Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če jan 05, 2006 9:16 pm

VaLe je napisal/-a:Dazi... skoraj bi pozabil :lol:

Sploh veš kdaj je dobro da je avto uravnotežen na 50 : 50 ?
Avtomobili uravnoteženi 50 : 50 in z zadnjim pogonom, naj nebi imeli 50 : 50 uravnoteženosti, saj se ob pospeševanju teža prenese na zadnja kolesa in je večji del teže na zadnji osi, kar pomeni večji oprijem na zadnjih kolesih, ampak ne prav velikega oprijema na sprednjih... zato 350z nima 50 : 50 ampak 53 : 47, tako da ob pospeševanju preide na 50 : 50 :wink:
Dosti ŠPORTNIH avtomobilov je zgrajenih tako... itd.

Lp


Ne bom se spuščal v razpravo kaj je boljše, le rad bi povedal da je glede teže zelo krivično reči kaj je bolje. Najslabše v smislu športnosti oziroma vodljivosti je zagotovo preveč teže spredaj(spredaj motor+spredaj pogon)
53:47 in 50:50 je praktično zanemarljiva razlika in je dejansko oboje nekakšen ideal. Tudi bmw 130i ima recimo 53:47 razdelitev teže zaradi malce težjega motorja in ker je pač brez zadka, 50:50 je pač marketinška fora.
Drugače pa recimo avtomobili, ki dejansko veljajo za res športne...Honda NSX, Ferđo 355, 360, 430 itd itd, skrivajo motor v zadku, oziroma ker je nameščen pred zadnjo os, v sredini. Torej je zadnja os še bistveno bolj obremenjena kot prednja. Je pa takšna zasnova bistveno bolj strupena, ko voznik prestopi mejo. Če ima avto motor spredaj, se ti zdi da se avto tudi suče bolj okrog havbe, pri sredinsko nameščenem motorju pa se zavrti "okrog voznika". Tako teorija, za prakso se pa lahko zapeljete s kartom :)
Pa ta post ni oporekanje zgornjemu...samo moje videnje vsega skupaj ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če jan 05, 2006 9:37 pm

Res je slide, vendar je 350Z na FM platformi; front-midship in je avto ravno tako "sredinsko" zasnovan po konstrukciji, če pogledaš zju pod havbo se lepo vidi zakaj. Fora pri FM avtomobiluh je pa v tem da ni tiste živčnosti na meji, ki si jo dobro opisal kot pri RM avtomobilih ala boxter recimo.
Tako da se Z dejansko smatra kot avto z sredinsko nameščenim motorjem. Tudi vale je dobro povedal - 53 spredaj je v tem primeru boljše zaradi pospeševanja še posebej v ovinku ko se dinamika avtomobila lepše razporedi in bolj idealno - niti ni to marketinška fora pri Zju veš; je poševnooki stričko ki konstruira lemans avtomobile namerno naredil to tako pri njemu.
Z je za razliko od konkurentov edinstvem še po eni zadevi "zero lift" aerodinamika, namreč veliki veliki večini avtomobilov zrak med hitro vožnj divje buta po spodnjem delu avtomobila in celo razbremenjuje avto, kar je seveda nevarna zadeva. DO sedaj je uspelo popolnoma odpraviti to hibo le peščici avtomobilov, med drugim tudi Zju; to je pa podatek ki ga pa porsche ni mogel nikoli okititi sebi okoli vratu, vsakič se le pohvalijo, da so lift le zmanjšali in marsikateri testni voznik je zapisal kako je bolj srečen kajti prejšnji model je imel plavajoč občutek pri visoki hitrosti.
Sej kako Z dobro leži tudi po aerodinamiki se je videlo po demonstraciji high speed vijuganja na ovalcu.
Zero lift tehnologija se še posebej izkaže v prednoti pri temu, da ni potrebno nabijati spojlerjev, ki dajejo downforce da bi kontrirali lift (zato pa porsche ima vsa ta krilca ki letijo ven pri določeni hitrosi in zato so TTju naknadno limali spojlerje zadaj ko je pičil iz ovinkov). Manj spojlerjev pomeni manj drega, manj porabe, manj hrupa in tudi večjo končno hitrost.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če jan 05, 2006 9:54 pm

Dazi je napisal/-a:Vsak ma pač svoje mnenje. Glede japoncev si pa mal poglejte mojo sliko.

Kar se pač tiče teme: s2000 je, vsaj zame, boljši od RX8.

Ajde sem spregledal slikco. :oops: V tem primeru je isto kot bi ti napisal: Mitsubishi ne zna delat športnih avtomobilov z izjemo Evotov. :roll: Pa ne mi omenjat Eclipsa. Evo to je isto kar si ti za Nissana rekel. Kao Skyline potem pa še 350Z.... Vsaka znamka ima svoje ase in kralje. ;)
Da je S2000 veliko bolj športen s(m)o pa že zdavnaj pogruntali. In celo to, da Rx-8 dejansko ni brezkompromisen športnik kot S2000 temveč poslovni športnik. Če bi le pozorno prebral tole temo preden si se vmešal in naredil kregarijo. :roll:
Evo zdaj pa res zaključujem pa lahko moderatorji vse poste zbrišejo. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Če jan 05, 2006 10:34 pm

off topic :P
ja no kokr je clovk napisu da gre za drugi avto,pa ce ise sportne užitke nej hondo vzame,č bi pa rajs šu se km iz familijo pa rx8
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jan 05, 2006 10:57 pm

Ok. Vse lepo in prav glede idealne teze, se cisto strinjam. Toda. Hehe vedno je toda. Zakaj Skyline GT-R, ki ima isto število konjev, ima 4x4 kar pomeni razpored konjev na vsa 4 kolesa, ter seveda teza, je hitrejsi. Toliko o RWD in 50:50.

Od kje mi to? Gledal sem best motoring, pa jih ne jemlem prevec resno, kar se tice testiranja tujih znamk, toda tedva avtomobila sta iz iste znamka tako da neke pristranskosti ni. Ce mene vprasas dobri 4x4 pogon, dober motor zmaga tudi idealno razporeditev RWD. MR masine so pa cisto drugacen špas in se zmeraj pravijo, da je to najbolsa postavitev za sportnika, sepravi NSX, F430 itd. Ceprav tudi Porsche dela neverjetno dobre RR zasnove, kar pomeni, da je bolj vazno podvozje, lega itd. za dobre rezultate, tako da tudi teoreticno bi nekako FWD z velikim prilagajanjem in izpopoljnjevanjem delal dobre rezultate, ne pa najbolse - fizika je se zmeraj tu. :)
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Pe jan 06, 2006 1:26 am

A ni 50:50 teža idealna za driftanje? Ker se avto lažje nadzoruje?
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe Pe jan 06, 2006 8:24 am

Slide... nisem napisal kaj je bolje... navedel sem in rekel tudi, da ima to večina športnih avtomobilov ;)
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe jan 06, 2006 10:25 am

Dejch je napisal/-a:Ok. Vse lepo in prav glede idealne teze, se cisto strinjam. Toda. Hehe vedno je toda. Zakaj Skyline GT-R, ki ima isto število konjev, ima 4x4 kar pomeni razpored konjev na vsa 4 kolesa, ter seveda teza, je hitrejsi. Toliko o RWD in 50:50.


Kolikor jaz poznam Skylina ima ta avto 4kolesni pogon, ki pa je zasnovan tako, da ima po defaultu skoraj vso moč na zadnjih kolesih, šele ko le-ta zdrsnejo, preusmeri moč tudi bolj spredaj. Tako da se z izjemo dodatne teže 4WD se ta avto obnaša dokaj kot kak RWD.
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe jan 06, 2006 11:46 am

VaLe je napisal/-a:Slide... nisem napisal kaj je bolje... navedel sem in rekel tudi, da ima to večina športnih avtomobilov ;)


Se strinjam s tabo, ravno to sem tudi sam hotel povedat.

P.S hmmm...ene 134ič sem te že zamenjal z infinitijem...podpis.press :vc

Torej infiniti...bmw ima povsem enako namestitev motorja kot Nissan...motor je ravno tako premaknjen za prednjo premo (sredinsko torej) in ravno zato omogoča takšen razpored teže.
Avto se zaradi tega vseeno ne obnaša tako kot tisti ki imajo motor nameščen pred zadnjo premo. Točka "okrog katere se vozilo (za)vrti" je pomaknjena vseeno bolj naprej kot pri pravih MR avtomobilih. Pa nisem rekel da je pri Z-ju marketinška fora, ampak pri BMW-ju, ki ima vsaj v primeru 130i enak razpored kot Z, le da BMW že "tradicionalno" uporablja kar izraz 50:50 ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Dazi
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 05, 2006 8:53 am

Napisal/-a Dazi Pe jan 06, 2006 12:30 pm

Še neki, bral sem da je s2000 hopeless na dežju. Un je napisu, da je skor tok uporabna kot motocikel. Zdej pa ne vem ali je blo zarad gum ali pa zaradi podvozja. Je mel zelo nesiguren filing ko ga je vozil ob močnem dežju.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe jan 06, 2006 12:48 pm

Kolikor sem jaz razumel je S2000 že tako zelo živčen avto na meji, zato so mu kake 2 leti nazaj ob manjši posodobitvi tudi stanjšali stabilizatorje. To pa zaradi tega, ker voznik potem dobi malce večji "buffer" glede meje zdrsa.
To da je kap na spolzkem je tako jasno; divjaški motor, na nož nastavitev podvozja in pomanjkanje kakršnih koli pripomočkov glede trkcije in stabilnosti pač zahtevajo zelo spretnega voznika. Šele letos se je začel prodajati s2000 z VSC sistemom.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Pe jan 06, 2006 12:49 pm

Dazi je napisal/-a:Še neki, bral sem da je s2000 hopeless na dežju. Un je napisu, da je skor tok uporabna kot motocikel. Zdej pa ne vem ali je blo zarad gum ali pa zaradi podvozja. Je mel zelo nesiguren filing ko ga je vozil ob močnem dežju.


Zaradi podvozja :bonk
Dazi, veš S2000 nima milijon elektronskih pomagal , kot nekateri drugi, da so sploh za na cesto....avto je enostavno treba znat vozit, ni to za "p...e"
Lp
 
Uporabniški avatar
CWIZO
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: So nov 06, 2004 2:10 pm

Napisal/-a CWIZO Pe jan 06, 2006 12:50 pm

INFINITI je napisal/-a:Bog mu pomagej kaj je napisal :lol: 350 Z ni športni avto - kolega pojdi si na internet iskat film BMI - 350Z shock, pa si poglej kdo je delal avto, kako je narejen in kakšen dirkalni pedigre ima. Ah sej res v JGTC je No.1 dirkalnik od prvega dneva, med konkurenco kot je nsx-r, supra, porsche itd. -Resno no; potegni si film ki sem ga omenil, da se prepričaš kaj in kako


mal nehvalzeno je primerjat 350Z s supro, ki je stara ~6 let...
pa nocem nic se kregat, sam to sm hotel izpostavit, ker sem pac velik fan supre :P

btw: vem da ni glih super duper fast avto: sam a o mr-2ki si kej razmislal?
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe jan 06, 2006 1:05 pm

RR je napisal/-a:
Dazi je napisal/-a:Še neki, bral sem da je s2000 hopeless na dežju. Un je napisu, da je skor tok uporabna kot motocikel. Zdej pa ne vem ali je blo zarad gum ali pa zaradi podvozja. Je mel zelo nesiguren filing ko ga je vozil ob močnem dežju.


Zaradi podvozja :bonk
Dazi, veš S2000 nima milijon elektronskih pomagal , kot nekateri drugi, da so sploh za na cesto....avto je enostavno treba znat vozit, ni to za "p...e"
Lp


JA, lahko je zaradi podvozja ja :noro Glede na to da je to avto, ki ga je treba ZNAT vozit, kakor si sam napisal, resnica o "zahrbtnosti" ni daleč od podvozja. Pa ne v smislu da bi bilo slabo ampak v smislu da ni nastavljeno za kompromise s prednjim predimenzioniranim stabijem in zadnjim tankim kot zobotrebec, da zadek ne bi imel slučajno kakšne želje po "svoji" krivulji. Če je avto p*****a zaradi podvozja to še ne pomeni da je slabo, ampak da je morda preveč "športno" za običajnega voznika. Podobno je bil Audi TT neprijazen za povprečneže...Avto je bil celo tako "nevaren" da so ga v tovarni vpoklicali nazaj, ker je večino voznikov le preveč rad prehiteval zadek...no nek uporabnik foruma foruma in testnik ki je takrat pisal Audija TT v AM, sta povedala da je avto dejansko bil odlično nastavljen, kot avto z dobro uglašenim zadnjim pogonom! Takšni pa bi morali biti vsi "wannabe" športni avtomobili. Brezkompromisni namreč. A tovarne vedo da veliko takšnih avtomobilov pokupijo pozerji ki pa potem še kako rabijo "user-friendly" podvozje :roll:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Dazi
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 05, 2006 8:53 am

Napisal/-a Dazi Pe jan 06, 2006 1:45 pm

fajn zelda
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Pe jan 06, 2006 3:17 pm

INFINITI je napisal/-a:
Bog mu pomagej kaj je napisal :lol: 350 Z ni športni avto - kolega pojdi si na internet iskat film BMI - 350Z shock, pa si poglej kdo je delal avto, kako je narejen in kakšen dirkalni pedigre ima. Ah sej res v JGTC je No.1 dirkalnik od prvega dneva, med konkurenco kot je nsx-r, supra, porsche itd. -Resno no; potegni si film ki sem ga omenil, da se prepričaš kaj in kako




O 350Z vse najboljše, ampak...če si pogledal prispevek v BMI, si najbrž videl tudi Gan-sanov komentar na koncu ;) ...

Sicer se je glede določenih stvari izrazil zelo diplomatsko, glede motorja recimo, pa je bil kar precej direkten...da končnega vtisa niti ne omenjamo...
 
guma
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če dec 29, 2005 8:19 pm

Napisal/-a guma Pe jan 06, 2006 3:27 pm

Hmm no, sem se že začel rahlo nagibati k Hondi, vendar je dejstvo, da je najmočnejši avto, ki sem ga kdaj imel Audi a4 naspidiran na 200 ks (original 150). Z vsemi elektronskimi piz....jami seveda. Kar se tiče Nissana Z350, sigurno je sicer huda makina, vendar mi ni najbolj všeč, sploh pa je 280 konjičev le malce preveč zame. 240 je skrajni maksimum.
BTW: , kašne lastnosti naj bi imel voznik Honde s2000??
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe jan 06, 2006 3:51 pm

Loopz je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Bog mu pomagej kaj je napisal :lol: 350 Z ni športni avto - kolega pojdi si na internet iskat film BMI - 350Z shock, pa si poglej kdo je delal avto, kako je narejen in kakšen dirkalni pedigre ima. Ah sej res v JGTC je No.1 dirkalnik od prvega dneva, med konkurenco kot je nsx-r, supra, porsche itd. -Resno no; potegni si film ki sem ga omenil, da se prepričaš kaj in kako




O 350Z vse najboljše, ampak...če si pogledal prispevek v BMI, si najbrž videl tudi Gan-sanov komentar na koncu ;) ...

Sicer se je glede določenih stvari izrazil zelo diplomatsko, glede motorja recimo, pa je bil kar precej direkten...da končnega vtisa niti ne omenjamo...


Ja vem, gan-san je pač dirkač preteklosti in ceni ene druge zadeve pri športnih avtomobilih; pač njegov okus. V filmu so drugi vozniki bili dosti bolj navdušeni.
Tko pač je; danes se najde avto za vsakogar in za vsak okus. Meni je pač No.1 v tej klasi Z, ker mi je včeš njegova robustnost, hudičevo močan motor tudi po navoru (vozil sem ga v isti prestavi od 80 do 250 in je povsod suvereno vlekel), občutek brutale v kabini in votel zvok VQ motorja ko ga prbiješ. Po obliki in dizajnu mi je pa sploh sljin,sljin,sljin - Meni je dušo popolnoma zasvojil, kaj naj rečem.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Pe jan 06, 2006 6:32 pm

Saj avto je sicer bomba in tudi sem velik fan - glede Gan-sanovega okusa pa imaš najbrž prav...

Očitno pa so nekatere kritike nissanovci le vzeli resno, saj so pri facelift verziji popravili par malenkosti - recimo dvignili blokado motorja na 7000rpm, popravili krivuljo navora itd...


EDIT: treba je tudi vzeti v obzir, da se okus povprečnega japonskega navdušenca nad športnimi avti precej razlikuje od evropskega...prvi recimo s svojim avtom precej več časa preživijo na progi, drugi pa na odprti cesti :) ...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe jan 06, 2006 9:06 pm

guma je napisal/-a:BTW: , kašne lastnosti naj bi imel voznik Honde s2000??

Kolikor jaz vem: Refleksi, obvladanje zadnjega pogona do ponatankosti (to se pridobi), refleksi, občutek za zadnji pogon aja pa še refleksi. :twisted:
Semgledal tole Tsukubo. :shock: Samo na koncu je bil ta posnetek brez komentarjev, se konča ko rečejo, da grejo še malo driftat potem je pa še ena dirka med Skylineom in AE86. :twisted: Sicer pa nora dirka! So nori ti Japončki! 30 cm za ritjo se mu je ziher peljal. S2000 za M3ko :shock: Ne bi si upal, priznam. :woohoo
Pa še malo za šalo malo za res: V GT4 sem šel špilat na Tsukubo s temi avtomobili. Na noben avto nisem navajen (vozim druge) in z vsakim sem prevozil ene par krogov... Sicer sem progo prevozil ene 3 sekunde prej (malenkost odstopanja od realne najbrž) vendar razmerja so bila ista (1. 350Z, 2. M3, 3. S2000, 4. Boxter). Edino za Porša sem vzel RUF-a 3400 in mu zmanjšal moč. Dodatni avtomobili: Tamočna Rx-8 je bila pred S2000, Skyline 3 sekunde pred vsemi, Viper 3 sekunde pred Viperjem, Speedster turbo pred S2000, Audi TT pred Poršom, S4 pa malenkost za M3ko. :twisted:
350Z pa understeer? Hej saj to mi je pa domače! Guma se pravi, da prej uide prednji pogon kot zadnji, če sem prav videl. :shock: Seveda če ne pohodiš gasa do podna. :roll:
Pa sem že rekel, da se umikam iz teme :oops: ampak vidim, da kar kulturno nadaljujemo. :tomidelej:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov