Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 27, 2010 12:38 pm

Pri večjih obratih so pritiski in temperature v turbini večje, kot pri manjših. Kdaj se torej bolj "matra"? :roll:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če maj 27, 2010 12:49 pm

Ma spet trosite neumnosti...

1.2 TSI ima MAJHNO turbino, ki daje od sebe tisto, kar se od nje pricakuje ze zelo zgodaj, tko, da se lahko izjave tipa, "da je treba malo vec obratov, da turbo zacne delat" odnese kvecjemu za kak vaski sank. In nic se ne matra tudi ce tale motor tretiras s komaj kaj vec plina, kot ga ima na stantgasu.

175 Nm navora, ki je obenem maksimum, razvija ta motor ze pri vsega 1500 RPM in ga ZVEZNO drzi do cca 3500 RPM, kjer zacne pocasi upadat.

@ Warmaster - kaj si ti vozil ne vem, ampak tisto kar opisujes pritice kvecjemu kakemu Puntu GT Mk1, ne pa VWju 1.2 TSI. Moc tega motorja (spet) ZVEZNO narasca do cca 4000 RPM, kjer sicer se vedno narasca, vendar z manjsim naklonom. Najvisjo moc motorcek razvija pri cca 5000 RPM in tu je tako zelo opevana turbina ze zdavnaj izpihala svoje - bi si upal trdit, da v tem obmocju deluje z vsaj 50% nizjim tlakom, kot v startu.

tule pa, za eno primerjavo, se dokaz, da tudi maks. navor sam posebi ne pomeni nicesar:

http://www.zeperfs.com/en/match3318-3011.htm

Primerjana sta 1.6 TDI 75 konjski in 1.2 TSI 103 konjski agregat. Mislim, da je morda z izjemo porabe goriva 1.6 TDI prakticno brez prednosti.

6-stopenjski menjalnik, nizko odziven in zivahen motorcek in majhna teza avtomobila = uspeh...

LpF
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če maj 27, 2010 1:39 pm

vidim, da ne ti gofra, ne energetik bencinca s turbino še nista vozila... pa me popravita
se opravičujem, narobe sem se izrazil, ko sem rekel, da se matra...

saj se atmosferc tut manj matra, če voziš s kakih 1500 obr. kot z npr 4000, pa vendar vemo, da je bolje za motor, da se ga vozi normalno, kdaj pa kdaj malo "prepuca", ne pa da se ga mori... no, nekako v tem slogu sem hotel povedati, kaj je dobro in kaj ne...

lp!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če maj 27, 2010 1:50 pm

eni še dan danes ne vedo, da turbina "dela" takoj, ko obrnemo ključ.......in pri 1200rpm dela že na polno.......

PS. malo mi je čudno, da temu 1.2 motorju niso "pritaknili" še en interkulerček_ka bi šele pol šel :-P..........(še čakam na testno vožnjo, zgleda, da avti gredo za med.....)
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če maj 27, 2010 1:59 pm

ja, res je. zdele sem malo pogledal videe, pa ima ta 105 konjski motor kr fajn zvok, zmogljivosti pa sploh....predvsem v polu mora bit tole hudo... Pa tudi, če primerjam z renaultom, v prostem teku pod haubo motor veliko bolj mirno teče..kot bi predel, še premika se skor nč...
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če maj 27, 2010 2:05 pm

@ Renault user - zlo švoh vidiš...avtomobil s taksnim motorjem si lastim.

Najprej, o kaksnem matranju sploh debatiramo tule?

Nizkolitrazen NA avto bos z voznjo v obmocju vrtljajev, kot ga omenjas moril na polno. Motor "se najbolje pocuti" v obmocju najvisjega navora in pri temle nasem 1.2 TSI se le to zacne pri 1500 RPM.

In lahko ti potrdim, iz prakse, da se v klance okrog Marezig na primorskem, kjer zdaj zivim, peljem z 1.4 T bencinarjem v tretji prestavi in vrtljaji malenkost prek 2000. In ker se smatram za nekoga, ki vsaj priblizno obcuti kako deluje motor ti zatrjujem, da to nalogo avto v opisanih razmerah opravlja z lahkoto.

Sploh ne dojemam, da se po vsem napisanem vsake tolko se vedno najde nekdo, ki bluzi nekaj po svoje? Tisto "pucanje" motorja, na kar se zdaj izgovarjas pa je popolnoma druga storija, ki z omenjeno razpravo nima nobene direktne povezave...

@ Saso: ker ga ne rabi ;) Ze doloceni manj zmogljivi TDji jih niso imeli (ce se ne motim, 90 konjski HDi?). Segrevanja je zaradi malih dimenzij in nizkih obremenitev malo ... se pa bojim, da je tem tudi tuning potencial malo zavrt...


Lpf
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ss

Napisal/-a warmaster Če maj 27, 2010 2:46 pm

@gofra
Če maš ta motor, pol ga pa tudi mal poteraj, pa mi ne govorit kaj sem jaz vozil. Pravim da avto skoz dobro vleče, v višjih obratih 4k+ pa konkretno zapoje in tudi zlo hudičevo fajn vleče. Zakaj ti to pravim. Ker ima naš golf z tem motorjem prevoženih zgolj 1500km in ga še niti ne teramo na polno. Sem ga pa zadnjič ko se je oče pripeljal iz službe domov, malo poteral in resnično avto nad 4000 obrati noro leti.(al pa mi2 nimama istega agregata nevem no...)

Sploh pa ta graf, k ise nahaja na 20 strani te teme govori ravno to, al se motim? ;)
Slika
Slika
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če maj 27, 2010 3:00 pm

ok ok
motor se bo pa najbolje počutil pri tistih obratih, kjer ima največji navor... in ne pri nekih tvojih 1550 obr :roll:
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če maj 27, 2010 3:13 pm

@ warmaster:

Nikjer nisem trdil, da imam v lasti ta avto - in ne, nisem niti vozil se avtomobila s tem agregatom. Ampak predn se name zdej vsuje plaz kritik, glej, iz grafa je vec kot ocitno, da avto od 1500 - 4000 RPM vleče Z V E Z N O ...torej, brez lukenj, butanj in suknov v hrbet. Kako se pocutis in kaj dozivljas med voznjo ti, pa je druga pesem.

Zanimivo je pravzaprav, da tile obcutki lahko hudicevo varajo - pri 4K RPM ta avto (vsaj po grafu sodec) zacne izgubljati na navoru in strmini porasta moci, ceprav se tebi ne zdi tako. Obcutki varajo :)

@Renault_user: :lol: tolk, da ti mal pojasnim zadeve - navor je plava crta - zdej si pa se enkrat preberi tvojo zadnjo izjavo.

LpF
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 27, 2010 3:17 pm

Renault_user je napisal/-a:ok ok
motor se bo pa najbolje počutil pri tistih obratih, kjer ima največji navor... in ne pri nekih tvojih 1550 obr :roll:

Si mogoče spregledal zgornji diagram? Ni dovolj jasno, da ima max navor že pri 1500?

Sicer ima gofra prav, ampak bi dodal še zraven - "se bo pa najbolje počutil pri tistih obratih, kjer ima največji navor", ČE je potrebno premagovati dokaj veliko obremenitev. Če je obremenitev minimalna (recimo pri 50km/h po ravnini), je povsem brezveze in neučinkovito voziti z N/A bencinarjem pri 3000-4000rpm (kjer ima večina špico navora).
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če maj 27, 2010 4:26 pm

Sam teh 1550 rpm je bolj tko, nazivnih :) . Sem ze vozil 1.2 tsi v fabii pa šele nad cca 3000 rpm vleče najbojlše, tudi če pritisneš na gas v četrti pod 1500 rpm da dobi turbo pritisk..
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 27, 2010 5:33 pm

1,4 TSI - izmerjen diagram.
Nazivnih 1550? Na temle linku je izmerjen navor na kolesih. Od tovarniškega se razlikuje max 5% tamle pri 1550 rpm.
Zanimivo je, da ljudje bolj verjamejo svojim (zmotljivim) občutkom, kot pa dejanskim meritvam.
Ste že poskusili tisto z vročo/mrzlo vodo? Eno roko daš za par minut v toplo vodo (~37°C), drugo v mrzlo. Nato pa pomočiš vsako roko v vodo sobne temperature. Boste kmalu ugotovili, kako relativna in subjektivna so človekova čutila...
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če maj 27, 2010 6:01 pm

sej meritve porabe so tut kao realne, pa vsi vemo da niso...wake up
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Če maj 27, 2010 6:36 pm

Najvec imate za povedati prav nelastniki avtomobila s tem motorjem. Zanimivo. Iz grafov razberete najbrz tudi kaksno disavo ima kdo v avtomobilu :roll:

Avto IMA turbo lag! Prime namrec pri dobrih 2200-2400rpm in vlece vedno bolje brez upiranja do dobrih 5200rpm, po tem vlece vseskozi enakomerno do 6100-6300rpm, po tem zacne moc obcutno upadati. Pa visje tudi treba ni, ker pades ravno v ugodno obmocje visje prestave.. So pa le-te pri rocnem menjalniku vsaj, neugodno dolge. 4. je tako dolga kot povprecna 5. prestava in potem imas se 5 in 6...

Turbina ni nobena turbinica, ampak ista kot pri 1.4 turbojetu s 120KM fiat. Ker se je ravno en lastnik turbo jeta tako posmehoval motorcku...
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Če maj 27, 2010 6:59 pm

A ni turbo lag čas medtem ko ti pritisneš gas pa do takrat ko avto začne vlečt(obratom primerno)?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če maj 27, 2010 7:18 pm

Energetik81 je napisal/-a:1,4 TSI - izmerjen diagram.
Nazivnih 1550? Na temle linku je izmerjen navor na kolesih. Od tovarniškega se razlikuje max 5% tamle pri 1550 rpm.
Zanimivo je, da ljudje bolj verjamejo svojim (zmotljivim) občutkom, kot pa dejanskim meritvam.
Ste že poskusili tisto z vročo/mrzlo vodo? Eno roko daš za par minut v toplo vodo (~37°C), drugo v mrzlo. Nato pa pomočiš vsako roko v vodo sobne temperature. Boste kmalu ugotovili, kako relativna in subjektivna so človekova čutila...


a-a. to si ustrelu mimo. Tal egraf ki si ti dal je od 1.4 ki ima tudi kompresor. Sej mejbi bi tut 1.2 dosegu navor pri 1550 rpm, sam bi rabu da se takrat turbo že vrti na obratih...
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6438
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Če maj 27, 2010 8:46 pm

myster je napisal/-a:tukaj si primerjavo zelo falil...
prva dva posnetka kažeta pospešek-gas do "daske"
tretji pa kaže, ko drži konstantno hitrost med 190 in 200 km/h-gas ni do "daske"

poišči video, ko tsi motor vzdržuje hitrost pri 200km/h


Sem iskal video, kjer drži max. hitrost, pa ga nisem našel.

Sicer sem pa za 3. video, ki ga je objavil peroRS, skor 100%, da je tudi gas do daske. Glede na to, da meni (1.3 CDTI 90KM) pri gasu do daske (tam nekje pri ene 185km/h) kaže 10L/100km porabe, sem prepričan, da tud pri tej eko različici dizla ne more bit gas kj velik manj od "do daske".

Nj nekdo naredi to za 1.2 TSI, da se bomo/boste nehal kregat glede tega :lol: :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 27, 2010 8:56 pm

Blinder je napisal/-a:Tal egraf ki si ti dal je od 1.4 ki ima tudi kompresor.

Ups, spregledal. Ne vem zakaj pri Rototestu še niso testirali tudi 1,2 različice.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Pe maj 28, 2010 9:00 am

Jst se umikam tule - avta dejansko nisem vozil, tako da povsem dopuscam moznosti odstopanj. Sem pa se vedno mnenja, da sta bolj obcutek in interpretacija tista, ki varata in ne dejanske meritve...

Renault_user, si bom drznil se enkrat dregnit vate: meritve porabe realne? Izvajane so prakticno v hermeticnih razmerah...ce ciljas na tovarniske podatke.


LpF
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe maj 28, 2010 11:10 am

ja sej... in to je zame nategovanje folka...
kaj veš s katerimi podatki vse še zavajajo, zato subjektivnost včasih tudi ni tako slaba...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov