Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
batek
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So apr 29, 2006 5:39 pm

Re: dd

Napisal/-a batek Sr feb 06, 2008 3:19 pm

warmaster je napisal/-a:@kris--> ja ka pa maš ti za en avto? kok je pa razlike v kilogramih...

Glej js ti pač lahka povem ,da sem z svojim golfom, 115km še preden je bil čipan do 120-130 na avtocesti nesu stilota 140km, res pol naprej kar se končne tiče nisem bil kos, ampak pospeški, so bli pa boljši... da sedaj ne omenim, k je motor čipan na 148km(zmerjeno na valjih) :D pa itaq ostane zadi tja do 150, res pri končni pa mu nisem kos, ker tistiloti letijo tud 225-230

Ko je on še kovance štel na cestninski si ti že spelav :D :P :P
batek
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr feb 06, 2008 3:22 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Fantje mislim, da debat o motorjih sploh ni treba več imeti, ker so stvari jasne. JTD je vsekakor eden najboljših, če ne kar najboljši dizel na tržišču.

Če pogledamo zdaj zadnjo generacijo pred Multijeti 2, ki prihajajo na trg v roku dveh let in samo pogledamo naslednja dva motorja, mislim da je vseh debat konec.

2.4 JTD MJet

210PS pri 4000 obratih
400Nm pri 1500 obratih

1.9 JTTD

190PS pri 4000 obratih
400nm pri 2000 obratih

Je pa dejstvo, da so že 115 konjski in 150 konjski JTDji bili odlični. Tako kar se tiče vzdrževanja in lastnosti.


Mislim, da je res hitro konec vseh debat

To kar max zmore JTD je pri TDI agregatih praktično začetek zmogljivih agregatov ali drugače: najmočnejši JTD je za najmočnejši TDI bolj slikovito povedano "mlinček" oz nepremičnina.

1,9 JTD - twin-turbo ni nič posebnega - njegove zmogljivosti (pospešek npr.) je dosegala že LAGUNA v prejšnjih generaciji, TOURAN je bil malenkost slabši (0,4 sek) - pa govorimo o avtomobilih, ki nimata pretirano športnih ambicij, poleg tega imata 13 oz 20 "konjev" manj !

1,9 JTD twin-turbo je predvsem "nujno zlo" - popravlja slabost 1,9 JTD 150, ki je bil v spodnjem območju vrtenja v šali povedano "klinično mrtev" in so te na semaforju zlahka prehitevali "mlinčki" kot je FIAT UNO

Predvsem pa z twin-turbo tehnologijo že lep čas prakticirajo dizli BMW in PSA

Tudi če govorimo o starejših JTD 115 agregatih - TDI 77 kw je bil kljub manjši moči (10 "konjev") enakovreden tekmec v vseh pogledih - če bi izenačili moči (kW) je TDI v bistveni prednosti. "Skrivnost" je v tehniki, ki ima poleg dobrih lastnosti (višji tlak-boljši izkoristek) tudi negativne (trušč)

Enostransko prikazovanje v stilu "JTD je vsekakor eden najboljših, če ne kar najboljši dizel na tržišču" ne vodi nikamor drugam kot v kregarijo - zato ali takšne debate začenjaj na malce bolj strokoven način (dobre in slabe lastnosti + primerjava s konkurenco) sicer je bolje, da je niti načenjaš - ker je produkt vsega nekaj strani kregarije brez "repa in glave".

LP
Zadnjič spremenil KARL ABARTH, dne Sr feb 06, 2008 3:36 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 06, 2008 3:34 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:Enostransko prikazovanje ne vodi nikamor - če se hočemo it resno debato je treba stvari na malce bolj strokoven način prikazat, kjer se izpostavi tako pozitivne kot negativne lastnosti posameznega motorja in ga na pregleden način primerjat s konkurenčnim.

LP


Tako je!

Za začetek pa nehajmo vlačit Golfa v debato o izboljšanju kvalitete Alf- tudi zato, ker motorji že nekaj časa niso problematični (vsaj ne dizli, o katerih teče OFF).
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr feb 06, 2008 3:34 pm

Karl imaš ostanimo na malo višjem nivoju, na strokovnem tako ne moremo biti na kakršnem koli forumu.


Dejansko se lahko s 1.9 JTTDjem trenutno primerja samo BMWjev twin turbo 2.0d in čisto nič drugim, v tem razredu.

Če ti mešaš lastnosti motorja z lastnostmi avtomobilov v katere te motorje vgrajujejo, potem ne ločiš zrna od plevela. Ker primerjati motorje je eno, primerjati recimo Polota s TDIjem 140PS in BMWja 520d je nesmisel, ker ne pove nič o motorjih samih.

Enako velja, če bi začeli govoriti, ja saj recimo 147 1.9 Mjet je cool, ampak Vag ima pa Tuarega s 5.0 TDIjem in tako vidimo, da so alfini dizli zanič, ker 1.9 je mlinček proti 5.0 V10. Prosim te lepo, kam to vodi?

Dejansko je PD tehnologija preživeta in jo tudi zadnji proizvajalec, ki jo je koristil opušča. Spet drugo dejstvo je, da so JTDji med boljšimi CR dizli na tržišču. Kaj mislim med boljšimi: moč, max navor, zanesljivost, obnašanej med vožnjo, stroški vzdrževanja, teža samega motorja, trušč itd. Seveda obstajajo pri vseh motorjih slabe in dobre lastnosti, a skupek le teh je pri JTDjih zelo v pozitivni strani in v tem mislim, da je meb boljšimi na trgu.

In ko pridemo recimo do prvega motorja, ki sem ga napisal - 2.4 JTD 210Ps. Praktično vsaj jaz ne poznam motorja podobne prostornine, ki bi imel boljše performance. Torej več moči in več navora.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 06, 2008 3:45 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Dejansko je PD tehnologija preživeta in jo tudi zadnji proizvajalec, ki jo je koristil opušča. Spet drugo dejstvo je, da so JTDji med boljšimi CR dizli na tržišču.



Verjetno je VAG sposoben narediti bolj kultiviran in tišji PD motor, a za kakšno ceno? Že zdaj je proizvodna cena PD motorjev glavni razlog opuščanja te tehnologije (floskule o ekologiji v VW PR-u so samo marketinške bombice), hkrati imajo še drag DSG (ki ga razvijajo še Volvo, FIAT, Ford, Mitsubishi, Nissan, ločeno tudi Renault, tudi BMW) in vse skupaj vodi v premajhno profitabilnost Golfov itd. Predvsem zato PD > CR!
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

Napisal/-a warmaster Sr feb 06, 2008 3:49 pm

De_Tomaso--> če js prav zastopim ti je KARL ABARTH htel povedat da konji pri podobni prostornini ne povedo vsega. Preberi si post. Tudi če ima motor 150 konjev, se lahko mimo odpelje 1,4 tdi motorček če je tistih 150 konjev lenih, ali pa na voljo pri višjih obratih. Ravno to ti je hotel napisat...

ps 2,4-->210 konjev..

tdi gti 1,9 ---->150+ čip 190 konjev? tehnologija stara još pa još let... tolk glede zmogljivosti...
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr feb 06, 2008 3:50 pm

Esem imaš popolnoma prav. Pač pri kompromisih, ki jih je treba pri takšni proizvodnji sprejemat se je izkazal CR za boljšo izbiro. Oziroma več za isti denar.

Osnovni problem pri TD dizlih pa ni bil hrup, ampak predvsem ozko uporabno področje vrtljajev, ki je tako pri dizlih že smao po sebi ozko. Tukaj se je pri majhnih prostorninah do 2 litra pokazala največja prednost CR dizlov.
Zadnjič spremenil De_Tomaso, dne Sr feb 06, 2008 3:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 06, 2008 3:52 pm

warmaster je napisal/-a:
tdi gti 1,9 ---->150 + čip 190 konjev?


Če ne razumeš, da čip nima kaj delat v taki debati (in zakaj), ti ni pomoči.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr feb 06, 2008 3:58 pm

LAGUNA je menda primerljiva z A.R. 159, TOURAN pa je zraven, da dobiš občutek kako lahko "leti" sicer "družinska" zadeva s "staro" in po moči šibkejšo TDI tehniko.

"Stara" TDI tehnika se sicer opušča, ima pa še vedno svoje dobre lastnosti. Legendarni in že kar star TDI 90 npr. je v vozilih do nekje 1200 kg še vedno uporaben agregat - brez težav vleče od 1500 vrtljajev dalje - kar je za današnjo tehniko (beri:sodobnejšo-aktualno) sila redko - "tiščanje" (beri:pod 2000 vrtljajev je motor "mrtev") je več ali manj obvezna lastnost - ni pa nujno dobra oz všečna lastnost.

"Velike" TDI-je sem omenil zgolj za ilustracijo področja (beri:velikostni razred) kjer JTD nima kaj primerljivega nudit - in zato ne moreš govorit v stilu "JTD je boljši" ker ga tam praktično ni.

2,4 JTD - 210 - zmogljivosti so stvar debate, tako pripadajoče kot lastnosti - več moči iz enake prostornine lahko pomenijo za nekoga napredek, za drugega pa slabost - ker motor preprosto ne more imet enakih lastnosti, kot če bi enako moči pridobili iz npr. 3 l agregata.

LP
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr feb 06, 2008 4:04 pm

Abarth, jaz govorim o motorjih, ti govoriš o avtomobilih.

In ko primerjamo motorje, se najprej primerjajo enaki po prostornini. In običajno se primerjajo maksimalna moč, razporeditev navora in tako dalje. In tukaj sem izpostavil 2.4, ravno zaradi tega, ker ima maksimalni navor ravno v območju, kjer je večina dizlov na trgu zelo lenih, hkrati pa je ob vsem tem izpolnjuje Euro norme kar se tiče izpustov v okolje.


Pa sam več ne vem skoraj zakaj ti to pišem, saj verjamem, da si že prej razumel kaj sem napisal in sem veš o čem je govora.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
turbofičo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če dec 13, 2007 3:54 pm

Re: ss

Napisal/-a turbofičo Če feb 07, 2008 1:35 pm

warmaster je napisal/-a:in pospeških si pozabu, vem iz prve roke... poleg tega tehnologija tdi je stara cca 15 let :D :D , pa se še zmeri bolje obnese kot italjanski šrot
:D

sei veš to baba je lahka tud z bosne, ampak avto pa naj bo nemški :D :D


sej pri vw je logično da je baba z bosne ker je tut njem mož bosanc ki vedno kupi samo vw-ja :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če feb 07, 2008 2:15 pm

Turbofičo - še vedno čakamo na dokaz, da obstaja Audi A3 JTD ali vsaj na vir te tvoje informacije - da bomo vedeli, komu ne zaupati (poleg tebe :P ).
 
turbofičo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če dec 13, 2007 3:54 pm

Napisal/-a turbofičo Če feb 07, 2008 2:49 pm

[quote="esem"]Turbofičo - še vedno čakamo na dokaz, da obstaja Audi A3 JTD ali vsaj na vir te tvoje informacije - da bomo vedeli, komu ne zaupati (poleg tebe :P ).[/qni

ni dokaza ker to ni res sm pa vidu da je pa dobra kost da se mal več lepga o jtd-ih napiše
sorry mal sm bil žleht
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če feb 07, 2008 3:48 pm

turbofičo je napisal/-a:ni dokaza ker to ni res ...


Torej to spada v rubriko neizpolnjenih želja oz idealov. Škoda, da se ne bo uresničilo... :P

Audi Q7 2,4 JTD
Audi A6 2,4 JTD
:P
 
turbofičo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Če dec 13, 2007 3:54 pm

Napisal/-a turbofičo Če feb 07, 2008 4:08 pm

esem je napisal/-a:
turbofičo je napisal/-a:ni dokaza ker to ni res ...


Torej to spada v rubriko neizpolnjenih želja oz idealov. Škoda, da se ne bo uresničilo... :P

Audi Q7 2,4 JTD
Audi A6 2,4 JTD
:P

nikad se nezna
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če feb 07, 2008 7:17 pm

esem je napisal/-a:
turbofičo je napisal/-a:ni dokaza ker to ni res ...


Torej to spada v rubriko neizpolnjenih želja oz idealov. Škoda, da se ne bo uresničilo... :P

Audi Q7 2,4 JTD
Audi A6 2,4 JTD
:P


Hvala Bogu, da se ne more uresničit !

Premium razred ne gre skupaj s "socialo" !

Boljša bi bila obratna kombinacija :

A.R. 159 z 3,0 TDI

Še boljša pa

A.R. 159 z 4,2 FSI

… namesto 3,2 l »ponaredka« (beri:osnova GM)

Tako bi imela ALFA v trenutku motorja, s katerimi bi bile dostojne naslednice legend - tiste, ki so »gospodarile« na prehitevalnem pasu (beri:ALFETTA ipd.)

LP
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Napisal/-a slavcdklavc Če feb 07, 2008 8:35 pm

Nebom čist nič reku na to, sm dejte raj temo prešaltat, k same neumne spuščate, k se že umiri pa spet nekdo nekaj neumestnega butne.
AR je men supr in upam da bom nekoč ponosen lastnik določenega modela, pri tem sem mu tudi pripravljen oprostiti kakšno napako.l
Če mi bo všeč kak Nemec, kar mi tudi je, sploh kakšen 335i, ali pa weissman, pa kak folc mogoče tudi, pa če bom imel denar sem ga tudi pripravljen kupiti in če mi bo res ušeč me ne bo znervirala vsaka manjša napaka.
AR, mora prvo kot prvo znižati težo svojih modelov, sploh glomozanske 159 (po teži), to je pomoje njihova trenutno največja hiba. Mašinke pa kapo dol.

Ko si že pri sociali Abarth, se mi zdi, da bi se sam lahko malce socializiral.
Socjalc :x
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če feb 07, 2008 9:08 pm

Med vsemi "prepirljivci" je edino De_Tomaso vsako lastnost obogatil z najprimernejšim argumentom.
Recimo test Audija A3 2.0TDI proti 147ici 1.9JTDm najbolj merodajno prikazuje zmogljivost v praksi in ne le na papirju. Ne pa webmaster ki govori o nekih vožnjah po avtocestah pa o nekih čipih, kar sploh nima veze z ničim in je popolnoma nemerodajno.

Tomaso vam je tudi lepo serviral še grafe, kjer se dejansko vidi kaj kateri motor zmore. Skratka vse dozdaj je bilo jasno pokazano da, če smo že v tej debati TDI vs JTDm, da je zaenkrat JTDm nekliko v prednosti, res pa da nima više od 2.4 še nič za ponudit.

Recimo 1.9JTTDm ima pri 1250 obratih na voljo že kar 300Nm navora in konec koncev kot je že bilo omenjeno je edini motor v isti ligi BMEjev twin-turbo 2.0d, vsi ostali so niže. Ta dva motorja v tem trenutku predstavljata vrh tehnlogoije, zraven pa lahko štejemo še BMWjev 335d.
Evo še grafa BMWjevega 2.0d in Fiatovega 1.9TST oz. JTTDm:
Slika

Karl zadnje kar Alfa rabi je 3.0TDI in 4.2FSI. Trenutno testirajo v testnih mulah 3.0 Multijet 2. V koncernu pa imajo še 4.2 V8, ki je precej lažji od Audijevega, ter ob manjši konjenici razvije več navora, o zvoku pa raje sploh ne bi govoril ;).
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po feb 11, 2008 8:09 am

lizard je napisal/-a: Skratka vse dozdaj je bilo jasno pokazano da, če smo že v tej debati TDI vs JTDm, da je zaenkrat JTDm nekliko v prednosti, res pa da nima više od 2.4 še nič za ponudit.

Karl zadnje kar Alfa rabi je 3.0TDI in 4.2FSI. Trenutno testirajo v testnih mulah 3.0 Multijet 2. V koncernu pa imajo še 4.2 V8, ki je precej lažji od Audijevega, ter ob manjši konjenici razvije več navora, o zvoku pa raje sploh ne bi govoril ;).


To, da jih ima v testnih vozilih oz na policah v skladišču ne pomeni praktično nič – mora jih imeti naprodaj v vozilih.

Glede JTDm v prednosti ? Po čem sklepaš ?

Če si pogledaš močnejši

2,4 JTDM – v A.R. SPIDER (AM 12/07) : VW PASSAT 2,0 TDI (AB 17/07)

Pospešek 0-100 km v s = 9,0 : 8,7

Prožnost 80-120 km/h VI. Prest. = 15,5 : 11,6 s

Večja prostornina ( 0,4 l), »konjenica« (30 »konjev«), ter navor (50 Nm) v praksi ne predstavljata prednosti – prej obratno kljub (občutno) manjši prostornini, moči in navoru TDI nudi primerljive zmogljivosti - »konjenica« je očitno pri TDI bolj živahna

Tudi novejši 1,9 twin-turbo ima malenkost boljši pospešek (0,1 s) kljub večji »konjenici« in navoru. Sicer so o motorju skopi podatki (pospešek, hitrost, navor, moč) – in bo treba počakat na premiero agregata v novi DELTI. Zgolj po podatku o pospešku je ugotovitev enaka kot pri močnejšem 2,4 l JTD.

Če pogledaš primerljve agregate (beri:twin-turbo) – BMW v cca 100 kg lažjem vozilu nudi boljše zmogljivosti -AM 3/08. Sicer pa je BMW že v izvedenki z eno turbino (2,0 – 120 Kw) nudil primerljive zmogljivosti kljub manjši »konjenici« - tudi BMW ima očitno bolj živahno "konjenico"

http://www.quattroruote.it/prove_su_str ... 7&marca=83

V twin-turbo agregatu pa ima račun naprednejše tehnike (beri:sistem auto start& stop) manjšo porabo. JTDM s tega vidika nikakor ne predstavlja vrhunca kot praviš – po tehniki ga prekosi BMW, po zmogljivostih so primerljivi TDI, DCI (beri: že v LAGUNI prejšnje generacije AM (24/06).

LP
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

dd

Napisal/-a warmaster Po feb 11, 2008 8:29 am

@lizard--> ti si prvo preberi moj nick k ise napiše WARMASTER, vidim da si zelo pobrobno prebereš.... glede tega, mislim da ti primerjaš motorje zgolj na papirju, ne pa v praksi, Js sm povedu kako se obnesejo motorji v praksi, ti pa postrežeš z nekimi grafi... :shock:

Kar ti hočem povedat, neke so paperji, neke je pa dejansko stanje/praksa....
Poleg tega, kaj misliš da nemci ne zmorejo razviti takih motorjev, kot italjani :D
Če mene vprašaš, jim sploh ni potrebno, ker so z tdi-ji čist dovolj konkurenčni
spet je en omenu testiranje audi 2.0 tdi vs alfa 1,9 jtd....

kok jih sploh na foru mu ve, da obstaja ta 2.0 motor z 170 konjskimi močmi?(golf gt) nevem zakaj ne primerjate teh dveh, ko že tko radi izpostavljate moč motorjev

http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/volkswagen-golf-gt-sport-tdi-170-1005267.html
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 7 gostov