Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To jun 23, 2009 6:37 pm

Tudi Toyote znajo bit drage. Kolega je dal zanjo - Auris čez 30.000EUR. Res pa da ima vso opremo ; xenon, navi, usnje...

Kje si ti dobil to : 15000 eur dobiš ts model z vso opremo.... ne vm?
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA To jun 23, 2009 6:50 pm

govoril sem za yaris in stane 15.980 eur http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik_vozil/cenik_yaris.pdf, auris ts pri nas ni dobavljiv....se pravi ga ni
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan To jun 23, 2009 6:57 pm

kolesar je napisal/-a:res je z toyotinim 2.2 dizelom so hudi problemi.. ki pa jih v 3 letni garanciji sploh ne poštimajo..
toliko o njihovih najbolših avtih, vsaj prodajalci se tko obnašajo


da o kvaliteti renoja ne bomo spet govorili. raje 10let staro toyoto kot popolnoma novega renoja. mislim, da nism edini s takim mnenjem.
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton To jun 23, 2009 7:05 pm

Res je tudi toyota ni bog med avtomobili. Ampak, da sta pa BMW in Renault dobra, ta pa je res prvoaprilska.

Renault je pa verjetno res njavečji biser v avtomobilski industriji. Cele serije dci motorjev, pol laguna menjalniki, megane ležaji, elektronika, pokanje vzmeti vsi modeli. Zanimivo niti enega vpoklica, to pa je res superiornost.

BMW motorji 1.9 - prejšnji 318. Celotno sprednje podvozje, ki je bilo enostavno prešvoh, raztezne posode, mrežice v sedežih, serija 3 touring zamakanje v kabino, neredki pojav odtrganje zadnjega vpetja od karoserije, počene vzmeti.

Kje delam pa ne povem!
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo To jun 23, 2009 7:27 pm

sosedu je zaribal jaris 1.4 d4d letnik 2004 :?
 
radovozi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:27 pm

Napisal/-a radovozi To jun 23, 2009 8:51 pm

Dosti berem največje nemške forume za avto debate, kot je motor-talk.de in čeprav je nemški trg avtov n- krat večji od našega in forum s tisoči uporabnikov še nisem zasledil hude in splošne kritike češ da naj bi bili d-4d motorji vsi slabi. Seveda se najdejo tudi primeri velikih težav, kje ne. S
Iz raznih uradnih statistik pokvarljivosti kot so ADAC, TUV se pa vidi da Toyota ni več v vrhu in tu se vidi trend slabšanja.
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 To jun 23, 2009 10:13 pm

Nekdaj so avtomobili brez težav šli preko 300 000km in ni bilo večjih težav. Tudi sedaj lahko narediš toliko kilometrov, ampak boš sigurno poleg rednih servisov vložil še kar nekaj denarja za popravilo - ne glede na znamko. Vsi sodobni avtomobili se kvarijo, pa naj reče kdo kar hoče.
Težava je potem še v tem, da poleg dragega avtomobila plačuješ še drage dele. Motorji so bolj komplicirani, so tudi dražji. Vsi novejši avtomobili imajo veliko elektronike, pomagal, vse to kar nas razvaja, ampak je tudi drago, ko je treba popravljati. Zopet težave.
Po mojem tako stanje povroča več stvari: šparanje na delih, selitev na cenovno dostopne trge, prehiter razvoj avtomobilov in novih modelov, ki pa še niso čisto preverjeni, ampak morajo na trg, če ne določena značka še poveča izgubo.
 
bugy1
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Po dec 25, 2006 8:38 pm

Napisal/-a bugy1 To jun 23, 2009 10:55 pm

roomeo je napisal/-a:sosedu je zaribal jaris 1.4 d4d letnik 2004 :?


Če si že tako napisal potem pa še napiši zakaj mu je zaribal. Kaj konkretnega povej drugače pa take komentarje brez pojasnila malo tja v en dan obdržite za sebe.
 
Uporabniški avatar
davorkat
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 12, 2003 2:13 pm

Napisal/-a davorkat To jun 23, 2009 11:35 pm

dejvi je napisal/-a:
TOYOTA je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a:Yaris, Auris 15.000 € +-.( 4 MIO SIT) za takšnega malčka


drugič mal poglej cene yaris dobiš za 8.990 eur , aurisa pa za 13.400, 15000 eur dobiš ts model z vso opremo....
tko da ne pisat nekaj kar očitno ne poznaš...


Ne poznam, zato pa gledam cenike http://www.najdi.si/avtomobili/avtoznam ... mka=TOYOTA

Torej, yaris pride tudi VEČ od 15.000 €, ok?


Meni se zdi tu-tz :lol: :lol: :lol:

http://www.najdi.si/avtomobili/avtoznam ... MEGANE+III
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Re: Nakup Toyote - v razmislek...

Napisal/-a north789 Sr jun 24, 2009 12:15 am

Katonyao je napisal/-a:Pozdravljeni,

Po dolgotrajnem prebiranju dotičnega foruma si ne morem kaj, da ne bi dejansko iz prve roke podal nekaj informacij o kvaliteti novih Toyotinih 'izdelkov'.

Prvo bi rad samo povedal, da ne želim vsiljevati svojega mnenja ampak samo dosedanje izkušnje, ki jih imam s Toyotinii vozili.
Naj bo moja funkcija povezana s Toyoto anonimna, dejansko pa ne moram ostati brez besed, ko prebiram ta forum, saj še vedno prevladuje mnenje, da so (nove)Toyote nepokvarljive, neproblematične in nadpovprečno kvaliteno izdelana vozila, vendar je (s prve roke) resnica daleč od tega.

Prva stvar ki bi jo omenil je Toyotin TPS (Toyota production system), to je sistem proizvodnje vozil, kjer naj bi bile možnosti napak najmanjše, vendar je v resnici slika precej drugačna.

Nove Toyote proizvedene v Turčiji (Auris, Verso, ...) in Franciji (Yaris) so dejansko precej slabo proizvedena vozila, z mnogimi napakami v notranjosti (od samodejnega odpiranja predalov v notranjosti, do slabih spojev armaturne plošče, slabe kvalitete tkanin na sedežih,..), zunanjosti (razmaki med karoserijskimi deli) in predvsem mehanskimi deli (Napake pri volanskih letvah pri Yarisu, napake pri batnih čeljustih pri Aurisu in Corollah,.... in predvsem motorji 2,0 D-4D in iz istega bloka razviti 2,2 D-4D motorji, ki so proizvedeni v Poljski tovarni v Jelzcu), kjer so težave največje. Pri teh motorjih D-4D je težava največja, saj gre za konstruktorsko napako pri motorjih, kjer so napačno preračunali raztezanje materialov, zato pri izgorevanju prihaja do 'uhanjanja' olja v izgorevalni prostor. Enaka težava tudi pri Lexusu (samo IS 220d)in enake težave se pojavljajo tudi pri novem 4.5 V8 D-4D motorju, ki ga najdemo pri Land Cruiserju V8! Redko kateri nov motor D-4D ne pije olja! Pri kakovosti dizelskih motorjev je konkurenca daleč spredaj.

Moj nasvet vsem potencialnim strankam, ki se odločajo za nakup Toyotiega modela je naj se na široko izogibajo 2.0 in 2.2 dizelskih motorjev, v katerem koli modelu (od Aurisa, Rav4 pa do Avensisa in IS 220d)!
Pri 1.4 D-4D motorjih nekih večjih napak ni (bilo je nekaj primerov okvare turbine), vendar pa priporočam, da se rajši ozrete na bencinske motorje, ki so preverjeni.

Naj na koncu omenim še nekaj pozitivnih besed, ki si jih zaslužita predvsem dva Toyotina modela, ki sta še vredna imena te znamke in to sta Prius, ki je praktično neuničjliv, kvalitetno sestavljen avtomobil in brez napak in prav tako Land Cruiser 120 (ne LC 200 V8 D-4D!)

Upam, da sem s svojim mnenjem komu pomagal pri odločitvi za nakup in da nisem ustvaril kake slabe volje lastnikom omenjenih modelov.
Odločitev je še vedno vaša.

Lp, Katonyao



PAČ SI NEMORŠ PRIVOŠČIT TOYOTE IN PLUVAŠ PO NJEJ.RES DA JE DRAG AVTO SAMO ZA NORMALNO UPORABO IN NORMALNEGA ČLOVEKA JE DOST KVALITETEN AVTO ZA SVOJO CENO......
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jun 24, 2009 9:00 am

Se je pa pri vseh teh okvarah, neodvisno od znamke avta treba tudi vprašat, koliko s(m)o krivi vozniki sami. Namreč zadnje čase sem se prav zavzel, kako folk ravna npr. z dizli. In kaj videvam?

Dejansko je veliko takih ljudi, ki ne upoštevajo osnovnih pravil za ravnanje z njimi, ker so pač prej celo življenje vozili bencinarja. Videvam torej, kako jih žgejo na mrzlo, da bodo ja prvi v križišču ali pa da bodo ja takoj iz pospeševalnega pasu na LJ-obvoznici skočili na prehitevalnega (in seveda vseskozi gas do podna). :roll: Podobna zgodba spet pri ugašnju le teh, ko marsikdo ugasne motor, ko se avto še niti ne ustavi dobro, malo pred tem ga je pa vozil z sunkovitimi pospeševanji itd. itd. :roll:

A se je potem sploh še za čudit odkod toliko enih problemov in to vedno in samo pri dizlih?!? :idea:
Antiznačkar po prepričanju
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Sr jun 24, 2009 9:03 am

Polo78 je napisal/-a:Se je pa pri vseh teh okvarah, neodvisno od znamke avta treba tudi vprašat, koliko s(m)o krivi vozniki sami. Namreč zadnje čase sem se prav zavzel, kako folk ravna npr. z dizli. In kaj videvam?

Dejansko je veliko takih ljudi, ki ne upoštevajo osnovnih pravil za ravnanje z njimi, ker so pač prej celo življenje vozili bencinarja. Videvam torej, kako jih žgejo na mrzlo, da bodo ja prvi v križišču ali pa da bodo ja takoj iz pospeševalnega pasu na LJ-obvoznici skočili na prehitevalnega (in seveda vseskozi gas do podna). :roll: Podobna zgodba spet pri ugašnju le teh, ko marsikdo ugasne motor, ko se avto še niti ne ustavi dobro, malo pred tem ga je pa vozil z sunkovitimi pospeševanji itd. itd. :roll:

A se je potem sploh še za čudit odkod toliko enih problemov in to vedno in samo pri dizlih?!? :idea:


x2.

Ps: js še pri bencinarju zlo pazim kadar je mašina mrzla, ne da ne bi pri dizlu.
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Sr jun 24, 2009 11:41 am

Polo78 je napisal/-a:Se je pa pri vseh teh okvarah, neodvisno od znamke avta treba tudi vprašat, koliko s(m)o krivi vozniki sami. Namreč zadnje čase sem se prav zavzel, kako folk ravna npr. z dizli. In kaj videvam?

Dejansko je veliko takih ljudi, ki ne upoštevajo osnovnih pravil za ravnanje z njimi, ker so pač prej celo življenje vozili bencinarja. Videvam torej, kako jih žgejo na mrzlo, da bodo ja prvi v križišču ali pa da bodo ja takoj iz pospeševalnega pasu na LJ-obvoznici skočili na prehitevalnega (in seveda vseskozi gas do podna). :roll: Podobna zgodba spet pri ugašnju le teh, ko marsikdo ugasne motor, ko se avto še niti ne ustavi dobro, malo pred tem ga je pa vozil z sunkovitimi pospeševanji itd. itd. :roll:

A se je potem sploh še za čudit odkod toliko enih problemov in to vedno in samo pri dizlih?!? :idea:

daj no novi dizli in turbine niso narejeni iz gume, delajo dobre motorje ki jih lahko "normalno" voziš pa bodo delali še dolgo. jaz svojega dizla 1.4 hdi konstantno tudi mrzlega vozim pri 2500-3000 obratih :roll: ;)
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Sr jun 24, 2009 11:43 am

Polo78 je napisal/-a:Se je pa pri vseh teh okvarah, neodvisno od znamke avta treba tudi vprašat, koliko s(m)o krivi vozniki sami. Namreč zadnje čase sem se prav zavzel, kako folk ravna npr. z dizli. In kaj videvam?

Dejansko je veliko takih ljudi, ki ne upoštevajo osnovnih pravil za ravnanje z njimi, ker so pač prej celo življenje vozili bencinarja. Videvam torej, kako jih žgejo na mrzlo, da bodo ja prvi v križišču ali pa da bodo ja takoj iz pospeševalnega pasu na LJ-obvoznici skočili na prehitevalnega (in seveda vseskozi gas do podna). :roll: Podobna zgodba spet pri ugašnju le teh, ko marsikdo ugasne motor, ko se avto še niti ne ustavi dobro, malo pred tem ga je pa vozil z sunkovitimi pospeševanji itd. itd. :roll:

A se je potem sploh še za čudit odkod toliko enih problemov in to vedno in samo pri dizlih?!? :idea:


Veliko let nazaj smo imel službene "katre", pa kakšnega GOLF-a I, II gen. dizel. in podobne "stroje".

Z njimi se delalo "ko svinja z mehom" - najslabše od najslabšega, kar je možno z avtom počet, pa so kljub ti "stroji" vse brez posebnih težav prestali.

"Katre" so recimo brez težav prestale 300.000 km in so prej kot je mehanika odpovedala, postale rjasto rešeto - "mehanika" je preživela "pleh".Podvozje je po raznih gradbiščih, slabih cestah ... bilo boljše (manj okvar, težav ... ) kot ga je imela LADA NIVA, ki je bila prav tako "naša" in vozila pod istimi pogoji.

Ko danes bereš in slišiš o težavah avtomobilov se ne moreš drugega kot smejat "napredku".

LP
Zadnjič spremenil Doktor, dne Sr jun 24, 2009 11:47 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Sr jun 24, 2009 4:14 pm

hladni je napisal/-a:
bugy1 je napisal/-a:
roomeo je napisal/-a:sosedu je zaribal jaris 1.4 d4d letnik 2004 :?


Če si že tako napisal potem pa še napiši zakaj mu je zaribal. Kaj konkretnega povej drugače pa take komentarje brez pojasnila malo tja v en dan obdržite za sebe.


td mojemu se je to zgodilo na versotu...4 dni starem! Zakaj? Kaj pa jaz vem...še na servisu nimajo pojma. :roll:


Znanec je šel z novim, nekaj dni starim Audijem A6 1.9tdi na švedsko, pa mu je v nemčiji zaklopotala mašina. Bila je napaka tiste serije, kaj točno je bil vzrok pa nevem. Seveda vse zrihtano pod garancijo, a vseeno grenek priokus ostaja.

Nič ni nepokvarljivo ;)

Se pa strinjam z @Polo78, folk nima pojma kako ravnat z dizli. in turbina gre hitro po gobe, če si "konj" !
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po jun 29, 2009 12:37 pm

roomeo je napisal/-a:daj no novi dizli in turbine niso narejeni iz gume, delajo dobre motorje ki jih lahko "normalno" voziš pa bodo delali še dolgo. jaz svojega dizla 1.4 hdi konstantno tudi mrzlega vozim pri 2500-3000 obratih :roll: ;)


A res, a bejž no?! :roll: Zakaj je pa potem tako veliko okvar turbin pri relativno novih avtih? In to v glavnem pri folku, ki so prej celo življenje vozili bencinarje?! Niz naključij? Serijske napake?

Sicer ni nujno, da ti bo zaradi tega turbina šla po gobe, ker voziš mrzlega pri 3000 obratih. Vsekakor pa skrajšuješ življensko dobo le te! In ne vem zakaj enim to ne gre v glavo - posebej takim, ki sodelujete na avtomobilskih forumih, kjer se o tem nonstop piše oz. osvešča. :roll:

Od takih, ki ne znate ravnat z dizli, sam osebno ne bi nikoli kupil avta!
Antiznačkar po prepričanju
 
busa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če jul 09, 2009 1:37 pm

Napisal/-a busa Pe jul 10, 2009 9:54 am

Zelo zanimivi posti, bom še sam dodal nekaj svojih praktičnih izkušenj in razmišljan. Tudi sam spadam med osmoljence, da sem si zaželel avto, ki se ne kvari. Ponavadi ne padam na reklame, tokrat pa očitno sem. No tudi nekaj znancev, zadovojnih s starimi Toyotami meje v to prepričalo.
Skratka, kupil sem Toyoto RAV4 X D-Cat. Avtomobil imam 3 leta, prevoženih okoli 90.000 km. Ne bi preveč svinjal po temu forumui, da bi naštel vse napake, katere sem moral dati skozi. Naj omenim za mene najbolj boleče. 3x me je pustil na cesti, potrebno ga je bilo odšlepati. Enkrat na nekem nemogočem kraju. Enkrat je zataji ačunanik, motor je šel v rezervni način, ni deloval 4 kolesni pogon, VSC in podobno. In to takrat, ko je bilo cesišče polno snega. Ker živi na bolj odročnem in visokem kraju, nisem prišel domov...
Zanimivo, kolega je imel enak avtomobil, njemu je tako kot pavite tu žrl ogromno olja. Meni ga ne, očitno imam srečo. Čovek ja zaradi tega avto prodal.
Nisem nek strokovnjak, kot ste nekateri tu, sem pa velik ljubitelj tehnike. Imam tudi priložnost, da lahko testiram veliko različnih avtomobilov, kar zaradi čistega firbca z veseljem izkoristim. Tako lahko dam svoje osebno mnenje, kako se recimo obnese Toyotin 3 leta nazaj tako opevani D-Cat motor. V primerjavi z današnjo konkurenco se obnese slabo, pred tremi leti pa mi je bil OK. Če ta motor primerjamo recimo z BMWjevim 2 litrskim 177 konjskim motorjem ai 170 konjskim TDI je takoj vidiš dvoje. Predvsem Toyota porabi bistveno več goriva kjot nemška konkurenca, kot dugo pa je nemška konkurenca mnog bolj odzivna kot D-Cat. Bom podrobneje opisal svojo izkušnjo z Q5 TDI, katerega sem vozil čez vikend. Kot prvo me je presenetila zveznost delovanja TDI motorja. Vleče od nule pa tja do maksimalnih vrtljajev. VEdno se dinamično odzove na gas. Neverjetno lažje dosega tudi višje obrate. D-Cat pa je poln nekih turbo ai drugačnih lukenj. Posebej moti luknja po 2600 vrtljajih ko grobo pade navor in potem počasi zopet začne nabirati moč. ZPri nizkih vrtljajih D-Cat sicer deluje, lahko ga voziš tudi s 1000 vrtljaji v šesti prestavi, vendar je pri podobnem mučenju TDI bisveno odzivnejši že od začetka.
Zanimiva je tudi vožnja v klanec. D-Cat ima več navora, vendar je bil TDI suverenejši, saj med prstavljanjem ne izgubi moči, zvezno in odločno vleče v klanec tudi po menjavi prestave. D-Cat po menjavi prestave (tudi pri optimalnem navoru med 2000-2600 obrati) za nekaj časa zgubi moč, potem pa je silovito zopet pridobi nazaj. Nadležno.
Drugo poglavje je poraba. Pri mojem RAV4 se vrti okoli 9.5 litra. Večina poti je relacijke, dosti je avtoceste. Če sem zelo šparoven, da zalo pazim na porabo, pade na 8.5 litra. Manjša povprečja pa so možna zgolj na kakšni tekoči, ravni odročni cesti, kjer hitrost ne bo presegla 80km/h. Q5 je večji težji in ima za razliko od RAV4 stalni 4 kolesni pogon. Vse to so faktorji, kateri bi morali večati potrošnjo goriva. Pa je ne. Nekako 1.5l manj nafte je pokuril. RAV4 začne trošiti na avtocesti rapidno več že od cca 125km/h naprej. Q5 pa šle od 150 naprej.
Na servisu sem jih spraševal o tem, pa so mi s stisnjenimi zobmi priznai, da vedo da je mace bolj požrešen od konkurence. Ko sem jim omenil, da ga tu preseže BMW s tri litrskim motorjem so bili pa že tiho.
NO da ne bom samo pljuval. Nekoč sem imel za mesec dni nadomestno D4D RAV4. Tako osnovno. Pri njej sem bil presenečen, povprečje je bilo 6.5, če sem jo pa teral pa je komajd preseglo 7 litrov. Od kje taka razlika ? Katalizator ? Poeg tega spoh nisem ime občutka, da je il D4D kaj šibkejši, čeprav je razlika v konjih in navoru precejšnja 177/136 navor vem da ima moj 400, D4D pa mislim da 320. No edino v kanec je šel D-Cat opazno bojše. Vendar je bil D4D tak nesramno glasen, kot neki traktor, da se mi res ni priljubil.
Servis moram pohvaliti. So odzivni, prijazni in se trudijo. Verjetno so veseli, da se sedaj Toyote kvarijo.
Vendar bi na koncu zaključil, da Toyota s svojimi dizli močno, močno zaostaja za nemško konkurenco. Tudi s kvaiteto, pred tem sem vozil večinoma nemce, do nedavnega je bil tudi BMW pri hiši. BMW je za mene posebno poglavje, čeprav tudi ni čisto brez težav (drobnih), vendar o tem kdaj drugič.
Zaostaja tudi v drugih stvareh. Recimo v ergonomiji za malce višjerasle in 100 kilske voznike. Zanimiva mi je bila tudi primerjava med quattro in Haldax 4 kolesnim pogonom kot ga ima RAV4. Joj kakšna razlika.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Pe jul 10, 2009 10:14 am

@busa: zanimiva opažanja. Ne samo na tem forume, marsikje se sliši o nezanesljivosti nove generacije Rav-a. D-Cat ne poznam, tast pa ima z manjšim D-4D brez problema porabo izpod 7l. Kot že omenjeno, pa čeravno njegov nima veliko km, ni bil povsem imun na napake, ki pa do sedaj niso bile kaj posebno omembe vredne.

Vseeno pa primerjaš malce hruške in jabolka, ko omenjaš neposredno primerjavo z X3 ter Q5. Slednja modela namreč spadata v razred prestižnih kompaktnih SUV, katerih cenovna diferenca (upoštevajoč vse možne popuste in seveda primerljivo opremo) z omenjeno Toyoto je 10-15.000 € . Za razliko v ceni, ki pomeni dobro opremljen mestni avtomobi, pa človek le pričakuje malce boljši avto!!! Ne samo 4 kroge ali pa propeler na maski. Smiselna primerjava je kakšen Tiguan, Kuga, ipd.
 
busa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če jul 09, 2009 1:37 pm

Napisal/-a busa Pe jul 10, 2009 10:26 am

V postu sem e bolj želel posvetiti motorjem. D-Cat in 170km TDI sta po moje direktna konkurenta, saj TDIja najdeš povsod, od Škode, Seata,...
Glede primerjave samoega Q5 z Rav4 pa je tako kot praviš. No cenovna razlika je žal še večja, ko sem skalkuliral Q5 z neko primerljivo opremo je bila razlika veš kot 20k.
Te pa spomnim, da je v časih ko je ta Rav4 prišel ven, ga je sama Toyota dajala ob bok X3. Sedaj ga ne več :oops:
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Pe jul 10, 2009 11:23 am

busa je napisal/-a:Te pa spomnim, da je v časih ko je ta Rav4 prišel ven, ga je sama Toyota dajala ob bok X3. Sedaj ga ne več :oops:


Res je, leta 2006, ko je prišel ven Rav so model z najvišjo stopnjo opreme X pozicionirali z zelo samozavestno ceno, ki je bila napram konkurenci dokaj visoka- roko na srce je bil tedaj X3 še v verziji pred faceliftom s šibkejšim 2.0 dieslom ter 150km in bistveno bolj "plastično" notranjostjo. Napako so storili tudi pri Land Roverju z novim modelom Freelanderja ter ga želeli s samo ceno postaviti v premijski razred - čeravno njegova notranjost ne izžareva neke prestižnosti, konkurenca pa ga že prehiteva v vse smeri.
Glede motorjev pa verjamem, da je opazka na mestu, posebej v primerjavi s kakšnim BMW 177km. Uporabnike poznam, ki imajo s X3 porabo z lahkoto pod 7l.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov