kolesar je napisal/-a:res je z toyotinim 2.2 dizelom so hudi problemi.. ki pa jih v 3 letni garanciji sploh ne poštimajo..
toliko o njihovih najbolših avtih, vsaj prodajalci se tko obnašajo
dejvi je napisal/-a:TOYOTA je napisal/-a:dejvi je napisal/-a:Yaris, Auris 15.000 € +-.( 4 MIO SIT) za takšnega malčka
drugič mal poglej cene yaris dobiš za 8.990 eur , aurisa pa za 13.400, 15000 eur dobiš ts model z vso opremo....
tko da ne pisat nekaj kar očitno ne poznaš...
Ne poznam, zato pa gledam cenike http://www.najdi.si/avtomobili/avtoznam ... mka=TOYOTA
Torej, yaris pride tudi VEČ od 15.000 €, ok?
Katonyao je napisal/-a:Pozdravljeni,
Po dolgotrajnem prebiranju dotičnega foruma si ne morem kaj, da ne bi dejansko iz prve roke podal nekaj informacij o kvaliteti novih Toyotinih 'izdelkov'.
Prvo bi rad samo povedal, da ne želim vsiljevati svojega mnenja ampak samo dosedanje izkušnje, ki jih imam s Toyotinii vozili.
Naj bo moja funkcija povezana s Toyoto anonimna, dejansko pa ne moram ostati brez besed, ko prebiram ta forum, saj še vedno prevladuje mnenje, da so (nove)Toyote nepokvarljive, neproblematične in nadpovprečno kvaliteno izdelana vozila, vendar je (s prve roke) resnica daleč od tega.
Prva stvar ki bi jo omenil je Toyotin TPS (Toyota production system), to je sistem proizvodnje vozil, kjer naj bi bile možnosti napak najmanjše, vendar je v resnici slika precej drugačna.
Nove Toyote proizvedene v Turčiji (Auris, Verso, ...) in Franciji (Yaris) so dejansko precej slabo proizvedena vozila, z mnogimi napakami v notranjosti (od samodejnega odpiranja predalov v notranjosti, do slabih spojev armaturne plošče, slabe kvalitete tkanin na sedežih,..), zunanjosti (razmaki med karoserijskimi deli) in predvsem mehanskimi deli (Napake pri volanskih letvah pri Yarisu, napake pri batnih čeljustih pri Aurisu in Corollah,.... in predvsem motorji 2,0 D-4D in iz istega bloka razviti 2,2 D-4D motorji, ki so proizvedeni v Poljski tovarni v Jelzcu), kjer so težave največje. Pri teh motorjih D-4D je težava največja, saj gre za konstruktorsko napako pri motorjih, kjer so napačno preračunali raztezanje materialov, zato pri izgorevanju prihaja do 'uhanjanja' olja v izgorevalni prostor. Enaka težava tudi pri Lexusu (samo IS 220d)in enake težave se pojavljajo tudi pri novem 4.5 V8 D-4D motorju, ki ga najdemo pri Land Cruiserju V8! Redko kateri nov motor D-4D ne pije olja! Pri kakovosti dizelskih motorjev je konkurenca daleč spredaj.
Moj nasvet vsem potencialnim strankam, ki se odločajo za nakup Toyotiega modela je naj se na široko izogibajo 2.0 in 2.2 dizelskih motorjev, v katerem koli modelu (od Aurisa, Rav4 pa do Avensisa in IS 220d)!
Pri 1.4 D-4D motorjih nekih večjih napak ni (bilo je nekaj primerov okvare turbine), vendar pa priporočam, da se rajši ozrete na bencinske motorje, ki so preverjeni.
Naj na koncu omenim še nekaj pozitivnih besed, ki si jih zaslužita predvsem dva Toyotina modela, ki sta še vredna imena te znamke in to sta Prius, ki je praktično neuničjliv, kvalitetno sestavljen avtomobil in brez napak in prav tako Land Cruiser 120 (ne LC 200 V8 D-4D!)
Upam, da sem s svojim mnenjem komu pomagal pri odločitvi za nakup in da nisem ustvaril kake slabe volje lastnikom omenjenih modelov.
Odločitev je še vedno vaša.
Lp, Katonyao
Polo78 je napisal/-a:Se je pa pri vseh teh okvarah, neodvisno od znamke avta treba tudi vprašat, koliko s(m)o krivi vozniki sami. Namreč zadnje čase sem se prav zavzel, kako folk ravna npr. z dizli. In kaj videvam?
Dejansko je veliko takih ljudi, ki ne upoštevajo osnovnih pravil za ravnanje z njimi, ker so pač prej celo življenje vozili bencinarja. Videvam torej, kako jih žgejo na mrzlo, da bodo ja prvi v križišču ali pa da bodo ja takoj iz pospeševalnega pasu na LJ-obvoznici skočili na prehitevalnega (in seveda vseskozi gas do podna).Podobna zgodba spet pri ugašnju le teh, ko marsikdo ugasne motor, ko se avto še niti ne ustavi dobro, malo pred tem ga je pa vozil z sunkovitimi pospeševanji itd. itd.
A se je potem sploh še za čudit odkod toliko enih problemov in to vedno in samo pri dizlih?!?
Polo78 je napisal/-a:Se je pa pri vseh teh okvarah, neodvisno od znamke avta treba tudi vprašat, koliko s(m)o krivi vozniki sami. Namreč zadnje čase sem se prav zavzel, kako folk ravna npr. z dizli. In kaj videvam?
Dejansko je veliko takih ljudi, ki ne upoštevajo osnovnih pravil za ravnanje z njimi, ker so pač prej celo življenje vozili bencinarja. Videvam torej, kako jih žgejo na mrzlo, da bodo ja prvi v križišču ali pa da bodo ja takoj iz pospeševalnega pasu na LJ-obvoznici skočili na prehitevalnega (in seveda vseskozi gas do podna).Podobna zgodba spet pri ugašnju le teh, ko marsikdo ugasne motor, ko se avto še niti ne ustavi dobro, malo pred tem ga je pa vozil z sunkovitimi pospeševanji itd. itd.
A se je potem sploh še za čudit odkod toliko enih problemov in to vedno in samo pri dizlih?!?
Polo78 je napisal/-a:Se je pa pri vseh teh okvarah, neodvisno od znamke avta treba tudi vprašat, koliko s(m)o krivi vozniki sami. Namreč zadnje čase sem se prav zavzel, kako folk ravna npr. z dizli. In kaj videvam?
Dejansko je veliko takih ljudi, ki ne upoštevajo osnovnih pravil za ravnanje z njimi, ker so pač prej celo življenje vozili bencinarja. Videvam torej, kako jih žgejo na mrzlo, da bodo ja prvi v križišču ali pa da bodo ja takoj iz pospeševalnega pasu na LJ-obvoznici skočili na prehitevalnega (in seveda vseskozi gas do podna).Podobna zgodba spet pri ugašnju le teh, ko marsikdo ugasne motor, ko se avto še niti ne ustavi dobro, malo pred tem ga je pa vozil z sunkovitimi pospeševanji itd. itd.
A se je potem sploh še za čudit odkod toliko enih problemov in to vedno in samo pri dizlih?!?
hladni je napisal/-a:bugy1 je napisal/-a:roomeo je napisal/-a:sosedu je zaribal jaris 1.4 d4d letnik 2004
Če si že tako napisal potem pa še napiši zakaj mu je zaribal. Kaj konkretnega povej drugače pa take komentarje brez pojasnila malo tja v en dan obdržite za sebe.
td mojemu se je to zgodilo na versotu...4 dni starem! Zakaj? Kaj pa jaz vem...še na servisu nimajo pojma.
roomeo je napisal/-a:daj no novi dizli in turbine niso narejeni iz gume, delajo dobre motorje ki jih lahko "normalno" voziš pa bodo delali še dolgo. jaz svojega dizla 1.4 hdi konstantno tudi mrzlega vozim pri 2500-3000 obratih![]()
busa je napisal/-a:Te pa spomnim, da je v časih ko je ta Rav4 prišel ven, ga je sama Toyota dajala ob bok X3. Sedaj ga ne večops:
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov