Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr dec 09, 2009 7:23 pm

Ker je debata o 1.2 TSIju bom napisal takole. Predvsem me zanima kdo bo kupec takšnega avtomobila. Prej so predvsem starejši kupovali osnovno različico avtomobila - torej 1.6 litrski motor.

Sedaj bodo presedlali na 1.2 TSIje, kjer pa se lahko zalomi, predvsem ob slabem vzdrževanju.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr dec 09, 2009 7:27 pm

simply je napisal/-a:Ker je debata o 1.2 TSIju bom napisal takole. Predvsem me zanima kdo bo kupec takšnega avtomobila. Prej so predvsem starejši kupovali osnovno različico avtomobila - torej 1.6 litrski motor.

Sedaj bodo presedlali na 1.2 TSIje, kjer pa se lahko zalomi, predvsem ob slabem vzdrževanju.

Po moje TSI ni nč bolj podvržen okvaram kot TDI. Zalomi se pa lahko pri vsakem, ki ne vzdržuje svojga avta.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr dec 09, 2009 7:40 pm

1.6 mašine so zelo vzdržljive.

Nekateri ne zamenjajo olja niti po 50.000km. Probaj tole pri TSIju.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr dec 09, 2009 7:43 pm

simply je napisal/-a:1.6 mašine so zelo vzdržljive.

Nekateri ne zamenjajo olja niti po 50.000km. Probaj tole pri TSIju.

Vem, ker jo imam, ampak vseeno menjam olje na 15.000 :-P
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr dec 09, 2009 7:45 pm

Vem, ker jo imam,


Potem sva že dva. ;)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr dec 09, 2009 7:51 pm

simply je napisal/-a:
Vem, ker jo imam,


Potem sva že dva. ;)

In kako si zadovljen s tem motorjem? Večina tle gor pravi, da je to ena nepremičnina, da nikamor ne gre, pije pa tolk k en manjši tovornjak. No jst sem s to mašino zadovoljen, važno da se ne kvari. Če bi mel možnost, bi si pa TSI privoščil. :woohoo
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr dec 09, 2009 8:32 pm

pskoda je napisal/-a:
mito155 je napisal/-a:papirji so eno... 10 km v realnosti pa dovolj za test... čipan albert (160 konjev in pa 1200kg) vs. 240 konjev in pa 2000kg. ne bom trdil da gre abarth bolje, vendar krača ni mogla pokazati :shock: ...

@ggorenc... tce cliota sem vozil... leto nazaj.. in ja... pri 1500 ne gre nikamor, pri 2500 se čuti da bo šlo in pri 3000 sledi brca... oz brcka.. sem pričakoval preveč... in takrat sem se aktivno zanimal za cliota (ker sem zaradi službe tako vozilo rabil)... verjetno ti ne veš kako se pelje tsi. Plus doma imamo enega pripadnika stare šole kateri ima luknjo katera je dosti velika da bi oglede notri priredil ;) sem pa v času testa vozil 330i kateri besede luknja v motornem navoru in moči ravno ne pozna...

In nimam nič proti cliotu.. bi z veseljem imel kakšnega rs-a cliota... seveda z recaro sedeži ... si na napačenga pritisnil ;)


Še Q5 čipaš, men je to full bedno primirjat tuning vs stock. Oba stock in bo Q5 brez problema pusti alberta zadej


Hud remap je ja - serijsko ima Albert celih 5 zrebcev manj :D Tistih pet konjev manj pa dvoooomim, da bi v praksi slo blazno v prid Q5 ;) Btw, Mito, dekavcu si obesu 150 kil prevec :!: :D

pskoda: da ne bomo zasli totalno mimo - poanta je - podatek na papirju je eno, praksa drugo. Zdaj upam, da smo zakljucili s tem :?:

Se tole kar se tice turbin in majhnih vozil - napram starim garam so te luknje bistveno pokrpane, se strinjam, obcutijo pa se se vedno. Krepko. Ne vem, ali pa imate vi zamrte cute? Jasno, ce bos z vsakim saltanjem padel direkt na spicko, tega ne bo cutit, ko pa startas z malo obrati, ali pa ko ti na kaksni zaprti sikani obrati padejo pod mejo, ki ji je motor v avtu se kos (2K rpm nekje od uca), se pa tista luknja kar fajn pozna...


LpF
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky Sr dec 09, 2009 9:11 pm

Saj pa z drugo prestavo neib smeli tako past... Če pravilen vstop v ovinek vzameš ne pade, razen pri zelo ostrih 180 na progi, na slabem asfaltu oz. makedam, pa ročna pa gremo miki :D

Turbo mašine so veliko bolj občutljive od vzdrževanja, že olje je pomebno da menjaš, da se turbina maže in hladi.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr dec 09, 2009 9:41 pm

In kako si zadovoljen s tem motorjem


No vozilo je od boljše polovice, in sicer Bora 1.6 16v. Ker vozi bolj zmerno je poraba po potovalnem rač. od 6.2l do 6.5l. Večinoma relacije.

Za običajno vožnjo je motor dober, tudi problemov ni z njim. Vozilo se uporablja kot 2 avto pri hiši. Če povzamem je zelo zadovoljna.

Lp
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr dec 09, 2009 10:45 pm

mito155 je napisal/-a:O Gofri... :)

TCE motor sem peljal in lahko mirno zaključim da je neumnost. Prevlika turbo luknja, brez moči... v cliotu sem ga vozil da ne bo pomote... škoda..



Prevelika turbo lunknja? Vleče zvezno od cca 2000 obratov dalje. Js nevem čemu izraz "prevlika turbo luknja", razn če si ti navajen, da tvoj turbo bencinar vleče iz 800 obratov že. In zakaj bi biu neumnost?

Je pa res, da je Clio veliko manj poskočen kot Twingo GT. Skoraj imam občutek da ima Twingo krajši menjalnik.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Če dec 10, 2009 1:28 pm

Zalomi se lahko tudi takemu, ki avto zelo dobro vzdržuje in mu nekaj shodi... tako kot meni pri cliu, kjer še zdej ne vejo kaj je...
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če dec 10, 2009 4:39 pm

Jože20 je napisal/-a:
mito155 je napisal/-a:O Gofri... :)

TCE motor sem peljal in lahko mirno zaključim da je neumnost. Prevlika turbo luknja, brez moči... v cliotu sem ga vozil da ne bo pomote... škoda..



Prevelika turbo lunknja? Vleče zvezno od cca 2000 obratov dalje. Js nevem čemu izraz "prevlika turbo luknja", razn če si ti navajen, da tvoj turbo bencinar vleče iz 800 obratov že. In zakaj bi biu neumnost?

Je pa res, da je Clio veliko manj poskočen kot Twingo GT. Skoraj imam občutek da ima Twingo krajši menjalnik.


Dej enkrat se zapelji z tsi motorjem v golfu... pa potem se usedi v tisto.. luknja je... in zato je neumnost... 5 sek nič potem pa lažni sunek... in ja... tsi vleče dobesedno oz prostega teka... dokler ne probaš ne verjameš... in marsikomu je 122 konjev v 1.4 preveč... 1.2 je pa v osnovi narejen za polota... dobre zmogljivosti za razemroma normalen denar... nizka poraba, DSG in ostali bonbončki katere clio in konkurenca lahko samo sanja ... je polo veliko bolj odrasel avto... mini golf...

@gofra... dejansko ima 1880kg ... pa 255/45/20 feltne... :) albert gre še vedno odlično...
;)
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Če dec 10, 2009 6:08 pm

mito155 je napisal/-a:Dej enkrat se zapelji z tsi motorjem v golfu... pa potem se usedi v tisto.. luknja je... in zato je neumnost... 5 sek nič potem pa lažni sunek... in ja... tsi vleče dobesedno oz prostega teka... dokler ne probaš ne verjameš... in marsikomu je 122 konjev v 1.4 preveč... 1.2 je pa v osnovi narejen za polota... dobre zmogljivosti za razemroma normalen denar... nizka poraba, DSG in ostali bonbončki katere clio in konkurenca lahko samo sanja ... je polo veliko bolj odrasel avto... mini golf...
;)


Polo je super avtoček (kar se kakih bombončkov tiče; highline pa recimo nima usnja - usaj delnega -serijsko), le da stoji na skoraj 20 let stari osnovi...
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky Če dec 10, 2009 6:23 pm

Od nule veleče ker ima še kompresor zraven turbine... Logično ne? al tega nisi vedu?
Pa nevem kaj vam je všeč na DSG? Ni veselja pri DSG. Zaj da naki o cliotu primerjaš udobje to ne gre, lahko pa lego in zmogljivosti, katerim VW neja prije blizu. Pa verjemi da 1,2TSI ali ap 14,TSI ni nizka poraba ko se ga muči...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če dec 10, 2009 6:38 pm

scmoky je napisal/-a:Od nule veleče ker ima še kompresor zraven turbine... Logično ne? al tega nisi vedu?
Pa nevem kaj vam je všeč na DSG? Ni veselja pri DSG. Zaj da naki o cliotu primerjaš udobje to ne gre, lahko pa lego in zmogljivosti, katerim VW neja prije blizu. Pa verjemi da 1,2TSI ali ap 14,TSI ni nizka poraba ko se ga muči...


1.4 TSI 122/125 in ravno tako 1.2 TSI nimajo kompresorja!
Vlečejo pa dejansko od 1000 obratov dalje, kdor je sprobal to ve.

Pa kako lahko trdiš, kakšna je poraba pri TSI-ju če ga sploh vozil nisi!
Jaz tud nisem vozil 1.2TCE in zato tud ne tvezim razne neumnosti o njemu, ker mašine nisem sprobal in ne vem kako se obnaša.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če dec 10, 2009 6:43 pm

scmoky je napisal/-a:Od nule veleče ker ima še kompresor zraven turbine... Logično ne? al tega nisi vedu?
Pa nevem kaj vam je všeč na DSG? Ni veselja pri DSG. Zaj da naki o cliotu primerjaš udobje to ne gre, lahko pa lego in zmogljivosti, katerim VW neja prije blizu. Pa verjemi da 1,2TSI ali ap 14,TSI ni nizka poraba ko se ga muči...


122 konjski NIMA kompresorja .. al nisi vedu?

DSG? Lega in zmogljivosti? dej ne prbijej... edini pravi renojček je rs... ostalo je bv...

imel sem tsija ni potebno mučit da ima nizko porabo... glede na tvoj prvi post pa sklepamm pa da imaš 18 let in si odkril toplo vodo z TCE motorjem... raje pejd zbirat denar da boš na 200 konjev vn stisnu. :roll:
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky Če dec 10, 2009 6:54 pm

Sem vozo in se vozil kot sopotnik v veliko avtih(pa ti rečem da me je najmanjši Citroen Jumper 2.8HDI zelo presenetil)... Saj RS je taprava zadeva. JAz ti samo pravim da ni TSI prihodnost tako kot tudi TCE ni... Če se gremo že tak počakajmo na elektro motorje tisto bo tapravo, konstanten navor in moč... Linearno.

Ne pa da TCE popluvaš? Kaj v Meganu RS 2.0T je tudi slaba mašina?
200konjev v prihodnosi, ko menjam zavore, pa mogoče še armortizerje(zaradi varnosti). Te pa bo šel mimo tvoje S3, da malo sprovociram :lol:
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če dec 10, 2009 10:19 pm

govor je o 1.2 tce motorju.. 2.0 noben ne omenja
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če dec 10, 2009 10:25 pm

scmoky je napisal/-a:Sem vozo in se vozil kot sopotnik v veliko avtih(pa ti rečem da me je najmanjši Citroen Jumper 2.8HDI zelo presenetil)... Saj RS je taprava zadeva. JAz ti samo pravim da ni TSI prihodnost tako kot tudi TCE ni... Če se gremo že tak počakajmo na elektro motorje tisto bo tapravo, konstanten navor in moč... Linearno.

Ne pa da TCE popluvaš? Kaj v Meganu RS 2.0T je tudi slaba mašina?
200konjev v prihodnosi, ko menjam zavore, pa mogoče še armortizerje(zaradi varnosti). Te pa bo šel mimo tvoje S3, da malo sprovociram :lol:

loool.mislm kake strelas.
Ni vse res kar napišem
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če dec 10, 2009 10:54 pm

scmoky je napisal/-a:Ne pa da TCE popluvaš? Kaj v Meganu RS 2.0T je tudi slaba mašina?
200konjev v prihodnosi, ko menjam zavore, pa mogoče še armortizerje(zaradi varnosti). Te pa bo šel mimo tvoje S3, da malo sprovociram :lol:


Tvoj Twingo ma lahko 300 konj pa še vedno ne seže niti do kolen Meganu RS, kaj šele Audiju S3. Zato nehaj poveličevat sebe in svojga avta, ker si res na nivoju enga šolarčka.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov