jordan je napisal/-a:glede na opisan način vožnje sodiš med hitrejše voznike, zato poraba ne more biti manjsa, kot jo imajo vozniki te mazde na spritmonitorju!
Zakaj že ne? Kje pa na spritmonitorju piše KJE in KAKO se uporabniki vozijo? Sicer pa, če kdo ne verjame, tule je povprečje zadnjih 2 let in pol:
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=12360Glede uvrščanja med hitrejše voznike,... hja no, še vedno se jih vsak dan najde kar nekaj, ki na AC "padejo" mimo mene.

King1 je napisal/-a:Povej mi samo koliko pa imaš obratv v 6. prestavi pri 130km /h?
No ampak po vsem tem kar si napisal se mi zdi, da insignio pravzaprav tepe samo odvečna teža...
V 6. prestavi ima motor v šestki pri realnih 130 km/h (135 na števcu - po GPS meritvi), dobrih 2.300 obratov.
Se strinjam, Insignio sigurno tepe prevelika teža, kar vpliva na performanse ampak to ne spremeni dejstva, da ima motor pod 2.000 obrati turbo luknjo in da enostavno ni tako kultiviran kot v Mazdi. In slednje nima nobene veze s tem ali je avto težek 1 ali 2 toni, ima pa hočeš nočeš vezo z motorjem samim...
dennisCe je napisal/-a:mislim, da tle nekateri res govorite bučke o insignii. Sicer za insignio pred faceliftom ne vem, nova pa sploh nima konkurence pri mazdi in hondi. Mazda je še med vsemi tremi na zadnjem mestu, sploh kar se tiče novih multimedia pripomočkov, kar se tiče zasnove avta in sploh notranjosti. Honda je že tudi krepko starejši koncept avta, insignia sploh facelift nima med temi konkurence.
Torej govora je o cca. 5 let starih avtomobilih in ne o prenovljeni Insignii. Sicer pa a si sploh vozil vse naštete avte, da si tako zelo prepričan v svoj prav? Si si vzel čas in prebral vsaj kak test? In zakaj se mi vsebolj dozdeva, da prodajaš Ople oz. si s tem kakorkoli povezan (podobno kot Veronika s KIO)?
Glejte, saj jaz nočem nikogar prepričevat, da naj vzame Mazdo ali Hondo namesto Opla, vsak si naj kupi tisto kar njemu ustreza.

Ampak mimo nekaterih dejstev, ki se jih da ugotoviti, izmeriti, dokazati,... karkoli že, se pač ne da iti.
