Kael je napisal/-a:
sva za punco, ki se bo dnevno vozila iz Celja v Domažle (150 KM v obe smeri) kupila 7 let starega Peugeota 206 1.4 HDI s 68 KM s 87.000 km za 3.900 €.
Ronin je napisal/-a:Kaj pa ksn Chevrolet Aveo ali Lacetti?
nejc1 je napisal/-a:
Mogoče tudi Tata Indigo SW=8400EUR
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3646896&show=1
Courage™ je napisal/-a:nejc1 je napisal/-a:
Mogoče tudi Tata Indigo SW=8400EUR
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3646896&show=1
Hyundai Accenti in podobne gare avti z najgrso notranjosto...
CHAN je napisal/-a:Komentarji pa naj bodo zaželeni od lastnikov, ki so si lastili rabljeno in novo vozilo. Verjamem, da bi 95% uporabnikov na tem forumu, ki si lastijo rabljeno vozilo, ob primerni finančni injekciji iskalo novo vozilo. Se motim?
Jerch_ je napisal/-a:glede na kilometre mu svetujte dizle..
glede na to, da je zadovoljen s 60konji mu svetujte pod 90km (registracija)
glede na stroške naj bo avto čimbolj enostaven, po mojem mnenju brez turbine
glede na preverjenost modelov je pametno, da je avto že dlje v proizvodnji torej spadajo sem razne starejši modeli toda novi avti ala storia, p206..
glede na velikost bi prišli v poštev tudi novejši modeli a rabljeni kot so polo sdi, fabia, clio s kakšnim preverjenim agregatom..
na tvojem mestu bi gledal najprej na to, da bi avtu popolnoma zaupal in me v nobenem primeru nebi mogel presenetiti z izrednimi stroški. potem bi gledal seveda na ceno in na koncu na letnik. oblika, udobje, oprema je zadnja stvar na katero bi pomislil.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3541064&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3907486&show=1
če si pa res revež boš pa tega kupil od 1. lastnice.. in vozil pa tankal
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3843904&show=1
tiguan je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:nejc1 je napisal/-a:
Mogoče tudi Tata Indigo SW=8400EUR
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3646896&show=1
Hyundai Accenti in podobne gare avti z najgrso notranjosto...
Ravno zaradi takega komentarja se ponavadi temo zelo zasmeti in gre v kreg. Kdaj se boste navadl, da se tega ne piše. Vsak svojo znamko hvali, mi je pa žal, da Hyundaia tako na slabem pa, čeprav je avto dober in lahko veliko boljši, kot kakšen Evropski avto.
To so tudi meni vsi govorili, ne kupovat Hyundaia, ampak sem ga vseeno kupil in sedaj mi sploh ni žal glede na ceno, starost...
Kael je napisal/-a:Če človek živi v Nemčiji kjer ima Autobahn, pol maš res užitek si kupit makino s 200 KM+, se zapeljat nanj pa gas do daske in izlet do severnega morja. Ali pa če si kdorkoli, ki vsak dan prevozi 150 KM v eno smer po zadevi, kateri se reče avtocesta (autobahn). Potem ja, avto izkoristiš. Drugače pa, al te po žepu udari poraba če malo pritisneš, večinoma pa se tako vozimo do 70 km na uro po regionalnih cestah, ki so tako polno zabite in stojimo po avtocestah, ker mamo kup cestninskih, del na cesti ipd neumnosti. Za 100 na uro vozit, pa je brezveze metat denar v avto... Edino kar velja, dažji in večji avtomobili so bolj varni - vendar pri omejenih financah, samo o tem tudi ne moreš razmišljat. Nekateri nočejo razumet, da večji in močnejši kot je avto, dražji je praviloma (šlamparijo, serijske napake pustimo na strani) za vdrževanje. Banalen primer: razlika je že med 1.4 TSI s 125 KM pri 1.6 s 102 KM pri vzdrževanju (poraba goriva nima tukaj veze). Lapsus pa je, da se pri nas (naša družina) trenutno v avtomobilu za 3.900 € pripeljemo v istem času iz Celja preko Ljublajne do Novega Mesta kot z avtomobilom za 19.100 €, utrujenost je enaka, v obeh je prijetno hladno, razlika je le v porabi - dober liter manj in stroških, ko je na vrsti servis ter luksuzu vožnje.
In dejansko ne vidim razloga, zakaj bi bil en novi Clio Storia, Aveo bolj pokvarljiv od enega šest let starega avtomobila. Če se poznanimaš kateri od treh modelov, ki pridejo v poštev je najbolj zanimiv in najbolj preverjen, ne vidim razloga, zakaj bi moral avtomobil razpadit po 40.000 km. Jasno, da če boš vžgal prva 6000 rpm, druga 6000 rpm o lej lukna gas do daske, na vsakem križišču šaltanje in speljevanje kot na startu F1 in vsak ovinek s tako hitrostjo da te kr postran nese, pa same kratke vožnje po 1km, ja potem ni čudno, da bo tak avto hudič vzel. Avtomobil, vožen na relacije, četudi je bencinec, pa če ta nima neke serijske napake, šaltan na nekih razumljivih obratih, redno servisiran, bo brez težav zdžal 200-300.000 km, če ne še več.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov