Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po avg 27, 2007 9:59 pm

matia je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:Se opravičujem, ampak eni ste pa talenti za finance.

Kupil bi nov avto, za to bi vzel kredit, keš ki ga mate dal v delnice/sklade.

Nov avto v 1. letu zgubi 20% cene, kredit boste preplačali 20%, s skladi! boste pa zaslužil 10%. Katera logika. Jaz vam čestitam.


Se ne čudim zakaj je Slovenc v zadnjem času preveč zadolžen in slabo vpliva na gospodarstvo.

Nov avto se izplača če ga imaš vsaj 4,5 + let!

Moje mnenje: Če maš keš greš in skeširaš rabljen avto, ki veliko manj zgublja z leti, plus tega nimaš nobenega problema ne s kreditom ne s skladi. P.S.: Ko daš v sklad si zavezan, da prej ne dvigneš denar pred iztekom roka. Če ne so penali. Torej boš po logiki enega izmed vas imel dva tanka bencina zastonj šele ko boš dobil ven denar iz skladov, če bo donosen seveda.



Ker se ravnokar učim za izpit iz ekonomije pač morm tole pokomentirat. letos nam je asistent 3x preračunal kako se kupuje avto. in ker vidim da se najbolj ne spoznaš ti bom razložil. recimo: nekaj let si pošteno delal in si uspel privarčevati 100 000€. če imaš dobro izobrazbo in dobro delovno mesto do tega denarja prideš. sedaj pa si pred dilemo. 1. ali del teh sredstev porabiš za nakup avtomobila in s preostalim delom varčuješ naprej ali pa 2. za nakup vzameš kredit in s celotnimi sredstvi varčuješ naprej.
1. kupiš avto za 30 000€ (pasat, audi a4, bmw 3) in za varčevanje ti ostane 70 000€. ta denar naložiš v sklad ki ima vsaj 12% letni donos (povprečje je 12% donos; glede na razmere je lahko mnogo več, težje manj saj ti borzn hiše okvirno znajo svetovati), po 6 letih dobiš 140 000€ in po 12 letih kar 280 000€ . super ne vendar...
2.vzameš kredit za 30 000€ in za varčevanje imaš 100 000€. pod enakimi pogoji kot pod 1. imaš sedaj po 6ih letih 200 000€ in po 12 400 000€. od tega odšteješ še 30 000€ kredita in 9000€ obresti in imaš 361 000€

razlike je 81 000€ v tvoj plus. imel pa si ravno tako nov avto. mal je za razmislit.

OT: S40 je za moje pojme super izbira

Lp matia


Ja maš prav glede tvojga računa. Vendar tukaj se gre za celoten znesek, ki ga vložiš tja ali tja, pri katerem ti nič ne ostane. Zaradi tega, kredit financiraš direktno iz plače. In to je tista logika. Vzel bomo kredit, jedli bomo pa kruh in mleko za počitnice bomo pa še videli. Za moje pojme velik bolje živim z večjim, bolj opremljenim avtom, ki manj izgublja ob enem pa ne dam za kredit niti stotina, zaradi česar se ne rabim 5 let odrekat. Res je. Nimam novega avtomobila. In ne vidim, kje bi bla poanta, da bi ga hotel s tako logiko imeti.
Sploh pa nisi vračunal večinske izgube zaradi novega avta pri katerem izgubljaš na ceni. Zato tistih 15 odstotnih točk razlike po 5 letih (kredit+sklad) ni nič v primerjavi z izgubljeno vrednostjo avta v prvih 5 letih, ki je glede na štartno vrednost izgubil 60-70%. Ali sedaj te izgube ne bomo šteli. Razlika več kot očitna.

Vidiš samo ozkoglednost skozi oči kredita in donosa sklada. Cene avta pa nisi nikjer upošteval. Sploh pa me zanima, kdo kar tako našpara 100k€. Svet niso samo trije parametri.


In by the way, tudi jaz hodim na ekonomski fax.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po avg 27, 2007 10:57 pm

FBR je napisal/-a:In by the way, tudi jaz hodim na ekonomski fax.


saj ne vem kaj bi rekel na tole... :roll: mogoče da mi je izvor stanja gospodarstva vedno bolj jasen...
:vc

Kakorkoli, vprašanje je bilo: Kaj bi vi kupili za 13-16k€?

Jaz bi kupil NOVEGA ali Ceeda ali i30 ali Mazdo 3, mogoče kaj manjšega z malo več opreme mogoče Yarisa, mogoče bi celo počakal na novega Lancerja. Zagotovo pa za ta denar ne bi šel kupit kaj rabljenega, sploh pa ne Passata.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po avg 27, 2007 11:06 pm

pač enim je 2 let star passat sanjski avto pa tud če ma 200.000 km (je komi ulafan), tistim ko kupijo novega jim je pa zgonje
 
Auslander
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne avg 06, 2006 1:24 pm

Napisal/-a Auslander To avg 28, 2007 7:23 am

zanimivo veliko priporočate CEEDA, glede na to, da ima 7 letno garancijo me zanima predvsem to če ni to samo spretna marketinška poteza. Bolj me zanima na koliko km so servisni intervali in koliko naj bi običajen servis stal? ter kakšne so muke z uveljavljanem garancije. marsikdaj dobiš pod nos "ja veste, tole pa ne gre pod garancijo."

pozanimal sem se tudi pri oplu za astro in ugotovil da so cene tik pred akcijo pošteno dvignili tako, da imajo akcijo, ki to v bistvu sploh ni.

zanima me kako to da nihče ni predlagal, toyote auris? ali pa fiata punto grande?

izbor je zdaj že malo ožji, mogoče pa se bom vseeno držal načela :"kupi avto kateri je najbolj prodajan... toliko ljudi se pač ne more motiti ;)"
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron To avg 28, 2007 7:29 am

Auslander je napisal/-a:zanima me kako to da nihče ni predlagal, toyote auris? ali pa fiata punto grande?


zanimivo ...ko si napisal post pa nisi vedel na katero stran se bo obrnil
sedaj pa kar veselo ves kam pes taco moli... clovek sam se odloci kaj bos
kupil ker mislim da je dovolj natolcevanja v tej temi.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Deygmh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če feb 12, 2004 4:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Deygmh To avg 28, 2007 8:38 am

IcEm4n je napisal/-a:Deygmh, dej mi povej, ker avto boš po npr. 130kkm (če bi npr tok kilometrov z njim naredu) lažje prodal: tistega, ki ima 0km ob nakupu al 100 kkm?


Zgresil si bistvo. Ti mi povej pri katerem avtu bos vec vlozenega denarja izgubil, ko ga bos prodajal. In ja, vsak avto se da prodat brez vecjih problemov. Vsak avto ima svojega kupca.

Kaj naj recem, pac sem zagovornik, da si rajsi kupim malo starejsi avto s katerim se neprimerno boljse vozim, kot ce bi za isti denar kupil novega.

Hoces primer? Jaz sem za svojega (ki si ga lahko pogledas v salonu) dal toliko kot prijateljica za novega Kalosa. Pa se rajsi ne bi spustili v primerjave.


Aja, da ne bo samo OT. Poglej, sam ves kateri avtomobili so ti vizuelno vsec. Pejt potencialne kandidate pogledat, vozi se v njih, verjemi mi, da se bos v emen 'zacutil'. Tistega potem kupis, ne glede na to kaj vse ti tukaj na forumu govorimo. Nakup avtomobila je cisto subjektivna zadeva in kolikor si opazil ti vsak predlaga nekaj svojega.

lp,
Deygmh
There is no right, there is only power.
my car:
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... ar_id=3401
 
Uporabniški avatar
adamovc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 518
Pridružen: So jul 29, 2006 8:07 pm

Napisal/-a adamovc To avg 28, 2007 8:58 am

matia je napisal/-a:
1. ta denar naložiš v sklad ki ima vsaj 12% letni donos (povprečje je 12% donos; glede na razmere je lahko mnogo več, težje manj saj ti borzn hiše okvirno znajo svetovati),

Lp matia


Oprostite za off-topic, samo tovrstne bedarije moram pokomentirat, da jih ne bo kdo še resno vzel. Dolgoročno povprečje donosov vzajemnih skladov še zdaleč ni 12% minimalno, ampak povprečno okoli 8%, pri čemer so v izračun všteti samo tisti skladi, ki dolgo obdobje preživijo - če bi upoštevali še tiste, ki vmes propadejo, je pričakovan donos dobrih 5%, pri čemer se ne upošteva inflacije, ki je dolgoročno v povprečju tudi blizu teh nivojev.

Če pa se @matia s tem ne strinja in pozna kakšen sklad, ki prinaša vsaj 12% donosa letno, pa mu (kot sem že nekaterim na tem forumu) ponujam možnost delitve donosa - jaz priskrbim nekaj mio €, on pa dobi polovico donosa nad 10% brez lastnega vložka, pa si bo lahko vsako leto kupil nov avto.
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento To avg 28, 2007 9:00 am

Auslander je napisal/-a:zanimivo veliko priporočate CEEDA, glede na to, da ima 7 letno garancijo me zanima predvsem to če ni to samo spretna marketinška poteza. Bolj me zanima na koliko km so servisni intervali in koliko naj bi običajen servis stal? ter kakšne so muke z uveljavljanem garancije. marsikdaj dobiš pod nos "ja veste, tole pa ne gre pod garancijo."

Ja ceed je kar prodajna uspešnica za Kio tako pri nas kot tudi drugje po Evropi. Garancija je 5 let splošne na cel avto ali 150 000km in dodatni dve leti na motor in menjalnik in spet z omejitvijo 150 000km. Garancija na prerjavenje pločevine je 10 let. Servisni intervali so za bencinske motorje na 15 000km in za dizelske na 20 000km. Ponavadi je to tako, da je vsak drugi servis malenkost dražji kot uni vmes. Mislim da z uveljavljanjem garancije ne bi smelo biti problemov, vsaj nisem še slišal za nobenega.
Drugače pa naredi si ožji izbor avtov, ki so ti všeč in pojdi v salone ter se zmeni za testne vožnje. Za tak nakup si moraš vzeti čas in dobro premisliti kaj ti je všeč in kaj je najbolj racionalno. Sam bi se odločil za nov avto.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To avg 28, 2007 9:04 am

za 16.000 eur se dobi novo astro gtc cosmo + oprema
lp
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To avg 28, 2007 9:15 am

Templar je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:In by the way, tudi jaz hodim na ekonomski fax.


saj ne vem kaj bi rekel na tole... :roll: mogoče da mi je izvor stanja gospodarstva vedno bolj jasen...
:vc

Kakorkoli, vprašanje je bilo: Kaj bi vi kupili za 13-16k€?

Jaz bi kupil NOVEGA ali Ceeda ali i30 ali Mazdo 3, mogoče kaj manjšega z malo več opreme mogoče Yarisa, mogoče bi celo počakal na novega Lancerja. Zagotovo pa za ta denar ne bi šel kupit kaj rabljenega, sploh pa ne Passata.


Me prav zanima tvoje število diplom iz ekonomija, k si tako na hudičevo pameten. Sprijazni se, da se finančno ne izplača kupit novega avta pa naj ti bog pomaga, če si že sam ne moreš.



Jaz sem še vedno za rabljenega. In za ta denar dobiš že res kar nekaj. Če se pa pač sam nagibaš k novem je pa tko k ti en glih kar povedal. Astro gtc cosmo + oprema. Sam je vprašljivo kolko opreme?!
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To avg 28, 2007 9:27 am

Finančno je najbolš kupt staro kripo za 500 eur, pa ti potem še 15.500 eur ostane da jih kje drugje zapravš, šopingi, potovanja, večerje...
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To avg 28, 2007 9:32 am

ban je napisal/-a:Finančno je najbolš kupt staro kripo za 500 eur, pa ti potem še 15.500 eur ostane da jih kje drugje zapravš, šopingi, potovanja, večerje...


Žal, ampak glede na to kaj sta me hotla prepričat imaš 1000% prav. Še bolše pa je, da avta sploh nekupiš in zato ves denar vložiš na balkan in azijo. ;) bwahahaah
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To avg 28, 2007 9:33 am

Če za ta denar dobiš Evropejca, kupi Evropejca.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar To avg 28, 2007 9:37 am

Avto je VEDNO strošek ali nov ali star. Pri novem na začetku hitreje izgublja ceno, pri starem pa moreš menjavat iztrošene dele in ravno tako izgubljaš ceno.

Zdaj se samo moreš vprašat za kaj avto rabiš. Če dosti prevoziš kupiš novega z garancijo ga redno vzdržuješ in imaš leta zgotovoljenih brezskrbnih km.

Zdaj FBR očitno ne bomo tu nikakor prišli skupaj ampak je logika za kupovanjem novega avtomobila pa če se postaviš na glavo, ampak tu ni tema zato in vsak ima svoje argumente ki mu pomenijo več kot tebi in obratno.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To avg 28, 2007 9:41 am

Templar je napisal/-a:Avto je VEDNO strošek ali nov ali star. Pri novem na začetku hitreje izgublja ceno, pri starem pa moreš menjavat iztrošene dele in ravno tako izgubljaš ceno.

Zdaj se samo moreš vprašat za kaj avto rabiš. Če dosti prevoziš kupiš novega z garancijo ga redno vzdržuješ in imaš leta zgotovoljenih brezskrbnih km.

Zdaj FBR očitno ne bomo tu nikakor prišli skupaj ampak je logika za kupovanjem novega avtomobila pa če se postaviš na glavo, ampak tu ni tema zato in vsak ima svoje argumente ki mu pomenijo več kot tebi in obratno.


Heheeheh. Bo že držalo.
 
Uporabniški avatar
adamovc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 518
Pridružen: So jul 29, 2006 8:07 pm

Napisal/-a adamovc To avg 28, 2007 9:46 am

Pravega odgvora na to vprašanje ni, saj je zato tukaj trg rabljenih avtomobilov, ki na podlagi ponudbe in povpraševanja določa ravnotežno ceno - za neekonomiste to pomeni, da je cena rabljenega avtomobila v povprečju od novega nižja ravno toliko, do nadomesti manjšo vrednopst, ki je posledica obrabe, odsotnosti ali krajše garancije ter tveganja nepoznavanja stanja izdelka (ali ima vozilo kakšne skrite napake, prevertnei kilometri, ...). Moti se tako tako tisti, ki trdi, da je nakup novega avtomobila boljša odločitev kot tisti, ki meni, da je nakup rabljenega vedno pametnejši in ugodnejši nakup.

Kaj prevaga odločitev na eno ali drugo stran pa so predvsem specifične potrebe:
Za rabljenega se bolj pogosto odločajo tisti, ki imajo neko mehanično znanje oziroma enostaven dostop do njega (npr. prijatelj mehanik), ki avta ne potrebujejo nujno (je npr. drugi avto) in kot tako tveganje obstanka na cesti za njih ne pomeni posebnega tveganja. Prav tako so se za rabljeni avto prisiljeni odločiti tisti, ki za novega nimajo - bodisi imajo zelo omejene finančne možnosti bodisi potrebujejo specifičen avtomobil, ki je med dražjimi (velikost, terenske zmogljivosti, športnost).
Za novega se odločijo tisti, ki jim je najpomebnejša zanesljivost in čim manj problemov z avtom, občasno pa tudi tisti, ki si za novejši avto lažje uredijo financiranje ter seveda vsi, ki si to brez težav privoščijo.

Glede izgube cene: ko sem sam pred dvema letoma kupoval avto, sem precej natančno pregledal trg tako rabljenih in novih avtomobilov in prišel do izračuna, da v Slo avtomobili v povprečju izgubijo letno med 15-20% vrednosti (to pravilo ne velja za posebne primerke, eksote, ...), ne glede, ali so novi ali rabljeni, tako da v izgubi vrednosti ni razlike. V praksi to pomeni, da če danes kupiš nov ali rabljen avto za 10.000€, bosta oba naslednje leto vredna okoli 8000-8500€. Seveda je res, da se za npr. 10.000€ bolje voziš v 5 let starem kot v novem avtomobilu, a je pri tem potrebno upoštevati, da je pri starejšem večja verjetnost drugačnih stroškov.

Za zaključek: sam sem se na podlagi vsega odločil za nakup novega, saj sem s trdo izpogajanimi popusti prišel praktično na nivo oglaševanih cen za leto dni stare avtomobile. Sem pa seveda tipičen presdstavnik ljudi, ki se nagibajo k novim: nisem mehanik in se tudi zelo nerad gibljem po servisih, avto nujno potrebujem vsak dan, naredim kar nekaj kilometrov in konec koncev lahko sem si ga privoščil.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To avg 28, 2007 9:52 am

adamovc je napisal/-a:Pravega odgvora na to vprašanje ni, saj je zato tukaj trg rabljenih avtomobilov, ki na podlagi ponudbe in povpraševanja določa ravnotežno ceno - za neekonomiste to pomeni, da je cena rabljenega avtomobila v povprečju od novega nižja ravno toliko, do nadomesti manjšo vrednopst, ki je posledica obrabe, odsotnosti ali krajše garancije ter tveganja nepoznavanja stanja izdelka (ali ima vozilo kakšne skrite napake, prevertnei kilometri, ...). Moti se tako tako tisti, ki trdi, da je nakup novega avtomobila boljša odločitev kot tisti, ki meni, da je nakup rabljenega vedno pametnejši in ugodnejši nakup.

Kaj prevaga odločitev na eno ali drugo stran pa so predvsem specifične potrebe:
Za rabljenega se bolj pogosto odločajo tisti, ki imajo neko mehanično znanje oziroma enostaven dostop do njega (npr. prijatelj mehanik), ki avta ne potrebujejo nujno (je npr. drugi avto) in kot tako tveganje obstanka na cesti za njih ne pomeni posebnega tveganja. Prav tako so se za rabljeni avto prisiljeni odločiti tisti, ki za novega nimajo - bodisi imajo zelo omejene finančne možnosti bodisi potrebujejo specifičen avtomobil, ki je med dražjimi (velikost, terenske zmogljivosti, športnost).
Za novega se odločijo tisti, ki jim je najpomebnejša zanesljivost in čim manj problemov z avtom, občasno pa tudi tisti, ki si za novejši avto lažje uredijo financiranje ter seveda vsi, ki si to brez težav privoščijo.

Glede izgube cene: ko sem sam pred dvema letoma kupoval avto, sem precej natančno pregledal trg tako rabljenih in novih avtomobilov in prišel do izračuna, da v Slo avtomobili v povprečju izgubijo letno med 15-20% vrednosti (to pravilo ne velja za posebne primerke, eksote, ...), ne glede, ali so novi ali rabljeni, tako da v izgubi vrednosti ni razlike. V praksi to pomeni, da če danes kupiš nov ali rabljen avto za 10.000€, bosta oba naslednje leto vredna okoli 8000-8500€. Seveda je res, da se za npr. 10.000€ bolje voziš v 5 let starem kot v novem avtomobilu, a je pri tem potrebno upoštevati, da je pri starejšem večja verjetnost drugačnih stroškov.

Za zaključek: sam sem se na podlagi vsega odločil za nakup novega, saj sem s trdo izpogajanimi popusti prišel praktično na nivo oglaševanih cen za leto dni stare avtomobile. Sem pa seveda tipičen presdstavnik ljudi, ki se nagibajo k novim: nisem mehanik in se tudi zelo nerad gibljem po servisih, avto nujno potrebujem vsak dan, naredim kar nekaj kilometrov in konec koncev lahko sem si ga privoščil.


To si lepo povedal. Vendar ravnotežna cena ni cena, ki se jo računa na podlagi starosti, obrabe,... Ravnotežna cena pomeni, da se v tej točki srečata ponudba in povpraševanje. Se pravi. Ti imaš lahko 1mesec star avto, pa če za njega ni povraševanja boš izgubil tudi 30% cene, če ga boš hotel prodati. Je pa res, da ima zgoraj našteto neposreden vpliv na ceno.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To avg 28, 2007 10:00 am

FBR je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:In by the way, tudi jaz hodim na ekonomski fax.


saj ne vem kaj bi rekel na tole... :roll: mogoče da mi je izvor stanja gospodarstva vedno bolj jasen...
:vc

Kakorkoli, vprašanje je bilo: Kaj bi vi kupili za 13-16k€?

Jaz bi kupil NOVEGA ali Ceeda ali i30 ali Mazdo 3, mogoče kaj manjšega z malo več opreme mogoče Yarisa, mogoče bi celo počakal na novega Lancerja. Zagotovo pa za ta denar ne bi šel kupit kaj rabljenega, sploh pa ne Passata.


Me prav zanima tvoje število diplom iz ekonomija, k si tako na hudičevo pameten. Sprijazni se, da se finančno ne izplača kupit novega avta pa naj ti bog pomaga, če si že sam ne moreš.



Jaz sem še vedno za rabljenega. In za ta denar dobiš že res kar nekaj. Če se pa pač sam nagibaš k novem je pa tko k ti en glih kar povedal. Astro gtc cosmo + oprema. Sam je vprašljivo kolko opreme?!

cosmo + je oprema- potovalni rač, klima, abs, delno usne, mp3 radio, 16'' feltne....
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To avg 28, 2007 10:06 am

kljukec je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:In by the way, tudi jaz hodim na ekonomski fax.


saj ne vem kaj bi rekel na tole... :roll: mogoče da mi je izvor stanja gospodarstva vedno bolj jasen...
:vc

Kakorkoli, vprašanje je bilo: Kaj bi vi kupili za 13-16k€?

Jaz bi kupil NOVEGA ali Ceeda ali i30 ali Mazdo 3, mogoče kaj manjšega z malo več opreme mogoče Yarisa, mogoče bi celo počakal na novega Lancerja. Zagotovo pa za ta denar ne bi šel kupit kaj rabljenega, sploh pa ne Passata.


Me prav zanima tvoje število diplom iz ekonomija, k si tako na hudičevo pameten. Sprijazni se, da se finančno ne izplača kupit novega avta pa naj ti bog pomaga, če si že sam ne moreš.



Jaz sem še vedno za rabljenega. In za ta denar dobiš že res kar nekaj. Če se pa pač sam nagibaš k novem je pa tko k ti en glih kar povedal. Astro gtc cosmo + oprema. Sam je vprašljivo kolko opreme?!

cosmo + je oprema- potovalni rač, klima, abs, delno usne, mp3 radio, 16'' feltne....


Ni švoh...Ampak za najmanj 2k€ manj imaš isto ali celo več pa leto starga.

Pač odločitev je na tebi. Vidim pa da se ti nagibaš v popolnoma drugo smer kot ti tukaj govorijo posti. Torej sam še enkrat povej, kaj ti trenutno piha na dušo.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr avg 29, 2007 2:44 pm

Še mini zaključek.... večini je pomembno da se dobro peljejo... predvidevama da bo avtor te teme kupil avto na kredit, leazing karkloli... v tem primeru nakup rabljenega avtomobila predstavlja tveganje, saj nikoli ne veš kaj kupiš... pri nakupu kijee Ceed imaš vsaj 5 let garancije oz 150k km, kar je odlično... ker se vsi zgovarjate na drag servis naj vas spomnim da poznam zelo zadovoljenega lastnika Kije katero vozi vsako leto nekam proti Litiji, kjer mu pooblaščen serviser rihta avto za pol manj kot na KMAGu... takle mamo... v 7 letih kar jo ima pa je imel le malenkostna popravila, katera vzameš pač v zakup... nič dragega in motečega...

in še enkrat... ko vzameš avto na kredit je kasko nuja... in takrat (če ni mamica dala bonifikacije :D )zna bit zelo mučen primer, ko je potrebno zavraovati odlično ohranjega BMW 330d z ogormno oprem in samo 120k km... zelo, zelo, boleče... in potem je tipičen primer ko na takem avtomobilu vidimo gume najnižjega cenovnega razreda...
hvala Linlongu za veliko izbiro dimenzij... :twisted: ker tudi Kumho takrat rata predrag...

lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 10 gostov