Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr nov 25, 2009 8:39 am

xsara je napisal/-a:kaj je to ena fora, mogoče ga prodaja pr dveh dilerjih?............

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3227940&show=1

in še enkrat isti, sam pri drugi firmi

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3187252&show=1



Hmmm, poklici jih - sicer pa, ce ze lahko izbiras - rdec ali crn! Izgledata noro...

LpF
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Sr nov 25, 2009 9:03 am

Kaj pa morda tale??
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3102689&show=1

Avto meni full dobro izgleda ... ne vem pa kako je ohranjen, kako je bil vožen in tako naprej. Ampak na slikah zgleda uredu ... in če so kilometri realni pol mislm, da ni švoh ...

LP
Matej
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Sr nov 25, 2009 9:08 am

pskoda je napisal/-a:Tole se pa ne strinjam s tabo, jaz jo nisem mogel dobit več kot dobre 13l pa sem res dobesedno norel z njo. Z cliotom govorite da pije okrog 11l, jaz imam po računalniku na 12kkm porabo 10,4l, pa ne vozim počasi, ker imam zdajle dobrih 15kkm in imam prednje gume čisto hin. Glede udobja pa jaz imam 18 col z 35 serijo zmajšano togost avtomobila in je čisto prav trd, že z 18 je dovolj trd
Vidim da imaš bravota 150km, ta bravo ne gre nikamor proti cliotu oz corsi. Oče ima m-jeta 150 sport in gre bolje kot t-jet. 1.4 za tako velik avto je premajhna, ker ga ima ena ženska ki dela v novem mestu v adriji in se vozi 90% po mestih in ima 9.8l porabe pa ni neka huda voznica. Ko sem ga dobil za probo se je poraba takoj dvignila na 12l in grem stavit, da ti pri 180kmh več žre kot pri meni


Da nebo zmešnjave ;)

1. Kako posamezna oseba dojema hitro vožnjo je subjektivno. Nikjer se ni oz. nismo napisali merilo za te stvari tako, da pisanje da Corse nisi mogel spraviti čez 13L je potem po tvojih merilih? Jaz sem jo res ožemal tako kot Cliota na isti relaciji in je bila razlika več kot jasna. S tem, da sem imel v Corsi veliko več dela in nisem toliko užival ob vožnji. Lahko se pa enkrat pelješ z mano, če bo to bolj razjasnilo zadeve.

Je pa tako, da smo že na Grobniku ugotavljali, da se pri turbaku ali bencincu ali dizlu najbolj pozna pri porabi pri konstantno hitri vožnji kot pa pri NA. Medtem, ko moraš NA relativno pogosto sukati na obrate lahko turbaka bolj umirjeno voziš zaradi obilice navora v nižjih vrtljajih in raporeditvi tega. Na progi oz. konstantnem tiščanju, ko sta oba "tipa" motorja gnana tudi na višje obrate itd., se pa stvar obrne. Lani hmm oz. predlani, ko smo bili na Grobniku so bile majhne razlike v porabi TS-ov napram JTD kateri so butali tudi čez 10L/100km :shock:


2. To, da imaš v 15k km uničene sprednje gume mi nič ne pove nažalost. Jaz imam 6k km na mojem in od tega je 2k-2.5k km bilo utekavanja in so robi na sprednjih gumah že kar nagriženi.

3. "Glede udobja pa jaz imam 18 col z 35 serijo zmajšano togost avtomobila in je čisto prav trd, že z 18 je dovolj trd " - kaj si z tem mislil? Zmanjšal togost avtomobila? Kateri avto imaš? Se opravičujem, ampak ne utegnem spremljati a.com tako, da bi bil na tekočem kdo ima kakšen avto itd.

4. Imamo doma Brava 1.4 T-Jet 150hp Sporta. Proti Corsi se res slabše premakne vendar proti Cliotu je v kakšni višji prestavi, ko je Clio na nizkih obratih, kar "dober" Bravo. Velik avto? Ne vem kako imaš ti pojme razčiščene. Bravo ni nikakor velik in nikakršen športni avto in v svojem razredu je relativno lahek kljub trendu zadnjih let, ko so avti zmeram bolj zatesnjeni, opremljeni in varni ter posledično bolj težki. Za 150hp se odlično premakne in tudi poraba je lahko nizka. Ni pa petarda, ki bi jo razganjalo od moči. Časi raznih Golf II, Kadettov, E30, Tipotov,....itd. ko so bili divji avti z 150hp je mimo.

5. Te ne poznam in ne morem tega trditi vendar obstaja tudi možnost, da ti je 12L pil, ker si "napačno" vozil oz. boljše povedano - nisi znal izkoristit motorja/menjalnika/avta?

6. Ne vem koliko žre pri 180km/h ga ne vozim jaz, ampak sestra. Spet ne vem kateri avto imaš ti in ne morem primerjati.

gofra je napisal/-a:Preden pa bom pametoval dalje, moram shecat Ozija, da me zapelje kak krog. Verjamem, da je Clio fantasticna zverina - ko bi le bil malcek bolj dodelan znotraj...

LpF


Ne samo znotraj :lol:

@xsara - v smislu zgoraj napisanega. Jaz sem kupil novega Cliota in se razni paneli, havba, blatniki,...itd. ne prilegajo pravilno tako, da iz tega se žal nebo moglo sklepati ali je bil avto razbit ali ne.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr nov 25, 2009 9:45 am

Matey_ je napisal/-a:Kaj pa morda tale??
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3102689&show=1

Avto meni full dobro izgleda ... ne vem pa kako je ohranjen, kako je bil vožen in tako naprej. Ampak na slikah zgleda uredu ... in če so kilometri realni pol mislm, da ni švoh ...

LP
Matej


zgleda hudo dobro, sam cena je pa pretirana, drgač pa sem si ga že v živo ogledal, zgleda brutalno, sam še enkrat pravim zadeva je krepko predraga...........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky Sr nov 25, 2009 5:07 pm

@gofra
OK zgleda sem pozabo napisat, krepko zadaj ostane, na zaprtih cestah sploh če je pravi voznik se da avto noro peljat. Za ravnino pa pravim da tile avti niso delani, te ite lepo k Edyu v SKN pa si Audi S4 predelajte. Samo tale Audi pa ni za ovinke :P
Neka kompromisna rešitev je pa itak Micka al pa Impreza :twisted:

Ok me boš pelal spomladi, te držim za besedo, upam da bo moj twingič tudi že malo naspidiran da te bom zadi pusto na tovji ravnini :twisted:

Verjamem da so vse tele športne edicije dobre za peljat, če pa gremo v podrobnosti pa je Clio pojem za lego na cestiž

edit: Ozi vidim da si blizu MB, lahko spomladi enkrat malo občutim tvoje vozniške sposobnosti. 8) Pa še malo RS vidimo :D
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr nov 25, 2009 5:30 pm

scmoky je napisal/-a:Ok me boš pelal spomladi, te držim za besedo, upam da bo moj twingič tudi že malo naspidiran da te bom zadi pusto na tovji ravnini :twisted:
D


Zmenjeno! ;)

LpF
 
Uporabniški avatar
suntrace1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To avg 29, 2006 2:02 am

Napisal/-a suntrace1 Sr nov 25, 2009 6:06 pm

Zakaj pa raje ne bi za ta denar vzel recimo Nissana 350Z s 300KM? Je veliko več avta, kot tale pocket-rocket, IMHO.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr nov 25, 2009 6:12 pm

_Ozi_ je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Tole se pa ne strinjam s tabo, jaz jo nisem mogel dobit več kot dobre 13l pa sem res dobesedno norel z njo. Z cliotom govorite da pije okrog 11l, jaz imam po računalniku na 12kkm porabo 10,4l, pa ne vozim počasi, ker imam zdajle dobrih 15kkm in imam prednje gume čisto hin. Glede udobja pa jaz imam 18 col z 35 serijo zmajšano togost avtomobila in je čisto prav trd, že z 18 je dovolj trd
Vidim da imaš bravota 150km, ta bravo ne gre nikamor proti cliotu oz corsi. Oče ima m-jeta 150 sport in gre bolje kot t-jet. 1.4 za tako velik avto je premajhna, ker ga ima ena ženska ki dela v novem mestu v adriji in se vozi 90% po mestih in ima 9.8l porabe pa ni neka huda voznica. Ko sem ga dobil za probo se je poraba takoj dvignila na 12l in grem stavit, da ti pri 180kmh več žre kot pri meni


Da nebo zmešnjave ;)

1. Kako posamezna oseba dojema hitro vožnjo je subjektivno. Nikjer se ni oz. nismo napisali merilo za te stvari tako, da pisanje da Corse nisi mogel spraviti čez 13L je potem po tvojih merilih? Jaz sem jo res ožemal tako kot Cliota na isti relaciji in je bila razlika več kot jasna. S tem, da sem imel v Corsi veliko več dela in nisem toliko užival ob vožnji. Lahko se pa enkrat pelješ z mano, če bo to bolj razjasnilo zadeve.

Je pa tako, da smo že na Grobniku ugotavljali, da se pri turbaku ali bencincu ali dizlu najbolj pozna pri porabi pri konstantno hitri vožnji kot pa pri NA. Medtem, ko moraš NA relativno pogosto sukati na obrate lahko turbaka bolj umirjeno voziš zaradi obilice navora v nižjih vrtljajih in raporeditvi tega. Na progi oz. konstantnem tiščanju, ko sta oba "tipa" motorja gnana tudi na višje obrate itd., se pa stvar obrne. Lani hmm oz. predlani, ko smo bili na Grobniku so bile majhne razlike v porabi TS-ov napram JTD kateri so butali tudi čez 10L/100km :shock:


2. To, da imaš v 15k km uničene sprednje gume mi nič ne pove nažalost. Jaz imam 6k km na mojem in od tega je 2k-2.5k km bilo utekavanja in so robi na sprednjih gumah že kar nagriženi.

3. "Glede udobja pa jaz imam 18 col z 35 serijo zmajšano togost avtomobila in je čisto prav trd, že z 18 je dovolj trd " - kaj si z tem mislil? Zmanjšal togost avtomobila? Kateri avto imaš? Se opravičujem, ampak ne utegnem spremljati a.com tako, da bi bil na tekočem kdo ima kakšen avto itd.

4. Imamo doma Brava 1.4 T-Jet 150hp Sporta. Proti Corsi se res slabše premakne vendar proti Cliotu je v kakšni višji prestavi, ko je Clio na nizkih obratih, kar "dober" Bravo. Velik avto? Ne vem kako imaš ti pojme razčiščene. Bravo ni nikakor velik in nikakršen športni avto in v svojem razredu je relativno lahek kljub trendu zadnjih let, ko so avti zmeram bolj zatesnjeni, opremljeni in varni ter posledično bolj težki. Za 150hp se odlično premakne in tudi poraba je lahko nizka. Ni pa petarda, ki bi jo razganjalo od moči. Časi raznih Golf II, Kadettov, E30, Tipotov,....itd. ko so bili divji avti z 150hp je mimo.

5. Te ne poznam in ne morem tega trditi vendar obstaja tudi možnost, da ti je 12L pil, ker si "napačno" vozil oz. boljše povedano - nisi znal izkoristit motorja/menjalnika/avta?

6. Ne vem koliko žre pri 180km/h ga ne vozim jaz, ampak sestra. Spet ne vem kateri avto imaš ti in ne morem primerjati.

gofra je napisal/-a:Preden pa bom pametoval dalje, moram shecat Ozija, da me zapelje kak krog. Verjamem, da je Clio fantasticna zverina - ko bi le bil malcek bolj dodelan znotraj...

LpF


Ne samo znotraj :lol:

@xsara - v smislu zgoraj napisanega. Jaz sem kupil novega Cliota in se razni paneli, havba, blatniki,...itd. ne prilegajo pravilno tako, da iz tega se žal nebo moglo sklepati ali je bil avto razbit ali ne.


1. Corse ne moreš dobit povprečne porabe čez 13l, mogoče na grobniku.

2. Kaj ti ne pomeni da so prednje gume na 15kkm fuč? To je zame čisto normalno za hitro vožnjo brez paljenja gum in raznovrstnih dirkališč, pač po vsakdanjih cestah. Pri men niso robovi nič pobrani, pa čeprav jim lahko dušo puliš pa guma ni nič pobrana ob robovih.

3. Imam CORSO OPC

4. Se strinjam s tabo, samo ker ima oče bravota m-jet 150 sport in ko ga vozim se mi zdi ogromen nepregleden avto, za ostalo sem brez beset, razen števeci se slabo vidijo

5. Brez skrbi da sem ga znal izkoristit, hitro sepljevanje in tiščanje po avtocesti, glede na težo in velikost toliko pije, npr. alfa MiTo 1.4 155km mi je skoraj liter manj pila kot bravo
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr nov 25, 2009 6:58 pm

gofra je napisal/-a:Glede porabe je tkole - eno je gledat povprecje, ki bazira na nekaj 100 ali nekaj tisoc kilometrih in drugo, ce resetiras BC, ga zulis ces paket lokalnih ovinkov in se 20 km kasneje cudis, koliko je pil...po moznosti v hrib.

Tole so podatki z edinega kredibilnega vira pomojem (nemski sprit monitor):

Abarth GP: 8.54
Bravo T-Jet: 8.62
Corsa OPC: 9.32
Clio RS : 10.08

@ pskoda: Bravo ima vsaj 200 kilogramov, tako od Corse kot od Clia, poleg tega ima manjka za 40 konjev zato neposredno ni primerljiv. Kljub temu pa tezko prebavim besede, da ne gre nikamor. Gre, suvereno, ni pa dirkalec. In ko bos enkrat vozil 1.4 litrskega Tjeta bos videl, da je vec kot kos avtomobilu.

@ scmoky: Ti resno navajas Top Gear in besedico "test" v istem stavku? :D Poglej si kak kredibilnejsi review pa bos nemara spremenil mnenje;)
Aja, in ce se ti zdi, da je Clio svetlobna leta pred Puntom (najbrz mislis RSa in Abarth GP?), te povabim spomladi na en krog - nemara bos tudi okrog tega spremenil mnenje :) Upam si trdit, da se Clio pelje opazno bolje (nisem ga vozil), ce gre za svetlobna leta pa nisem preprican. Cisto za hec: mislim, da je L'Automobille (bom probal zbrskat review) testiral Clia Cup proti AGP SS, ki je na 3 minute dolgi progi kljub 20 konjem vec dosegel prakticno identicen cas. In lepo prosim, SS ima usnjene fotelje noter, ne pa klopc :D

Preden pa bom pametoval dalje, moram shecat Ozija, da me zapelje kak krog. Verjamem, da je Clio fantasticna zverina - ko bi le bil malcek bolj dodelan znotraj...

LpF


Tlele sem res mal pretiraval, tako da vzamem nazaj
 
Loops
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če dec 18, 2008 6:56 pm
Kraj: Koroška

Napisal/-a Loops Sr nov 25, 2009 7:07 pm

Hehe men pa Corsa C GSi 1.8 16v z 205/40 R17 z normalno vožnjo pije 7L :D

Glede tele debate turbo vs. NA,ma turbo ma prednost v štartu.
Js sem svojga sprobal lz modelom ko je mel Golfa V.tdi(mislim da 135ks,d in i rdeč)).Od začetka je dizl vleku,tam ko sem prišu na 5000-5500obr/min pa je dizl popušu,ker je mogu menjat,js pa sem šele v element prišu.
Res je golf ziher ene 200kg če ne več težji,sam je tut navor opazno večji.

Js tut premlevam,da morebiti čez 2 leti,ali prej če bo keš presedlam na neko Opc,rs in podobno varjanto.In po eni strani me vleče k turbini,prvo kr je navora da ti mine,pa tut kako čipanje se obnese na njem.
Po drugi strani,pa mi NA zelo sede,ker če je pravo razmerje moči in teže avto kljub,da nima turbine rahlo zalepi že z 2k obrati,pri 3k obratih je že lepo,nad 4k obratov je pa žurka,in super je to ko zamenjaš eno brzino gor al dol vedno zgubiš samo 500 obr/min tak da ko si enkrat na 5000obr/min butneš gor in padeš na 4500obr/min kjer ima maksimalen navor.Je kr užitek vozit z dobrim NA motorjrm.

Pa glede porabe Corse OPC ,Motrvision jo je teral na poligonu za najboljši cajt na njihovi listi pa so nekaj malega čez 11l nabili,tk da teško vrjemem ,da je še 17,6 litrov možno,ker švabi je niso šparali.
Zadnjič spremenil Loops, dne Sr nov 25, 2009 7:11 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr nov 25, 2009 7:08 pm

suntrace1 je napisal/-a:Zakaj pa raje ne bi za ta denar vzel recimo Nissana 350Z s 300KM? Je veliko več avta, kot tale pocket-rocket, IMHO.


verjemi tudi to sem imel že v planu, vendar najti pametnega oziroma dobro ohranjenega je vsaj pri nas izredno težko, pa še stroški povezani z vzdrževanjem takega avtomobila so kar precej višji od cliota, tako, da trenutno odpade, če pa se pokaže kakšen boljši denar in seveda avto, pa bom definitivno premislil tudi o tej opciji..............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr nov 25, 2009 7:57 pm

Loops je napisal/-a:Hehe men pa Corsa C GSi 1.8 16v z 205/40 R17 z normalno vožnjo pije 7L :D

Glede tele debate turbo vs. NA,ma turbo ma prednost v štartu.
Js sem svojga sprobal lz modelom ko je mel Golfa V.tdi(mislim da 135ks,d in i rdeč)).Od začetka je dizl vleku,tam ko sem prišu na 5000-5500obr/min pa je dizl popušu,ker je mogu menjat,js pa sem šele v element prišu.
Res je golf ziher ene 200kg če ne več težji,sam je tut navor opazno večji.

Js tut premlevam,da morebiti čez 2 leti,ali prej če bo keš presedlam na neko Opc,rs in podobno varjanto.In po eni strani me vleče k turbini,prvo kr je navora da ti mine,pa tut kako čipanje se obnese na njem.
Po drugi strani,pa mi NA zelo sede,ker če je pravo razmerje moči in teže avto kljub,da nima turbine rahlo zalepi že z 2k obrati,pri 3k obratih je že lepo,nad 4k obratov je pa žurka,in super je to ko zamenjaš eno brzino gor al dol vedno zgubiš samo 500 obr/min tak da ko si enkrat na 5000obr/min butneš gor in padeš na 4500obr/min kjer ima maksimalen navor.Je kr užitek vozit z dobrim NA motorjrm.

Pa glede porabe Corse OPC ,Motrvision jo je teral na poligonu za najboljši cajt na njihovi listi pa so nekaj malega čez 11l nabili,tk da teško vrjemem ,da je še 17,6 litrov možno,ker švabi je niso šparali.


Odvisno kako vzameš normalno vožnjo, men tudi pije 6,6l lahko se pa ta številka še za enkrat naraste, pri cliotu je pomoje ista fora
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Sr nov 25, 2009 8:04 pm

scmoky je napisal/-a:edit: Ozi vidim da si blizu MB, lahko spomladi enkrat malo občutim tvoje vozniške sposobnosti. 8) Pa še malo RS vidimo :D


Kamot.

suntrace1 je napisal/-a:Zakaj pa raje ne bi za ta denar vzel recimo Nissana 350Z s 300KM? Je veliko več avta, kot tale pocket-rocket, IMHO.


Maš kakšen info za vzdževanje 350Z?

@pskoda

1. zrihtaj avto in ti pokažem. Bencin častim jaz ;)
2. mnja tle neboma našla skupne besede
3. aha tu te čevelj žuli
4. ja pregleden je u kurcu! sploh nazaj :roll: pa še kakšno bi lahko na to temo povedal vendar je offtopic
5. Alfa MiTo je meni j**c. Tisto tweakanje elektronike, da maksimalni navor doseže šele pri 3000rpm? in je občutek bolj športen je fail. Avto čisto sfali point turbo-bencinca. Pelje se drugače lepo in tudi sedenje je vrhunsko. Me je pa razočarala kvaliteta, ker mi je po 80km hitrejše vožnje začel volan pokati, ko sem ga obračal levo/desno in lučka za problem z zavorami se je prižgala :roll: verjamem, pa da si imel manjšo porabo je vendarle kar lažji avto kot Bravo.

@Loops - turbodiesel pokaže svoje prednosti drugje kot 0-100, 0-200,...štartih :P Motorvision = German = Opel = ? :lol: jaz te "teste" jemlem z rezervo in raje sam v pravem svetu stestiram zadevo.
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Sr nov 25, 2009 8:22 pm

xsara je napisal/-a:
Matey_ je napisal/-a:Kaj pa morda tale??
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3102689&show=1

Avto meni full dobro izgleda ... ne vem pa kako je ohranjen, kako je bil vožen in tako naprej. Ampak na slikah zgleda uredu ... in če so kilometri realni pol mislm, da ni švoh ...

LP
Matej


zgleda hudo dobro, sam cena je pa pretirana, drgač pa sem si ga že v živo ogledal, zgleda brutalno, sam še enkrat pravim zadeva je krepko predraga...........


Ja po pa priznam da res ja ... sam na koncu če pa pogledaš ... mogoče pa bi se le splačalo nekaj več primaknit če je res tako ohranjen in ''neoporečen'' :) N vem no ... samo v rezmislek.
LP
Matej
 
Loops
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če dec 18, 2008 6:56 pm
Kraj: Koroška

Napisal/-a Loops Sr nov 25, 2009 8:27 pm

Ja pač hito menjat,ne bremzat po nepotrebnem in pospeševat,..Pač v bistvfo dokaj varčno,no pač js sem navajen tako vozit.Pač tu pa tam še malo gasa stisnem,pa tut ni nekerazlike v porabi.

Ker, ko se mi zlušta malo akcije s tak vsedem v avto sam in se peljem na ralaciji radlje-mb in si dam duška.Al pa kaj gor v Avstrijo na vič- lavamind in tam po njihovih lepih cestah dalje v Avstrijo malo prtiskam ;)

Itak ,da avto pije če šofer pritiska,to je tak vsak avto,sam da pa OPC tolk pije pa ni res to pa se nem strinjal,ker povsod se povdarja kako sovarčne napram moč in pospeške in je med varčnejšimi.Je pa res da obstajajo razlike tudi med istimi modeli avtov,sam veliko je odvisno tudi od šoferja.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Sr nov 25, 2009 9:21 pm

da je OPC-jka pila 17l čisto verjamem, ker je meni testni široko mel porabe 18l (1.4 160KM). ima pa kolega OPC corso, 18ke, čipirano na 225KM in mu žre 9,0l! :shock: prvo nism mogu verjet, in šele ko sm pogledal potovalni računalnik sem verjel. njegova vožnja pa je nekej srednjega. malo dinamične vožnje in malo "normalne" vožnje. očitno zna bit OPC kar šparoven avto.

ozi ti maš kolko sedaj? vem da si napisal, samo se mi ne da iskat :P ker vse, katere sem poznal so imeli od 10-11l. pod 10 skor noben
Slika
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Sr nov 25, 2009 10:07 pm

da je OPC-jka pila 17l čisto verjamem, ker je meni testni široko mel porabe 18l (1.4 160KM)


Na tak avto pa jaz ne bi hotel naleteti, če bi kupoval :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr nov 25, 2009 10:45 pm

Eno so starti z mesta, drugo neprekinjena voznja. Je lahko oboje "do daske" pa bodo razlike megalomanske. Vsaka primerjava porab je tako tule popolnoma brezvezna...

Jaz svojega v mestu tezko spravim pod 10 (strogo mesto, kup semaforjev). Pa vozim umirjeno. Zunaj ga ne spravim cez 11,5 pa ce se ne trepalnice postavim. Zdej pa tuhtajte...

LpF
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr nov 25, 2009 11:13 pm

Itak, režim vožnje pomeni vse kar se porabe tiče.

In to kar eni pišejo kolk porabi k majo avto na probi za par dni je tut nabijanje u prazno. Drugo je k ga imaš za vsak dan in maš nato neke realne vrednosti.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr nov 25, 2009 11:18 pm

Na avto magazinu imajo test alfo MiTo 1.4 155km in imajo najvišjo povprečno porabo 15,1l najmanjšo povprečno 9,2l skupno povprečje pa 12,2l in kolikor jaz vem imata zelo podobno mašino če ne isto alfa MiTo in punto abart, razen mogoče elektronike, če mene vprašaš ne vem kje so dobil tako cifro iz 1.4 mašince
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov