lizard je napisal/-a: Skratka vse dozdaj je bilo jasno pokazano da, če smo že v tej debati TDI vs JTDm, da je zaenkrat JTDm nekliko v prednosti, res pa da nima više od 2.4 še nič za ponudit.
Karl zadnje kar Alfa rabi je 3.0TDI in 4.2FSI. Trenutno testirajo v testnih mulah 3.0 Multijet 2. V koncernu pa imajo še 4.2 V8, ki je precej lažji od Audijevega, ter ob manjši konjenici razvije več navora, o zvoku pa raje sploh ne bi govoril

.
To, da jih ima v testnih vozilih oz na policah v skladišču ne pomeni praktično nič – mora jih imeti naprodaj v vozilih.
Glede JTDm v prednosti ? Po čem sklepaš ?
Če si pogledaš močnejši
2,4 JTDM – v A.R. SPIDER (AM 12/07) : VW PASSAT 2,0 TDI (AB 17/07)
Pospešek 0-100 km v s = 9,0 : 8,7
Prožnost 80-120 km/h VI. Prest. = 15,5 : 11,6 s
Večja prostornina ( 0,4 l), »konjenica« (30 »konjev«), ter navor (50 Nm) v praksi ne predstavljata prednosti – prej obratno kljub (občutno) manjši prostornini, moči in navoru TDI nudi primerljive zmogljivosti - »konjenica« je očitno pri TDI bolj živahna
Tudi novejši 1,9 twin-turbo ima malenkost boljši pospešek (0,1 s) kljub večji »konjenici« in navoru. Sicer so o motorju skopi podatki (pospešek, hitrost, navor, moč) – in bo treba počakat na premiero agregata v novi DELTI. Zgolj po podatku o pospešku je ugotovitev enaka kot pri močnejšem 2,4 l JTD.
Če pogledaš primerljve agregate (beri:twin-turbo) – BMW v cca 100 kg lažjem vozilu nudi boljše zmogljivosti -AM 3/08. Sicer pa je BMW že v izvedenki z eno turbino (2,0 – 120 Kw) nudil primerljive zmogljivosti kljub manjši »konjenici« - tudi BMW ima očitno bolj živahno "konjenico"
http://www.quattroruote.it/prove_su_str ... 7&marca=83
V twin-turbo agregatu pa ima račun naprednejše tehnike (beri:sistem auto start& stop) manjšo porabo. JTDM s tega vidika nikakor ne predstavlja vrhunca kot praviš – po tehniki ga prekosi BMW, po zmogljivostih so primerljivi TDI, DCI (beri: že v LAGUNI prejšnje generacije AM (24/06).
LP