed...ta motor je lahko izbira le za tiste, ki jim je dovolj tudi navadni 1.2 motor dovolj, saj ima omenjeni motor tako slabe pospeške (14 s do 100km/H), da je kar žalostno, da moraš za tak avto dati vsaj 13.500 EUR. Tak motor je primeren zgolj in izključno za dedke, ki bi prevozili zelo veliko km - taki so pa zelo zelo redki (naj povem, da sam od avta ne zahtevam brutalnih pospeškov, vendar je teh 14 s res preveč, saj ni sposoben za prehitevanja in vožnjo po AC).
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ss

Napisal/-a warmaster Če maj 27, 2010 8:43 am

Evo naš golf z tem motorjem ima prevoženih 1500km. Povprečna poraba po potovalnem je točno 7 litrov. Naj omenim, da ga večinoma časa vozi oče, ki pa je že vedno navajen starih dizlov, tišanje v visoke obrate. Poleg tega, da smo na avto zmontirali tudi priklop in se z njim po potrebi vlači tudi avtomobilska prikolica, tudi konkretno naložena pa je motor popolnoma dovolj zmogljiv oziroma manjka moči ni čutiti(imamo kar nekaj klancev pred domom). Naj omenim, da je oče imel pri 1.9tdi-ju 105hp isto z priklopom ravno tako porabo 7 litrov. Sploh pa mi je zanimivo, ko sem ga zanjič pognal nad 4 oziroma 4300 obratov motor ponori in prav svinjsko vleče, in res kaže občutno več konjičkov.
Slika
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če maj 27, 2010 11:48 am

ja no sej, mal obratov je treba, da začne turbina laufat tko kot se zagre, če ne samo matraš vse skupi...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov