Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne jul 04, 2010 7:38 pm

V audiju A1 in škodi fabii je zdaj na voljo 86 konjska verzija 1.2 tsi.
160 nm od 1500 do 3500 in 86 konjev pri 5000 rpm(čeprav jih je 80 na voljo že pri 3500 rpm).
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Pozigalec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 08, 2010 12:24 pm

Napisal/-a Pozigalec Ne jul 04, 2010 9:21 pm

Zanima me če je pri Golfu 1.2 TSI normalno, da ima avto pri speljevanju malenkost dizelski prizvok? Najbolj se to sliši pri speljevanju v klanec, ko je potrebno malo več moči. Ima pa avto prevoženih komaj 700 kilometrov. Bi me moralo kaj skrbeti?
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Ne jul 04, 2010 9:44 pm

Ravno prej sem tudi sam preizkusil ta čudež - in sicer v golfu od kolega - oprema comfortline.

Motor se v tako težkem avtomobilu obnaša kar OK. V klanec je res bolj kriza, ampak se tudi to spelje brez nekih večjih težav. Vozil sem ga približno 10 kilometrov po mestu, kakšnih 50 kilometrov po avtocesti in nekaj malega po regionalkah.
Odzivnost je kar presenetljiva, poraba pa je tudi zelo ugodna. Najbrž je rezlika med primerljivim dizlom in tem bencinarjem pri enaki vožnji cca 1 liter ali morda še manj. Poraba je bila na koncu 6,5l/100km, kolega pa ima skupno porabo 6,9l/100km.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne jul 04, 2010 9:47 pm

7 litrou za 1.2 motor niti ni priblizno ni malo.
men se zdi bedarija tko mjhn motor "tlact" v golfa.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne jul 04, 2010 10:27 pm

abbe je napisal/-a:7 litrou za 1.2 motor niti ni priblizno ni malo.
men se zdi bedarija tko mjhn motor "tlact" v golfa.


Zakaj že? Boljši je od 1.6 atmosferca, bogat z navorom za takšno bencinsko konjenico in iz finančnega vidika je kar precej prevoženih km potrebnih, da bi se 1.6 TDI bolj splačal od njega. Skratka, zelo "ljudski" motor.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
zijan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: So dec 13, 2008 11:48 am

Napisal/-a zijan Po jul 05, 2010 8:12 am

Ali ima kdo mogoče graf navora/moči za 1.6 TDI 105KM za primerjavo s TSI motorjem?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po jul 05, 2010 10:11 am

zijan je napisal/-a:Ali ima kdo mogoče graf navora/moči za 1.6 TDI 105KM za primerjavo s TSI motorjem?


Kle maš (za Škodo Fabio, ki ima 5 prestav pri TSI-ju, medtem ko imajo vsi ostali Golf/Polo/Octavia/Yeti 6 prestav)

1.2TSI 77kW:
http://photo.netcarshow.com/Skoda-Fabia ... oto_45.jpg

1.6TDI CR 77kW:
http://photo.netcarshow.com/Skoda-Fabia ... oto_48.jpg
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po jul 05, 2010 11:09 am

Pozigalec je napisal/-a:Zanima me če je pri Golfu 1.2 TSI normalno, da ima avto pri speljevanju malenkost dizelski prizvok? Najbolj se to sliši pri speljevanju v klanec, ko je potrebno malo več moči. Ima pa avto prevoženih komaj 700 kilometrov. Bi me moralo kaj skrbeti?


Načeloma je zvok res malo takšen pri nekje dobrih 1.000 RPM, ko gazavrtiš čez 1.500, da malce zadiha pa je ok.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po jul 05, 2010 11:25 am

Antiznačkar je napisal/-a:Ravno prej sem tudi sam preizkusil ta čudež - in sicer v golfu od kolega - oprema comfortline.

Motor se v tako težkem avtomobilu obnaša kar OK. V klanec je res bolj kriza, ampak se tudi to spelje brez nekih večjih težav. Vozil sem ga približno 10 kilometrov po mestu, kakšnih 50 kilometrov po avtocesti in nekaj malega po regionalkah.
Odzivnost je kar presenetljiva, poraba pa je tudi zelo ugodna. Najbrž je rezlika med primerljivim dizlom in tem bencinarjem pri enaki vožnji cca 1 liter ali morda še manj. Poraba je bila na koncu 6,5l/100km, kolega pa ima skupno porabo 6,9l/100km.


Ne vem kaj več lahko pričakuješ od tega motorja? Konec koncev je nadomestek za vstopni 1.6 atmosferski motor. Navora je precej več, konjenica je sicer ista kot v atmosfercu, vendar na voljo pri precej nižjih vrtljajih. 6 prestava je dobrodošla na AC in magistralkah. Konec koncev pa tudi Vrhniški klanc brez težav premaga s hitrostjo nad 150 (vključen tempomat). Če želi dirkalnik ima VW v ponudbi dvlitrski TSI.

Za razliko od vstopnega TDI (1.6 z 90 KM) se TSI motor (zahvala gre predvsem odlično preračunanemu menjalniku) odzove že s prostega teka. Mestna križarjenja opraviš s 4 ali 5. Izven mesta pa skoraj ni potrebe po menjanju prestav. Glede pospeševanja pa se lahko skrije pred njim marsikateri močnejši motor, res pa je takrat treba zavrtet do 4.000 RPM (potem pa tako motor počasi opeša). Pa tudi uradni podatek o posešku 10,6s do 100 km/h, je praktično na meji "športnih" vozil.

Se je pa treba sprijazniti s preprostim dejstvom da to ni 1.8t motor, ki je pod 2.000 RPM anemičen, potem pa vleče do rdečega polja. TSI motor je namenjen zmernim voznikom in v vsakodnevni vožnji ponuja tisto malo kar je manjkalo atmosfercu. Zaradi indikatorja optimalne prestave, pa pri vožnji res lahko dobiš občutek neodzivnosti motorja, saj predvsem pri vožnji v klanec prehitro priporoča prestavljanje v višjo prestavo. Tista zadeva je dobra za vožnjo po ravnem med vožnjo v klanec pa obvezno 2.000 RPM ali več.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Po jul 05, 2010 12:08 pm

ojoj kaksne zdaj trosite. 1.8l motor je pod 2000rpm vsekakor precej manj anemicen kot katerikoli 1.2l motor. Celo 1.8l NA motor je pod temi obrati bolj zivahen.

No ena stvar, ki me tudi moti pri 1.2tsi motorju so predolge prestave, prvih pet je enostavno predolgih, zadnja, sesta, pa dobrodosla zadeva na AC. Kot nekaksen overdrive pri klasicni avtomatiki s pretvornikom navora. Ampak zadnji manjka. Zdaj vem zakaj so vgradili ekrancek, ki prikazuje priporoceno prestavo :rofl
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Po jul 05, 2010 12:23 pm

tristan01 je napisal/-a:
Antiznačkar je napisal/-a:Ravno prej sem tudi sam preizkusil ta čudež - in sicer v golfu od kolega - oprema comfortline.

Motor se v tako težkem avtomobilu obnaša kar OK. V klanec je res bolj kriza, ampak se tudi to spelje brez nekih večjih težav. Vozil sem ga približno 10 kilometrov po mestu, kakšnih 50 kilometrov po avtocesti in nekaj malega po regionalkah.
Odzivnost je kar presenetljiva, poraba pa je tudi zelo ugodna. Najbrž je rezlika med primerljivim dizlom in tem bencinarjem pri enaki vožnji cca 1 liter ali morda še manj. Poraba je bila na koncu 6,5l/100km, kolega pa ima skupno porabo 6,9l/100km.


Ne vem kaj več lahko pričakuješ od tega motorja? Konec koncev je nadomestek za vstopni 1.6 atmosferski motor. Navora je precej več, konjenica je sicer ista kot v atmosfercu, vendar na voljo pri precej nižjih vrtljajih. 6 prestava je dobrodošla na AC in magistralkah. Konec koncev pa tudi Vrhniški klanc brez težav premaga s hitrostjo nad 150 (vključen tempomat). Če želi dirkalnik ima VW v ponudbi dvlitrski TSI.

Za razliko od vstopnega TDI (1.6 z 90 KM) se TSI motor (zahvala gre predvsem odlično preračunanemu menjalniku) odzove že s prostega teka. Mestna križarjenja opraviš s 4 ali 5. Izven mesta pa skoraj ni potrebe po menjanju prestav. Glede pospeševanja pa se lahko skrije pred njim marsikateri močnejši motor, res pa je takrat treba zavrtet do 4.000 RPM (potem pa tako motor počasi opeša). Pa tudi uradni podatek o posešku 10,6s do 100 km/h, je praktično na meji "športnih" vozil.

Se je pa treba sprijazniti s preprostim dejstvom da to ni 1.8t motor, ki je pod 2.000 RPM anemičen, potem pa vleče do rdečega polja. TSI motor je namenjen zmernim voznikom in v vsakodnevni vožnji ponuja tisto malo kar je manjkalo atmosfercu. Zaradi indikatorja optimalne prestave, pa pri vožnji res lahko dobiš občutek neodzivnosti motorja, saj predvsem pri vožnji v klanec prehitro priporoča prestavljanje v višjo prestavo. Tista zadeva je dobra za vožnjo po ravnem med vožnjo v klanec pa obvezno 2.000 RPM ali več.

LP Tristan01


Nikjer nisem napisal, da sem od motorja pričakoval več in da sem z njim bil nezadovoljen. Dejstvo je, da je motor OK, v kolikor pa imaš mnogo klancev pa bi se sam odločil za dizla. Naj omenim, da sem vozil tudi golfa VI 1.6 TDI 105KM. Ta mi je bil pri vožnji bolj všeč, kljub temu da pospešuje precej slabše. Poraba se je pri 1.6 TDI-ju in nekje približno podobni vožnji, gibala okoli 5,6l/100km, kar je zelo zanimiv podatek - mislim, da se tukaj iz finančnega vidika mnogo bolj izplača bencinar edino v primeru res veliko prevoženih kilometrov letno je vredno razmišljati iz tega vidika o dizlu. Spet je pa tukaj posameznikovo mnenje, kaj ima raje - vožnjo dizla ali bencinarja.
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie Po jul 05, 2010 12:32 pm

Počelo je počelo.

Turbo leak (kot je razloženo v komentarjih). Turbo zamenjan v garanciji.
Zanimiv prosti tek motorja, katerega lastnik je bankrotirani Grk. (ne vem morda je to normalno za TSI? Ampak lastniku tegale na videu se očitno ne zdi tako.
Bzzz bzzzzz bzzzzzzzzzzz. - Again. Možno, da je to normalno, a osamljen Švicarski pastir, ki si ga lasti misli drugače ("So sollte sich der Motor wohl nicht anhören" kar v slovenskem prevodu pomeni: "Opasal se bom z dinamitom in razstrelil sredi zasedanja nadzornega sveta VAG")
Dva poševnooka navdušenca nad Evropsko tehniko. That'll teach them ;) ... čeprav je povsem možno da v tem primeru ne nagaja motor ampak menjalnik/sklopka, tako da ni nujno da je kriv TSI.
Razočarani Nizozemec. Poln gas avto ne vleče nikamor. Res je sicer da vlada med Nizozemci in Nemci večstoletno germansko rivalstvo/sovraštvo in je čisto mogoče da ima tale Golf vgrajen anti-Dutch-acceleration system. Ali je pa dejansko nekaj narobe. Who knows.

Res da to 1.4 motorji in ne 1.2, a tehnika je po moje ista, razen prostornine. Šesti čut mi pravi, da bodo ti avtomobili leta 2022 redni gostje odpadov. Ali pa se bodo pojavili zglancani na avto.netu s pripisom "prvi sam lastnik sve bp". Pa ne samo VAGi, da ne bo pomote. Vsi downsizančki. Ne vem kako bo turbini na daljši rok všeč dejstvo da so izpušni plini pri bencinskih motorjih bolj vroči kot pri dizelskih. Pa umirajoči senzorji, "potrošne" cinšpule, cvileče vodne pumpe... skeptik sem. No morda pa me vendarle prijetno presenetijo in bom čez 10 let azijske fuflje v Hong Kongu okrog vozil v Golfu 6 1.2 z 250k kilometri na števcu.

EDIT: Tretji link je 1.8 tfsi motor. Prizadetim se opravičujem.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 05, 2010 1:48 pm

Lepo si tole napisal in osebno sem še zmeraj skeptičen glede TSI-jev sploh 1.2, čeprav bodo spet ljudje, ki bodo naredil prekko 100kkm brez problemov
 
Pozigalec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 08, 2010 12:24 pm

Napisal/-a Pozigalec Po jul 05, 2010 9:57 pm

tristan01 je napisal/-a:
Pozigalec je napisal/-a:Zanima me če je pri Golfu 1.2 TSI normalno, da ima avto pri speljevanju malenkost dizelski prizvok? Najbolj se to sliši pri speljevanju v klanec, ko je potrebno malo več moči. Ima pa avto prevoženih komaj 700 kilometrov. Bi me moralo kaj skrbeti?


Načeloma je zvok res malo takšen pri nekje dobrih 1.000 RPM, ko gazavrtiš čez 1.500, da malce zadiha pa je ok.

LP Tristan01


Ta zvok se meni pojavlja samo pri spuščanju sklopke. Upam da se mora vse skupaj le še malo utečti, ker dvomim da bi lahko pri novem avtu bila pokvarjena sklopka ali vztrajnik? Seveda pa nič ni nemogoče.
 
Vseved
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če dec 17, 2009 5:17 pm

Napisal/-a Vseved Po jul 05, 2010 10:56 pm

abbe je napisal/-a:7 litrou za 1.2 motor niti ni priblizno ni malo.
men se zdi bedarija tko mjhn motor "tlact" v golfa.


Isti motor bo v novem passatu.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To jul 06, 2010 6:49 am

Pozigalec je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
Pozigalec je napisal/-a:Zanima me če je pri Golfu 1.2 TSI normalno, da ima avto pri speljevanju malenkost dizelski prizvok? Najbolj se to sliši pri speljevanju v klanec, ko je potrebno malo več moči. Ima pa avto prevoženih komaj 700 kilometrov. Bi me moralo kaj skrbeti?


Načeloma je zvok res malo takšen pri nekje dobrih 1.000 RPM, ko gazavrtiš čez 1.500, da malce zadiha pa je ok.

LP Tristan01


Ta zvok se meni pojavlja samo pri spuščanju sklopke. Upam da se mora vse skupaj le še malo utečti, ker dvomim da bi lahko pri novem avtu bila pokvarjena sklopka ali vztrajnik? Seveda pa nič ni nemogoče.

nebi blo prvič
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To jul 06, 2010 6:59 am

Vseved je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:7 litrou za 1.2 motor niti ni priblizno ni malo.
men se zdi bedarija tko mjhn motor "tlact" v golfa.


Isti motor bo v novem passatu.

V novem Passatu bo najmanjši (vstopni) motor kar 1.4 TSI (122 KM)! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To jul 06, 2010 10:52 am

1.2 TSI motor, ko je enkrat utečen, bi moral piti v Golfu VI ob relacijskih vožnjah in majhen delu mesta pod 6 L (cel tank) - preverite podatke, ki jih folk vnaša v stran http://www.spritmonitor.de. Pa močno dvomim, da folk nabija na tej strani podatke. Seveda pa je vse odvisno od tega kako voziš in kje se voziš. Ko bodo začeli delat Ibize ST z 1.2 TSI motorjem (dobave v novembru) bom temeljito stestiral porabo, saj je tole avtek, ki kandidat za menjavo za Leona.

Kar se tiče tlačenja motorja v avtomobile je pa tako: na določenih trgih si lahko kupil npr. Leona 1.4 s 85 KM, prav tako tudi Alteo, pri VW je bil 1.6 motor s 102 KM v Touranu, podobno imaš tudi 1.9 TDIja s 105 KM v Touranu. SKupni imenovalec vseh teh motorjev je, da so temeljito podhranjeni, žrejo pa tako kot da imaš 500 KM bencinca - marsikateri motor bi moral potem iz ponudbe letet. Če lahko izkušnje 1.4 TSIja (1.2 TSI mu je podoben) in 1.6 prenesem na motor 1.2 TSI, ki naj bi bil malo slabše odziven kot 1.4 TSI, je ta za motor 1.6 odlična zamenjava...
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS To jul 06, 2010 11:11 am

Freddie, lepo napisano, sem te spoznal šele po stilu pisanja ;)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1981
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To jul 06, 2010 12:33 pm

BBS je napisal/-a:Freddie, lepo napisano, sem te spoznal šele po stilu pisanja ;)


X2

Sicer pa imam podobne bojazni kot @Freddie glede vzdržljivosti teh agregatov. Pa tudi jaz nimam v mislih samo TSI od VAG-a, ampak vse te manjše mlinčke s turbo puhali. Ali so resnično pravi hit ali pa le trenutna modna muha, bomo pa videli čez par let.
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov