davorkat je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Glede zmogljivosti JTD 115 pretiravate - dCi 120 je v vseh pogledih zmogljivejši, pa tudi konkurenca ima v tem razredu zmogljivejše motorje, nekateri kljub manjši moči.
Skratka daleč od zmogljivosti "razred zase" - za ta razred in denar, ali pa glede na delovno prostornino in "konje".
LP
Lepo povedano,
LP
Hm kaj pa podatek katerih avtomobilov je več na servisu z okvaro motorja. Okvare turbine so sploh pri prvih serijah pri Renaultov precej pogost pojav, tako, da se je vredno pozanimat pri renaultovih mehanikih kakteri letnik je že dober... (ker počasi poštimajo težave)
Glede unega testa v AM pa tako, nima veze kako so postavili ocene, ker AM tako ali tako prevaja nemške tekste, je pa zanimivo, da je Astra z 1,9 motorjem prej, kot info. pa naj povem, da uporablja JTD motor, ki izhaja iz Fiat koncerna, tako kot še nekatere druge znamke, saab recimo...
Sedeže ia že najbolj osnovna verzija z zelo dobrim bočnim oprijemom, podvozje je identično 156, ki je znano kot zelo dobro. Ureditev kokpita je zelo športna.... po moje ni brez razloga skoraj identično spopirana v mazdi 3...
So pa vsi novejši turbodizelski motorji po večini dobri izdelki, tako da bi se, če bi sam izbiral zgolj na podlagi motorja, zelo težko odločil. Peljal bi oba in poslušal svoje občutke... Sam sem vozil oba in vem kako bi se odločil...
Res pa je, da je potrebno biti previden pri kupovanju Alfe, ker je invazija avtomobilov, ki so pripeljani iz uvoza z zelo sumljivimi kilometri... Že samo če bežno preletiš nekatere prodajalce rabljenih lahko ugotoviš, da imajo na zalogi tudi po 5 avtomobilov s skoraj identičnimi km... (+- 2 ali 3K km).
Drugače pa je v Alfa klubu kar nekaj lastnikov 250Kkm brez najmanjših težav okoli motorja...
Za katerikoli model se odločiš, je potrebno bit zelo previden in pošteno pregledat avto.