Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4477
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Sr jan 18, 2006 10:01 am

Pozdravljeni!

Mene pa bolj zanima, zakaj dejansko ni več občutne take razlike med bencini in plinskim oljem. Nekje sem bral, da ravno zaradi tega diesel-booma v zadnjih letih, država&co. več poberejo pri gorivu - seveda pri enakih "proizvodnih" stroških.
To pa pomeni, da bo(če ni že) zadeva izenačena: če želiš bencinarja, vzameš bencinarja, če dizla, pa dizla - prišparal pa ne boš nič! :D
No, tako vsaj jaz mislim..vsi tisti, ki vozijo dizla samo zato, da prišparajo vsak možen tolar pri vožnji, pa itak v vožnji ne uživajo..je od užitka bolj pomemben položaj kazalca za gorivo po opravljeni vožnji. Ampak, samo enkrat se živi! Zato pa uživam z bencinarjem.. :D
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr jan 18, 2006 2:54 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Berem tle "modrovanja" - BASS-a in nekaterih, da je dizel za penzioniste in podobne izjave zanima me sledeče

" Kolko km ste tisti, ki dajate izjave te sorte prevozili z dizelskim avtomobilom ? "

Osebno imam dizel avto oz avtomobile dobro desetletje in iz teh izkušenj lahko trdim, da je to povsem skregano z "logiko" prometa pri nas oz daleč od resnice


LP


Mojster Miha ne vsega vzeti tako smrtno resno :P
Sem prevozil kar nekaj km s 525d l.2001, vozil pa sem tudi nekaj drugih dizlov, pa mi vseeno ne odtehta občutka bencinarja. Všeč pa mi je navor pri nižjih obratih pri dizlih.
Meni osebno sicer ni težko šaltat v nižjo, ampak mi je to celo všeč (zvok).
Poudarit pa je treba, da je atmosferski dizel klinca vreden. Brez turbine ni igre. S turbino pa exploodira tudi bencinar.

In nisem govoril o nikakršni logiki prometa, temveč o občutku, srcu.
Razumno bom kupoval avte, ko se mi ne bo več dalo šaltat v nižjo in bom potem kupil dizla. :lol:
Do takrat pa bencin v žilo :twisted:

Slovenija se stara, sami dediji so še na cesti :roll: :P
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Re: SE ŠE SPLAČA KUPITI DIZLA verjetno ne!!!

Napisal/-a Falco' Sr jan 18, 2006 7:29 pm

OLI je napisal/-a:Če si človek malo bolj izdračuna vse kombinacije in prgleda cenike se DIZLA NE SPLAČA VEČ KUPITI.


tebi se ga ne splača kupit, kolegu, ki dela cca. 1200 kilometrov dnevno, pa se definitivno splača. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Re: SE ŠE SPLAČA KUPITI DIZLA verjetno ne!!!

Napisal/-a Slide Sr jan 18, 2006 7:31 pm

Fabrizio je napisal/-a:
OLI je napisal/-a:Če si človek malo bolj izdračuna vse kombinacije in prgleda cenike se DIZLA NE SPLAČA VEČ KUPITI.


tebi se ga ne splača kupit, kolegu, ki dela cca. 1200 kilometrov dnevno, pa se definitivno splača. ;)

A si se zmotu(1200-->120km), ali je tvoj kolega naspidiran ko šus...to pomen da se mora vozit recimo 12 ur na dan s povprečno! hitrostjo 100kmh :shock:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Re: SE ŠE SPLAČA KUPITI DIZLA verjetno ne!!!

Napisal/-a Falco' Sr jan 18, 2006 8:48 pm

Slide je napisal/-a:
Fabrizio je napisal/-a:
OLI je napisal/-a:Če si človek malo bolj izdračuna vse kombinacije in prgleda cenike se DIZLA NE SPLAČA VEČ KUPITI.


tebi se ga ne splača kupit, kolegu, ki dela cca. 1200 kilometrov dnevno, pa se definitivno splača. ;)

A si se zmotu(1200-->120km), ali je tvoj kolega naspidiran ko šus...to pomen da se mora vozit recimo 12 ur na dan s povprečno! hitrostjo 100kmh :shock:


res je! to seveda ne dela redno, povprečno ima relacijo cca. 400 do 600 kilometrov, večkrat se je že zgodlo, da prevozi tudi več kot 1200 dolge poti. 8)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho Če jan 19, 2006 10:55 am

Rentabilnost dizla je odvisna predvsem od količine prevoženih kilometrov in osebnega okusa. Večina ljudi tle pa spet meša jabolka in hruške. Dizel motorja brez turbinskega polnilnika praktično ni več. Torej primerjajte enake tehnične značilnosti motorja (turbina, kompresor, direktni vbrizg, ipd...) ne pa turbodizla in navadnega bencinarja. Javkanje v stilu Subaru ma pa večjo turbino kot VW je brez smisla. Turbina je takšna kot so si jo zamislili inžinirji in za katero mislijo, da je najbolj primerna. Razglabljat, kaj bi bilo, če bi bilo je brezpredmetno.

Še besedica o nepomembnosti športnega zvoka. Skull zakaj potem po tvoje znamke kot so Jaguar, Aston Martin, BMW, Ferrari, Pagani, Lamborghini izdelujejo posebne mule za testiranje zvoka motorja in izpuha...in za to porabijo miljone evrov letno? Strinjam se, da je športni avtomobil več kot le športen zvok, ampak brez pravega zvoka pa to ni to.

Lp
Pecho
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če jan 19, 2006 12:31 pm

se mi niti ne da brat celotne teme
1.
vpredvidevam da je nekdo napisal da so dizli športni!
mene zanima a je A4 1.8T športen voz- če je so tud nekateri dizli športni
ne vem zakaj se ko se omenja športnost vedno rinete razne impreze, m3ke, porsche...
bodmo realni, kolk ljudi ma resnično športne avtomobile?
clio rs- je zame športen voz
pa ga marsi kater dizel nese
2.
sestavni del sodobnega dizla je turbina- bencinarja pač ne- je preko 80% bencinarjev brez turbine, in le sdi dizel brez turbine
kaj to pomeni, da ne mormo primerjati bencinca in dizla po kubaturi zaradi turbine- pač ni fer
najbolj pravilno je da se primerja dva enaka avtomobila, z istimi karakteristikami- pospešek...
potem se pa primerje- kubatura, poraba, km, navor, teža
pa ugotoviš, da je dizel težji, malce večji, z več navora, ter manjšo porabo
3.
a se splača dizla kupit?
se pa se ne- lohka trdite kar hočte, vendar je nabavna vrednost avtomobila približno ista (nov avto), oz. je približno taka razlika, ali še večja ob prvi, drugi.. prodaji. torej trenutno na slo. trgu v povprečju bencinc izgublja več kot dizel
kar se tiče stroškov na servisu- niso večji- mamo že 15let doma turbodizle + bencince- isto sranje drugo pakovanje- torej pomembnejših razlik nebi smelo bit
4.
zvok- popolnoma stvar okusa- mene dizel zvok ne moti, in lahko rečem da je pri 1.5 cliotu lepši kor pri bencincu p. 206 1.4, ki je pri 140km/h že pošteno grd
5.
prepričan sem da ne boste odkrili tople vode
izbira motorja je stvar subjektivne odločitve in zato je ta tema, ki je namenjena samo še hvaljenju svojega motorja popolnoma brezpredmetna
prepričali me o nakupu bencinarja ne boste- zaradi ogromnih stroškov porabe pri moji težki nogi, prav tako pa jst ne bom prepričal nikogar
lp
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Če jan 19, 2006 4:45 pm

športn zvok je tok pomembn pr športnosti avtomobila, kot segrevenje ojačevaca pri avtoakustiki. Zvok je samo stranski produkt, ki nastane zarad oblike izpuha da le ta pripomore h čimboljšim performasom avtomobila. Če bi se dalo naredit tako da ga ne bi bilo, bi bilo to seveda zelo zaželjeno, saj bi se performansi povečali tudi serijskim avtomobilom, ki jih sedaj dušijo predpisani tihi izpuhi.... Je pa res da je močan zvok iz izpuha skozi leta postal stereotip za športni avto....

Vsakmu svoje...
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Pe jan 20, 2006 7:07 pm

@yurchek enostavno: diesel zgori in ne explodira.

Drgač pa mi se ne da brat teh prjav od enih..

Lep primer bom dal. Tanova A8. Vozu sm in 4,2 V8 bencinca in 4,0 TDIja.
Čeprav po podatkih bencinc dost boljš potegne mi je 4,0 TDI pustu precej boljši vtis kot bencinar. Zvok iz obeh motorjev je skor primerljiv, le da je bencinc mal glasnejši. Zdej pa vprašanje kdo to hoče v luksuzni limuzini.

Je pa res da je zadeva pr RS6 velik drgačna. Nikol ne bom pozabu tega zvoka. Sam velki diesli majo pa zvok podobn reaktivcu (5l tdi), kar tut ni slabo.

Športnost pa zdaleč ni samo zvok. Drgač pa mislte da tisti k majo diesle v takih dragih avtih mislijo na to kolk bojo ušparal na gorivu??? I don't think so. Tuki so u igri zmogljivosti, ki jih diesel ima.

Splash in podobni vejo o čem govorim.

In tisti ki govorite o športnih avtih - Kolk od vas je kdaj peljal zares športn avto?? Mislm da redki. ;)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat So jan 21, 2006 6:50 pm

Nisem hotu se vmešavat v tele otročarije sam bom vseeno en post napisu da bom mel večjo število :D:D
JOKE

tko kot bencinarji in dizli majo svoje dobre in slabe lastnosti.Naj povem z sodelavcem sva šla par dni nazaj na daljšo pot in "testni" avto je bla Škoda Octavia 1.8T (ni čipana) in sem jo mel tudi možnost kr precej relacije vozit naj povem,da ta motor je živahen torej precej živ ter tut dost prožen,sam naj še slabe lastnosi povem zj ko sem pač navajen svojga TDI-ja me bencinc enostavno ne pritegne več,boste vprašali zakaj? zato ker pri teh bencincih morš večino vožnje sam prestavlat kar pri TDI-ju ni potrebno ker ma pač večji navor in lahko večino časa desno roko pač uporabljaš za kaj drugega (naprimer:18 letna štoparka.press :)) :-P :-P
Turbo bencinc je živahen in prožen kar sem tut preizkusil sam mene ne pritegne da ne govorim o hrupu ki je prisotem v avtu ko avto goniš z 5000 obrati tle se ta hrup izenači z hrupom ki ga proizvaja dizelski agregat tko da naj še kdo kaj reče da bencinc nima hrupa kiss my ass eni majo res nerazčiščene pojme kaj je hrup v avtu in tisti ki govorijo da jim je rohnenje bencinarja všeč ne delajo velik kilometrov če bi se mogli vozit 8 ur na dan skoz z tem hrupom ki ga proizvaja bencinar pri 6k rpm bi rad vsakega vidu kak glavobol bi mel.
Torej mene je vse minilo ko sem opazu da ta motor nima nobenga efekta če nima vsaj 4000rpm-a in tle je hrup še clo večji kot pri mojmu TDI-ju :D:D:D tak da tist ta-ta-ta kr pozabte.in kot sem že dostkrat reku kjer so obrati tm je poraba tak da garantirano bencinar porabi več kot dizlaš :D
Me je pa tut ful motilo ker mi je avto ugasnu skor na vsakem križišču in to zato ker sem navajen svojga dizlaša kjer lahk skor brez gasa štartam in speljem pr teh vaših superiornih bencincih morš pa že pri vsakem speljevenju porabit 1l bencina ker morš met ful več obratov da sploh lah avto spelje :-P :-P :-P
Ko sem se doma vsedu s5 v TDI-ja ki ma btw 40Hp manj ga nebi za noben denar zemenju za tisto 1.8T mašino pr teh bencincih morš vsake 15k menjat prestavno ročko ker jo izrabiš pr dizlo pa prestaviš v V prestavo pa skor pozabiš na prestavljanje in z tem tudi na tankanje :D
Res pa je da se vsi ki pravte da vam dizel ob normalni vožni pokuri 5l mal lažete,vrjemte tut sam ga mam če dizla turiraš v visoke obrate je brezveze ker tm je sam še poraba učinka pa ni zato pa je dizel niskoturažna mašina kjer lahk že pr 2000rpm uživaš v vožni medtem ko bi mogu bencinarja pač bolj priganjat da bi imel enak efekt 5l za dizla je občutno premal prej bi reku 6l povprečja sam to tko sami veste :D
Zj marsikeri je tut napisu koliko so dizli v osnovi dražji od bencinskih avtov pa me zanima keri si je to izmislu ker zj majo pri večini znamk dizli enako ceno kot bencinarji tak da.........
Zanima me kako to ker vsi neki oporekat športnosti dizlov,da so se pri hondi in še pri nekaterih drugih znamkah odločili ponudit tudi dizel različice,ker preprosto to narekuje trg in kupci.
Zj če sem se pri čem zmotu me popravte drgač pa tiho :D
Aja pa tale post sem napisu iz lastnih izkušenj
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Ne jan 22, 2006 5:41 pm

Kaj ma Clarkson z dizli,jaz bom popizditis dobil ko berem kaj pišete :evil:

Tema je popolnoma neuporabna,naredil ste en kup smeti tu not,brez pravih argumentov glede na vprašanje.Se mi sploh ne da brat teh čerev tu.

Temo zaklepam,ker je brez veze odprta debata,ker se nič pametnega ne pove :?
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: iron in 6 gostov