Mislim, da je nekaj takega vsaj tako dobro (raketa) kot CLIO RS, glede samega "karakterja" avtomobila pa bistveno drugačen
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=642352#
Registracija pripadajoči stroški so isti (enak razred prostornine + enaki »konji).
Bistvene razlike so naslednje:
Motor – 6 valjev, 2,5 l delovne prostornine, 170 »konjev«, 245Nm navora – po tradicij BMW-jevih 6 valjnikov ima območje uporabnih vrtljajev večje kot CLIO – zaradi dobre zaloge navora je uporaben pri nizkih vrtljajih, obenem se na željo voznika brez upiranja vrti v najvišjih vrtljajih. CLIO razvije sicer enako moč – vendar pri manjši prostornini, torej je treba za boljše zmogljivosti »tiščat«, vsekakor bolj kot pri BMW-ju.
Res je sicer, da ima CLIO nekoliko boljši pospešek (okrog 0,5 s 0 – 100 km/h) , BMW ima na drugi strani boljšo prožnost in večjo končno hitrost
Podvozje – zadnji pogon + izklopljiva stabilizacijska elektronika + razpored teže 50 : 50 med prednjo in zadnjo os + natančni volanski mehanizem . 170 »konjev« na prednji ali zadnji osi je bistvena razlika – govorimo o »raketi« oz zmogljivem avtomobilu – če je pogonska os »obremenjena« z krmiljenjem posledično nudi manj »informacij«, pa tudi narava samega pogona pri pospeševanjih v višjih vrtljajih iz recimo ovinka »vleče« naravnost, pa tudi pri slabših podlagah »trga« volan.
Večja medosna razdalja nudi poleg udobja, tudi boljši občutka stabilnosti pri višjih hitrostih, pa tudi bolj mirno prenaša razna »izživljanja« voznika.
Skratka – stroški katere zahteva država so primerljivi, poraba tudi – s tem, da bo CLIO pri mestni vožni porabil manj, več pa pri »tiščanju« zaradi zasnove motorja (manjša prostornina, navor, prožnost …)
Ker so stroški primerljivi torej samo izbiraš kaj hočeš glede na »karakter« posameznega avtomobila.
Meni osebno v tem primeru bolj paše BMW – zaradi njegovih zgoraj naštetih lastnosti motorja + podvozja – za piko na I ima 6 valnjik tudi zelo lep glas.
LP