
radar je napisal/-a:... sam bi v ožji izbor dal tudi passata 1.9 tdi, 96 kw, pod pogojem, da dobim od znanega lastnika in z recimo do 150.000 km ( do letnika 2005), novejše vw-je pa bi se izogibal ...lp
No, na uradnem servisu tudi kapice ventilčkov stanejo po 5€ kosmavrica je napisal/-a:Tukaj nekateri v ospredje porivate japončke, ki niso nek pojem super zanesljivosti. Manj ko je elektronike, manj je okvar in japončki so bolj posnemali zahodni svet. Dolgo časa so bili japončki na atmosferskih motorjih, požvižgaje na porabo. Imeli smo več let Avensisa, ki ni bil kvarljiv, a lega na cesti je bila katostrofalna, sedeži tudi, da ne omenjam predragih servisov in rezervnih delov (npr. sklopka za Mazdo 6 čez tisočaka eur). Na lestvici nepokvarjalivsoti so tako majhne razlike, da je veliko bolj pomembno to, da dobiš redno servisiran avto, kakršnekoli znamke je.
svetilnik je napisal/-a:Jaz imam takšen avto, ki mu že skoraj 6 let menjavam samo olje in filtre... in nikoli se ni pokvaril ali zahteval kaj več, skratka mali tank, Focus 1.8 tdci
radar je napisal/-a:recimo, da vem za takšen avto, ima paket highlilne in trenutno še ni naprodaj. Ko bo, ne bo na avtonetu
TOYOTA je napisal/-a:očitno ste me nekateri narobe razumeli; kar sem napisal ni bil napad na passate, to je bila moja izkušnja, vem da nekateri dizli delajo zelo dobro, vem pa tudi da imajo novejši probleme z servo volanom; v 1 letu, avto je bil kupljen nov, je bil 3 x na servisu, ker je volan sam od sebe trzal in zavijal...
Ma kaki jurjaTOYOTA je napisal/-a:No, mi imamo tako nemce, kot tudi japonce. Brat je na nemcih X5 in mini, ostali vsi na japoncih: toyota avensis in rav4, mazda 3 in subaru impreza in legacy in ima največ težav z avti brat, ja in ta dva njegova avta skupaj sta skoraj toliko vredna kot vsi naši japonci skupaj, no malo karekiram. Redni servisi, kakšno čiščenje egr-a, kar spada pod servis in to je to. Cene servisov so padle kar konkretno, recimo redni servis na pooblaščenem servisu za legacya pride okoli 140 €; olje , filtri, pregled tekočin in polna posoda vitrexa, ter delo. Najcenejša je mazda 3, ker je bencinar, najdražja impreza. Seveda bi lahko to še konkretno znižal, če prineseš svoje olje. Servis za oba nemca napremerljivo dražji, Vem x5 ni isti rang, ampak vseeno. Resnično se samo vozimo, razen z imprezo, ker sem bil sam kriv, da smo preobremenili motor... in sem ga menjal. Sam sem imel bmw 3 in passata 1.8 T in sem ga prodal po 3 mesecih, ker večjega sranja še nisem vozil, sami problemi, no predvsem s turbino, tesnilo glave, itd... Bmw sem pa očitno kupil zjeban...ampak kljub vsemu, ko gledam kaj vse je šlo narobe pri x5, pri avtu za 100k€, medtem ko sem mi le vozimo, vmes zamenjamo kakšno žarnico, kakšen senzor in je to vse, tudi ne pomislim da bi kupil nemca. Glede same lege, kot je nekdo napisal za avensisa, se pa pelje veliko bolje kot passat, ker je mešanice udobja in športnosti mazde6, recimo mazda 6 je original zelo trd avto, na koncu koncev je pa to le stvar okusa posameznika in nima veze z zanesljivostjo. Moje mnenje, jaz bi gledal za japoncem. In še veliko japonskih limuzin ima verigo, tako da še glavni servis odpade, kje je pa folk kupoval sklopko za mazdo za 1000€ pa res ne vem, razen, če je bila z dvomasnim vztrajnikom, ampak potem je ta znesek krepko premajhen za recimo isto napako pri passatu oz. VAG.
mavrica je napisal/-a:
težek si že
TOYOTA je napisal/-a: razen z imprezo, ker sem bil sam kriv, da smo preobremenili motor... in sem ga menjal. passata 1.8 T in sem ga prodal po 3 mesecih, ker večjega sranja še nisem vozil,
Blinder je napisal/-a:če kupiš vw z zjahanim motorjem (tesnilo glave, turbina) pa so potem automatično vsi ostali vw-ji s*anje.
peroRS je napisal/-a:svetilnik je napisal/-a:Jaz imam takšen avto, ki mu že skoraj 6 let menjavam samo olje in filtre... in nikoli se ni pokvaril ali zahteval kaj več, skratka mali tank, Focus 1.8 tdci
Kilometrov imaš pa če se ne motim, komaj (oz. še ne) 100.000?![]()
Pa ne jemati tega kot kritiko, ampak zame osebno mora biti avto do 100.000km kot nov, če ni bil ravno stalno vožen po makadamu in brezpotjih.radar je napisal/-a:recimo, da vem za takšen avto, ima paket highlilne in trenutno še ni naprodaj. Ko bo, ne bo na avtonetu
Taki avti se prodajo med znanci. Skratka, "jih ni" naprodaj
~toMmy~ je napisal/-a:S temi primerjavami japonci/francozi/nemci ste pa naravnost smešni, ker se je treba za resno debato o zanesljivosti poglobit v točno določen model, motor in letnik, vi pa kar po kontinentih...
~toMmy~ je napisal/-a:Daleč najbolj nezanesljiv avto in takšen res vreden hvalospevov pri hiši sta oba bila nemca, edina skupna lastnost jim je bila barva, pa še to v čisto drugem odtenku.
nebivedu je napisal/-a:nalcoq4 je napisal/-a:Kakšen Subaru pride edini v postev...če je pomembno kvaliteta in zanesljivost.
Ja tastari, tanovi tudi niso več pojem zanesljivosti in trpežnosti.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov