Kael je napisal/-a:@sandi: ne klobasaj bedarij, da se dizelsko gnanega Pola ne splača kupiti, ker oba pijeta enako, svoje trditve pa podkrepiš s porabo goriva na testih, ki z realnostjo, razen tistih, ki vozijo Schumacher style, nimajo nobene veze. Banalen primer: za mojega Leona 1.9 TDI s 105 KM je poraba po testih 7.5 litra / 100 km, nekje so uspeli nameriti +/- pol litra. Po prevoženih 82.000 km, od tega s polno naloženim avtom, trugo na strehi, do pritiskanja po avtocesti meje 7 litrov še nisem prebil - kaj delajo na testih ne vem. Prav tako vpisujem porabo v avto.net in razred večji avto mi kuri manj (5.6 l / 100km), kot tale polo na testu, pa novejši motor ima - očitno bo nekaj hudo narobe s temi testnimi podatki. 1.6 TDI polo (mogoče res brez DSGja) s 90 KM mora imeti porabo pod 5 litrov, če znaš vozit kot je treba.
Strinjam pa se, da od izida 1.2 TSI motorja s 105 KM lahko pod vprašaj postaviš smiselnost nakupa TDI motorja, sploh če nameravaš avto imeti dlje časa in preračunaš obreti ki jih plačaš več za TDI, cestnino ki jo plačaš glede na prostornino motorja in zavarovanje, ki ga plačaš glede na polno vrednost avtomobila ( pa tudi stroški vdrževanja so verjetno pri TSI nižji). Z drugimi besedami povedano, meja 20.000 km letno za dizla se je verjetno prestavila mnogo više. Še vedno pa je tako: TSI bo šparovček, dokler boš nežen z gasom, ko ga boš pritisnil pa bo poraba strahovito narasla, medtem ko bo TDI ob priganjanju porabil le "banalno" gledano 2 litra več. Zgleden primer: če šparam poraba TDI 105 KM 5.2, presneto tiščim 6.9 najvišja izmerjena, če šparam TSI 160 KM poraba 6.4, tiščim poraba 12+. O tem govorim...
Malo bi te popravil(vem,da si že vozil 160km TFSI-ja


Se pa strinjam,da bo večja razlika med TDI in TSI če ga boš tišal...ampak kupci,ki kupijo 1.2 "mlinček"ponavadi niso lokalni dirkači in avto ne izkoriščajo do njegovih mej,zato tudi poraba ne presega 6l.