Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po jan 18, 2010 10:28 pm

Čisto razumem željo po avtu tega razreda zaradi preglednosti in velikosti(=majhnosti) za nekoga starejšega. Vsekakor bolje kot da si kupi največjo ladjo in ima čez nekaj let probleme avto kam spravit. Kar se tiče insignie ipd., mogoče je večji prtljažnik in tudi kaj več prostora za noge zadaj( čeprav npr. veliko francozov višjega razreda ne ponuja zadaj niti približno toliko prostora kot en navaden golf), ampak še vedno so redke limuzine, kjer zadaj v višino lahko sedi kdo visok 190cm brez da bi vsaj z lasmi zapenjal za strop. To recimo mene takoj odbije od avta, ker sem pač toliko visok in kak kolega je tudi višji...
Cena se da definitivno še spustit in v končni fazi se mi zdi kar primerna temu kar golf s tako opremo ponuja. Nebi se branil nižje cene ampak v tem razredu so zelo redki avti, ki lahko ponudijo tako prostornost, ergonomijo in vrhunsko tehniko(DSG,DCC...).
Cliota tu omenjat je totalen absurd, še novi megane je po prostornosti in ergonomiji daleč za golfom(čeprav je udoben=mekhko podvozje in (pre)mehek volan in isti občutek je če ga priganjaš al pa šparaš). Ima pa tudi prekratko sedalno površino sedežev, obupno malo prostora zadaj, je veliko bolj nepregleden, ob pritisku tipke za upravljanje s potovalnim računalnikom moraš prekleto pazit, da ne vklopiš brisalcev, tipka za tempomat vklopit pri ročni - a je celo kakšna logična razlaga za to? :?

Naj dobro premisli kaj od opreme mu je res velika želja in česar 99,9% časa ne bo uporabljal, preverite morebitna doplačevanja za določene stvari, ki so serijsko v higline opremi in iščite različne ponudbe. Tudi potreba po močnejšem motorju se mi zdi vprašljiva, razen če bo avto pogosto bolj obtežen, saj DSG zaradi svoje odzivnosti bistveno poenostavi prehitevanje...
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Po jan 18, 2010 11:16 pm

27000€? :O

Okol 24k€ je pred zimo prišel 2.0tdi HIGHline,kamera za vzvratno vožnjo,športni paket Vancouver 18 col,DCC podvozje,usnje..itd

Kako so vam naračunali 27 :O?

Povprašaj pri Avtohiša Randelj,Brežice; zakakšen denar ti ga dajo.
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Re: Nakup novega golfa z avt. menjalnikom

Napisal/-a M To jan 19, 2010 8:05 am

He, he, tale cena sedemindvajsetih jurjev je večino ljudi tukaj (vključno z menoj, ampak to niti ni čudno, saj nikoli ne kupim novega...) rahlo presenetila, pa je spet ratalo prerekanje, kaj se izplača in kaj se ne, čeprev to ni bilo vprašanje.

ilyerik je napisal/-a:1. ali je švohnejši model 1,6 TDI 77kW dovolj močan za bolj ali manj normalno vožnjo (kjer je sicer precej avtoceste) ali je bolje vzeti model 2,0 TDI s 103kW ?
2. kako se kaj obnesejo volkswagnovi avtomatski menjalniki ?


1. Za bolj ali manj normalno vožnjo je 1.6 TDI s 77 kw povsem dovolj. 2.0 TDI s 103 kw je seveda suverenejši in bistveno hitrejši, vendar je za bolj ali manj normalno vožnjo 77 kw čisto OK. Najbrž niti ni pomembno, ampak 77 kw je 2 zavarovalna razreda nižje, kar marsikomu lahko tudi kaj pomeni. Mislim, da je za nežnega voznika, ki bo vozil vsaj pripbližno po omejitvah, 77 kw absolutno dovolj.

2. V novem Golfu klasične avtomatike ne moreš dobit. Doplačaš lahko za ročni robotizirani menjalnik DSG (čeprav kar se uporabe same tiče deluje lahko popolnoma avtomatsko, lahko pa ročno sekvenčno menjaš sam), ki deluje odlično in je eno boljših možnih doplačil.

Želje, ki jih tvoj tast ima so za naše razmere in v tem razredu dokaj nadstandardne, ga pa popolnoma razumem in mislim, da tukaj, če si človek to lahko privošči, ne gre za nobeno preseravanje. Osebno bi sicer spisek opreme obvezno podaljšal še za eno stvar in sicer xenon. Avta brez xenona nočem več.
Never argue with an id*ot. He would just drag you down to his level and beat you with experience.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To jan 19, 2010 10:21 am

hladni je napisal/-a:200km/h gre kadar hočeš

77kw pa 200km/h? Ja seveda.. :)
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 To jan 19, 2010 10:23 am

W|zz je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:200km/h gre kadar hočeš

77kw pa 200km/h? Ja seveda.. :)


2x ;) Samo pri 200 še ma malo lufta v stopalki :lol:
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To jan 19, 2010 10:25 am

W|zz je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:200km/h gre kadar hočeš

77kw pa 200km/h? Ja seveda.. :)

77 kW ima končno 190, 103 kW pa 209 in za 2 sekundi boljši pospešek do 100.
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a 4vale6 To jan 19, 2010 10:34 am

Za normalno vožnjo je tud 66kw zadost, problem so sam prehitevanja, po mojem mnenju more bit za večino primerov "varnega" prehitevanja usaj 130km pod haubo. Jst se z mojim 66kw sploh ne upam prehitevat (vozil ki so malo večja od avtov pa sploh ne),ker tega varno enostavno v večini primerov ne morem nardit (govorim pa o cestah pri nas na notranjskem). Tko d je use oodvisno koko bo tast vozu.
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Napisal/-a ilyerik To jan 19, 2010 10:36 am

Ok, sem danes zjutraj spet govoril s tastom, mu podal tudi nekatere argumente iz te teme in mu predlagal naj dejansko vzame šibkejši motor, brez DSG-ja in naj tudi premisli o alkantari, ki pride zraven highline opreme. Razliko 6000€ pa naj porabi za dopust z ženo na Karibih ;). Je rekel, da bo razmislil (verjetno ga je 27k€ z minimalnim popustom malo vrglo na rit), kar je boljše od stanja pred enim mesecem, ko ni hotel odstopiti od avtomatike in usnja. Problem je v temu, ker je tudi kot oseba dokaj dovzeten za raznorazna prepričevanja in prodajalci so v temu seveda zelo spretni.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 19, 2010 10:43 am

hladni je napisal/-a:Veš M, ne vem sicer če si navajen na motorje +140ps, ampak 77kw je povsem dovolj za dobrega povprečnega. Pospešek od 0-100 je 11s, od 80-120 je boljši kot pri bilokaterem bencincu z 140ps. 200km/h gre kadar hočeš, prehitevanja niso noben problem zaradi navora. Ker pa bo imel dsg še pa zadeva izpade boljše.
z 140ps ne pridobiš popolnoma nič, razen 15km/h pri končni in 1,xxx s pri pospešku. Poraba je dosti višja (časi 130ps PD, ki je mel porabo 5,5l so mimo), tudi zavarovanje.
Drugo je če si iz države, kjer je dosti avtocest in se jih dosti v avtu vozi. Zato je v Nemčiji precej več močneših verzij.


Med 105 in 140 je ogromna razlika, posebno če so v avtu pogosto štirje s prtljago oz. tudi brez prtljage. 105 takrat postane že pošteno len, 140 pa še vedno nima posebnih problemov s prehitevanji in pospeševanjem na avtocesti.
Je pa res, da je za umirjenega voznika in neobtežen avto 105 konjev čisto zadosti tudi za prehitevanja, sploh z DSG-jem, pri katerem potrebno dosti manj "dela" s pretikanjem.

To "200km/h gre kadar hočeš" so pa že drugi dovolj komentirali! :D
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 19, 2010 10:45 am

DSG se meni osebno v tem primeru zdi brezveze stran metat...
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To jan 19, 2010 11:12 am

Meni je najbolj zanimivo brat komentarje, kako je najprej 77 kW zadosti, potem je 66 kW zadosti :) a hkrati se v eni temi se piše, kako je 140 konjev za bencinarja premalo :)
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M To jan 19, 2010 1:01 pm

hladni je napisal/-a:Veš M, ne vem sicer če si navajen na motorje +140ps, ampak 77kw je povsem dovolj za dobrega povprečnega. Pospešek od 0-100 je 11s, od 80-120 je boljši kot pri bilokaterem bencincu z 140ps. 200km/h gre kadar hočeš, prehitevanja niso noben problem zaradi navora. Ker pa bo imel dsg še pa zadeva izpade boljše.
z 140ps ne pridobiš popolnoma nič, razen 15km/h pri končni in 1,xxx s pri pospešku. Poraba je dosti višja (časi 130ps PD, ki je mel porabo 5,5l so mimo), tudi zavarovanje.
Drugo je če si iz države, kjer je dosti avtocest in se jih dosti v avtu vozi. Zato je v Nemčiji precej več močneših verzij.


Hja, avtor teme je vprašal (dobesedno), če je 77 kw dovolj za bolj ali manj normalno vožnjo. In sem napisal, da je. Tako kot je vprašal.

Kar se pa mojega mnenja o moči tiče: konjev ni nikoli preveč.
Never argue with an id*ot. He would just drag you down to his level and beat you with experience.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To jan 19, 2010 7:27 pm

Sam se ne bom prerekal, Insignia/Golf...

27.000 EUR = bi sam kupil tole : Pa še novo je : http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3373790&show=1

Lp
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Napisal/-a ilyerik Sr jan 20, 2010 3:30 pm

Ok, še kratko poročilo iz obiska treh VW salonov. Dejansko je res, da so zelo nepopustljivi. Začne se z "damo vam 500 do 1000 € popusta", potem malo zagnjavim, da mi je en drugi ponudil 1500€ in potem z mukami pridemo do teh 1500€. Se kasneje vrnem, češ da imam ponudbo za 2000€ popusta, a ne trzne. 1500€ je očitno nek plafon, čez katerega ne gre. Bom še v soboto reskiral eno dopoldne, da se oglasim še v dveh avtosalonih, tokrat izven LJ.

Vsi pa stalno rinejo z neko akcijo "Čisto majčkene cene", kar pomeni 2500€ popusta na zalogo. Problem je, ker je ta zaloga zanič oz. težko že dobiš highline, kaj šele s kakšnim avtomatskim menjalnikom ...
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Napisal/-a ilyerik Če feb 04, 2010 10:23 am

Še malo novičk. Naredili smo krajši premor z obiski VW salonov in po par tednih so začeli sami klicati z bolj normalnimi popusti (sedaj smo prišli na nekje 10 do 12%). Tako da sedaj tast bolj ali manj finalizira nakup (sicer je po mojem prepričevanju opustil usnje in močno različico tdi-ja, glede DSGja pa še razmišlja, ni še čisto prepričan v eno ali drugo smer).

Ima kdo osebne izkušnje, kaj točno pomeni "speljevalna asistenca" pri golfu ? Je to kaj podobnega hill holderju pri ostalih avtih ? Zaenkrat tastu ni uspelo dobit na testno vožno golfa s to speljevalno asistenco, vsi testni so brez te dodatne opreme (torej taki z navadnim menjalnikom, DSG ima to že vključeno).
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če feb 04, 2010 10:45 am

ilyerik je napisal/-a:Tako da sedaj tast bolj ali manj finalizira nakup (sicer je po mojem prepričevanju opustil usnje in močno različico tdi-ja, glede DSGja pa še razmišlja, ni še čisto prepričan v eno ali drugo smer).

Po mojem mnenju tast razmišlja (tudi s pomočjo tvojega posredovanja) v pravo smer...edino pri DSG-ju bi jaz osebno še vedno ostal! ;)

ilyerik je napisal/-a:Ima kdo osebne izkušnje, kaj točno pomeni "speljevalna asistenca" pri golfu ? Je to kaj podobnega hill holderju pri ostalih avtih ?

Speljevalna asistenca je sistem, ki ti avto zadrži za 3 - 4 sekunde pri speljevanju na klancu, tako da imaš čas "normalno" premakniti nogo iz zavore na plin ter speljati brez pomoči ročne zavore. Se pravi neke vrste Hill Holder pri ostalih avtomobilih...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
versusxx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe nov 20, 2009 11:54 am

Napisal/-a versusxx Če feb 11, 2010 12:43 pm

@tatooo
A je možno naknadno vgraditi to speljevalno asistenco??
Hvala za odgovor

Lp

Speljevalna asistenca je sistem, ki ti avto zadrži za 3 - 4 sekunde pri speljevanju na klancu, tako da imaš čas "normalno" premakniti nogo iz zavore na plin ter speljati brez pomoči ročne zavore. Se pravi neke vrste Hill Holder pri ostalih avtomobilih...[/quote]
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Pe feb 12, 2010 8:54 am

versusxx je napisal/-a:@tatooo
A je možno naknadno vgraditi to speljevalno asistenco??
Hvala za odgovor

Koliko je meni znano se to ne da...najboljše pa da vprašaš na pooblaščenem servisu! oops
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov