xxl je napisal/-a:Ampak eno res ne razumem,če so takšni felerji na teh motorjih in DSG menjalnikih,zakaj hudiča imajo rabljeni takšno (kar visoko) ceno?Res ne želim provocirat in začenjat vojne,ker res ne razumem.Pri mojih 70k km na 1.4 MA,zaenkrat vse bp,pri tastovem bravotu 1.4 t-jet pri 120k km,mehanika tudi bp,cene rabljenih pa poraz.Wtf?Tudi če sta ta dva modela imela ,ko sta bila nova
,ceno,kaj vem,25k evra,je to preveč,glede na zanesljivost.Kako si upate to kupovat in toliko odštet?
pskoda je napisal/-a:Ker VW pri nas nekaj pomeni so cene rabljenih v oblakih, ko bo pa izgubil na slovesu oz bo narod poštudiral, da ni več to to bodo pa cena normalna.
Meni VW ne pomeni popolnoma nič in če bi pri recimo Alfi dobil več sploh ne bi razmišljal in vzel Alfo, ker ni slab avto oz še boljši od teh TSI-jev
First and second are very short, presumably for good initial acceleration, but the spacing between second and third is bigger. What this meant was we kept finding that at the point you're naturally wanting to change down – say coming into a corner, for second – the car won't give you second gear, because doing so would mean over-rev the engine. So you end up, mid corner, still in third and then changing down into second mid or post corner – which makes for sometimes jerky – and less rapid progress.
.com je napisal/-a:misliš reči dost počasnejši?
pskoda je napisal/-a:Če nisi gledal je video - http://www.volan.si/testi/testi/2973-re ... s-200-edc/
ps.: sem gledal na uradni VW strani golfa in noben ni hitrejši od navadnega ročnega tudi GTI ne po vrhu ima še nižjo končno z DSG
pskoda je napisal/-a:Če ti je ročni opad potem ti od teh bombic ostane clio rs ali mogoče polo gti - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=906 ... 0GTi%20DSG
. Tistega z linka ne poznam in mogoče kdo drug kaj več napisal
Zelo nehvaležne želje imaš, še ti avti, ki se jih nekaj najde glede na tvoje kriterije, imajo problematične motorje.
pskoda je napisal/-a:ps.: sem gledal na uradni VW strani golfa in noben ni hitrejši od navadnega ročnega tudi GTI ne po vrhu ima še nižjo končno z DSG
peroRS je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:ps.: sem gledal na uradni VW strani golfa in noben ni hitrejši od navadnega ročnega tudi GTI ne po vrhu ima še nižjo končno z DSG
Na papirju je to že res, v praksi pa:
https://www.youtube.com/watch?v=lRwfvnDt7BA
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov