mtl je napisal/-a:Če prav razumem je avto za mamo. Kako pa ona vozi?
Ker če gledam mojo ni šans, da ji pustim, da vzame turbo motor. Mrzel avto lepo na vrtljaje, peta je samo za po avtocesti in podobne fore. Vožnje pa večinoma dolge tam do 5 km.
Sem prepričan, da bi se turbina pri njej zelo hitro poslovila, medtem ko se klasika NA nič ne pritožuje. Je res poraba višja za liter, ampak pri tistih 7.000 km letno je to nič v primerjavi s stroški turbine.
Ravno zaradi načina njene vožnje, ki je povsem dizelaški in hkrati povsem kontra tistemu, kar vas večina tule gor misli da je (glede na to kako vozijo penzionisti), sem ji predlagal naj sproba te sodobne turbo mlinčke. Slednjih pa recimo ne bi nikoli predlagal tastu, ki praktično ne zna vozit pod 3.000 obrati.

In kot rečeno ji je bila všeč odzivnost v nižjih vrtljajih in pa tudi sam razmišljam točno to, kar je napisal @chan pod čigar komentar se podpišem:
Če sem povsem iskren, 100 konjev v malem avtomobilu že kar nekaj časa ne pomeni neke nadpovprečnosti - tudi zaradi povečanja modelov v tem razredu, ki so v veliko primerov že presegli mejo 4 metrov ter (kot že ugotovljeno) posledičnega prirastka v kilogramih. Nenazadnje sam gledam pri dovolj "primerni" motorizaciji tudi na svojevrsten varnosten in udobnosten aspekt, saj se lahko voznik s tovrstnim agregatom pod motornim pokrovom bistveno bolj lagodno pelje in nenazadnje tudi bolj varno prehiteva, kot z "nepremičninami" z začetka cenika.
Ima pa motor 1.0 ecoboost v Fiesti serijsko vgrajen grelnik, zaradi česar se prej segreje in je tako zmanjšana možnost za okvare. Edina stvar na katero bi se morala privadit je ta, da se vročega motorja takoj ne ugaša ampak da lavfa še kakih 20-30 sekund, to pa ne bo problem, ker mama ni tiste sorte ljudi z zakoreninjeno miselnostjo, da se pri teh letih ne rabi ničemur več prilagajat ali na novo učit...
Smo pri Riotu probaval sedež spravit v vse možne kombinacije položajev ampak vsak položaj kjer se ni več zadevala ob plastiko, je bil neprimeren za vožnjo (oddaljenost od stopalk). Ampak kot rečeno ta pomankljivost je zgleda samo pri nižjeraslih, jaz takih problemov (173 cm) nisem imel. Enaka zgodba je pri i20, tako da ta dva avta odpadeta.
Ne, nismo se še dokončno odločili za Fiesto s tem motorjem, kot se mogoče komu zaradi navdušenja iz testne vožnje zdi. Kake bolj množične slabe izkušnje uporabnikov (aka 1.2 TSI) bi nas znale odvrnit od nakupa in pa to, da ji je marsikater avto bolj všeč (predvsem Mazda 2, tudi Jazz in Note). Ampak navajenost na znamko, ugodna cena in testna vožnja sta poskrbela za dilemo. Saj veste kakšen je občutek, ko se kot voznik zliješ skupaj z avtom in si rečeš: "To je to."

Ampak točno to je rekla tudi, ko se je vsedla v Mazdo 2 in vsaj v salonu našla še boljši položaj za volanom v smislu udobja in ergonomije. Avto pa je za podoben denar še precej bolj opremljen. Le slutnjo imam, da jo zna razočarat motor - na žalost je na razpolago zgolj osnoven 1.3 (75km). Spet bo kdo rekel, da je to za starejšo voznico več kot dovolj ampak kot rečeno... 1. beri zgornji citat. In pa 2. - ne vem, če sem že omenil, v sedanji Fiesti ima 1.4 (80km) motor, ki je precej boljši in hkrati precej redkejši agregat v starih Fiestah (vsaj pri nas), kjer so prevladovali že v tistem času zastareli 1.3 (70km) motorji. Torej je navajena na malo več konjev, kot bi vas zopet večina tule gor prisodilo starejši gospe.
