lumpii je napisal/-a:Še v vednost.
Clio je najbolje prodajani avto do 3.000€ !!!!
( vprašite katerokoli avtohišo v slo - take avtohiše k prodajajo rablene, nisem mislil npr porsche slo ki stojijo le za vw, audi, seat škoda)...
Pa vsem zbijejo kilometre za vsaj 100k kilometrov če ne več. In potem dobiš avto, ki ti ga servisirajo po servisni knjigi na servisu po narobnih kilometrih. Servis na 300.000 je malo večji kot na 150.000 - in potem se lsjudje sprašujejo zakaj jim avtomobili crkavajo.
Pa ne govorit da jim ne zbijajo kilometrov, ker smo slovenci eni izmed bolj debilnih ljudi, kar se tega tiče. Samo da ima avto čimmanj kilometrov, pa ga bomo vzeli. Sva prodala avto (u bistvu sva menjavo naredila) v tako "hišo". Avto sva prodala s 72.000km, žena ga je kupila s 50.000. Ko so ga oni naprej prodajal je imel 34.000km. Poanta vsega pa je, da ga je žena kupila pri eni avtohiši in sva zvedla ime prvega lastnika, ki je z avtom naredil 130.000km preden ga je prodal avtohiši. Torej avto je imel 130.000km, potem so mu zbili na 50.000km in ga je kupila žena, ki je naredila 22.000 kilometrov, nakar sva ga prodala in ko so ga nazadnje prodajal je imel samo 34.000 kilometrov. In servis bo na 100.000km menjava jermena in vodne pumpe, kar pomeni, da bo videl novo vodno pumpo šele pri 130.000 + 22.000 + 66.000 - torej če ne bo prej zaribal mu bodo menjal vodno pumpo pri 218.000 kilometrih.
Tok o nategah naših avtohiš. Fizični prodajalci pa najbrž to še bolj zbijejo in prodajajo.
Osebno bi vzel daihatsu terios. 5 vrat, samo 1.3 motor s 83KM, vsa oprema, 4x4 pogon, varen avto z zelo poceni servisi. In prva stvar, ki bi bila, bi zamenjal komplet jermene, napenjalce, bremze, vodno pumpo in olja, da bi vsaj vedel pri čem sem (to velja za vsak avto).