Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Po avg 03, 2009 9:52 pm

Mad je napisal/-a:
Ceed je napisal/-a:No tukaj je en posnetek, kaj počnejo dealerji s temi Clunkerji.

Ubogi Volvo

http://jalopnik.com/5327580/video-how-t ... oplay=true

Jaz bi si že neki bolj izvirnega izmislil za ga skurit :twisted:
... Tu se vidi koliko jim je mar za okolje ... in kakšne intelektualne sposobnosti imajo - z enim dobro odmerjenim udarcem po bloku z kladivom bi dosegli 10 xveč uspeha in uničili 10 X manj okolja ...


Da dealer dobi od vlade tiste 4 in pol jurje za clunker-ja mora tocno po navodilih vladnega urada naredit kar pac zahtevajo. To ni kot pravis macola pa gremo! Spustit mora ven ven olje, ga dat v reciklazo, spustit ven hladilno tekocino, isto v reciklazo, prizgat motor in pustit za "zariba", odstranit akumulator itd. itd... Potem pa, ko konca postopek, clunkerja poberejo in gre na odpad in v reciklazne centre.

Video kaj in kako to naredijo:

http://www.youtube.com/watch?v=eOEqJIGnXRw

http://www.youtube.com/watch?v=c-ZP6aG2xl0

http://www.youtube.com/watch?v=8XnGNiL6fGo


CFC usoda bo tako znana ta petek, ce kongres ne odobri 2 miljardi US$ za program, ga bodo izgleda ustavili. Za zdaj je ustavljen, ker ni vec denarja.
Zadnjič spremenil chgotom, dne Po avg 03, 2009 10:11 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Po avg 03, 2009 9:56 pm

cruiser1 je napisal/-a:
chgotom je napisal/-a:Kdaj torej prispevam vec k okolju:
a) se naprej vozim pozresen Ford Expedition ali pa Chevy Silverado, ga popravljam in zanj placujem rez. dele dokler gre in ne bo razpadel
b) se ga resim in kupim novo hibridno Toyoto ali pa Ford Fusion oz. Escape s porabo tam 6 litrov?



ODGOVOR: a
Vsekakor boljša odločitev iz finančnega in ekološkega vidika!


P.S. nisem vedel, da hibridi ne potrbujejo vzdrževanja :shock: Hočeš rečt, da tam ni nič popravljanaja in menjava rezervnih delov?




Dokler je avto nov in naslednjih par let potrebuje minimalno vzdrzevanje (olje, redni servisi), to verjetno ne bos zanikal. Razen ce ni nesrece, to je drugo. Po tvojem naj torej zaprejo avtomobilske tovarne in naj se narod okoli vozi s starimi jajci ter jih vzdrzuje in popravlja, dokler bodo pac sla... Daj, pisi ti to Obami te bo vzel za svetovalca v vlado!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po avg 03, 2009 10:06 pm

chgotom je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
chgotom je napisal/-a:Kdaj torej prispevam vec k okolju:
a) se naprej vozim pozresen Ford Expedition ali pa Chevy Silverado, ga popravljam in zanj placujem rez. dele dokler gre in ne bo razpadel
b) se ga resim in kupim novo hibridno Toyoto ali pa Ford Fusion oz. Escape s porabo tam 6 litrov?



ODGOVOR: a
Vsekakor boljša odločitev iz finančnega in ekološkega vidika!


P.S. nisem vedel, da hibridi ne potrbujejo vzdrževanja :shock: Hočeš rečt, da tam ni nič popravljanaja in menjava rezervnih delov?




Dokler je avto nov in naslednjih par let potrebuje minimalno vzdrzevanje (olje, redni servisi), to verjetno ne bos zanikal. Razen ce ni nesrece, to je drugo. Po tvojem naj torej zaprejo avtomobilske tovarne in naj se narod okoli vozi s starimi jajci ter jih vzdrzuje in popravlja, dokler bodo pac sla... Daj, pisi ti to Obami te bo vzel za svetovalca v vlado!


Novi avto par let res ne potrebuje veliko vzdrževanja. Ampak, če "ekološko ozaveščen" kupec želi z novim hibridom res kaj narediti za okolje ga mora imet vsaj 20let v tem času bo pa kar nekaj popravil. Ampak večina se jih bo znebila že po 8 mih letih ali pa še prej in kupila novega! In s tem se dela največja škoda okolju!!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Po avg 03, 2009 10:14 pm

cruiser1 je napisal/-a:
chgotom je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
chgotom je napisal/-a:Kdaj torej prispevam vec k okolju:
a) se naprej vozim pozresen Ford Expedition ali pa Chevy Silverado, ga popravljam in zanj placujem rez. dele dokler gre in ne bo razpadel
b) se ga resim in kupim novo hibridno Toyoto ali pa Ford Fusion oz. Escape s porabo tam 6 litrov?



ODGOVOR: a
Vsekakor boljša odločitev iz finančnega in ekološkega vidika!


P.S. nisem vedel, da hibridi ne potrbujejo vzdrževanja :shock: Hočeš rečt, da tam ni nič popravljanaja in menjava rezervnih delov?




Dokler je avto nov in naslednjih par let potrebuje minimalno vzdrzevanje (olje, redni servisi), to verjetno ne bos zanikal. Razen ce ni nesrece, to je drugo. Po tvojem naj torej zaprejo avtomobilske tovarne in naj se narod okoli vozi s starimi jajci ter jih vzdrzuje in popravlja, dokler bodo pac sla... Daj, pisi ti to Obami te bo vzel za svetovalca v vlado!


Novi avto par let res ne potrebuje veliko vzdrževanja. Ampak, če "ekološko ozaveščen" kupec želi z novim hibridom res kaj narediti za okolje ga mora imet vsaj 20let v tem času bo pa kar nekaj popravil. Ampak večina se jih bo znebila že po 8 mih letih ali pa še prej in kupila novega! In s tem se dela največja škoda okolju!!




Glej, ponovno. Ne kupujejo se samo hibridi ampak vse mogoce. Da, tudi VW Golf, pa VW Jetta TDI (ker Golf-a TDI tukaj ni, je samo Jetta TDI), pa Audiji, Toyote, Mitsubishiji, Nissani... pa tebi najljubsi F-150, kolikor vem, ki sploh niso hibridi. Vse mogoce torej, ok?

Tukaj imajo avte, ki so bili kupljeni novi, tako dolgo samo redki, kupci novih se jih vecinoma znebijo tam po 2-4 letih. Tj. ko se iztece financiranje oz lease obicajno vec ne obnavljas in avto avtomatsko das v trade-in. To ni Slovenija, pojmovanja so malo drugacna.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po avg 03, 2009 10:30 pm

chgotom je napisal/-a:
Glej, ponovno. Ne kupujejo se samo hibridi ampak vse mogoce. Da, tudi VW Golf, pa VW Jetta TDI (ker Golf-a TDI tukaj ni, je samo Jetta TDI), pa Audiji, Toyote, Mitsubishiji, Nissani... pa tebi najljubsi F-150, kolikor vem, ki sploh niso hibridi. Vse mogoce torej, ok?

Tukaj imajo avte, ki so bili kupljeni novi, tako dolgo samo redki, kupci novih se jih vecinoma znebijo tam po 2-4 letih. Tj. ko se iztece financiranje oz lease obicajno vec ne obnavljas in avto avtomatsko das v trade-in. To ni Slovenija, pojmovanja so malo drugacna.


Isti klinac hibrid ali pa TDI!! S tem nebojo nič naredili za okolje!! Zakaj tega nekateri kar nočete dojeti??? Pač gre za biznis in to je vse!
Tudi v Slo in evropi ljudje zelo pogosto menjajo avtomobile, tudi če kupijo čisto nove in to potrošništvo je najhujše za okolje! Pa tu ne gre samo za avtomobile ampak za vse proizvode od hrane naprej! P**da kar naprej moram eno in isto nabijat :roll: .
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Po avg 03, 2009 11:19 pm

cruiser1 je napisal/-a:
chgotom je napisal/-a:
Glej, ponovno. Ne kupujejo se samo hibridi ampak vse mogoce. Da, tudi VW Golf, pa VW Jetta TDI (ker Golf-a TDI tukaj ni, je samo Jetta TDI), pa Audiji, Toyote, Mitsubishiji, Nissani... pa tebi najljubsi F-150, kolikor vem, ki sploh niso hibridi. Vse mogoce torej, ok?

Tukaj imajo avte, ki so bili kupljeni novi, tako dolgo samo redki, kupci novih se jih vecinoma znebijo tam po 2-4 letih. Tj. ko se iztece financiranje oz lease obicajno vec ne obnavljas in avto avtomatsko das v trade-in. To ni Slovenija, pojmovanja so malo drugacna.


Isti klinac hibrid ali pa TDI!! S tem nebojo nič naredili za okolje!! Zakaj tega nekateri kar nočete dojeti??? Pač gre za biznis in to je vse!
Tudi v Slo in evropi ljudje zelo pogosto menjajo avtomobile, tudi če kupijo čisto nove in to potrošništvo je najhujše za okolje! Pa tu ne gre samo za avtomobile ampak za vse proizvode od hrane naprej! P**da kar naprej moram eno in isto nabijat :roll: .




Vse je biznis prijatelj dragi, tudi midva, ki voziva ne-hibridne Forde,
hoces-noces podpirava svetovne naftne koncerne, pa se kaj drugega...

To pa je ze druga druga, globalna ekonomska diskusija, ki nima veliko veze s topicom Cash For Clunkers.


Tudi meni se srce trga ob prebiranju zgodb o Clunkerjih, ko je recimo dealer dobil noter 1987 Corvetto s samo 17K miljam, prakticno novo, le motor je malo poskakoval, ker b**** lastnik avta nikoli ni vzdrzeval (menjal sveck). So morali zaribat motor, ker je pac tak vladni postopek...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po avg 03, 2009 11:37 pm

chgotom je napisal/-a:
Vse je biznis prijatelj dragi, tudi midva, ki voziva ne-hibridne Forde,
hoces-noces podpirava svetovne naftne koncerne, pa se kaj drugega...

To pa je ze druga druga, globalna ekonomska diskusija, ki nima veliko veze s topicom Cash For Clunkers.



Pa saj to poskušam že ves čas dopovedat! Vsi svinjamo! Le, da naivneži mislijo, da so boljši od nekoga drugega nekateri pa na ta račun mastno služijo! In to ima veze s programom "cash for clunkers", ker je propagiran, kot ekološki čeprav to niti slučajno ni! Če kdo želi postati ekološki naj neha kupovati, pusti službo, se odreče vsem sodobnim dobrinam in naj gre živeti v divjino kjer bo živel v sožitju z naravo! Do takrat naj ne pametuje drugim o ekologiji in naj ne obtužuje druge, da so slabši in večje svinje od njega!
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To avg 04, 2009 7:10 am

cruiser1 je napisal/-a:


Lenivec s to izjavo se popolnoma strinjam le da take ovce niso samo v ZDA ampak tudi v evropi in Sloveniji. Tu je le manj denarja, da bi si ljudje lahko na veliko privoščili trapaste hibride.


Mar ni bil letos na Japonskem nekaj časa najbolj prodajan model ravno hibrid - sicer ne vem ali Hondin ali Toyotin Prius? Veljajo potem Japonci tudi za ovce???!??

Ponavadi gre za olajšave pri nakupu hibridnih vozil (ne pri nas), kupec pa še vedno ne gledoč na modnost v večini kupuje skozi finančni aspekt. Avtomobilski proizvajalci pa skoraj že vsakodnevno predstavljajo vsaj en hibridni prototip.
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom To avg 04, 2009 7:21 am

CHAN je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:


Lenivec s to izjavo se popolnoma strinjam le da take ovce niso samo v ZDA ampak tudi v evropi in Sloveniji. Tu je le manj denarja, da bi si ljudje lahko na veliko privoščili trapaste hibride.


Mar ni bil letos na Japonskem nekaj časa najbolj prodajan model ravno hibrid - sicer ne vem ali Hondin ali Toyotin Prius? Veljajo potem Japonci tudi za ovce???!??

Ponavadi gre za olajšave pri nakupu hibridnih vozil (ne pri nas), kupec pa še vedno ne gledoč na modnost v večini kupuje skozi finančni aspekt. Avtomobilski proizvajalci pa skoraj že vsakodnevno predstavljajo vsaj en hibridni prototip.



Ja pa kaj je to kaj slabega? Sem vozil prakticno vse hibride, ki so na voljo v ZDA in pri takole normalni voznji sploh ne ves, da je hibrid. To niso avti za dirkanje in postavljanje, ampak za vsakodnevne voznje, razdalje so tukaj ogromne in si mrtev brez avta. Predvsem so kompromis, saj povprecnega Americana ne bos spravil v majhen avto (vsaj ne vecine). Dokler je to velik in udoben avto (vsaj srednji razred tam Camry ali Fusion, pa hibridni SUV recimo Escape), ki pa se malo porabi, pa izgleda ni problema, za sedaj.
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr avg 05, 2009 3:58 am

lenivec je napisal/-a:
chgotom je napisal/-a: razdalje so tukaj ogromne in si mrtev brez avta.

in v takiem načinu vožnje hibrid ne deluje kot hibrid ampak kot navadn bencinc :)
ker hibrid da ima učinek se je teba furat v mestu v zastojih počasi od semaforja do semaforja, kaj je hitreje pa ital laufa bencinski motor



To povprecnega Americana niti ne zanima: dokler avto gre normalno, ima dosti prostora in zraven se malo potrosi - ni problema. Problemi se zacnejo, ki jih skusas prepricat v nakupe majhnih, zanje utesnjenih in po porabi skromnih avtov. Vecina kupcev novih (pa tudi rabljenih) niti ne pogleda pred nakupom pod havbo kaksen je motor in vse ostalo (bil nickolikokrat zraven, to jih vecinoma ne zanima).
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Sr avg 05, 2009 10:06 am

Vidim, da ste se kar ogreli.
Sam sem vsekakor mnenja oz. vem, da ta program ni nič drugega kot spodbujanje potrošnje in pobiranje denarja iz "nogavic" potrošnikov. Ekologija je samo marketinški prijem in pihanje na dušo tistim, ki na to največ dajo (dam tudi sam, vendar pa ne toliko, da bi zapravljal denar po nepotrebnem). Glede na to, da se ne uničujejo/umikajo iz prometa samo skrhani, iztrošeni, slabo vzdrževani avti, ampak tudi takšni kot je bil npr. tisti Volvo na posnetku, ki zgleda še kot "nov", ta program nima nobene veze z okoljevarstvom. Vse skupaj je le igra velikih lobijev, ki ščiti lastne interese, poleg tega pa na tak način uvaja novo tehnologijo, saj se zaradi visokih cen ti moderni hibridi niso prodajali tako hitro kot so pričakovali, posledično pa ni bilo dobičkov iz tega naslova. In tukaj potem nastopijo zakoni in programi, ki maso ljudi dobesedno posiljuje, da kupuje nove in nove izdelke.
Sprašujem se zakaj potem proizvajalci ne znižajo cen tem izdelkom, trgovcem omejijo zaslužke na razumno vrednost in na podobne načine spodbujajo prodajo takšnih izdelkov.
Vse se začne in konča pri denarju - zato pa smo tam,kjer smo. Čeprav menim, da se ustvarja nov balon, ki bi zopet moral počit. Rast na borznih trgih je v zadnjega pol leta nenormalna in jasno je, da je vse skupaj le igra velikih.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
himi
 

Napisal/-a himi Sr avg 05, 2009 11:39 am

Najbolje sta Cash for Clunkers program izrabila Hyundai in a Kia, ki sta v julijo zabeležila več odstotno rast prodaje. Poleg korejcev, sta tu še Ford in pa Subaru, ki sta pravtako povečala prodajo.

Ostali so šli navzdol.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr avg 05, 2009 11:41 am

himi je napisal/-a:Najbolje sta Cash for Clunkers program izrabila Hyundai in a Kia, ki sta v julijo zabeležila več odstotno rast prodaje. Poleg korejcev, sta tu še Ford in pa Subaru, ki sta pravtako povečala prodajo.

Ostali so šli navzdol.


Kako je z ameriškimi proizvajalci?
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr avg 05, 2009 4:45 pm

CHAN je napisal/-a:
himi je napisal/-a:Najbolje sta Cash for Clunkers program izrabila Hyundai in a Kia, ki sta v julijo zabeležila več odstotno rast prodaje. Poleg korejcev, sta tu še Ford in pa Subaru, ki sta pravtako povečala prodajo.

Ostali so šli navzdol.


Kako je z ameriškimi proizvajalci?



Ford odlicno prodaja Focus in Fusion, Chrysler pa CFC program celo podvoji! Tj. se sami primaknejo $4500, tako, da dobis 9 jurjev popusta ob nakupu.

CFC, kot receno, za zdaj stoji in caka petkovo odobritev (ali pa tudi ne...) za nadaljni dve miiljardi US$.
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Sr avg 05, 2009 5:09 pm

Če želi kdo poslušat govor Obame o pomoči avtomobilske ind. - http://www.cnbc.com/id/24596546
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Če avg 06, 2009 10:30 pm

Vlada je izgleda potrdila dodatni dve miljardi US$ in program se nadaljuje. V naslednjih dneh se torej pricakuje zamenjava nadaljnega pol miljona clunkerjev za nova vozila.

Komentarji, da nekateri clunkerji "izgledajo se cisto v redu": tezko je samo po ogledu youtube-a trdit, da je avto v redu, kaj pa ce ima fuc motor, menjalnik itd.? Lastnik ze sam najbolje preceni, ce se mu to izplaca ali ne in koliko bi ga stalo nadaljne vzdrzevanje in popravilo. Redkokdo je tako neumen, da bo dal med clunkerje avto, ki bi bil na trgu mirno vreden tam 6 in vec tisocakov.

Primer: sam sem imel na dealershipu nickoliko na primer Cadillacov z Northstar motorjem, take avte predvsem vozijo starejsi. Avto je se kot nov, notranjost sveze disece belo usnje.... motor pa pregreva. Standardna napaka pri Northstar-ih, pomeni poceno tesnilo glave motorja in popravilo zna bit tam 3 tisocake in vec.

Kar sem do sedaj videl clunkerjev takole pri novih fransiziranih dealerjih, je to bolj ali manj odpad.



LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Pe avg 21, 2009 4:48 am

S ponedeljkom 24-ega avgusta je konec programa CARS (CAsh foR clunkerS), ameriska vlada je zanj do sedaj namenila tri miljarde US$ in ga ne misli vec nadaljevat. Govorijo seveda o "izrednih rezultatih", no, kako je s tem, bo pokazal cas.

Kupci so ga sprejeli kar v redu, nekaj manj pa dealerji in predvsem prodajalci pri njih, ki so v ZDA skoraj vsi placani po odstotku oz. proviziji od prodaje. Vlada je namrec zelo pocasna, ko mora dealerjem izplacevat $3500 oz $4500 po avtu, do sedaj so izplacali tam 10%. Dokler pa dealer ne dobi denarja od vlade, mora stroske krit iz svojega zepa, pa tudi zaposleni pri njem ne dobijo tako rekoc nic po prodanem avtu.
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če avg 27, 2009 12:06 pm

chgotom je napisal/-a:S ponedeljkom 24-ega avgusta je konec programa CARS (CAsh foR clunkerS), ameriska vlada je zanj do sedaj namenila tri miljarde US$ in ga ne misli vec nadaljevat. Govorijo seveda o "izrednih rezultatih", no, kako je s tem, bo pokazal cas.

Kupci so ga sprejeli kar v redu, nekaj manj pa dealerji in predvsem prodajalci pri njih, ki so v ZDA skoraj vsi placani po odstotku oz. proviziji od prodaje. Vlada je namrec zelo pocasna, ko mora dealerjem izplacevat $3500 oz $4500 po avtu, do sedaj so izplacali tam 10%. Dokler pa dealer ne dobi denarja od vlade, mora stroske krit iz svojega zepa, pa tudi zaposleni pri njem ne dobijo tako rekoc nic po prodanem avtu.

mislim, da je vseeno boljše, da se zalaga denar, in nakoncu ima dobiček, kot pa da nihče nebi nič prodal in bi bili tako prodajalci že sedaj kot tudi v prihodnosti še vedno brez denarja ,)
vlada je pač počasen ampak tudi zanesljiv plačnik
lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov