Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
gofra je napisal/-a:Komentarji tule so odlicen dokaz temu, da je zadovoljstvo uporabnika pogojeno povsem s mentalnim prepricanjem. Ena stvar v dveh variacijah (recimo, da je samo embalirana drugace), povzroca lahko percepcijsko popolnoma razlicne obcutke.
Torej, popolnoma vseeno je, ali je uporabnik, za 20K EUR vec kupil dejansko boljsi avto. Pomembno je dejstvo, da je osvojil prepricanje, da ga je.
Aja, glede ure in podobnih reci se pridruzujem Adisovemu mnenju. Ce bi se meni osebno pripetilo kaj podobnega bi zagnal en konkreten halo. Pricakujem, da je "de luxe" pac "de luxe"...ne pa spanje na ze zaprasenih lovorikah. In ce apliciram tole na Jag VS Mondeo, lahko, da je prvi res boljsi v smislu nekega splosnega pocutja v avtomobilu, kvaliteti materialov, izdelave ipd...se vedno pa bazira na enaki osnovi kot drugi. In ko bi bilo le to...precej elementov, ki dejansko veliko prispevajo k pocutju in ergonomiji je vzetih direkt iz Forda. To je tudi edini moj izgovor zakaj menim, da si taksen avto enostavno ne zasluzi toliko visje cene...
Courage™ je napisal/-a:gofra je napisal/-a:Komentarji tule so odlicen dokaz temu, da je zadovoljstvo uporabnika pogojeno povsem s mentalnim prepricanjem. Ena stvar v dveh variacijah (recimo, da je samo embalirana drugace), povzroca lahko percepcijsko popolnoma razlicne obcutke.
Torej, popolnoma vseeno je, ali je uporabnik, za 20K EUR vec kupil dejansko boljsi avto. Pomembno je dejstvo, da je osvojil prepricanje, da ga je.
Aja, glede ure in podobnih reci se pridruzujem Adisovemu mnenju. Ce bi se meni osebno pripetilo kaj podobnega bi zagnal en konkreten halo. Pricakujem, da je "de luxe" pac "de luxe"...ne pa spanje na ze zaprasenih lovorikah. In ce apliciram tole na Jag VS Mondeo, lahko, da je prvi res boljsi v smislu nekega splosnega pocutja v avtomobilu, kvaliteti materialov, izdelave ipd...se vedno pa bazira na enaki osnovi kot drugi. In ko bi bilo le to...precej elementov, ki dejansko veliko prispevajo k pocutju in ergonomiji je vzetih direkt iz Forda. To je tudi edini moj izgovor zakaj menim, da si taksen avto enostavno ne zasluzi toliko visje cene...
Tocno o tem govorim. Clovek je preprican, oz. se je preprical da je X-type oh in sploh. Sam sem avto prodal po cca. 4. mesecih, in bil globoko, globoko razocaran. Sto ljudi, sto cudi. Pa se enkrat povem, ce bi za avto dal 50k, bi mi NA SILO moral biti avto vsec, ceprav si nebi priznal da sem pihno v meglo z nakupom.
Pa tisti ki mislijo da sem mu faus, predno kaj napisete, se ustavite. Trenutno vozim "pravega" Jaga, tak da mu "premium" mondea ne zavidam niti malo.
LP
BBS je napisal/-a:Jaguar je Jaguar, Mondeo je pa Mondeo. Vsak ima svoje ime in svojo ceno.
Naprimer, Volvo S40 2.0D ima tudi mašino od PSA, torej HDI, pa to še ne pomeni da je Francoz. Tudi ne stane toliko, kot francoz.
speedfreak je napisal/-a:BBS je napisal/-a:Jaguar je Jaguar, Mondeo je pa Mondeo. Vsak ima svoje ime in svojo ceno.
Naprimer, Volvo S40 2.0D ima tudi mašino od PSA, torej HDI, pa to še ne pomeni da je Francoz. Tudi ne stane toliko, kot francoz.
pa podvozje od focusa ma tud, tk en mix je
BBS je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:BBS je napisal/-a:Jaguar je Jaguar, Mondeo je pa Mondeo. Vsak ima svoje ime in svojo ceno.
Naprimer, Volvo S40 2.0D ima tudi mašino od PSA, torej HDI, pa to še ne pomeni da je Francoz. Tudi ne stane toliko, kot francoz.
pa podvozje od focusa ma tud, tk en mix je
No vidišAmpak je še vedno Volvo s svojo ceno
goranTNT je napisal/-a:Motor v RR Phantom je 6.75 litrski V12, razvit prav posebeno samo za RR in ni derivat, od katerih ostalih BMW motorjev. Zlahka bi uporabili svoj obstoječi v12 motor, vendar ga niso. To veliko pove. Sicer pa mislim da je BMW ze kar nekaj let pred nakupom RR-ja, le-temu dobavljal nekatere motorje.
lizard je napisal/-a:Res da je x-type preoblečen Mondeo, ampak tudi Audi A3 je preoblečen Golf. Pejšnji genaraciji Passata in Audija A4 sta tudi bili preoblečeni ena v drugo, a v tem primeru je premium Audi posodil okostje Passatu, kar je dobro za imdz VW-ja, a slabše za imidz Audija. Sploh ker je zdaj Audi peoblečen še v Seata.
Vseeno je pa prijetnejši občutek vozit VW-ja, ki je preoblečen Audi, kot pa obratno (vsaj meni), čeprav se je pa lepše peljati v Audiju, a ob tem ostaja priokus, da si dal več denrja za skoraj enak avto. Odvino predvsem s katerega zornega kota gledaš.
Mene bolj kot to da pri x-type-u gre za preoblečenega Mondea moti to, da ni dovolj velik, vpadljiv, glamurozen, poseben, kar pa pravi Jag mora biti. Saj to so ugotovili tudi sami, zato pa gre ta FWD Jag v zgodovino.
Doche je napisal/-a:No in verjetno je tvoj pravi Jag tud procentualno tu nekje zgubil ceno kot njegov. Zakaj nebi njegov bil tud pravi Jag. Sej znacko ma gor, ce pa je tolk stvari gor od mondeota pol to pomeni da je vsak mondeo skoraj jaguar oz malo bolsi avto. To je nonsense. Jaguarja ma in to je glavno.
mito155 je napisal/-a:lizard je napisal/-a:Res da je x-type preoblečen Mondeo, ampak tudi Audi A3 je preoblečen Golf. Pejšnji genaraciji Passata in Audija A4 sta tudi bili preoblečeni ena v drugo, a v tem primeru je premium Audi posodil okostje Passatu, kar je dobro za imdz VW-ja, a slabše za imidz Audija. Sploh ker je zdaj Audi peoblečen še v Seata.
Vseeno je pa prijetnejši občutek vozit VW-ja, ki je preoblečen Audi, kot pa obratno (vsaj meni), čeprav se je pa lepše peljati v Audiju, a ob tem ostaja priokus, da si dal več denrja za skoraj enak avto. Odvino predvsem s katerega zornega kota gledaš.
Mene bolj kot to da pri x-type-u gre za preoblečenega Mondea moti to, da ni dovolj velik, vpadljiv, glamurozen, poseben, kar pa pravi Jag mora biti. Saj to so ugotovili tudi sami, zato pa gre ta FWD Jag v zgodovino.
Passat se nikoli ni in se nikoli ne bo peljal tako kot se pelje a4. Prav tako v Seatu in Škodi, kljub vse odličnim karakteristikam notranjost ne bo kakovostno na nivoju Audija. Sama izdelava bo malce pošepala pri Škodici na trenutke (ne govorim o servisih), ampak kot celota je vsak avto razred zase.. In A4 nima blage veze z Passatom (ok ima platformo, ampak to je pa vse... pogon drugače obrnjen, motor prav tako, menjalniki... itd...
in na koncu je še dodana vrednost na ime... nekomu to pomeni veliko, nekomu nič... zato pa obstaja toliko variant...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost