
Kael je napisal/-a:Sam imam navadnega Leona 1.9 TDI S 105 KM, sicer pa sem vozil tudi Cupro, Alteo s 140 KM TDIjev, FRja konkretno pa ne. Zdej če si bral teste, splošne lastnosti avtomobila tako ali tako veš: odlična lega na cesti, super dizajn zunaj ter borna notranjost noter, s tem, da s v FR modelu že športni sedeži in vsaj za odetenek bolj obarvana notranjost, a napram drugim znamkam še vedno živi dolgčas. Mogoče dodam le še to, da se tako spredaj kot zadaj sedi dobro, prostora za kolena je dovolj, za kakšno družinsko rabo pa je avto uporaben pod pogojem da nabaviš trugo: ko daš v prtljažnik otroški voziček, zraven dodaš še par pirov in tri kreme, pa je stvar polna. 140 KM TDI s kombinaciji s 100kg težjo alteo je že super odziven... se pravi da bo Leon z 170 KM TDIjem letel. Koliko te dve leti, odkar imam Leona berem forume, nekih postov, o problemih z Leonom/Alteo nisem bral. Konec koncev je med malimi enoprostorci Altea med prvimi tremi po zanesljivosti. Vsi trije taveliki Seati (Toledo, Altea in Leon) pa imajo itak isto podvozje, isto elektroniko, motorje...
Opozoril pa bi te na naslednji tri potencialne problemčke, ki so sicer zanemarljivi:
- če imaš vgrajen serijski mp3 radio z 8 zvočniki in upravljanjem na volanu, preveri, ali ta bere cdje in cdje s mp3ji. Meni so ga menjali, ker je crknil - in teh radijev so menjali kar precej (tudi VW ima probleme s to firmo).
- ob višjih hitrostih, recimo 130+ se pojavlja zvok, identičen tistemu, kot da bi imel odprta okna zadaj. Delno je to kriva oblike kljuk v vratih, pri določenih modelih pa ne "tesnijo" okna kot je potrebno. To zdej ne pomeni, da boš mel zdej vodo v najhujšem nalivu noter, ne, vendar pa se okno "spusti" ravno toliko, da je veter moteč.
- tretji potencialni problem: pri določenih modelih se nabira v sprednjih lučeh (po dežju občasno) kondez v skrajnem robu (smer tablice) pri žmigavcih. Opazil na svojem modelu ter tudi na nekaterih testnih Leonih ki so stali zunaj po dežju.
Pred nakupom se drži klasičnih pravil kupovanja avtomobilov, ki jih najdeš na tam forumu. Osebno pa bi dobil FR-ja zastojn, pa ga nebi kupil od lastnika, ki ga je vozil na servis v Maribor, k Avto Jarc. Ta servis je eden najboljših primerkov nesposobnežev v Sloveniji.
Pa še ena opomba, če bi slučajno našel kakšen drug ugoden nakup navadnega leona: serijskega podvozja pri FR tako ni, ampak je športno, vendar pa če s tem avtomobilom misliš vozit hitro, je nakup konkretnih gum nujen + šprtnega podvozja. Pri meni del krivde nosi serijsko podvozje ter Mihchelin Energy+ serijske pnevmatike. Npr. če si se kdaj peljal po "avtocesti" od maribora do krožišča proti Šentilju, ko prideš nazaj na avtocesto, je tam en čas fajn ovinek. Če tam pelješ z mojim avtom nekje 110 - 120 avto povsem zgubi na suverenosti in začne plavat. Podobna zgodba je npr. ovinek iz Celja proti Ljubljani pred Trojanami, ko se začne omejitev. Identična zgodba. Recimo v Altei s športnim podvozjem in 17" pnevmatikami, je šlo 20 več brez težav.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov