VaLe je napisal/-a:Dazi... skoraj bi pozabil![]()
Sploh veš kdaj je dobro da je avto uravnotežen na 50 : 50 ?
Avtomobili uravnoteženi 50 : 50 in z zadnjim pogonom, naj nebi imeli 50 : 50 uravnoteženosti, saj se ob pospeševanju teža prenese na zadnja kolesa in je večji del teže na zadnji osi, kar pomeni večji oprijem na zadnjih kolesih, ampak ne prav velikega oprijema na sprednjih... zato 350z nima 50 : 50 ampak 53 : 47, tako da ob pospeševanju preide na 50 : 50![]()
Dosti ŠPORTNIH avtomobilov je zgrajenih tako... itd.
Lp
Ne bom se spuščal v razpravo kaj je boljše, le rad bi povedal da je glede teže zelo krivično reči kaj je bolje. Najslabše v smislu športnosti oziroma vodljivosti je zagotovo preveč teže spredaj(spredaj motor+spredaj pogon)
53:47 in 50:50 je praktično zanemarljiva razlika in je dejansko oboje nekakšen ideal. Tudi bmw 130i ima recimo 53:47 razdelitev teže zaradi malce težjega motorja in ker je pač brez zadka, 50:50 je pač marketinška fora.
Drugače pa recimo avtomobili, ki dejansko veljajo za res športne...Honda NSX, Ferđo 355, 360, 430 itd itd, skrivajo motor v zadku, oziroma ker je nameščen pred zadnjo os, v sredini. Torej je zadnja os še bistveno bolj obremenjena kot prednja. Je pa takšna zasnova bistveno bolj strupena, ko voznik prestopi mejo. Če ima avto motor spredaj, se ti zdi da se avto tudi suče bolj okrog havbe, pri sredinsko nameščenem motorju pa se zavrti "okrog voznika". Tako teorija, za prakso se pa lahko zapeljete s kartom

Pa ta post ni oporekanje zgornjemu...samo moje videnje vsega skupaj
