bostjank1 je napisal/-a:In še, glede primerjave - ali je določen motor všeč ali ne na testni vožnji - kaj pravzaprav početi z njim, da ugotoviš razliko? Ok, prehitevati in pospeševati je že ena stvar, spremljati hrup, kaj še?
Gatsu je napisal/-a:Prednost avtomatske klime je to da nastaviš željeno temperaturo, elektronika pa poskrbi samodejno za moč ventilacije, smer ipd. Enostavno si nastaviš npr 21 stopinj in pozabiš nanjo, medtem ko moraš pri mehanski ročno nastavit smer in moč ventilacije, ter moč hlajenja/gretja. Sem imel tako v meganu in je bil prehod na avtomatsku v A4 bomba
bostjank1 je napisal/-a:Lep pozdrav sodelujočim v temi o izkušnjah z vozilom Renault Modus .
Moram priznati, da številne želje in zahteve uporabnika, ki je odprl to temo, soupadajo z zahtevami, ki jih imava s punco pri nakupu vozila in lahko rečeva, da je ta tema z vsemi informacijami v zvezi z Modusom za naju zelo dobrodošla.
Če izpostaviva nekatere okoliščine, ki jih je potrebno upoštevati:
1. Novo vozilo (uporabo vozila načrtujeva za najmanj 5 let, nakup bi financirala obročno v podobnem obdobju)
2. Za prevoz na delo se prevozi 2.000 km/mesečno (vijugasta cesta), za prosti čas še dodatnih 1.000 km/mesečno (hodiva pretežno v hribe, tudi pozimi, zato so nama priporočili opcijo ESP (+ASR) ).
3. Trenutno še nimava otrok, v naslednjih 5 letih predvidoma enega ali dva, že sedaj pa s sabo voziva psa (zlati prinašalec), v prtljažniku. Glede varnosti psa sva razmišljala tudi o izdelavi kletke v prtljažniku.
4. Pri prehitevanju mora vozilo kar najhitreje prehiteti drugo vozilo, zato sva se navdušila nad predlaganim motorjem TCE 1.2.
5. Glede dodatne opreme pravzaprav nimava posebnih zahtev - želela bi ohraniti dosedanjo prakso pomične zadnje klopi, kakovostno klimo (predvsem zaradi psa).
6. Zelo nama ustreza pokončna drža v vozilu.
7. Obseg predvidene investicije je okoli 12.000 EUR.
Doslej sva uporabljala Twingota (1999) in z njim bila več kot zadovoljna (v nadaljevanju bova uporabljala obe vozili). Če prav razumeva, velja razmišljati pri Modusu o izvedenki GRAND, čeravno nama je niso pri prodajalcu niti omenili (v ceniku dotičnega prodajalca je doplačilo za GRAND 1.000 EUR z DDV, kaj to pomeni, pa ni navedeno).
Glede izbire paketa opreme nisva popolnoma na jasnem, kaj pravzaprav imeti, priporočili so nama Dynamique. Sprašujeva se tudi, kje so pravzaprav prednosti in slabosti naslednjih bombončkov, ki so sicer vključeni v paket opreme Exception:
- samodejna klimatska naprava
- platišča iz lahke zlitine
Nekdo nama je sicer že omenil, da platišča iz lahke zlitine pomenijo le videz in kvečjemu dodaten strošek pri zimski obutvi vozila. In glede motorja, da naj pri 3.000 km/mesečno in za hiter pospešek pri prehitevanju zagotovo vzameva dizelski motor.
Z Renaultom imava kot rečeno odlično izkušnjo, čeravno nisva omejena in se lahko odločiva za katerokoli drugo znamko oziroma model vozila. Pri Renaultu sva poleg Modusa pomislila (res samo pomislila) tudi na model Scenic (ali Grand Scenic) in novega Kanguja, v tej temi pa postala pozorna (brez preizkusa v praksi) tudi na Nissan Note. Glede Renaulta imava vsekakor zagotovljenega dobrega mehanika.
Renaulta so nama priporočili tudi zato, ker zaradi vrste vožnje potrebujeva bojda mehko vozilo, Volvo, Nemci in podobno pa so bolj trdi avtomobili.
Prosiva, preberite najin prispevek v celoti. Za mnenje in odgovore se zahvaljujeva.
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov