Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne feb 19, 2006 7:02 pm

HajdukS - obseg tvoje "strokovnosti" je predvsem kritiziranje MB-ja ! Sicer pa o tvoji "strokovnosti", katero potrjuješ z bogatimi izkušnjami in delom na AMZS-ju, veliko pove dejstvo, da si pred kratkim tu na forumu "odkril" kako je postavljen motor pri PASSAT-u. Torej, če ne veš tako preproste in osnovne zadeve o avtomobilu, ki je pri nas množičen, posebno v svojem razredu, potem si lahko samo mislim, kako je s tem pri MB CLK-ju !

No, da se vrnemo na temo - AR GT 1,9 JTD : MB CLK 200 K - cabiolet (W 208)
Kot sm rekel - treba je vedet, kaj kupec pričakuje od avtomobila.Testna vožnja pa naj se kupec odloči ! Ker glede na to, kaj kupec pričakuje so potem določene lastnosti enega v prednosti, drugega pa v minusu ali obratno. Ker recimo, kdor bo cenil cabrio in vse kar nudi ne bo pomislil, na drugi strani nekdo, ki ceni vozne lastnosti AR spet ne bo v dvomih. Torej – vsakemu svoje po lastnih željah, okusih in pričakovanjih.
Glede na to, da je kupec omenil recimo ji cenovno dostopnost : sodeč po ponudbi velja AR GT (omenjen motor + letnik ) slabe 6 mio SIT – za ta denar dobiš že novejšo generacijo MB-ja CLK (W 209) v coupe izvedbi. »Ugodnost« tega modela je v tem, da na ceni izgubil že blizu ali celo preko vrednosti nove GT (seveda odvisno od agregata + opreme). V naslednjih letih pa ne gre pričakovati tako velikega padca cene (spet odvisno od agregata). AR pa bo v istem času sodeč po dosedanjih trendih na trgu več izgubila.

LP
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne feb 19, 2006 7:55 pm

Popolnoma se strinjam z zadnjim napisanim.

Dodal bi le, da si kupec ogleda trend padanja cen rabljenih GTjk. Ki je znatno nižji kot je bil pri vseh dosedanjih alfah. Torej 2 leti stari se sedaj prodajajo za cirka 1.5 mio Sit manj kot novi, kar pa je izredno majhna izguba vrednosti za avto, ki je pred dvema letoma stal skoraj 7.0 mio. Še novim MB pada vrednost hitreje.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Ne feb 19, 2006 8:43 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Razlaga nekaterih "nejasnosti" o CLK-ju - preden ocenjujete MB dejte se zavedat, da je to avto, kjer je poudarek na udobju, podčrtanem z varnostjo in temu primerne so zmogljivosti, ustroj podvozja in še česa. Športne zmogljivosti so prihranjene predvsem za avtomobile z oznako AMG, če komu to še ni dovolj lahko potrka na vrata pri recimo BRABUS-u.
Torej, kdor tega ne ve, naj se pouči in naj odraste !
Vsakdo ima tudi svoje mnenje in oznako »drvarnica« po lastni presoji in mili volji »prilepi« na čisto vsak avto. Se je pa za vprašat ali gre tu za strokovnost ali morda čisto slovensko zavist nekomu, ki je zmožen kupiti 5 x dražji avto. Bolj strokovno podkovani ljudje bi kot »drvarnico« prej ocenili HYUNDAI COUPE. Torej vse kaže, da tu bolj »diši« na slovensko zavist, kot na strokovnost.
In še razlaga nekomu, ki ima povsem zgrešeno predstavo o »znački« - zdej al gre spet za zavist al kaj drugega – s tem se ne mislim zopet obremenjevat. Zakaj ljudje kupujejo MB ? Zaradi "značke" ? Tudi, ampak ta "značka" ima tudi "vsebino" in dovolj tehtne razloge in argumente. Boljše kot tisti, ki CLK primejra s HYUNDAI COUPE - ta več kot očitno ne ve, da je CLK imel že pred skoraj desetletjem 5 stopenjski avtomatski menjalnik, katerega »sposobnosti« konkurenca danes večinoma šele osvaja – med tem pa znajo sami ponudit primerno sodobnejšega, da ima ustroj podvozja (večvodilska zadnja prema), katerega konkurenca šele dohaja (sami pa so jo imeli že pred dobrima dvema desetletjema), da je pred skoraj desetletjem ta avto zaviral odlično (zavorna pot pri 100 km – dobrih 37 m), kar je v še v današnjem času dober dosežek, da je imel cabrio različice že veliko pred konkurenco in da je imel CLK v času nastanka izdelavo platnene strehe na zavidljivi ravni - od natančne izdelave, do posledično izredno majhnega hrupa v notranjosti in piša vetra okrog spojev pri velikih hitrostih in tudi danes se glede tega brez težav postavlja standarde, to, da je v tistih časih imel klimatsko napravo, ki je znala ločiti in ustrezno prilagoditi delovanje pri odprti oz zaprti strehi je spet poglavje zase in še in še ….. bi lahko našteval, zakaj MB ni samo »značka«.
Sicer pa če kdo noče dojeti – pač noče. Stvar njegove "strokovnosti", zavisti .... ? Kdo bi vedel !

LP


Lepo povedano.

Drugače pa oba avta sta dober nakup če mene vprašaš. Alfo bi meu v lublan, Meco pa za na morje in dalše fure... :D

Če se pa že morš za enga odločt pa ne vem no. Vožnja z Mercedesom ma svoj čar, tut zarad super motorja (vsakič ko ga boš vžgal se ti bo smejal, pa počas boš vozu, ampak ne zato ker avto nebi mogu..), Alfa ma pa spet dizla k je tut dober, s tem da je alfa bolj taka za noret pa bol živo vozt (vsaj js sm jo sam stisku k nism vidu užitka v počasni vožnji)

Ma pa Mercedes ubijalske cene na servisih in podobno, Alfo pa ne morm rečt da jo boš večkrat na servis pelu (kar mi je žal)

odloč se SAM.
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Ne feb 19, 2006 9:08 pm

da bo alfo večkrat na sevis pelal je en velik bullshit ;) , sploh ta m-jet motor je en najboljsi ce ne najboljsih ta hip, druga zgodba je sicer kako dizel paše v umetnino kot je alfa ampak to je stvar okusa...drugače pa alfa itak, predvsem ker je novejša in modernejša po zasnovi..nimam nič proti mercedesom da ne bo spet kreganja :D
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Ne feb 19, 2006 9:16 pm

maniaxxx je napisal/-a:da bo alfo večkrat na sevis pelal je en velik bullshit ;) , sploh ta m-jet motor je en najboljsi ce ne najboljsih ta hip, druga zgodba je sicer kako dizel paše v umetnino kot je alfa ampak to je stvar okusa...drugače pa alfa itak, predvsem ker je novejša in modernejša po zasnovi..nimam nič proti mercedesom da ne bo spet kreganja :D


Malo bolje preberi moj stavek.
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Feint
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: So feb 04, 2006 4:10 pm

Napisal/-a Feint Ne feb 19, 2006 9:16 pm

Ma pa Mercedes ubijalske cene na servisih in podobno


Sploh ni res je cisto enakovredn drugim znamkam vsaj kar se mojih izkusn tice.....

ps:sicer pa lahko pred nakupom preveris kolko stane servis tega in onega pri Alfi pa pri Mercedezu..........kolko stanejo rezervni deli tu in tam .... pa se nahbau dele prestudirat ;)
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Ne feb 19, 2006 9:18 pm

bmwMotorsport sorry nism dobr prebral :oops: :oops: :oops: :oops: se opravičujem
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Ne feb 19, 2006 9:20 pm

Mislm da na uradnem servisu kar pretiravajo. Kolega je dal za C 180 150k baje samo za menjavo olja, filtra pa nevem kaj.

Zdj razn če laže. :P
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne feb 19, 2006 9:22 pm

HajdukS je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
gorgo je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:
gorgo je napisal/-a:




Povej s cem se tocno ne strinjas?

-da ni bolj zmogljiva pa ma boljse vozne lastnosti kot po ceni primerljiv mb?
-al da ne spadata v isti razred predvsem zarad cene (mb drazji ampak en razred nizje)
-da je avto katastrofa? (povej eno lastnost ki je dobra, zaradi katere izstopa; inovacijo ki jo ma vgrajeno, karkoli...)

pa se nekaj, to, da si ga ti lastis pomeni, da je dober avto? LOL

ne če si lastim avto ne pomeni da je avto dober ZATE ampak da je dober ZAME
kar se tiče cene in razredov- ti ne veš za kakšno ceno sm dobil svojga ajčka (kupu sm novga), lahko ti povem da nobene honde al pa alfe nebi dobu za ta denar :roll:
tko da je zame glede na ceno boljši od vseh konkurentov
pa sori da smo zavil s teme
lp
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Ne feb 19, 2006 11:16 pm

Sej deli in servisi za alfo tud niso pocen, to seveda mislim pooblaščene, ce ze imas tezave ne gres k njim in se da kar dosti ceneje dobit. Za1x se nisem imel nic takega, da bi to moral narest, razne dele pa kupis neorginal ce se le da in pride ugodno.

Sicr pa jaz bi raje imel GTjko z 2,0 JTS motorjem...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po feb 20, 2006 12:31 am

Redni servis GTjek pri AR Stepančič stane 24000Sit. Lahko ti šoljem račune za servis JTDja vse do 116000 pa boš videl, da pri servisih ni sile.

Menjava olja + filter 24000Sit
Menjava filtra klime, zračnega filtra ter filtra goriva 27000Sit
Menjava grelnih svečk 31000Sit
Menjava jermenov 64000Sit

Toliko so mene prišli servisi na JTDju do 116000 in do danes ni še niti ene kapljice olja spil ali povzročil kakršnegakoli problema. Pa cene bi bile nižje, če bi uporabljal navadno olje Selenia TD, sam pa uporabljam dražjega Selenia WR.


Za mercedesa cen ne vem, najbolje bo da pokličeš servis. Pa tudi pri njih verjetno niso kaj dosti dražji. V končni fazi se pa verjetno ne boš odločal za nakup na podlagi cen stroškov servisov.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Feint
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: So feb 04, 2006 4:10 pm

Napisal/-a Feint Po feb 20, 2006 12:39 am

Menjava olja + filter 24000Sit
Menjava filtra klime, zračnega filtra ter filtra goriva 27000Sit
Menjava grelnih svečk 31000Sit
Menjava jermenov 64000Sit


kakorkoli obrnes pa bilokateri avto je je to drago,ce realno pogledas ......... samo kaj si ces ce pac moras za tisti tak vredn stempl pa ceprav majo oni vse to napisano zrihtano kot bi mignil :?
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ Po feb 20, 2006 1:14 am

Sam vozim suzuki swifta gti, da ne boste potem ze naprej obtozevali, da sem pristas neke znamke :lol:

Vozil sem se v malo starejsem MB AMG. Ne vem, kje ste vi slisali za veter v faco, kajti jaz pri odprti strehi pri 220 nisem cutil vec kot sapice (mogoce ste zdeli zeloo visoko :D ). Tako, da predvidevam, da pri malo novejsem kupeju ni veliko razlike. Avto je bil res majka od avta. V njem tocno ves, da si kralj 8)

Naj povem, da so italjanski avti(ferrari,lamborghini izkljucena) zame vsi po vrsti najvecja j***a in da v zivljenju ne kupim kaj fiatovega oz. alfinega :twisted:
Seveda pa ima prijatelj to alfico in matr je lepa. Mb se po lepoti lahko samo skrije :D . Vozi se tudi zelo lepo, ceprav se se vseeno bolje pocutim v Mbju.
Ker kupujes tako drag avto, verjamem, da ga ne mislis imeti vec kot 5let, zato ti predlagam, da kupis alfo. Ce ti ne bo vsec, jo se vseeno lahko prodas z minimalno izgubo in gres na MB. Je pa res, da se ji zenske ne bodo mogle upreti in pogledi le teh te bodo spremljali povsod, kamor jo(Alfico) bos peljal na sprehod :D

Alfe se mi upirajo, vendar bi v tem primeru naredil izjemo, ker je ta MB grd pa se pri bencinu te bo oskubil do golega :D

Glede tistih servisih pa bi vprasal samo to
Na vsake koliko se dela servis pri MB?
Na vsake koliko pa pri alfici?
Ce bi mogli iti na road trip od slovenije(Lj) pa do Kitajske(Pekinga) in bi imeli na izbiro te 2 avta. Katerega bi vzeli?

se mi je zdelo... :D
GTi rocks?!
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po feb 20, 2006 11:12 am

Alfo bi vzel. Saj sem z mojo ze sel na dolge relacijo v roku dveh let in to v Paris, Beograd, Munich in Mannheim. To si mal butast povedu, ker ocitno ti imas predsodke sam pa sprobal nis. Alfa ne crkne, clovk ce bi su take relacije delat bi vedu, da je najvec ravno na odstavnih pasih MBjev, BMWjev...
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Po feb 20, 2006 11:26 am

Dejch je napisal/-a:Alfo bi vzel. Saj sem z mojo ze sel na dolge relacijo v roku dveh let in to v Paris, Beograd, Munich in Mannheim. To si mal butast povedu, ker ocitno ti imas predsodke sam pa sprobal nis. Alfa ne crkne, clovk ce bi su take relacije delat bi vedu, da je najvec ravno na odstavnih pasih MBjev, BMWjev...


hahahahaha
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po feb 20, 2006 11:32 am

Smesno ja, ocitno prevec doma sedis na riti. Clovek, sploh MB j**e konstantno strom in potem lepo stojijo na odstavnem. Zakaj bi si jz to zmisljeval? Res ne vidim razloga. Nisem prodajalec Alf, nisem proti MBju ali BMWju. Jah ocitno eni to prevec osebno jemlejo. :D
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po feb 20, 2006 11:43 am

Mojster Miha je napisal/-a:HajdukS - obseg tvoje "strokovnosti" je predvsem kritiziranje MB-ja ! Sicer pa o tvoji "strokovnosti", katero potrjuješ z bogatimi izkušnjami in delom na AMZS-ju, veliko pove dejstvo, da si pred kratkim tu na forumu "odkril" kako je postavljen motor pri PASSAT-u. Torej, če ne veš tako preproste in osnovne zadeve o avtomobilu, ki je pri nas množičen, posebno v svojem razredu, potem si lahko samo mislim, kako je s tem pri MB CLK-ju !
LP


Ce ti povem po pravici, me boli falus kako ma postavljen motor passat, ker se nikoli nism zanimal za njega + zmedlo me je to da ma novi precno postavljene motorje stari pa vzdolzno.

Mojster miha tvoja strokovnost obsega pa predvsem neke prastare podatke ki si jih prebral u slovenskih avtomobilisticnih revijah v polpretekli zgodovini, s katerimi dobesedno smetis forum. Jst sm samo reku, da bo mel, ce bo kupil alfo, po vseh kriterijih boljsi avto, razen po "slovenskem faktorju" t.j. znacki. To je pa definitivno tvoje podrocje. CLK je kupe za 10 mio ki ma pospesek nad 9 sekund in je narjen na osnovi avtta iz sredine devetdesetih. Res neverjeten kos tehnike, moram rect. Japonci tazga avta sploh nebi izdali, ker bi jih blo sram.

Kljujec, ce si kupil cenejsega Aja kot je stala nacenejsa civic, se mi smilis da se moras v tem dejansko vozit (in ja sm vozu mb a-je). :lol:
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po feb 20, 2006 11:59 am

AS_ je napisal/-a:Vozil sem se v malo starejsem MB AMG. Ne vem, kje ste vi slisali za veter v faco, kajti jaz pri odprti strehi pri 220 nisem cutil vec kot sapice (mogoce ste zdeli zeloo visoko :D ). Tako, da predvidevam, da pri malo novejsem kupeju ni veliko razlike. Avto je bil res majka od avta. V njem tocno ves, da si kralj 8)


kje si pa to prebral. ti povem da v clk cabrio nad 200 brez frizure ostanes pa se naglusen tko da :P
aja, pa jest se v starem mercedesu (ne govorim o oldtimerjih) pocutim kot cefur in ne kot kralj... moje osebno mnenje...

lp

ps: sam bi vzel mecko... lahko jo bos se kdaj prodal, ce je bila redno servisirana pa tudi ne bo nobenih tezav z njo. sta pa oba dobra avtomobila a popolnoma razlicna tko da ne vem kako lahko izbiras med njima. dvomim da sta ti oba vsec...
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Po feb 20, 2006 12:12 pm

[quote="HajdukS]
CLK je kupe za 10 mio ki ma pospesek nad 9 sekund in je narjen na osnovi avtta iz sredine devetdesetih. Res neverjeten kos tehnike, moram rect. Japonci tazga avta sploh nebi izdali, ker bi jih blo sram.

[/quote]

Neverjeten kos tehnike..ko je ta CLK prišel na trg je bil tehnološko čisto spodoben..toko da pisarije v tem stilu niso ravno smiselne..saj je vsak avto, ki je bil izdelan v drugi polovici devetdesetih let danes tehnološko neprimerljiv z novimi avtomobili..

Ko je bilo govora o tem kaj je prestiž in kako ga ljudje dojemajo:
Takole Kotler ( ameriški ekonomist, strokovnjak za trženje ) razvrsti avtomobilske znamke glede na njihovo ceno in zaznavo te znamke pri kupcih:

-Najvišji - Rolls-Royce
-Zlati standard - MB
-Razkošni - Audi
-Posebne potrebe - Volvo
-Srednji - Buick
-Udobnost/pripravnost - Ford
-Jaz tudi, vendar ceneje - Hyundai
-Samo cena - Kia

Kot zanimivost ;)
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Po feb 20, 2006 12:22 pm

Ma verjetno to velja za ameriko ne za evropo...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov