Mojster Miha je napisal/-a:Razlaga nekaterih "nejasnosti" o CLK-ju - preden ocenjujete MB dejte se zavedat, da je to avto, kjer je poudarek na udobju, podčrtanem z varnostjo in temu primerne so zmogljivosti, ustroj podvozja in še česa. Športne zmogljivosti so prihranjene predvsem za avtomobile z oznako AMG, če komu to še ni dovolj lahko potrka na vrata pri recimo BRABUS-u.
Torej, kdor tega ne ve, naj se pouči in naj odraste !
Vsakdo ima tudi svoje mnenje in oznako »drvarnica« po lastni presoji in mili volji »prilepi« na čisto vsak avto. Se je pa za vprašat ali gre tu za strokovnost ali morda čisto slovensko zavist nekomu, ki je zmožen kupiti 5 x dražji avto. Bolj strokovno podkovani ljudje bi kot »drvarnico« prej ocenili HYUNDAI COUPE. Torej vse kaže, da tu bolj »diši« na slovensko zavist, kot na strokovnost.
In še razlaga nekomu, ki ima povsem zgrešeno predstavo o »znački« - zdej al gre spet za zavist al kaj drugega – s tem se ne mislim zopet obremenjevat. Zakaj ljudje kupujejo MB ? Zaradi "značke" ? Tudi, ampak ta "značka" ima tudi "vsebino" in dovolj tehtne razloge in argumente. Boljše kot tisti, ki CLK primejra s HYUNDAI COUPE - ta več kot očitno ne ve, da je CLK imel že pred skoraj desetletjem 5 stopenjski avtomatski menjalnik, katerega »sposobnosti« konkurenca danes večinoma šele osvaja – med tem pa znajo sami ponudit primerno sodobnejšega, da ima ustroj podvozja (večvodilska zadnja prema), katerega konkurenca šele dohaja (sami pa so jo imeli že pred dobrima dvema desetletjema), da je pred skoraj desetletjem ta avto zaviral odlično (zavorna pot pri 100 km – dobrih 37 m), kar je v še v današnjem času dober dosežek, da je imel cabrio različice že veliko pred konkurenco in da je imel CLK v času nastanka izdelavo platnene strehe na zavidljivi ravni - od natančne izdelave, do posledično izredno majhnega hrupa v notranjosti in piša vetra okrog spojev pri velikih hitrostih in tudi danes se glede tega brez težav postavlja standarde, to, da je v tistih časih imel klimatsko napravo, ki je znala ločiti in ustrezno prilagoditi delovanje pri odprti oz zaprti strehi je spet poglavje zase in še in še ….. bi lahko našteval, zakaj MB ni samo »značka«.
Sicer pa če kdo noče dojeti – pač noče. Stvar njegove "strokovnosti", zavisti .... ? Kdo bi vedel !
LP
maniaxxx je napisal/-a:da bo alfo večkrat na sevis pelal je en velik bullshit ;) , sploh ta m-jet motor je en najboljsi ce ne najboljsih ta hip, druga zgodba je sicer kako dizel paše v umetnino kot je alfa ampak to je stvar okusa...drugače pa alfa itak, predvsem ker je novejša in modernejša po zasnovi..nimam nič proti mercedesom da ne bo spet kreganja
Ma pa Mercedes ubijalske cene na servisih in podobno
HajdukS je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:gorgo je napisal/-a:HajdukS je napisal/-a:gorgo je napisal/-a:
Povej s cem se tocno ne strinjas?
-da ni bolj zmogljiva pa ma boljse vozne lastnosti kot po ceni primerljiv mb?
-al da ne spadata v isti razred predvsem zarad cene (mb drazji ampak en razred nizje)
-da je avto katastrofa? (povej eno lastnost ki je dobra, zaradi katere izstopa; inovacijo ki jo ma vgrajeno, karkoli...)
pa se nekaj, to, da si ga ti lastis pomeni, da je dober avto? LOL
Menjava olja + filter 24000Sit
Menjava filtra klime, zračnega filtra ter filtra goriva 27000Sit
Menjava grelnih svečk 31000Sit
Menjava jermenov 64000Sit
Dejch je napisal/-a:Alfo bi vzel. Saj sem z mojo ze sel na dolge relacijo v roku dveh let in to v Paris, Beograd, Munich in Mannheim. To si mal butast povedu, ker ocitno ti imas predsodke sam pa sprobal nis. Alfa ne crkne, clovk ce bi su take relacije delat bi vedu, da je najvec ravno na odstavnih pasih MBjev, BMWjev...
Mojster Miha je napisal/-a:HajdukS - obseg tvoje "strokovnosti" je predvsem kritiziranje MB-ja ! Sicer pa o tvoji "strokovnosti", katero potrjuješ z bogatimi izkušnjami in delom na AMZS-ju, veliko pove dejstvo, da si pred kratkim tu na forumu "odkril" kako je postavljen motor pri PASSAT-u. Torej, če ne veš tako preproste in osnovne zadeve o avtomobilu, ki je pri nas množičen, posebno v svojem razredu, potem si lahko samo mislim, kako je s tem pri MB CLK-ju !
LP
AS_ je napisal/-a:Vozil sem se v malo starejsem MB AMG. Ne vem, kje ste vi slisali za veter v faco, kajti jaz pri odprti strehi pri 220 nisem cutil vec kot sapice (mogoce ste zdeli zeloo visoko). Tako, da predvidevam, da pri malo novejsem kupeju ni veliko razlike. Avto je bil res majka od avta. V njem tocno ves, da si kralj
![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov