nooblette je napisal/-a:
ps: @chan, si morda uspel kaj povprašati okoli tega? Upam ,da nisem preveč "siten"![]()
Malce sem "praznično" odsoten, stran od računalnika

Na a.com testu sem ravno sam testiral omenjenega Lodgy-ja (http://www.avtomobilizem.com/testi/daci ... 3-02-2013/), in sicer z 1.2 turbo-bencinskim motorjem. Ker so bila moja pričakovanja pred samim testom, milo rečeno, skorajda še manjša kot pred zamenjavo zadnje slovenske vlade, pa me je v določenih segmentih prav pozitivno presenetil. Omenjeno škripanje karoserije, ki kaže na slabšo vzvojno trdnost karoserije, je sicer moč opaziti, vendar vsaj pri našem testnem primerku ni bila tolikanj kritična, da bi si zaradi tega zaslužil minus pri ocenjevanju. O tej hibi so sicer pisali pri Avto Magazinu (z zelo dobrim opisom!): http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... 7-sedezev/ . A sicer je podobno ječanje karoserije v končni fazi moč opaziti tudi pri kakšnem dostavniškem primerku, ki zna zadovoliti tudi družinske potrebe (Renault Kangoo, Fiat Doblo, ...). Še največ kritike so si prislužile serijske gume (Kleber), ki v hitreje voženih ovinkih nikakor niso ponujale najboljšega občutka!
Če odmislim posamezne ergonomske nedoslednosti ter precej slabo zvočno izolacijo notranjosti, pa navduši Renaultova avdio navigacijska naprava za dokaj malo doplačilo (400 eur), ki je precej intuitivna ter z zelo velikimi ikonami (zelo priporočljivo doplačilo!!!). Pozitivno me je presenetil precej komunikativen volanski mehanizem (sam sem pričakoval precej bolj sintetične občutke, ki jih sicer ponuja marsikateri (matični) Renault model), ki je ponujal dovolj informacij, kaj se dogaja na cestišču. Omenjen motor 1.2 Tce je dovolj suveren ter navorsko radodaren in hkrati zaradi dokaj majhne teže vozila, nima veliko dela. Nenazadnje pa Lodgy preseneti s svojo dokajšnjo prostornostjo (tudi na 6. in 7. sedežu zadaj, kjer lahko brez težav sedijo osebe do 180 cm) - a vendarle se vprašaj, če sploh potrebuješ toliko prostoren družinski avto za vsak dan
