Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ales3112
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če jul 16, 2009 12:29 pm

Napisal/-a ales3112 Sr jul 22, 2009 12:33 pm

Če iz modusa presedlaš v npr. megana, se ti zdi, da ima rit stik s cesto. Glede na vajino željo sedeti malo višje (pokončno) vama bodo ugodili samo t.i. enoprostorci ala scenic, xsara picasso ipd. V karavanu sediš precej nižje, se pa zato avto bolje drži ceste, ni nagibanja v ovinkih... Vozek za enega gre po moje komot v grand modusa.
 
scott
Novinec
 
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe avg 08, 2008 1:25 pm

Napisal/-a scott Sr jul 22, 2009 12:46 pm

od Septembra sem lastnik Grand Modusa 1.2 TCE ,prej sem imel 5 let Ibizo 2003 letnik,in ko sem prvič presedel iz Ibize v Modusa je bilo kot bi prišel iz kleti na balkon :shock: ,skratka udoben vstop in preglednost ,veliko svetlobe v avtu in mehkost vožnje ( ne premehko) samo Ibiza je bila pretrda.Poraba glede da je večina kratkih voženj je okoli 7.5 l,prtljažnik dovočlj velik za vozek in še kaj,tudi zadaj je prostora dovolj.Imam ročno klimo kar mi popolnoma zadostuje.Tudi sam sem malce razmišljal o Note-ju pa je prevagala cena in pa seveda motor.Do sedaj sem zadovoljen,celo zelo,posebno ko pomislim v kaki trdi gajbi sem se vozil prej.
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Sr jul 22, 2009 1:06 pm

jst bi pa tole predlagu

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2969965&show=1

ni najnovejši model avta in sicer bencinar ( mogoče manj možnosti za okvare ), ampak prostora in opreme je pa dost...

Lp
 
bostjank1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po sep 15, 2008 10:35 am

Napisal/-a bostjank1 Sr jul 22, 2009 1:41 pm

Glede razlike med motorji bencinski-dizel, upoštevala sva naslednje:

- poraba 3.600 km/mesečno -> 260.000 km/6 letih
- upoštevala ceno 1.1 EUR (95 oktanski) in 1.05 EUR (dizel)
- upoštevala porabo (denimo za Kangoo 1.6 16V) glede na motor

Najin izračun pokaže naslednje rezultate:

- bencinar: 20.280 litrov oziroma 22.308 EUR
- dizelaš: 13,780 litrov oziroma 14.469 EUR

Kar pomeni slabih 8.000 EUR prihranka v 6 letih oziroma dobrih 1.300 EUR prihranka na leto. Mislim da razliko v ceni ob nakupu vozila pokrijeva že v prvem letu.

In še, glede primerjave - ali je določen motor všeč ali ne na testni vožnji - kaj pravzaprav početi z njim, da ugotoviš razliko? Ok, prehitevati in pospeševati je že ena stvar, spremljati hrup, kaj še?

Glede prtljažnika naj opomniva le, da bo potrebno prevažati tako otroški voziček kot psa oz. kletko za psa, ki bo predvidoma morala zadostiti tipu zlatega prinašalca. Verjameva, da poleg otroškega vozička gre še kaj v prtljažnik, vendar tudi prostor za psa ne bo zahteval malo prostora.

Nekaj sva doslej pozabila... Če se le da, bi imela prtljažnik brez pragu - torej ravno dno (kot ima Scenic I ali kakšen karavan).
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jul 22, 2009 4:10 pm

bostjank1 je napisal/-a:In še, glede primerjave - ali je določen motor všeč ali ne na testni vožnji - kaj pravzaprav početi z njim, da ugotoviš razliko? Ok, prehitevati in pospeševati je že ena stvar, spremljati hrup, kaj še?


Bistvena razlika med bencinarjem in dizlom se skriva v navoru ter prožnosti. Sicer ne vem kako je s tem pri teh novih turbo-bencinarjih, a v teh lastnostih so dizli vedno prednjačili. Greš pač na testno vožnjo in probaš nevem v 4. prestavi pri 50 km/h pospeševati. In potem primerjaš.

Kar se pa hrupa tiče, ga je pri dizlu v primerjavi z bencinarjem pač potrebno vzeti v zakup, a resnici na ljubo so sodobni dizli tako tihi, da še nisem slišal za primer, da bi koga pretirano motil. Sploh pa 1.5 dci motorji veljajo za ene tišjih. Že v starem cliu ga praktično nisi slišal. Poraba je pa sploh najboljši del teh agregatov.
Antiznačkar po prepričanju
 
bostjank1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po sep 15, 2008 10:35 am

Napisal/-a bostjank1 Sr jul 22, 2009 5:09 pm

Na osnovi vseh podatkov, ugotovitev in okoliščin razmišljava najbolj o Renault Kangoo.

Pri pregledu cenikov modelov se nagibava k temu:

- Renault Kangoo Privilege dCi 105: 16.750 EUR (priporočena cena)
- osnovni popust: 700 EUR
- dodatni popust za Renault Financiranje 1.000 EUR
- končna cena: 15.050 EUR
- popusti prodajlca: 400 EUR
- najina cena: okoli 14.500 EUR

Doplačila:

- dodatno zatemnjena stekla zadaj: 100 EUR
- paket varnost 2: 800 EUR

Nisva povsem prepričana za naslednja doplačila - prosiva za vaše mnenje:

- kovinska barva: 370 EUR (bojda je dvoslojna za razliko od klasičnih barv in zato bolj obstojna na dolgi rok? - všeč nama je denimo modra menthe J42)
- paket Luxe: 350 EUR (ima avtomatsko klimo - kakšne so prednosti takšne klime?)
- asimetrična krilna vrata zadaj zastekljena - kaj je bolj praktično, dvižna vrata v enem kosu ali dvodelno odpiranje na vsako stran - nama se zdi bolj priročna druga opcija - dvodelna vrata
- zaščitna mreža med potniškim in tovornim prostorom: 150 EUR - čemu naj bi sploh bila namenjena? Da zadrži tovor pri naglem zaviranju ali le vizualni dodatek?

Nisva tudi dobila še vašega mnenja o smiselnosti:

- platišča iz lahke zlitine
- dvižni rob strehe zadaj - plastificiran

Strešne nosilce bova po potrebi kupila v prihodnosti.

Preračunala bova tudi varianto s slabšo opremo in cca 1.000 EUR prihranka, vendar bi v tem primeru zagotovo vzela opcijo Paket varnost in posledično obvezno tudi Električni paket+radio MP3 s čimer nisva nič prihranila.

Bolj bi lahko privarčevala le pri 85 dCi motorju namestu 105 dCi - razlika med njima, ki sva jo najprej preverila je 3 sekunde manj pri pospeševanju 0-100 km v prid 105. Kaj pravite, to odtehta 750 EUR ?
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr jul 22, 2009 5:28 pm

 
Gatsu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 24, 2003 6:09 pm

Napisal/-a Gatsu Sr jul 22, 2009 5:29 pm

Prednost avtomatske klime je to da nastaviš željeno temperaturo, elektronika pa poskrbi samodejno za moč ventilacije, smer ipd. Enostavno si nastaviš npr 21 stopinj in pozabiš nanjo, medtem ko moraš pri mehanski ročno nastavit smer in moč ventilacije, ter moč hlajenja/gretja. Sem imel tako v meganu in je bil prehod na avtomatsku v A4 bomba :)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr jul 22, 2009 5:37 pm

Gatsu je napisal/-a:Prednost avtomatske klime je to da nastaviš željeno temperaturo, elektronika pa poskrbi samodejno za moč ventilacije, smer ipd. Enostavno si nastaviš npr 21 stopinj in pozabiš nanjo, medtem ko moraš pri mehanski ročno nastavit smer in moč ventilacije, ter moč hlajenja/gretja. Sem imel tako v meganu in je bil prehod na avtomatsku v A4 bomba :)


čisto odvisno koliko so ljudje občutjivi na klimo. Avtomatska, dokler ne pride na željeno temperaturo pri razgretem avtu piha z maximumom kar pa mani niti podrazno ni všeč
 
Gatsu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 24, 2003 6:09 pm

Napisal/-a Gatsu Sr jul 22, 2009 5:53 pm

To je že res samo vsaj jaz si zračnike tako naštelam, da ne piha nikomur v telo in tega nihče ne občuti. Dokler sem imel ročno klimo sem večkrat enostavno pozabil zmanjšat moč hlajenja in sem se zato prehladil, medtem ko se mi pri avtomatski to ni nikoli zgodilo.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr jul 22, 2009 6:26 pm

Kovinska barva : Sam bi jo vzel, predvsem zaradi obstojnosti - dolgoročno bolje ohranja lesk - ob primernem vzrževanju.

Avt. klima : predhodniki so že povedali prednosti ( avtomatika ) in slabosti ( prekomerno pihanje - ki se ga lahko obvladuje ). Glede tega se odločita sama.

Asimetrična zadnja vrata : Ker sta pohodnika: ali ni lepše, se preobuti ko prideš s ture pod streho - če se ulije - pri dvokrilnih to ni mogoče. Prednost dvokrilnih je možnost nalaganja palete z viličarjem - predvsem v tovornih različicah.

Zaščitna mreža : Imata psa? Da vama ne bo lezel v notranjost vozila? Ko bosta imela otroke - da vama ne bodo igrače letele iz prtljažnika po avtomobilu. Premislita

Platišča iz lahke litine : precej vizualni pripomoček oziroma dodatek za izgled, ki običajno prinese širše gume in s tem posledično dražje pnevmatike. Raje avt. klimo kot alu platišča - v vajinem primeru!

Motor 105KM ali 85KM : Zavarovanje enako, cestnina enaka. Ker veliko hodita v hribe + pes + otrok in krama zanj v prihodnosti: obvezno 105KM. Teh 750 EUR bo dobro naloženih. :)

Izključno moje mnenje.

Srečno
 
ant
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So jan 11, 2003 8:50 pm

Napisal/-a ant Sr jul 22, 2009 8:17 pm

Glede na to, da potrebujeta velik avto, bi sam priporočal ogled tudi citroen xsara picaso z 1,6 hdi motorjem, ki pride okoli 14k €, meni zelo zanimiv pa je tudi hyundai matrix, predvsem zaradi cene, ki je pod 14k €.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2980285&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=1335207&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2641186&show=1
 
bostjank1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po sep 15, 2008 10:35 am

Napisal/-a bostjank1 Sr jul 22, 2009 9:38 pm

Za model Citroen Xara se ne bi odločila, ker nama preprosto ni všeč (pomislila sva sicer na Berlinga), sicer pa zaradi nekaterih okoliščin (individualno) preferirava Renault, kot tisto, kjer bova najbolj proučila vse možnosti za nakup.

Res sva vesela številnih argumentiranih stališč, ki bodo prispevala k boljši odločitvi.

Še nekaj mnenj potrebujeva - smiselnost:

- brisalniki s senzorjem za dež (verjetno je mnenje podobno deljeno kot pri ročni/avtomatski klimi ?)
- dodatno zatemnjena stekla zadaj (to se nama zdi dobrodošlo zlasti, če bodo na zadnjih sedežih otroci, mamica+otrok in podobno ?)
- kako sploh deluje regulator in omejevalnik hitrosti (je to bolj za poklicne voznike kot v tovornjakih ali je to tista fora, da nastaviš hitrost in recimo na avtocesti daš nogo iz gasa - to sva videla pri prijatelju v Passatu, kaj pravite o smiselnosti tega, če je to to)
- ogrevana sedeža spredaj (naj se javi kdo, ki to uporablja in tega ne more prehvaliti, argumentirano ?)

- bova ogromno izgubila pri ceni, če kupiva strešne nosilce v nadaljevanju ?
- podobna eksotika kot regulator hitrosti - strešno okno - kakšni so vaši argumenti za in kakšni proti

- eden od uporabnikov je prav romantično opisal dogodek, ko počivaš in sediš lepo pod streho zadnjih vrat (prtljažnika) medtem ko dežuje in punci je ta ideja zelo všeč :) - kaj pa dvižni rob strehe zadaj - plastificiran - argumenti za in proti ?

To je vse, kar se tiče dilem glede dodatne opreme, ker drugih opcij ni več. :) Vsekakor bi želela razmisliti o tistih opcijah, kjer bodo argumenti pisani na kožo najinim pričakovanjem oziroma potrebam, kot sva poskušala doslej predstaviti.
 
Gatsu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 24, 2003 6:09 pm

Napisal/-a Gatsu Sr jul 22, 2009 9:58 pm

- Brisalnikov z senzorji za dež jaz sigurno nebi enačil z avtomatsko klimo - namreč moj megan je imel ta senzor, trenutni avto ne in nisem pogrešam niti malo, medtem ko ni šans da kupim avto brez avtomatske.

- dodatno zatemnjena stekla zgledajo lepo vendar pa nekateri pravijo da je potem vidljivost iz avta slabša, sam nimam izkušenj s tem

- tempomat je super in če se le da vzemita, deluje pa tako da npr pelješ trenutno 130km/h stisneš set in potem lepo avto vzdržuje to hitrost dokler ne zavreš, prestaviš ali pospešiš, seveda potem samo zopet na kratko stisneš set in zopet avto doseže zadnjo določeno hitrost in jo vzdržuje - super za avtoceste in pa tudi omejitve skozi naselja kadar ni gužve

-ogrevanja sedežev ne poznam

-kaj misliš z izgubo cene zaradi naknadno nameščenih strešnih nosilcev? So pa take zadeve ponavadi krepko dražje naknadno btw.

- strešno okno - vsaj meni brez vezna dodatna oprema, ampak sto ljudi sto čudi :)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če jul 23, 2009 5:45 am

Brisalniki s senzorjem: sam sem jih imel pri prejšnjem avtomobilu, a jih nisem kaj dosti uporabljal. Predvsem v preteklosti je imel ta senzor probleme z zakasnitvijo - torej če ti je tovorno vozilo zalilo sprednjo šipo so brisalniki za 1s ali 2 zastali, kot da se senzor ni uspel odločit, kako naprej - kako je danes s tem ne vem.

Dodatno zatemnjena stekla zadaj :vsekakor uporabno zaradi zmanjšanega ogrevanja avtomobila, predvsem če se v njem vozi otrok, ki je siten če mu sonce sije v obraz. Osebno pa mi dodatno zatemnjena stekla niso všeč.

Tempomat oz. regulator hitrosti : uporaben večinoma samo na AC brez prometa, drugače ga ne bosta pogrešala. Seveda poznam tudi voznike, ki ga uporabljajo po mestu za vzdrževanje konstantne hitrosti 50km/h.

Ogrevani sedeži : Imel v Muranu, kjer so bili sedeži tudi usnjeni. Predvsem uporabno pozimi, če avtomobil ni garažiran. Pri tkanini niso potrebni.

Strešni nosilci : pri avtomobilih je tako, da vse kar se kupi kasneje je dražje. Edinole če vzameta rabljeno.

Strešno okno : stvar iz časov ko še ni bilo klimatskih naprav. Tudi sam sem ga imel v Muranu in ga nisem uporabljal. Če že potem obvezno s senzorjem zapiranja pri padavinah - verjetno pogojeno z senzorjem za brisalnike. V nekaterih avtomobilih ki imajo strešno okno je strop opazno nižji! Preverita. Možnost tudi vgrajenega ventilatorja - deluje na sončne celice, za izpih toplega zraka iz stoječega avtomobila

Lp
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Če jul 23, 2009 8:30 am

bostjank1 je napisal/-a:Lep pozdrav sodelujočim v temi o izkušnjah z vozilom Renault Modus .

Moram priznati, da številne želje in zahteve uporabnika, ki je odprl to temo, soupadajo z zahtevami, ki jih imava s punco pri nakupu vozila in lahko rečeva, da je ta tema z vsemi informacijami v zvezi z Modusom za naju zelo dobrodošla.

Če izpostaviva nekatere okoliščine, ki jih je potrebno upoštevati:

1. Novo vozilo (uporabo vozila načrtujeva za najmanj 5 let, nakup bi financirala obročno v podobnem obdobju)
2. Za prevoz na delo se prevozi 2.000 km/mesečno (vijugasta cesta), za prosti čas še dodatnih 1.000 km/mesečno (hodiva pretežno v hribe, tudi pozimi, zato so nama priporočili opcijo ESP (+ASR) ).
3. Trenutno še nimava otrok, v naslednjih 5 letih predvidoma enega ali dva, že sedaj pa s sabo voziva psa (zlati prinašalec), v prtljažniku. Glede varnosti psa sva razmišljala tudi o izdelavi kletke v prtljažniku.
4. Pri prehitevanju mora vozilo kar najhitreje prehiteti drugo vozilo, zato sva se navdušila nad predlaganim motorjem TCE 1.2.
5. Glede dodatne opreme pravzaprav nimava posebnih zahtev - želela bi ohraniti dosedanjo prakso pomične zadnje klopi, kakovostno klimo (predvsem zaradi psa).
6. Zelo nama ustreza pokončna drža v vozilu.
7. Obseg predvidene investicije je okoli 12.000 EUR.

Doslej sva uporabljala Twingota (1999) in z njim bila več kot zadovoljna (v nadaljevanju bova uporabljala obe vozili). Če prav razumeva, velja razmišljati pri Modusu o izvedenki GRAND, čeravno nama je niso pri prodajalcu niti omenili (v ceniku dotičnega prodajalca je doplačilo za GRAND 1.000 EUR z DDV, kaj to pomeni, pa ni navedeno).

Glede izbire paketa opreme nisva popolnoma na jasnem, kaj pravzaprav imeti, priporočili so nama Dynamique. Sprašujeva se tudi, kje so pravzaprav prednosti in slabosti naslednjih bombončkov, ki so sicer vključeni v paket opreme Exception:

- samodejna klimatska naprava
- platišča iz lahke zlitine

Nekdo nama je sicer že omenil, da platišča iz lahke zlitine pomenijo le videz in kvečjemu dodaten strošek pri zimski obutvi vozila. In glede motorja, da naj pri 3.000 km/mesečno in za hiter pospešek pri prehitevanju zagotovo vzameva dizelski motor.

Z Renaultom imava kot rečeno odlično izkušnjo, čeravno nisva omejena in se lahko odločiva za katerokoli drugo znamko oziroma model vozila. Pri Renaultu sva poleg Modusa pomislila (res samo pomislila) tudi na model Scenic (ali Grand Scenic) in novega Kanguja, v tej temi pa postala pozorna (brez preizkusa v praksi) tudi na Nissan Note. Glede Renaulta imava vsekakor zagotovljenega dobrega mehanika.

Renaulta so nama priporočili tudi zato, ker zaradi vrste vožnje potrebujeva bojda mehko vozilo, Volvo, Nemci in podobno pa so bolj trdi avtomobili.

Prosiva, preberite najin prispevek v celoti. Za mnenje in odgovore se zahvaljujeva.


Prijatelj bo kot vse kaže v kratkem prodajal NISSAN NOTE 1,6 l bencin, vsa oprema, letnik 07', 25.000 realnih km - skratka "kot nov", prodaja pa zaradi menjave za QASHQAI

Če te zanima sporoči - pod "zasebno".

LP
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če jul 23, 2009 2:47 pm

Nekaj nasvetov:

- Glede na količino prevoženih letnih kilometrov je optimum 105 konjski diesel s 6 prestavami. Zaradi večje čelne površine Kangooja ter posledično slabše aerodinamike je 85 konjski dCi preslaboten. Sicer dCi-je odlikuje spodobno vlečenje že iz nižjih vrtljajev, brez omembe vredne turbo luknje, tako značilne pri sodobnih turbo dieslih. Pred nakupom priporočljiva testna vožnja omenjenega modela na relaciji vajinih vsakodnevnih poti - le tako dobita realno sliko.

OPREMA:
- Kovinska barva - večji izbor barvnih odtenkov pri kovinskih barvah, trajnost barve ter manjša občutljivost na dolgi rok, predvsem ob rednem pranju v avtopralnicah in parkiranju pod svobodnim soncem. Nujna pa ni, če vama je všeč že kakšna nekovinska barva.
- Ne varčujta pri varnosti! Nakup ESP je ne samo smiselen ampak tudi nujen. Kangoo se pri losovem testu ni najbolj izkazal (višje težišče), rešuje ga vgrajen stabilizacijski sistem - ESP. V bližnji prihodnosti bodo imeli vsi avtomobili serijski ESP.
- Ročna klima zadostuje, saj deluje zelo dobro (preizkušeno v Meganu II ter 5 letnem lastništvu); avtomatska je komfortnejša, uporabnik posega v njeno delovanje manj (samo pri nastavitvi temperature), sam bi predlagal pri avtomatski samo dvoconsko (ločena temperatura za voznika in sovoznika), ki pa je Kangoo itak ne ponuja.
- Že omenjeno so praktičnejša dvižna vrata (zaščita pred dežjem), dvokrilna pokažejo svojo slabost na prvem ožjem parkirišču pri nakladanju večjih stvari.
- Zaščitna mreža je smiselna ob polnem prtljažniku, da varuje potniški prostor pred neželenim vdorom prtljage. Če imata psa v kletki, je mreža brez pomena.
- Platišča iz lahke litine nimajo samo vizuelnega pomena, zmanjšujejo tudi težo nevzmetene mase, kar prinaša boljšo vodljivost ter boljši nadzor vozila v ovinkih. Pozimi se dokupijo zimske pnevmatike na železnih platiščih - montaža je brez čakanja pred vulkanizerjem možna doma, ohrani se lesk alu platišč, ki jih zimska cestna sol ne mara.
- Če radio z mp3 ni v opremskem paketu, naj vam poklonijo kakšnega after market ali pa ga dokupita v najbližji trgovini.
- senzor za dež je varnostni element - voznik ga sicer ne potrebuje nujno, ob uporabi le tega pa se ne želi več ločiti od njega. Gre za enostavnost uporabe, predvsem opazna ob rahlem pršenju na avtocesti.
- Dodatno zatemnjena stekla zadaj so pri majhnem otroku izjemno priporočljiva, temperaturna razlika se poleti opazi. Praktičnost se izkaže ob dojenju otroka v avtomobilu na parkirišču brez zvedavih pogledov mimoidočih.
- Tempomat je praktičen pripomoček ob vsakodnevnih vožnjah na avtocestah, čeravno ob zadnjih zgoščevanjih prometa na slovenskih cestah neuporaben ob delavnikih - zadnje čase ga uporabljam samo ob vikendih, ko so ceste praznejše tovornjakov. Omejevalnik hitrosti imajo Renaulti skupaj s tempomatom - nastaviš hitrost, čez katero kljub pritiskanju na plin ne moreš - naj bi šlo za varčevalni element - meni je na testni vožnji delovalo dokaj nevarno (moment prehitevanja), čeprav se ob grobem pospeševanju prekine.
- Če bo avtomobil negaražiran, se pozimi še kako splača imeti ogrevane sedeže - kljub tkanini na sedežih. Zaradi dieselskega motorja ter velikega kabinskega volumna avtomobila, se notranjost segreva zelo počasi in tedaj še kako paše objem ogretih sedežev - preverjeno in priporočljivo!
- Strešni nosilci so smiselni ob uporabi - kolesa, smuči, strešni kovček.
- Strešno okno je smiselno v poletni pripeki pri ohlajanju razgretega avtomobila. V prvih minutah se uporabi klima na najvišji stopnji delovanja, topel zrak pa potuje navzgor ter čez strešno okno navzven - potnikov v avtomobilu pa ne moti piš odprtih stranskih oken (vendar gre tukaj za moment nekaj minut). Strešno okno sicer prinese nekaj svetlobe v notranjost ter občutka zračnosti.
- Dvižni rob strehe zadaj plastificiran je potreben ob predpostavki, da bi bil zaradi nakladanja tovora poškodovan, kar pa mislim, da ne potrebujeta.

Preglejta ponudbe večih trgovcev ter se pogajajta pri vsakem posebej - če bo želena opcija na zalogi so možni večji popusti.
 
bostjank1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po sep 15, 2008 10:35 am

Napisal/-a bostjank1 Če jul 23, 2009 7:50 pm

Danes naju je prodajalec pri Renaultu opozoril na prihajajočega Renault Megane Grandtour, ki utegne zadovoljiti prav naju - pravzaprav s prtljažnikom. Vozila žal nisva mogla videti, ker se njegova prodaja začenja šele v avgustu.

Glede tega Megana sva lahko prebrala le novico na http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=2536, cenikov na spletu, ki bi ustrezali ponudbi 4 bencinskih in 5 dizelskih motorjev za ta model, pa nisva uspela najti.

Kaj porečete na primerjavo novi Kangoo <-> novi Megane Grandtour , upoštevajoč doslej izražene želje in okoliščine (prostor za psa v kletki v prtljažniku, rojstvo prvega otroka, veliko vožnje v hribe v prostem času, vijugasta cesta v službo 100km/dan, želena pokončna drža med vožnjo...). Verjetno tudi ne gre kar tako primerjati teh vozil, ker eno od njih odpira široke možnosti kandidatov v razredu karavan, če se omejiva že na Renault.

Glede zbiranja ponudb za Kanguja... Cenovno sva doslej pri 15.900 EUR (vozilo z najboljšo opremo in najmočnejšim dizelskim motorjem, vsi razpoložljivi dodatki razen strešnega okna, ogrevanja sedežev, regulatorja hitrosti in platišč iz lahke zlitine, cena že vključuje popuste).
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Če jul 23, 2009 8:46 pm

Kangoo se lahko skrije.!!!!!!!!!! Še posebej če imaš vijagaste ceste kjer se ta nagiba. Definitivno Megane. Če vama pa bo predrag pa Clio grandtur ;)
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Če jul 23, 2009 10:24 pm

če že res vztrajata pri renoju, zakaj si ne pogledata še novega Scenica
Drive, drive and drive untill you run out of gas
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov