Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie Če jun 17, 2010 12:21 am

Ufff. Očitno sem marsikoga zmotil s svojim pisanjem. No da obrazložim svojo tezo če ni bila dovolj jasna:
Poševnookih ne poveličujem kot neke super-rase, če jih že kaj ločuje od nas je to delovna etika in zavzetost ter posledično vse kar izhaja iz tega (obsedena kontrola kakovosti, skupinska objektivna odgovornost za končni izdelek), v tem pa po moje ni nič rasističnega. Osebno sem prepričan, da bodo avtomobili tudi leta 2050 prihajali bolje sestavljeni iz Japonske, kot pa iz Španije, pa tudi, če si bodo delili vse komponente razen držala za samurajski meč v japonski različici. Seveda pa se je treba zavedati nekaj: tu govorimo o masovni proizvodnjo za (relativno) majhen denar. Čisto jasno je, da znamo za pravi denar tudi Evropejci delat tehnološke transportne čudeže - Airbusi so vseevropski projekt baziran v Franciji, deželi smrdljivih sirov, eksplodirajočih dCi-jev, poblaznelih injektorjev, skurjenih cinšpul in spuščajočih tesnil, pa kljub temu (večina) Airbusovih izdelkov leti praktično 24ur na dan po 20 in več let, brez, da bi bilo potnikom treba nudit zadnjo spoved in urejanje oporoke tik pred vkrcanjem. Za večstotisoč milijonov evrov kolikor bo Arabski šejk odštel za Airbus 380 bo pač bolj poskrbljeno tudi za končno proizvodnjo pa čeprav ključe in izvijače vrtijo isti Francozi, ki bi v manj strogem (in plačanem) okolju hitro po pomoti pozabili uporabljen kondom v ohišju armaturne plošče novega Peugeota 407.
Prav tako se strinjam z gospodom, ki pravi, da si za užitke v vožnji ponavadi ne izbereš ravno japan-o-boxa srednjega razreda, ampak raje kakšnega BMWja ali Alfo (prav tako se strinjam da so tudi tu izjeme kot so Subaru, Evo ipd). Tudi sam sem vozil 145ko, 164ko in 166ko in moram priznat, da so kar se same vožnje tiče res avti kot se šika, glede vzdrževanja pa bom raje tiho – naj povem samo, da se z Alfo veliko naučiš o principih konstrukcije podvozij in delovanja motorja na notranje izgorevanje, ko ti mehanik razlaga kaj so v Milanu tokrat zmakaronali, da si ponovno obstal na obvoznici. Se pa strinjam, da je za marsikoga sam užitek v vožnji dovolj velik, da pozabi na morebitne pomanjkljivosti v izdelavi. Strast do vožnje je še zmeraj doma v Evropi tu ni kaj, in GTR nikoli ne bo Ferrari, prav tako kot Lexus nikoli ne bo Mercedes ali BMW. Dejstvo da izdelujejo tehnološko popolne avtomobile nima s tem nobene povezave. Čustva so le čustva in ko vidiš kakšno seksi mojstrovino kot je recimo Alfa Romeo Brera začneš skoraj razumet tegale... entuziasta.

In da ne boste mislili da sem sam nek goreč poševnookofil – moj sanjski avto je boginja (Citroen DS!). V deseterici avtov, ki bi stali v moji garaži v primeru, da Lucy Liu končno sprejme mojo ženitno ponudbo (brez predporočne pogodbe!), so le trije poševnookci (Micka Lancer Evolution IX, Nissan GTR, Honda NSX) šest evropskih Evropskih in eden Ameriški.
V tem trenutku svojega življenja pač razmišljam praktično in po mojem osebnem prepričanju imam na potovanju v Amsterdam s poševnookim avtomobilom manjše procentualne možnosti, da me na tovornjaškem počivališču ob robu autobahna napade in posili horda militantnih feministk, medtem ko brezupno strmim pod pokrov čuda tehnike, ki se je odločilo da štiricilindersko delovanje pač ni za njo in bo raje delovalo kar po treh.

Dobro bi bilo da razčistimo še razliko med dvema terminoma. "Neuničljivost" in "nepokvarljivost". Gospod je omenil »neuničljivega« golfa 2ko, katro, spačka in podobne. Tudi sam sem začel vozniško kariero na katri in prav takšnem golfu ter pritrjujem, da sta prav gotovo »neuničljiva«, a niti pod razno" nepokvarljiva". Katra me je vsak mesec razveselila s kako malenkostjo – nič resnega sicer, dobri stari cleon OHV je brnel naprej, a nepokvarljiv? Niti pod razno. Golf 2ka se je kvarila manj pogosto, a še zmeraj ni segel Protonu do testisov. Ekonomske neupravičenosti popravil so ga reševali predvsem deli, ki se jih je dobilo povsod in za denar s katerim si ponavadi kupiš tri kepice sladoleda. Popolne nepokvarljivosti ni dosegel noben evropejec niti anekdotalno. Skratka... »neuničljivost« je dokaj lahko dosegljiva titula – malo kateri avto izdelan po letu 90 se bo pokvaril na tak način da bo bat prebil motorni pokrov, oz. karoserija prerjavela do te mere da bo voznik zaviral kot Fred Flintstone. Po tej definiciji sta tudi Laguna 1.9dCi letnik 2001 ali VW Passat 2.0 TDI letnik 2005 »neuničljiva«. Pač ko se stvar pokvari menjaš pokvarjen del, malce z iglo prepikaš voodoo lutko v podobi Carlosa Ghosna (ali pa Piëchovega Ferdota v VW-jevem primeru) in voziš naprej.

Za moto revije pa bi z veseljem pisal, če bi dobil priložnost, ampak sem iskreno povedano tam nekje ob prelomu tisočletja izgubil upanje nad prav vsemi Slovenskimi pisanimi mediji, ki so se in se še ukvarjajo z avtomobilizmom. Duhamorni testi, ki se berejo kot seznam serijske in dodatne opreme na koncu pa še ena brezvezna kritika ker avto nima cup-holderja ali pa ker se pokrov motorja odpre na ključ namesto na ročko pod volanom. Who the hell cares?? Potem pa seveda neskončne že zdavnaj pozabljene »resnice«... »Joj ta Fabia pa je ogromen preskok v kvaliteti, za to nekoč tako popularno znamko, ki zdaj ponovno doživlja svoj preporod ...« bla bla bla že 20 let isto sranje odkar so prvič testirali Favorita, še zmeraj ne pozabijo omenit kako zelo so napredovali ti badge engineerani VWji iz časa komunizma do danes. We get it, now shut up! Avtomobilizem gre naprej. Zakaj se je treba stalno obračat nazaj v - zdaj že daljno - preteklost? Danes je dodatna oprema 2-conska klima, 80 let nazaj pa »kurbl« iz mahagonija (za tople roke pri zagonu motorja!) Še dobro, da se tega mašila lotijo le pri post-komunističnih znamkah, ker bi bilo sila nadležno poslušat kako nova Astra v vseh pogledih poseka Kadetta iz leta 62. Ali pa tisti nepotrebni stavki, ki se jim tako pogosto prikradejo na koncu testov, ko nimajo več kaj za povedat. V stilu: »Kot vsak avto ima tudi Batmobil 1.6 16V dobre in slabe lastnosti. O tehtnosti nakupa pa boste morali presoditi sami.« No shit?! Jaz pa sem sem že mislil vprašat dementno sosedo ...

No zdaj pa k bistvu današnjega posta:
Šel sem si ogledat Carismo, ki jo je predlagal uporabnik Sonic. Nizozemska Japonka ima servisno knjigo potrjeno do 50K km (do leta 2005), zdaj jih ima 122K. Zveni dokaj verjetno. Jermeni bojda menjani »okrog« 120K km, a to vzamem bolj z rezervo (zanimivo koliko altruističnih voznikov imamo v Sloveniji – skoraj vsi po vrsti opravijo velik servis in potem avto prodajo 2K km kasneje... a nismo izredno plemenit narod?). Poševnooko srce pod pokrovom prede kot sita muca, a ga v vožnji kastrira na (pre)dolgo izračunan Renaultov menjalnik, ki s čigumijastimi premiki ročice niti pod razno ne spada v tako Micko. Motor suh in prašen (ni izgledal opran), malce mastna le pumpa servo volana. Prodajalec zatrdil, da je to itak pri vsakem avtu isto. Mhm. Tako kot vsak moški prej ali slej zboli za erektilno disfunkcijo. Podvozje malce glasno in nagibajoče, a udobno kot kakšna Laguna. Prav tako se je slišal eden od zadnjih ležajev - ponovno kot v kakšni Laguni. Prostora dovolj. Seks na zadnji klopi JE mogoč, če niste redni gost v restavracijah s hitro prehrano. Klop sama na drobno posejana s komaj opaznimi madeži (predvideval sem da posledica vaginalnih tekočin). Prtljažnik dovolj velik da pogoltne dve srni (če slučajno zbijete dve na enkrat) ali pa dve trupli članov yakuz, skupaj z lopato za kopanje jame. Prtljažnik sam je btw obdelan tako nemarno, da kaj drugega kot kadavre ljudi in drugih živali tja niti ne bi upal vtaknit (morda tudi posledica zanemarjenja prvega lastnika). Na koncu mi je avto deloval nekako »zmedeno«. Japonsko šestnajstventilsko srce je tiho in odločno šelestelo, kot da se pripravlja na ponovni in dokončni napad na Pearl Harbour, vse naokrog pa je kričalo po Evropski povprečnosti, kakovostno nič kaj preveč nad Evropsko konkurenco tistega časa (Vectra B, Passat B5, Laguna, 406 ipd.), v določenih aspektih tudi pod njo. Kakršne koli gobice so že jedli na Nizozemskem leta 2000, oči jim očitno niso potegnile poševno. Pričakovano. Carisma je kot banana (yellow on the outside, white on the inside).

Kaj zdaj? 4G92 pod pokrovom je takega zdravja kot zala 16 letna Japonska šolarka. Deli okrog njega pa so tako-tako. Pravi Eurobox. Prodajalec je najprej vztrajal na 1990eur, po grožnjah da mu bom pouriniral platišča in nato storil harakiri na zadnjih zicih je bil pripravljen spustiti na 1900eur, poleg tega bi on opravil tehničnega. Zdaj je uradno na mojem seznamu potencialnih kvazi-poševnookih kandidatov za nakup. Če mi ga uspe zbiti še za okrog 200eur (zaenkrat še noče, morda čez kak teden?) mu bom segel v roko in se podal v avanturo Evro-šlamparij. Do takrat pa... the hunt goes on!

Naslednja na seznamu poceni Japonk, s katerimi bi se rad intimno spoznal je bila Mazda Xedos 6, in tale je (menda – nisem 100% prepričan v tem primeru) za razliko od Nizozemke Micke čisto prava Japonka, ki so jo izmesile pridne roke delavcev iz Hiroshime, malce preden jih je v spanju zadela kap zaradi preutrujenosti. A so mi jo prodali tako rekoč pred nosom. Očitno si nisva bila usojena.

Glede Lantre bom razmislil (vsekakor je Beta 1.8, 130ps motor vreden uboja vseh kužkov, ki so jih korejski inženirji použili v pasjih restavracijah v Seulu, pa tud oblikovno je sprejemljiva - Stevija Wonderja so kot glavnega oblikovalca očitno najeli šele med dizajniranjem Elantre).
Zadnjič spremenil freddie, dne Če jun 17, 2010 1:08 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Če jun 17, 2010 12:55 am

Prodajalec je najprej vztrajal na 1990eur, po grožnjah da mu bom pouriniral platišča in nato storil harakiri na zadnjih zicih je bil pripravljen spustiti na 1900eur, poleg tega bi on opravil tehničnega.


:rofl :bow
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jun 17, 2010 12:58 am

Tale tvoj zadnji post, pa ima definitivno največjo težo od vseh. Del glede slovenskih avtomobilističnih novinarjev in primerjava Carisme z banano pa še posebej izstopata. Jaz bi na tvojem mestu edino premaknil princip 2000 € na 3000 €, sploh ker za tak denar lahko dobiš še vedno solidno banano rumeno, zunaj in znotraj. Smatram namreč, da je vredno, sploh upoštevajoč tvoje razmišljanje, reskirat več denarja, da boš imel za svoje kriterije nešlampast avto, sploh če boš avto imel dlje časa, živci pač nimajo cene.
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Če jun 17, 2010 6:43 am

Nikol si ne bi mislil, da je A.com forum lahko tudi gojišče literatov. Da smo si na jasnem, dobrih. Pa smeha tudi na manjka. Sicer imam o vzrokih za pisanje in povezane poti svoje mnenje :wink: -ampak, se pa strinjam o zanesljivosti japoncev. Pa ponavadi so udi v Evropi japonske tovarne ob uvajanju moedlov imele japonske inženirje in kontrolorje, tako, da tudi ni vse tako slabo. Nisem ziher, sam verjetno so tudi stare Corolle limo narejene na Japonskem-kasnejše pa v Turčiji.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 17, 2010 9:04 am

pa seveda neskončne že zdavnaj pozabljene »resnice«... »Joj ta Fabia pa je ogromen preskok v kvaliteti, za to nekoč tako popularno znamko, ki zdaj ponovno doživlja svoj preporod ...« bla bla bla že 20 let isto sranje odkar so prvič testirali Favorita, še zmeraj ne pozabijo omenit kako zelo so napredovali ti badge engineerani VWji iz časa komunizma do danes
He, he. Pač nesposobni in neduhoviti pisuni, imaš prav. Če želiš izživeti svojo literarno strast še kje drugje kot na tem forumu, je najbolje da si omisliš npr. svoj blog (bilo bi fajn bolj pogosto brtai teke tekste)

BTW in offtopic: Glede Favorita je pa tako, da je pred 20 leti bil definitivno best buy avto. Najcenejši avto na tržišču (razen nekih ultra obskurnih in predvsem ogabno grdih koret iz Romunije in Ukrajine), izdelava (zasnova) in predvsem ergonomija pa je IMO opazno posekala skoraj pol dražjega najbližjega japonskega konkurenta (Suzuki Swift).

jasno je, da znamo za pravi denar tudi Evropejci delat tehnološke transportne čudeže - Airbusi so vseevropski projekt baziran v Franciji, deželi smrdljivih sirov, eksplodirajočih dCi-jev, poblaznelih injektorjev, skurjenih cinšpul in spuščajočih tesnil
Zato pa motorjev za Airbuse ne delajo Francozi, ampak večinoma Pratt&Whitney, Rolls Royce ipd...

na potovanju v Amsterdam s poševnookim avtomobilom manjše procentualne možnosti, da me na tovornjaškem počivališču ob robu autobahna napade in posili horda militantnih feministk,
Hmm, meni se pa zdi da skrivoma gojiš neke želje ravno v tej smeri... stalno namigovanje na seks, hkrati pa kupuješ avto pod 2 jurja za taok dolgo pot, to kar kliče po nesreči... najbolje da si priznaš da si želiš zgoraj navedenega scenarija - hitro na avto.net in poišči najcenejšo Laguno 2.2 dCi, uspeh zagotovljen :D
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Če jun 17, 2010 9:10 am

freddie mojster :D samo v pomoč... Carisma 1.6 s 4g92 ima glavne servise, se pravi zobati jermen, na 90.000km (kot vsi starejši mickini 4cilindraši-> samo 6 cilindraši imajo na 120.000) tako da je tale z glavnim servisom na 120.000 malo nategunska :D Ali pa je prejšnji lastnik pač malo čakal da mu razsuje motor in je pač prej obupal sam ;) Če ti je do čistokrvnega japonca poglej za kakim Galantom ;) Redki so kot dobri vremenoslovci, ampak zelo dobri avti. je pa 4-vratni oz. karavan...
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Če jun 17, 2010 9:25 am

Freddie, ti si car! :rofl :rofl :rofl
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Če jun 17, 2010 9:35 am

Zato pa motorjev za Airbuse ne delajo Francozi


Sorry za offtopic; da popravim netočno info - jih (CFM). Sicer so amerikansko-francoski umotvor, a za airbuse, ki jih sestavljajo v Franciji, jih tudi izdelujejo v Franciji ...
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Če jun 17, 2010 9:45 am

Imaš pa čas. :roll:
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če jun 17, 2010 10:03 am

Kaj pa kakšna Mazda 626, ko si že ravno omenil to znamko? Ti avtomobili so bili in so še pojem kvalitete. Tu je dejansko edina stvar menjava olja in filtrov, tankaš in se voziš. Sem imel tako kot nadomestni avto cca. 10 dni, ko so popravljali rjo na moji precej novejši in sedaj že bivši šestici, prevoženih je imela krepko prek 250.000 km, motor pa je delal ko ura in z njo se nisem imel niti najmanjšega strahu odpraviti tudi na daljše vožnje nad 120 km. Poleg tega so te Mazde čistokrvne 'made in japan', se pravi kjer je banana rumena tako zunaj kot tudi znotraj, kar je tvoja želja. :D

Evo primer takele Mazde, ki bi ustrezala tvojim kriterijem:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3848285&show=1

Pa še kakšna bi se našla, seveda malo dražja, a pomojem bi se dalo kaj zglihat. Vsekakor ne prezri teh avtomobilov! :idea:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Če jun 17, 2010 12:46 pm

hehe.. tole je blo pa zanimivo prebrat. Prav danes zjutraj sem na na enem parkirišču vidu omenjeno mazdo 6 xedos, pa sm ti jo mislu predlagat, pa vidm, da sem prepozen.

Slika

Sploh tale je zlo zanimiva vidt.
 
Klamzi
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Pe apr 11, 2003 9:54 pm

Napisal/-a Klamzi Če jun 17, 2010 12:54 pm

freddie, svetovat pri nakupu ti ne morem, lahko pa ti samo čestitam za tvoje objave... Je fajn kaj takega prebrat ;)
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če jun 17, 2010 12:57 pm

mislim da je ta slika v kontekstu :

Slika
the brand with the three stripes :)
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Če jun 17, 2010 1:09 pm

Ne vem, če je ravno oče, glede na to, da je madeže iz zadnje klopi takoj povezal z vaginalnim izcedkom.

@freddie
Nadaljuj, beremo ;)
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie Sr jun 23, 2010 12:23 am

Poševnookec kje si ti,
Jaz te iščem
tebe ni...

Pod Alpami cenimo prave poševnookce skoraj tako kot veleprecenjene VAGe , MBje in BMWje. Tale sanjač ali pa tale narkoman sta dobra pokazatelja stanja duha v naši deželi. Pravi rumenec je cenjen bolj kot pokvarjena vuvuzela.

Ok, si rečem. Bo pač treba počakat na tapravo mično japonsko/korejsko/kitajsko deklino. Bicikl še dela. Pa še odvečnega špeha se bom znebil čez poletje.

Da pa mi popoldne ne bi bilo dolgčas, pa se tu pa tam kdaj odpravim gledat še kak pristni »domač« avto, ki so ga zasnovali, stestirali in izdelali motorično in intelektualno inferiorni belčki. Že zato, da ljudje ne bodo govorili, da nisem pregledal še »temne strani«. Glede na to, da Evropskega avta niti približno me mislim kupit in sem jih preizkušal iz čistega firbca, se nisem oziral na moj socialni 2K limit, tako da sem gledal tudi dražje samohode, tja nekje do 8K. Preizkusil sem naslednje avtomobilie: VW Passat 1.9TDI (različni letniki 98-01), 2.0TDI 2005, VW Golf IV 1.4 16v, 1.6 8v (1998 in 2000), VW Golf V 1.9TDI 2007 čipiran na neskončno število PS (v resnici enih 160), Ford Mondeo 1.6 16v-1.8 16v različnih letnikov (od 97 do 2000 – mk1 model), Ford Focus MK1, 1.6 16v, 1.8 16v (99-01) Renault Laguna 1 1.6 16v - 1.8 16v (98 do 2000), Renault Laguna 2 1.6 16v – 1.8 16v, 2.2dCi (različnih letnikov od 2002 do 2005).

Kaj naj rečem. Šlamparija ne pozna meja. Noben od avtov katere sem preizkusil ni bil brez vsaj enega dražjega popravila v preteklosti (kaj šele povsem brez napak). Očitno ležaje v evropskih avtih delajo izključno punce med PMSom, francoske in italijanske vodne pumpe politični azilanti, ameriške turbine pa prihajajo iz zaporov, kjer kaznjenci čakajo na izvršitev smrtne kazni. Po osumljencih.

Ljudski voz. Glede moreče dolgočasnosti, brezveze razpravljat - eni jo vidijo kot germansko klenost, drugi kot pomanjkanje domišljije, ki targetira nekoga, ki nosi hlače na naramnice. Glede same vožnje skoraj nimam nobenih pripomb – razen morda nemogoče dolg hod sklopke (očitno je to karakteristika VWjev, podobno sem opazil pri Polotu L.99 s katerim sem nekoč ob le majhnih okvarah (bravo Evropa!) obrkožil star kontinent). V Passatu (katerega sicer nisem "preizkušal" ampak službeno peljal nazaj iz Italije) je to bilo za odtenek bolj izrazito, a nič kaj moteče na avtocesti, če pa bi se z njim vozil vsak dan 20 kilometrov po mestu, pa najbolje da že zdaj bookiram napotnico pri kirurgu za vstavitev umetnega hidravličnega gležnja, potem ko bo moj odpovedal od same muke. VAG dizli – še posebaj 1.9 so šokantno glasni in nekultivirani (Tomo Vinković style), 2.0 je kar se tega tiče boljši, a daleč od common-rail uglajenosti, ki sem jo okusil v 2.2cDi. S Passatom 2.0TDI sem po Italiji naredil celih 500 kilometrov brez vsake okvare. O tem dosežku pisal E-mail, direktorju Ferdinandu Piëchu ter hkrati predlagal, da motor odstranimo iz avtomobila in pošljemo v VWjev muzej, kot simbol njihovega motoznanstva z nalepko "500 kilometer ohne fehler". Odgovora nisem dobil… Zanimivo se mi je zdelo kako so ljudje, ki kupujejo VWje v Sloveniji prav posebna kasta. Že skoraj kult. Ko sem bil na ogledu pri treh starejših gospodih, ki so prodajali Passate (vsi dizli) in enemu mlajšemu nadobudnežu, ki je prodajal Golfa IV (za ceno dveh Meganov btw), smo počasi po naštevanju menjanih delov prišli do kar zajetnega zneska. Turbine, MAF senzorji, intercoolerji, roke, stabilizatorji, ABS senzorji, katalizatorji… očitno so podjetja (pa ne samo VW, da ne bo pomote – ob njih se obregam samo zaradi tega ker so pač malce dražji od podobne konfekcije) do te mere "zdresirala" kupce, da je to že kar vse po vrsti “potrošni materijali”. Kljub vsem nevšečnostim, ki so jih imeli z avtomobili niti pomislijo ne da bi zamenjali znamko. “Zakaj pa”, je vprašal en izmed gospodov, “če pa so najbolj zanesljivi?” In ta isti gospod je 5 mesecev prej dobil obnovljeno turbino na austauš za “samo” 700eur. Vse roke. Aja pa MAF sensor je še menjal, drugače pa letos skoraj nič. Ups.. pa na tehničnem je padel ker je mel izpušni sistem malo luknjo. Razen teh malenkosti pa avto gre kot ura. Blagor ubogim na duhu…

Renaulti se vozijo mehko, udobno in dokaj okorno (Laguna 1 še posebaj, dvojka manj mehko, a še zmeraj okorno – krivim na dolgo izračunane prestave). Mit o »Bulletproof« Lagunah 1 pa je vseeno bolj kot ne za lase privlečen. Preizkusil sem jih več kot vseh drugih, že zaradi tega ker mi je bila nekoč nekdaj pravi dream-car in svetlobni preskok naprej od 21ke. Nihče, ampak zares prav nihče ni imel neproblematičnega lastništva. Puščajoče servo pumpe, ABS senzorji, puščajoča tesnila glav, zavorni cilindri, menjava mašin po zaribu zaradi neobrazloženega trganja jermenov in še in še. Karoserijski spoji, armaturka, obdelava tapet in sedežev = razpad sistema. Galska plemena in končna izdelava/trajnost materialov so zmeraj bili skregani pojmi. Potem pa se žaboni še jočejo, da je nehumano delat več kot 35 ur na teden. Jao. Takoj vse nagnat na prisilno delo v rudnike premoga na Kitajsko za šest mesecev.
Lagun II raje ne bom omejal, še posebaj slavnega 2.2.dCi (bojda nekje na jugu Francije še zmeraj obstaja model z 250K kilometri ki deluje brez težav – Vatikan še preučuje ali gre za dejanski čudež ali le splet okoliščin, zna pa se zgoditi prva beatrifikacija motorja na notranje izgorevanje!)

Ford. Ah ta Ford. Podobno kot pri VWjih se še kako vidi porazna kakovost tistih, ki so jih izdelali kebabčiji v Nemčiji. Belgijski Mondeoti so sestavaljeni manj mesarsko – še posebaj se to opazi pri končni obdelavi armaturne plošče. Drugače pa vsi tipične pizdarije, ki jih je pač treba pričakovati od nas belčkov – spet ležaji, ki so jih izdelale punce na PMSu (zgleda da se sprehajajo od tovarne do tovarne, vsaka tovarna pa ima posebe oddelke kjer dele podvozja sestavljajo dekleta med »tistimi dnevi« - pravijo jim "Always hale"), rja na pragovih in zadnjih blatnikih (še posebaj krimič na Mondeotu, tudi opazno na Focusu) – kovine najbrž uvažajo iz neporabljenih Kraguljevških zalog. Motorji so vredu za evro standarde, čeprav so MAFi, ECUji in cinšpule tudi tukaj kar naenkrat postali »potrošni material«. Pa smešni pokajoči odbijači na Mondeu... (Za primerjavo sem se kot »lažni kupec« predstavil tudi nekaterim prodajalcem mk2 Focusov in Mondeov pa lahko glede kakovosti izdelave in okvarah trdim podobno – nič novega v deželi Danski... oz. Nemški/Belgijski). Kar pa se vožnje tiče... mmm. Kapo dol, spolni ud ven. Vožnja s Fordom je neprimerljiva s čimerkoli drugem na prednji pogon. Še več. Vožnjo s Fordom – pa naj bo to Focus mk1,mk2, Mondeo mk1.5, mk2 ali Fiesta mk3/4 – lahko primerjam samo z ljubljenjem z lepo žensko. Menjalniki tekoči, hitri in natančni, volan mehak, a kljub temu komunikativen, podvozje vodljivo in predvidljivo - z oprijemom skoraj kot pri Protonu, brez da bi bilo neudobno trdo. Skoraj ne morem razumet zakaj – danes v času te »globalizacije« o kateri vsi tako radi govorite - druga podjetja ne ugrabijo Fordovih strokovanjakov in jih ob kruhu in vodi priklenjene v temnici ne prisilijo, da prav za njihovo znamko dizajniralo takšna vrhunska podvozja kot so Fordova. Če bi danes postal CEO VWja ali Toyote, bi še isti dan proti večeru tolpa treniranih komandosov drvela proti Kolnu in Dearbornu iskoč ključne Fordove možake, ki že tam od leta 98 skrbijo, da se nič ne vozi tako lepo kot Ford. Vsaj kar se tiče nešportnikov. Se razume, da bi čez alpske prelaze še zmeraj raje vozil Murcielagota ali pa Evota kot pa Focusa 1.4.

No to je Evropa danes. Pa dvomim da je kaj drugače z Japonskimi znamkami izdelanimi v Evropi. Nissan je leta 99 doživel brutalno posilstvo s strani Renaulta, kar se tiče kakovosti, po drugi strani pa ga je prav Renault spravil nazaj na pota finančne profitabilnosti. In rekoč tole - mislim da razumem kaj je pripeljalo do katastrofalnega upada kakovosti in mehanske integritete vozil nekje med leti 1998 in 2000 - fenomen, ki se čuti še danes. Oz. imam teorijo zakaj se je to zgodilo. A nekako presega okvire tega zapisa. Kdaj drugič mogoče.

Hm. Sploh ne vem kaj sem hotel povedat s tem postom. Mogoče to da sem zaenkrat obupal nad tem, da bi si za svoj umetni budget kupil neuničljivega poševnookca. Morda bi bilo najbolje, da si lepo podmažem verigo na biciklu in počakam da malce padejo cene Mazdi 6 (fordova podvozna magija + nekebabčna končna izdelava naravnost iz Hirošime). A zaenkrat se držim načel. Upanje umira zadnje - ko umre upanje bom ugrabil vojaškega Pilatusa in se zaletel v nek naključen tanker zasidran v Kopru. Za cesarja! A do tedaj si pravim, da če dobim klimatizirano desetletje staro Imprezo, Civica ali pa Xedosa 6 za socialne pare bom rekel domo arigato in se odpeljal vzhajajočemu soncu naproti.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Sr jun 23, 2010 12:41 am

kot vedno, odično :tomidelej:
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Sr jun 23, 2010 3:23 am

Vsi bi imeli velik avto za malo denarja, no diler ima ravno pravega, svežega iz Italije, Nemčije, iz Belgije pa itak crem de la creme.
Zanimivo, da se taksisti odločajo za nemška vozila (saj potem ni čudno, da je kilometer vedno dražji)
Ko tako razmišljaš imaš celo prav, škoda, da ne uvažamo še poševnookih hiš, ki nam jih sedaj gradijo kebapčiji.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Sr jun 23, 2010 6:46 am

maliBobi je napisal/-a:Zanimivo, da se taksisti odločajo za nemška vozila (saj potem ni čudno, da je kilometer vedno dražji)


Ne vem kje ti živiš, ampak v LJ jih je vse več na JTD-jih (stilo, croma, pa tudi kakšna marea se najde).
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Sr jun 23, 2010 8:04 am

Freddie, kupi si Škodo pa boš srečen ne da bi utrpel kako večjo škodo...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3828946&show=1
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr jun 23, 2010 8:12 am

freddie je napisal/-a:... avto, ki so ga zasnovali, stestirali in izdelali motorično in intelektualno inferiorni belčki...
Ampak... potem si tudi ti inferioren belček, veš... in posledično nisi vreden prave japonske ne-evropske mašine, to nam pripoveduje teta Karma. Zato nič ne najdeš.
Rešitev? predlagam vsakodnevni overkill azijske hrane - cup noodles za zajtrk, za kosilo pa vedno suši - ne v kitajske restavracije, Japonsko je tisto pravol (pa pri tukajšnjih Kitajcih moraš po tanovem vedno čez ramo gledat, da ni v bližini kakšna motika ...). Pa seveda vsak dan prebrat vsaj en manga strip in pogledat vsaj en film s Toshiro Mifune-jem (če ne najdeš, pa vsaj Hello Kitty) in za nakmeček obvezno vsakodnevno kopanje v rumenem barvilu (ziher je kje še ostalo kaj barv za pirhe). Aja, pa ob vsaki priložnosti s prsti oči na poševno vlečt.
Po teh postopkih boš sčasoma postal pravi superiorni rumenček, kar bo nedvomno zadovoljilo teto Karmo, in kakopak se bo manjkajoči yin pridružil tvojemu nepotešenemu yangu, duh Sabura Sakai-a se ti bo prikradel v spanje in ti prišepnil, kje najti čistotapravo japonsko vozilo tvojih sanj za samo 1999,90 EUR....
Banzai!

Vožnjo s Fordom... ... lahko primerjam samo z ljubljenjem z lepo žensko. ...
... skoraj kot pri Protonu
Ampak tale primerjava je pa tudi za posrat.
Pri Fordu lahko odpirajo šampanjce - skoraj so dosegli raven Protona (great success, meine Herren).
:D


Za konec pa:
stari, nakladaš da se kar kadi. Ampak vsekakor upam da ne boš nehal, ker je to trenutno daleč najboljše branje na a.com, kapo dol (pa kiklo japonske šolarke gor)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov