Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Klemen97
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr avg 10, 2016 5:20 am

Re: Nakup prvega avtomobila (golf/passat?)

Napisal/-a Klemen97 Ne avg 14, 2016 9:29 pm

Jap ravno to me rahlo skrbi, kako je avto poskočen, ko je treba kakšnega invalida špricnit na hitro :)
To sem že slišal, da je motor kul, že zaradi samega vzdrževanja, vendar pa kakor sta oba omenila...

Ja, jaz imam nekje enako kot DePablo glede vožnje, če ne celo kar 90% regionalk, ostalo pa AC, pa še to več ali manj samo LJ obvoznica, mesta je pa samo tistih 20 minutk, še manj :)

Hvala za mnenja, sprobat, ni druge ;)
:)
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: Nakup prvega avtomobila (golf/passat?)

Napisal/-a freddie Po avg 15, 2016 12:51 pm

Težava je da se spravljaš kupovat znamko, ki ima v Sloveniji iracionalno nadpovprečno vrednost (kar se tiče prodaje rabljenih vozil), katero ne zna podkrepiti z nadpovprečno kakovostjo. Legende o neuničljivih TDI motorjih so le legende. Preveč sem jih videl s preluknjanimi glavami (1.9, ne 2.0!), zaribanimi PD šobami, prehitro utrganimi jermeni, zadelanimi EGRji in počenimi izpušnimi kolektorji, da bi njihovo kakovost označil za karkoli drugega kot "povprečno". Ne rečem, da podpovprečno, saj tudi druge znamke trpijo za enakimi boleznimi (razen PD, ki je posebnost VWja). Če potem dodaš še nezanesljive 6-stopenjske menjalnike, dvomasne vztrajnike in (pri konkretnih Passatih) prednje podvozje iz papirja, potem dejansko dobiš avtomobil s povsem povprečno kakovostjo za nadpovprečno ceno (preveri ceno proti kakšni Vectri, Peugeotu 406, Citoenu C5, ki niso nič kaj manj in nič bolj pokvarljivi - sploh pri kilometrih o katerih govoriš ti. ... hudiča že Laguno II, ki je bila do prenove najmanj zanesljiv avto sodobne dobe, lahko dobiš prenovljeno (od leta 2005, ko so kakovost popravili) za kakšna 2 čuka. Skoraj vsi ti avtomobili ponujajo občutno več od takratnega Passata, ki je bil pri teh letih že pošteno zastarel. Konkurenti ponujajo povsem na novo zasnovane common-rail motorje, izboljšane dizajne EGRjev, zanesljivejša podvozja itd. za manj denarja. In po takšni analizi postane nakup Passata povsem iracionalen - razen če imaš res fetiš na znamko in se ti avto oblikovno tako zelo dopade (jaz imam podobno iracionalno šibkost na Citroen CX), kar pa mi je skoraj malce čudno, ker bolj odurnega avta kot je Passat B5 še nisem videl v serijski proizvodnji. Sicer pa vsake oči imajo svojega malarja, ampak verjemni, da je bil B5 že zdavnaj čefuriziran. Pri nas ga vozijo le še pleskarji in mesarji, ker jim ni škoda, če se prtljažnik polije z barvo ali prašičjimi možgani. Časi ko so ljudje bili tako brez okusa, da jim je bil celo všeč so že desetletje in pol za nami.

Sicer so ti ljudje kar dobro svetovali, da bi zate bil najbolj primeren atmosferski bencinar, glede na to, da iščeš "zanesljivo" vozilo. Zanesljivost je igra številk. Že res da obstajajo ljudje, ki so naredili skoraj milijon kilometrov s svojimi 15 let starimi dizli, a statistično imaš manj možnosti da boš med njimi, kot pa če voziš preprostega atmosferca, brez dvomasnega vztrajnika, injektorjev, common-rail črpalke ali PD črpalke in predvsem turbine - nihče je ni naredil da bo zdržala 300K kilometrov - nekatere bodo zdržale še več, spet druge ne bodo in pri 15 let starem avtomobilu, kjer nisi povsem prepričan kako se je z njim ravnalo so možnosti, da ti jo raznese eksponentno večje... ko bo šla ne boš mogel reči: "Grdi, grdi Garett/KKK/Borg-Warner kakšno zanič turbino so naredili". Oni niso takšnim kot si ti dolžni nič, ker od tebe tudi niso nič zaslužili. Njihova skrb je prvi lastnik. ta pa se že zdavnaj vozi v novem Passatu B8 s povsem novo turbino. Če se boš ti vozil s prvo turbino, injektorji, sklopko in dvomasnim vztrajnikom še naslednjih 100K kilometrov je to kvečjemu kombinacija srečnega naključja, pametnega prejšnjega lastnika in dobrega inženiringa, a nikjer ne piše da bo res tako. Medtem je tehnologija bencinskih atmosfercev (predvsem tistih pred turbo revolucijo) skozi zadnjih 20 let tako dozorela, da so - ob pravilni uporabi - dejansko neuničljivi. Tehnološko so pač na ravni povprečnega kolovrata ali mešalca za beton, torej dejansko sploh ni možnosti konstrukcijskih napak.

Torej razmisli, preden kupuješ enega lepo servisiranega Passata z 250K kilometri. Prvič nikoli ne boš vedel kako je z njim ravnal njegov lastnik (to, da ga je redno servisiral, avtomatsko ne pomeni, da ga ni hladnega tiščal recimo...), drugič deli kot so dvomasni vztrajnik, turbina, šobe, črpalka bodo počasi dosegli konec svojega življenskega intervala, kar ne pomeni, da bodo jutri vsi po vrsti pocrkali, vsekakor pa se ti možnosti po določenih kilometrih eksponentno večajo. Ti pa iščeš "zanesljivost". Ne išči je v 15 let starih wolfsburških izdelkih.

Aja še o SDI:
SDI ni nek dizel stare šole a la Golf2/ Mercedes 240D, ampak povsem sodoben dizel, le da brez turbine. Torej (razen turbine) deležen vseh radosti sodobnih dizelskih težav. Dodatna težava je, da ga je treba na avtocesti zverinsko ožemat v dizlu nenormalne vrtljaje, da se normalno pelje. Zaradi tega so se pojavljale težave z cilindri in glavami, kot posledica pregretja obeh. Stric Google ti bo znal povedat več, če vpišeš SDI Problems.
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: Nakup prvega avtomobila (golf/passat?)

Napisal/-a Stumpjumper Po avg 15, 2016 1:53 pm

Na tvojem mestu bi vzel kakšnega 1.4/1.6 bencinarja. Tista 2 litra bencina na 100km več, ne odtehtata rizika nakupa 15+ let starega dizla in možnosti kakšne težje okvare. Lp
 
Klemen97
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr avg 10, 2016 5:20 am

Re: Nakup prvega avtomobila (golf/passat?)

Napisal/-a Klemen97 To avg 16, 2016 1:00 pm

freddie je napisal/-a:Težava je da se spravljaš kupovat ....., če vpišeš SDI Problems.


Razumem, torej se eno vprasanje. Kaj pa golf 4 1.6? Slisal sem, oz. Bral, da 1.4 pijejo olje kar orng, torej bi bil golf 1.6 v primerjavi z 1.9 tdi potencialno boljsa izbira??

In pa se o SDI, ja je presvoh, ogledani tudi ni imel klime tako, da SDI ne pride v postev :)
:)
 
blackey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Pe jan 23, 2015 8:15 pm

Re: Nakup prvega avtomobila (golf/passat?)

Napisal/-a blackey To avg 16, 2016 1:14 pm

Če pa sdi ni vdržljiv potem pa res nevem kaj je :) trije kolegi so imeli ibizo sdi. Noben problemov. Z enim kolegom sem se ogromno prevozil, avto je bil kot nov več kot leto dni testni, 450kkm na števcu realnih pitaj boga kolko. Kolega ga je dobesedno ubijal, pri hladnem gas v podn, itd. Pa v letu in pol kar ga je mel ni crnilo dobesedno nič. Edino olje je pila pošteno.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Nakup prvega avtomobila (golf/passat?)

Napisal/-a yashica To avg 16, 2016 2:44 pm

SDI je kalašnikov in, če naletiš na ohranjen primerek je zmaga. Res je počasnela, to je pa tudi vse.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Klemen97
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr avg 10, 2016 5:20 am

Re: Nakup prvega avtomobila (golf/passat?)

Napisal/-a Klemen97 Sr avg 17, 2016 5:33 am

blackey je napisal/-a:Če pa sdi ni vdržljiv potem pa res nevem kaj je :) trije kolegi so imeli ibizo sdi. Noben problemov. Z enim kolegom sem se ogromno prevozil, avto je bil kot nov več kot leto dni testni, 450kkm na števcu realnih pitaj boga kolko. Kolega ga je dobesedno ubijal, pri hladnem gas v podn, itd. Pa v letu in pol kar ga je mel ni crnilo dobesedno nič. Edino olje je pila pošteno.


To, da je vzdržljiv, itak, samo moč ga malo j**e ;)
:)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Nakup prvega avtomobila (golf/passat?)

Napisal/-a pskoda Sr avg 17, 2016 6:29 am

1.9 tdiju zmajšaj moč, navor kot ima sdi in bo prav tako zdržal ogromno več kilometrov oz kot sdi
Lp
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Re: Nakup prvega avtomobila (golf/passat?)

Napisal/-a nalcoq4 So avg 20, 2016 11:50 pm

freddie je napisal/-a:Težava je da se spravljaš kupovat znamko, ki ima v Sloveniji iracionalno nadpovprečno vrednost (kar se tiče prodaje rabljenih vozil), katero ne zna podkrepiti z nadpovprečno kakovostjo. Legende o neuničljivih TDI motorjih so le legende. Preveč sem jih videl s preluknjanimi glavami (1.9, ne 2.0!), zaribanimi PD šobami, prehitro utrganimi jermeni, zadelanimi EGRji in počenimi izpušnimi kolektorji, da bi njihovo kakovost označil za karkoli drugega kot "povprečno". Ne rečem, da podpovprečno, saj tudi druge znamke trpijo za enakimi boleznimi (razen PD, ki je posebnost VWja). Če potem dodaš še nezanesljive 6-stopenjske menjalnike, dvomasne vztrajnike in (pri konkretnih Passatih) prednje podvozje iz papirja, potem dejansko dobiš avtomobil s povsem povprečno kakovostjo za nadpovprečno ceno (preveri ceno proti kakšni Vectri, Peugeotu 406, Citoenu C5, ki niso nič kaj manj in nič bolj pokvarljivi - sploh pri kilometrih o katerih govoriš ti. ... hudiča že Laguno II, ki je bila do prenove najmanj zanesljiv avto sodobne dobe, lahko dobiš prenovljeno (od leta 2005, ko so kakovost popravili) za kakšna 2 čuka. Skoraj vsi ti avtomobili ponujajo občutno več od takratnega Passata, ki je bil pri teh letih že pošteno zastarel. Konkurenti ponujajo povsem na novo zasnovane common-rail motorje, izboljšane dizajne EGRjev, zanesljivejša podvozja itd. za manj denarja. In po takšni analizi postane nakup Passata povsem iracionalen - razen če imaš res fetiš na znamko in se ti avto oblikovno tako zelo dopade (jaz imam podobno iracionalno šibkost na Citroen CX), kar pa mi je skoraj malce čudno, ker bolj odurnega avta kot je Passat B5 še nisem videl v serijski proizvodnji. Sicer pa vsake oči imajo svojega malarja, ampak verjemni, da je bil B5 že zdavnaj čefuriziran. Pri nas ga vozijo le še pleskarji in mesarji, ker jim ni škoda, če se prtljažnik polije z barvo ali prašičjimi možgani. Časi ko so ljudje bili tako brez okusa, da jim je bil celo všeč so že desetletje in pol za nami.

Sicer so ti ljudje kar dobro svetovali, da bi zate bil najbolj primeren atmosferski bencinar, glede na to, da iščeš "zanesljivo" vozilo. Zanesljivost je igra številk. Že res da obstajajo ljudje, ki so naredili skoraj milijon kilometrov s svojimi 15 let starimi dizli, a statistično imaš manj možnosti da boš med njimi, kot pa če voziš preprostega atmosferca, brez dvomasnega vztrajnika, injektorjev, common-rail črpalke ali PD črpalke in predvsem turbine - nihče je ni naredil da bo zdržala 300K kilometrov - nekatere bodo zdržale še več, spet druge ne bodo in pri 15 let starem avtomobilu, kjer nisi povsem prepričan kako se je z njim ravnalo so možnosti, da ti jo raznese eksponentno večje... ko bo šla ne boš mogel reči: "Grdi, grdi Garett/KKK/Borg-Warner kakšno zanič turbino so naredili". Oni niso takšnim kot si ti dolžni nič, ker od tebe tudi niso nič zaslužili. Njihova skrb je prvi lastnik. ta pa se že zdavnaj vozi v novem Passatu B8 s povsem novo turbino. Če se boš ti vozil s prvo turbino, injektorji, sklopko in dvomasnim vztrajnikom še naslednjih 100K kilometrov je to kvečjemu kombinacija srečnega naključja, pametnega prejšnjega lastnika in dobrega inženiringa, a nikjer ne piše da bo res tako. Medtem je tehnologija bencinskih atmosfercev (predvsem tistih pred turbo revolucijo) skozi zadnjih 20 let tako dozorela, da so - ob pravilni uporabi - dejansko neuničljivi. Tehnološko so pač na ravni povprečnega kolovrata ali mešalca za beton, torej dejansko sploh ni možnosti konstrukcijskih napak.

Torej razmisli, preden kupuješ enega lepo servisiranega Passata z 250K kilometri. Prvič nikoli ne boš vedel kako je z njim ravnal njegov lastnik (to, da ga je redno servisiral, avtomatsko ne pomeni, da ga ni hladnega tiščal recimo...), drugič deli kot so dvomasni vztrajnik, turbina, šobe, črpalka bodo počasi dosegli konec svojega življenskega intervala, kar ne pomeni, da bodo jutri vsi po vrsti pocrkali, vsekakor pa se ti možnosti po določenih kilometrih eksponentno večajo. Ti pa iščeš "zanesljivost". Ne išči je v 15 let starih wolfsburških izdelkih.

Aja še o SDI:
SDI ni nek dizel stare šole a la Golf2/ Mercedes 240D, ampak povsem sodoben dizel, le da brez turbine. Torej (razen turbine) deležen vseh radosti sodobnih dizelskih težav. Dodatna težava je, da ga je treba na avtocesti zverinsko ožemat v dizlu nenormalne vrtljaje, da se normalno pelje. Zaradi tega so se pojavljale težave z cilindri in glavami, kot posledica pregretja obeh. Stric Google ti bo znal povedat več, če vpišeš SDI Problems.

freddie.sdi ni glih sodoben dizel.. je klasicna zgodovinska bosch pumpa brez dpfja in turbine tudi nima dvomasnega vztrajnika kot tdi praktično je to isti motor kot iz golf 2 je glih toliko zanesljiv kot klasicni japonski atmosferci..se pravi je skoraj neunicljiv.. edini zanic Sdi je bil 2.0 Pd kjer so šobe pogosto crkovale...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov