Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To jun 01, 2010 11:31 am

ejsim problem je, da v tem primeru kupiš pas znamke TT, ki ima čez prišito D&G. V tem je poanta. Lahko se kolektivno pretvarjamo, da je D&G, ampak še vedno je TT.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To jun 01, 2010 12:37 pm

gofra je napisal/-a:Komentarji tule so odlicen dokaz temu, da je zadovoljstvo uporabnika pogojeno povsem s mentalnim prepricanjem. Ena stvar v dveh variacijah (recimo, da je samo embalirana drugace), povzroca lahko percepcijsko popolnoma razlicne obcutke.

Torej, popolnoma vseeno je, ali je uporabnik, za 20K EUR vec kupil dejansko boljsi avto. Pomembno je dejstvo, da je osvojil prepricanje, da ga je.

Aja, glede ure in podobnih reci se pridruzujem Adisovemu mnenju. Ce bi se meni osebno pripetilo kaj podobnega bi zagnal en konkreten halo. Pricakujem, da je "de luxe" pac "de luxe"...ne pa spanje na ze zaprasenih lovorikah. In ce apliciram tole na Jag VS Mondeo, lahko, da je prvi res boljsi v smislu nekega splosnega pocutja v avtomobilu, kvaliteti materialov, izdelave ipd...se vedno pa bazira na enaki osnovi kot drugi. In ko bi bilo le to...precej elementov, ki dejansko veliko prispevajo k pocutju in ergonomiji je vzetih direkt iz Forda. To je tudi edini moj izgovor zakaj menim, da si taksen avto enostavno ne zasluzi toliko visje cene...


Tocno o tem govorim. Clovek je preprican, oz. se je preprical da je X-type oh in sploh. Sam sem avto prodal po cca. 4. mesecih, in bil globoko, globoko razocaran. Sto ljudi, sto cudi. Pa se enkrat povem, ce bi za avto dal 50k, bi mi NA SILO moral biti avto vsec, ceprav si nebi priznal da sem pihno v meglo z nakupom.

Pa tisti ki mislijo da sem mu faus, predno kaj napisete, se ustavite. Trenutno vozim "pravega" Jaga, tak da mu "premium" mondea ne zavidam niti malo.


LP
 
Mick77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne maj 30, 2010 8:06 am

Napisal/-a Mick77 To jun 01, 2010 2:51 pm

Courage™ je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Komentarji tule so odlicen dokaz temu, da je zadovoljstvo uporabnika pogojeno povsem s mentalnim prepricanjem. Ena stvar v dveh variacijah (recimo, da je samo embalirana drugace), povzroca lahko percepcijsko popolnoma razlicne obcutke.

Torej, popolnoma vseeno je, ali je uporabnik, za 20K EUR vec kupil dejansko boljsi avto. Pomembno je dejstvo, da je osvojil prepricanje, da ga je.

Aja, glede ure in podobnih reci se pridruzujem Adisovemu mnenju. Ce bi se meni osebno pripetilo kaj podobnega bi zagnal en konkreten halo. Pricakujem, da je "de luxe" pac "de luxe"...ne pa spanje na ze zaprasenih lovorikah. In ce apliciram tole na Jag VS Mondeo, lahko, da je prvi res boljsi v smislu nekega splosnega pocutja v avtomobilu, kvaliteti materialov, izdelave ipd...se vedno pa bazira na enaki osnovi kot drugi. In ko bi bilo le to...precej elementov, ki dejansko veliko prispevajo k pocutju in ergonomiji je vzetih direkt iz Forda. To je tudi edini moj izgovor zakaj menim, da si taksen avto enostavno ne zasluzi toliko visje cene...


Tocno o tem govorim. Clovek je preprican, oz. se je preprical da je X-type oh in sploh. Sam sem avto prodal po cca. 4. mesecih, in bil globoko, globoko razocaran. Sto ljudi, sto cudi. Pa se enkrat povem, ce bi za avto dal 50k, bi mi NA SILO moral biti avto vsec, ceprav si nebi priznal da sem pihno v meglo z nakupom.

Pa tisti ki mislijo da sem mu faus, predno kaj napisete, se ustavite. Trenutno vozim "pravega" Jaga, tak da mu "premium" mondea ne zavidam niti malo.


LP



pred leti sem tudi jaz imel pravega Jaga, Xj V 12 souvereign, je bil sicer res cool... sam je bil iz vrste Jaguar Februar... (februar v tem primeru pomeni mesec dni sraufanja) :)

Jaz sem samo trdil, da je za moje pojme X-type dobr avto za 50k. Men se zdi da dobis relativno veliko avtomobila za zmerno ceno, pa se vsec mi je njegova oblika, ki je taksna kot bi XJ-a prevroce opral. Recimo S type mi sploh ne sede, pa je super avto, sam mi pac ni vsec..

Me pa veseli, da si tudi ti ponosen lastnik indijske TATE (ali pa pac stare skatle, ce se ni TATA) :)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To jun 01, 2010 3:21 pm

Res da je x-type preoblečen Mondeo, ampak tudi Audi A3 je preoblečen Golf. Pejšnji genaraciji Passata in Audija A4 sta tudi bili preoblečeni ena v drugo, a v tem primeru je premium Audi posodil okostje Passatu, kar je dobro za imdz VW-ja, a slabše za imidz Audija. Sploh ker je zdaj Audi peoblečen še v Seata.

Vseeno je pa prijetnejši občutek vozit VW-ja, ki je preoblečen Audi, kot pa obratno (vsaj meni), čeprav se je pa lepše peljati v Audiju, a ob tem ostaja priokus, da si dal več denrja za skoraj enak avto. Odvino predvsem s katerega zornega kota gledaš.


Mene bolj kot to da pri x-type-u gre za preoblečenega Mondea moti to, da ni dovolj velik, vpadljiv, glamurozen, poseben, kar pa pravi Jag mora biti. Saj to so ugotovili tudi sami, zato pa gre ta FWD Jag v zgodovino.
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche To jun 01, 2010 8:31 pm

Courage™ je napisal/-a:Pa tisti ki mislijo da sem mu faus, predno kaj napisete, se ustavite. Trenutno vozim "pravega" Jaga, tak da mu "premium" mondea ne zavidam niti malo.


LP


Ampak on je dal za "fake" Jaga 50k, kolk si pa dal ti za svojega pravega? 8]
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To jun 01, 2010 9:47 pm

Malo vec.
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Sr jun 02, 2010 10:26 am

No in verjetno je tvoj pravi Jag tud procentualno tu nekje zgubil ceno kot njegov. Zakaj nebi njegov bil tud pravi Jag. Sej znacko ma gor, ce pa je tolk stvari gor od mondeota pol to pomeni da je vsak mondeo skoraj jaguar oz malo bolsi avto. To je nonsense. Jaguarja ma in to je glavno.
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr jun 02, 2010 10:44 am

Jaguar je Jaguar, Mondeo je pa Mondeo. Vsak ima svoje ime in svojo ceno.

Naprimer, Volvo S40 2.0D ima tudi mašino od PSA, torej HDI, pa to še ne pomeni da je Francoz. Tudi ne stane toliko, kot francoz.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr jun 02, 2010 11:06 am

BBS je napisal/-a:Jaguar je Jaguar, Mondeo je pa Mondeo. Vsak ima svoje ime in svojo ceno.

Naprimer, Volvo S40 2.0D ima tudi mašino od PSA, torej HDI, pa to še ne pomeni da je Francoz. Tudi ne stane toliko, kot francoz.


pa podvozje od focusa ma tud, tk en mix je :D
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr jun 02, 2010 11:12 am

speedfreak je napisal/-a:
BBS je napisal/-a:Jaguar je Jaguar, Mondeo je pa Mondeo. Vsak ima svoje ime in svojo ceno.

Naprimer, Volvo S40 2.0D ima tudi mašino od PSA, torej HDI, pa to še ne pomeni da je Francoz. Tudi ne stane toliko, kot francoz.


pa podvozje od focusa ma tud, tk en mix je :D


No vidiš :D Ampak je še vedno Volvo s svojo ceno ;)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr jun 02, 2010 11:14 am

BBS je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
BBS je napisal/-a:Jaguar je Jaguar, Mondeo je pa Mondeo. Vsak ima svoje ime in svojo ceno.

Naprimer, Volvo S40 2.0D ima tudi mašino od PSA, torej HDI, pa to še ne pomeni da je Francoz. Tudi ne stane toliko, kot francoz.


pa podvozje od focusa ma tud, tk en mix je :D


No vidiš :D Ampak je še vedno Volvo s svojo ceno ;)


vem, sej sm gor napisal da men to cist ustreza, vsakomur svoje, itak so pa dandanes vsi avto zelo precenjeni.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Sr jun 02, 2010 11:28 am

Sicer prvič slišim za "fake" Jaguar, kot da bi šlo za nekakšno poceni kitajsko kopijo. Z modelom X type se je želel Jaguar približati "plebejcem" ter drastično poseči v tržno pogačo premijskega srednjega razreda, katerega v Evropi so obvladovali in še vedno obvladujejo BMW, Audi in MB.

Izposojanje platform, motorjev ter ostalih komponent je pač že nekaj časa praksa znotraj avtomobilskih koncernov. Začuda se nihče ne obregne zoper zelo premijskega Bentleya Continental, kateri se naslanja na "plebejskega" VW v obliki Phaetona?!? Če se tradicionalni Angleži še niso zadavili s fish&chipsom z nemškim "Blitzkriegom" ob "izgubi" Bentleya, jih je pogrel BMW-jev nakup ikone RR. Mar koga danes moti BMW-jev motor pod havbo RR Phantoma? Zadnji udarec pa je doživela angleška avtomobilska industrija, ko jim je bivša kolonija odvzela še zadnji ponos (LR in Jag).

Jaguar x Type je vseboval vsega skupaj 18% komponent Forda Mondea (vir: wiki), Ford je konec koncev zalagal s komponentami tudi prestižni Aston Martin. Vendar sama dodana vrednost v obliki imena Jaguar ni pripomogla k večji prodaji. Optimistične napovedi v višini 100.000 prodanih avtomobilov na leto, ki so jo napovedali ob lansiranju modela leta 2000, se nikdar niso uresničile. Največja prodaja je bila v letu 2003 s 50.000 prodanimi primerki. Jaguarju veliki met ni uspel, kljub novostim, prvikrat pri Jaguarju, v obliki karavanske izvedenke ter diesla. Glavnina kritik se je nanašala na nekonkurenčnost izbora materialov ter površnost izdelave napram konkurenčnim premijcem. Jaguarjev poskus približati premijskost v nižji rang se je izjalovil ter končal v lanskem letu, brez naslednika.

Rizik premijskih znamk z avanturami v nižji rang se lahko nemalokrat izjalovi. Dodana vrednost samega imena pa pri tem izgubi svoj lesk. Uspešni poskusi so bili pri Porscheju v obliki Boxterja, predvidoma pri RR v obliki Ghosta, BMW je uspešno zapakiral svoj know how v Minija, ipd...

off: govor je bil tudi o ročnih urah - kvarčne in mehanske, slednje so manj natančne, njihov vrednost se skriva v samem mehanizmu (izvedba kalibra, uporabljenimi materiali,ipd...). Poznavalci ur pač ne gledajo na kvarčne mehanizme, vrednost se veča s sofisticiranjostjo mehanizmov, dodanimi komplikacijami, ipd... (glej primerke in cene z npr. tourbillonom!). V pomoč: http://www.minutka.si/index.php
Ravno pri prestižnih urah pa je zanimivo, da spadajo v segment z najvišjo oceno dodane vrednosti na samo ime (beri: potrošnik najbolj preplača ime).
 
goranTNT
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Če sep 22, 2005 9:16 am

Napisal/-a goranTNT Sr jun 02, 2010 12:26 pm

Motor v RR Phantom je 6.75 litrski V12, razvit prav posebeno samo za RR in ni derivat, od katerih ostalih BMW motorjev. Zlahka bi uporabili svoj obstoječi v12 motor, vendar ga niso. To veliko pove. Sicer pa mislim da je BMW ze kar nekaj let pred nakupom RR-ja, le-temu dobavljal nekatere motorje.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr jun 02, 2010 12:30 pm

goranTNT je napisal/-a:Motor v RR Phantom je 6.75 litrski V12, razvit prav posebeno samo za RR in ni derivat, od katerih ostalih BMW motorjev. Zlahka bi uporabili svoj obstoječi v12 motor, vendar ga niso. To veliko pove. Sicer pa mislim da je BMW ze kar nekaj let pred nakupom RR-ja, le-temu dobavljal nekatere motorje.


"The engine is derived from BMW's N73 V12 powerplant. The engine is assembled by BMW."

http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Phantom_%282003%29
 
goranTNT
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Če sep 22, 2005 9:16 am

Napisal/-a goranTNT Sr jun 02, 2010 12:35 pm

Dobro malo sem se cudno izrazil. Normalno da ne bojo šli izumljati tople vode in iz nič razvijati čisto nov motor, še posebej ko razvoj stane ogromno denarja, sploh pa za tako maloserijski model kot je Phantom. Želel sem le povedati, da je vseeno ta motor posebej razvit za RR in ga kot takega ne najdemo v nobenemu BMW-ju.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr jun 02, 2010 12:59 pm

lizard je napisal/-a:Res da je x-type preoblečen Mondeo, ampak tudi Audi A3 je preoblečen Golf. Pejšnji genaraciji Passata in Audija A4 sta tudi bili preoblečeni ena v drugo, a v tem primeru je premium Audi posodil okostje Passatu, kar je dobro za imdz VW-ja, a slabše za imidz Audija. Sploh ker je zdaj Audi peoblečen še v Seata.

Vseeno je pa prijetnejši občutek vozit VW-ja, ki je preoblečen Audi, kot pa obratno (vsaj meni), čeprav se je pa lepše peljati v Audiju, a ob tem ostaja priokus, da si dal več denrja za skoraj enak avto. Odvino predvsem s katerega zornega kota gledaš.


Mene bolj kot to da pri x-type-u gre za preoblečenega Mondea moti to, da ni dovolj velik, vpadljiv, glamurozen, poseben, kar pa pravi Jag mora biti. Saj to so ugotovili tudi sami, zato pa gre ta FWD Jag v zgodovino.


Passat se nikoli ni in se nikoli ne bo peljal tako kot se pelje a4. Prav tako v Seatu in Škodi, kljub vse odličnim karakteristikam notranjost ne bo kakovostno na nivoju Audija. Sama izdelava bo malce pošepala pri Škodici na trenutke (ne govorim o servisih), ampak kot celota je vsak avto razred zase.. In A4 nima blage veze z Passatom (ok ima platformo, ampak to je pa vse... pogon drugače obrnjen, motor prav tako, menjalniki... itd...

in na koncu je še dodana vrednost na ime... nekomu to pomeni veliko, nekomu nič... zato pa obstaja toliko variant...
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Sr jun 02, 2010 1:45 pm

Doche je napisal/-a:No in verjetno je tvoj pravi Jag tud procentualno tu nekje zgubil ceno kot njegov. Zakaj nebi njegov bil tud pravi Jag. Sej znacko ma gor, ce pa je tolk stvari gor od mondeota pol to pomeni da je vsak mondeo skoraj jaguar oz malo bolsi avto. To je nonsense. Jaguarja ma in to je glavno.


Moj je zgubil recimo da 35% cene, njegov pa vec kot 60%. Prej 70%.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jun 02, 2010 2:03 pm

mito155 je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Res da je x-type preoblečen Mondeo, ampak tudi Audi A3 je preoblečen Golf. Pejšnji genaraciji Passata in Audija A4 sta tudi bili preoblečeni ena v drugo, a v tem primeru je premium Audi posodil okostje Passatu, kar je dobro za imdz VW-ja, a slabše za imidz Audija. Sploh ker je zdaj Audi peoblečen še v Seata.

Vseeno je pa prijetnejši občutek vozit VW-ja, ki je preoblečen Audi, kot pa obratno (vsaj meni), čeprav se je pa lepše peljati v Audiju, a ob tem ostaja priokus, da si dal več denrja za skoraj enak avto. Odvino predvsem s katerega zornega kota gledaš.


Mene bolj kot to da pri x-type-u gre za preoblečenega Mondea moti to, da ni dovolj velik, vpadljiv, glamurozen, poseben, kar pa pravi Jag mora biti. Saj to so ugotovili tudi sami, zato pa gre ta FWD Jag v zgodovino.


Passat se nikoli ni in se nikoli ne bo peljal tako kot se pelje a4. Prav tako v Seatu in Škodi, kljub vse odličnim karakteristikam notranjost ne bo kakovostno na nivoju Audija. Sama izdelava bo malce pošepala pri Škodici na trenutke (ne govorim o servisih), ampak kot celota je vsak avto razred zase.. In A4 nima blage veze z Passatom (ok ima platformo, ampak to je pa vse... pogon drugače obrnjen, motor prav tako, menjalniki... itd...

in na koncu je še dodana vrednost na ime... nekomu to pomeni veliko, nekomu nič... zato pa obstaja toliko variant...


Očitno nekdo malo slabo bere kaj sem napisal :).

Prvo kar si napsal vse drži, in to sem napisal tudi sam. Normalno da se A4 pelje boljše kot Passat, saj je bolje zvočno izoliran, ima bolše materiale, ampak vse to ima tudi X-type napram Mondenu, mar ne? In to je bila poanta mojega posta! Ravno to sem hotel poveadat, zdaj si pa povedal ti še 1x isto :).

Zdaj pa na tisti drugi del, kjer si malo zamešal stvari med sabo. Prejšnaj generacija Passata, torej B5 in face liftan model B5.5, sta si delila platformo z Audijem A4 B5, kar pomeni, da je tudi Passat imel VZDOLŽNO postavljen motor in TORSEN pogon na 4 kolesa. In o tem Passatu sem jaz govoril. Ta Passat je zato imel tudi V6 motoje in ne VR6, in med drugim tudi W8.

Nov Passat (se pravi trenutna generacija) pa si več ne deli platforme z Audijem, saj ima PREČNO postavljen motor, gre za povečano platformo Golfove paltforme, zato ima tudi Haldex pogon na vse 4. Audi A4 od B6-B8 pa ima še vedno vzdolžno postavljen motor in pogon na vse 4 s torsen sredinskim diferencialom.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr jun 02, 2010 5:53 pm

Prav tako v Seatu in Škodi, kljub vse odličnim karakteristikam notranjost ne bo kakovostno na nivoju Audija.


Čudi le dejstvo, da so Exeovo notranjost kopirali iz Audija A4 C, ampak ali je notranjost res ista, oziroma ali so notranji materiali le oblikovno isti ali je tudi material enak?
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Po jun 21, 2010 9:55 am

No, pustimo zdaj ponaredke in kopije in se vrnimo na x-type - čeprav meni je prav všeč da je to preoblečen Mondeo. Deli podvozja in motorja so identični, tako da s servisom nebi smelo biti težav - seveda se nebi servisiral na pooblaščencu. Oblika zunaj in znotraj pa je še vedno Jaguarjeva. In vse to z nekim normalnim motorjem, ki ni ravno raketa, nepremičnina pa tudi ne (gledam 2.0d 130PS) in za normalno ceno (8k€). Tako da napram trenutnem avtu, za katerega plačujem max registracijo in spije okroglih 9L/100km bi bil to pravi balzam za denarnico, seveda ob ohranitvi premium znamke.

Torej zanimam se za tole mačko: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3837857&show=1
in me zanima če slučajno kdo pozna konkreten avto, kakšen se vam zdi sicer, cena, itd.

Če je slučajno na forumu tudi kakšen lastnik avta s tem motorjem (in menjalnikom s 5 prestavami), bi bil zelo hvaležen za informacije o vrtljajih motorja v 5. prestavi pri različnih hitrostih (npr.: 90, 120, 130, 150, 170km/h), saj mi je ravno to edina pomanjklivost tega avta, da so šparali na 6. prestavi in se bojim da zna biti pri najvišji številki zgoraj že presneto glasen.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost