Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če sep 30, 2010 7:36 am

sašo5 je napisal/-a:[


Opel Insignia 2.0 CDTI 130KM : Opet traktor! Kaj delajo ??? Poizkusite!

sicer sem vozil 160KM :arrow: tako kot rečeš, pa se mi zdi avto(sploh požarna stena in pokrov motorja) spodobno izoliran, nič kaj slabše kot pri A4,sicer opazš bolj "cenen" zvok pri zapiranju vrat, posledično racimo tanjša tapeta slabša obrobna guma, ampak po moje je stvar v motorju; ne da je samo glasen, tudi nič kaj veliko ne da od sebe, ob kr konstantni porabi tam okoli 7.8

[/quote]

Samo kot opazko, kasnejši ECOFLEX motorji so precej boljši od prvih dizlov v Insigniji.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če sep 30, 2010 6:19 pm

Imaš prav, to dejansko ni sprejemljivo - ampak če volan trese, je nekaj resno narobe z avtom. Meni nikoli volan ne trese.

No, če je službeno vozilo, je najbrž k zjebanoti avta prispevalo tudi to (najbrž delajo z njim kot svinja z mehom, vključno glede servisiranja...)


Vozilo ima 50.000km - redno servisiran.

Kaj pa sklopka? Trese?
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če sep 30, 2010 8:08 pm

simply je napisal/-a:
Imaš prav, to dejansko ni sprejemljivo - ampak če volan trese, je nekaj resno narobe z avtom. Meni nikoli volan ne trese.

No, če je službeno vozilo, je najbrž k zjebanoti avta prispevalo tudi to (najbrž delajo z njim kot svinja z mehom, vključno glede servisiranja...)


Vozilo ima 50.000km - redno servisiran.

Kaj pa sklopka? Trese?
A to mene sprašuješ? Ne, mi ne trese. Če bi mi, to (kolikor vem) pomeni da je potrebna menjava sklopke...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind So okt 09, 2010 11:10 am

peroRS je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=jsxLJQCBDDo

Očitna razlika:
http://www.youtube.com/watch?v=ZsWkbpGs ... re=related :lol:

Pa še TSI "dizel" oops
http://www.youtube.com/watch?v=HHURtm_el70


Hehe... kakorkoli obrneš so vsi smrdljivi ropotajoči traktorji.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr okt 13, 2010 12:42 am

Če kaj trese, je to vztrajnik. Čez sklopko so pa pripombe na nekaterih testih, da je predolga. Ta dvomasni vztrajnik(v kombinaciji s še čim) pa, čeprav so težave z njim, omogoča izredno mirno delovanje, praktično ni čutit vibracij v samem avtu.

1.2 TSI-ja je pa zunaj pri Golfu VI res slišat bolj kot dizla v prostem teku in med (počasnejšo) vožnjo.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr okt 13, 2010 9:08 am

Malachi je napisal/-a:včeraj bil iz radovednosti na testni vožnji 1,6tdi, ker vsi pravite kakšen napredek. Jok!
Mogoče poraba nižja za deci, tišji, uglajen. Zmogljivosti? So čisti dokaz, da papir vse prenese (le končna je pri 1,9 za 1km/h večja). Do 2500 praktično nič, potem zvezno napreduje. Vožnja v 5. prestavi tam 50,60 je vic. Po ovinkasti cesti šaltaš kot b****, skratka polom. Medtem ko 1,9 v 5. začne vlečt od 1500 naprej....
Prostornine ne moreš nadomestit z ničim.


Jok brate, odpade! :D Po mojih opažanjih je glede performans precej več negativnih komentarjev!

Pa kaj jih res muči prostornina pri teh "manjših" dizlih al kaj, da dajejo tak občutek mrtvosti? Recimo 1.5 dCi je tak po mojih izkušnjah, za 1.6 TDI-je pravite isto, pri Kii je precej grajanja (vsaj čez slabšega) 1.6 CRDi-ja in verjetno bi se še kje kaj našlo.

Ne štekam, je problem v prostornini ali v bolj enakomerno razporejeni moči/navoru zaradi "prijetnejše" vožnje?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr okt 13, 2010 9:39 am

Probaj še 1.6 od Fiata, tale je vsaj po grafu in navoru sodeč pred usemi. Kako pa je v praksi pa ne vem.

Nekje v eni temi, kjer je nekdo kupoval Kio 1.6 CRDi sta oba grafa not, in se vidi kakšna velika razika je med crdi in jtd.

V Vsakem primeru pa rabimo grafe recimo starejših 1.9/2.0 dizlov in novejših 1.5/1.6 dizlov, pa bo že precej več jasnega, potem pa kake testne vožnje.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Sr okt 13, 2010 10:31 am

Jaz sem probal GVI 1.6 TDI na testni vožnji in prišel do spoznanja, da je čisto korekten motor. Ustrezala pa mi niso speljevanja, ker v nizkih obratih avto ni potegnil - npr. v križišču. Pa tudi pamet mi govori, da motor z večjo kubaturo ima pri nižjih obratih, ko turbina še ne dela na polno, večjo moč in navor kot motor z manjšo kubatoro.

Tako da sem raje vzel 2.0 TDI, čeprav me je mikal tudi 1,6 TDI 105 KM.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr okt 13, 2010 11:33 am

Malachi je napisal/-a:včeraj bil iz radovednosti na testni vožnji 1,6tdi, ker vsi pravite kakšen napredek. Jok!
Mogoče poraba nižja za deci, tišji, uglajen. Zmogljivosti? So čisti dokaz, da papir vse prenese (le končna je pri 1,9 za 1km/h večja). Do 2500 praktično nič, potem zvezno napreduje. Vožnja v 5. prestavi tam 50,60 je vic. Po ovinkasti cesti šaltaš kot b****, skratka polom. Medtem ko 1,9 v 5. začne vlečt od 1500 naprej....
Prostornine ne moreš nadomestit z ničim.
Evo. Teorija je fajn, ampak glejte kako je očitno v praksi.

To glede prostornine sem jaz ugotovil že pred leti, ko sem bil navajen svojega avta z 1.6 motorjem in 75 KM, pa sem preizkusil manjši avto od svojega, ki je imel 1.3 mašino in uradno kar 85 KM. V obeh primerih bencinar brez turbine seveda.
Lahko da je imel 1.3 motor uradno 10 konjev več od mojega, ampak čutilo se jih je kvečjemu vsaj 10 manj...

Seveda, majhen bencinski motor lahko zelo učinkoviti okrepiš z dodatkom turbine (glejmo odlični 1.2 TSI), ampak če primerjaš motorje ki so ali vsi brez turbine ali pa vsi s turbino, pač ne moreš delati čudežev če ni dovolj prostornine.

BTW, 1.9 TDI (če imaš 77 kW verzijo) pa ne vleče od 1500 naprej - temveč od cca 1200 :D
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr okt 13, 2010 12:27 pm

sonic je napisal/-a:BTW, 1.9 TDI (če imaš 77 kW verzijo) pa ne vleče od 1500 naprej - temveč od cca 1200 :D


Ne vem no, s 130KM se mi še vedno ne zdi, da kaj posebno "vleče" pri 1200, tam nekje s 1500 se da postopoma pospeševat, pri kakšnih 1700-1800 se komaj prav prebuja. Razen če 6-gang toliko vpliva na to...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr okt 13, 2010 12:34 pm

lizard je napisal/-a:Probaj še 1.6 od Fiata, tale je vsaj po grafu in navoru sodeč pred usemi. Kako pa je v praksi pa ne vem.

Nekje v eni temi, kjer je nekdo kupoval Kio 1.6 CRDi sta oba grafa not, in se vidi kakšna velika razika je med crdi in jtd.

V Vsakem primeru pa rabimo grafe recimo starejših 1.9/2.0 dizlov in novejših 1.5/1.6 dizlov, pa bo že precej več jasnega, potem pa kake testne vožnje.


Jebeš tiste grafe. 1.9 tdi 105 ima po tov. podatkih največji navor pri 1900, 1.6 105 pa pri 1500 rpm (pa 5 nm navora v prid 1.9 :lol: ), v vožnji pa se občuti čisto drugače.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr okt 13, 2010 1:18 pm

Sicer je številkam bolj za zaupat kot človeški (subjektivni) zaznavi sile in pospeška, ampak sem zato za vsak slučaj dodal da treba probat v praksi, a očtino ni zaleglo :).
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr okt 13, 2010 1:53 pm

Malachi je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Probaj še 1.6 od Fiata, tale je vsaj po grafu in navoru sodeč pred usemi. Kako pa je v praksi pa ne vem.

Nekje v eni temi, kjer je nekdo kupoval Kio 1.6 CRDi sta oba grafa not, in se vidi kakšna velika razika je med crdi in jtd.

V Vsakem primeru pa rabimo grafe recimo starejših 1.9/2.0 dizlov in novejših 1.5/1.6 dizlov, pa bo že precej več jasnega, potem pa kake testne vožnje.


j**eš tiste grafe. 1.9 tdi 105 ima po tov. podatkih največji navor pri 1900, 1.6 105 pa pri 1500 rpm (pa 5 nm navora v prid 1.9 :lol: ), v vožnji pa se občuti čisto drugače.


No no zavajat pa ne smemo. 1,6 tdi ima 250nm pri 1500-2500. Kar potrjuje naše občutke pri vožnji! Če bi blo pr 1500 potem bi začel vlečt že pr 1200. ;)


Čaki čaki. To ni zavajanje. Če vam pravim da v drugi prestavi šele pri okoli 3000 rpm doseže maksimalni navor :D Mogoče mu res uspe pri 1500 rpm že imeti največji navor, v idealnih pogojih(recimo da dalj časa držiš gas do konca pri 1500 rpm tako, da turbo dobi obrate... Lag ima.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr okt 13, 2010 2:23 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:BTW, 1.9 TDI (če imaš 77 kW verzijo) pa ne vleče od 1500 naprej - temveč od cca 1200 :D


Ne vem no, s 130KM se mi še vedno ne zdi, da kaj posebno "vleče" pri 1200, tam nekje s 1500 se da postopoma pospeševat, pri kakšnih 1700-1800 se komaj prav prebuja. Razen če 6-gang toliko vpliva na to...
Emm, mislim da gre za dva različna motorja. 1.9 TDI je bil narejen v zelo različnih variantah. 130 KM verzija je kolikor vem en 'starejši' TDI, 105 KM je pa novejša. 130 KM ne poznam iz lastnih izkušenj, slišal sem pa da hudo sune pri 2000 obratih - očitno pa je navor med 1000 in 2000 slabše razporejen kot v 105 KM varianti.

Pred par meseci smo sicer debatirali o dizlih nasplošno ter tudi o 1.9 TDI 77kW (105 KM). Tam sem prilepil en link, ga dajem še enkrat:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=2276

Gre za test Škode Octavie, ki ima točno tak motor, test pa je za tole debato zanimiv ker so zraven dali diagram motorja.
Kot se vidi, so krivuljo navora na grafu začeli risati pri 1000 obratih, kjer je navora 130 Nm (že to ni malo, bi rekel), krivulja pa se takoj od tam strmo vzpenja do vrha 250 Nm pri 1900 obratih.
In če še enkrat ponovim izkušnje iz svojega avta - dejansko v nižjih prestavah brez problema povleče že od ene 1200 naprej. Ne samo v 4., tudi v 5. prestavi brez težav od najkasneje 1500 obratov zadovoljivo pospešuje (kako tudi ne, saj ima takrat že preko 200 Nm navora)....
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr okt 13, 2010 2:35 pm

sonic je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:BTW, 1.9 TDI (če imaš 77 kW verzijo) pa ne vleče od 1500 naprej - temveč od cca 1200 :D


Ne vem no, s 130KM se mi še vedno ne zdi, da kaj posebno "vleče" pri 1200, tam nekje s 1500 se da postopoma pospeševat, pri kakšnih 1700-1800 se komaj prav prebuja. Razen če 6-gang toliko vpliva na to...
Emm, mislim da gre za dva različna motorja. 1.9 TDI je bil narejen v zelo različnih variantah. 130 KM verzija je kolikor vem en 'starejši' TDI, 105 KM je pa novejša. 130 KM ne poznam iz lastnih izkušenj, slišal sem pa da hudo sune pri 2000 obratih - očitno pa je navor med 1000 in 2000 slabše razporejen kot v 105 KM varianti.


Govorim o istem motorju čipanem na 130KM, le da ima 5 prestav, sem mislil, da boš takoj dojel, ker sva že sodelovala v takšnih in podobnih debatah o Golfovem 1.9 TDI. :)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr okt 13, 2010 2:47 pm

Kot avtor te teme, zgolj v informacijo, avto se ni kupil ker cena ni primerna :D Ampak vi kljub temu kar veselo naprej debatirajte.
 
Uporabniški avatar
immortal
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Ne maj 22, 2005 8:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a immortal Sr okt 13, 2010 2:56 pm

Kaj si pa kupil, če ni skrivnost. Sam sem pred enako dilemo glede nove Škode Octavie Business.
Hellig Usvart
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr okt 13, 2010 3:11 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Govorim o istem motorju čipanem na 130KM, le da ima 5 prestav, sem mislil, da boš takoj dojel, ker sva že sodelovala v takšnih in podobnih debatah o Golfovem 1.9 TDI. :)
Aja - hja pa si vseeno ne zapomnim vseh debat, hehe. Sori.

AMpak dejasko bi pa rekel ja, da drug menjalnik ter čip pomoje lahko dovolj spremenita značaj motorja oziroma njegovo doživljanje s strani voznika.
Odvisno kako so ti s čipom prerazporedili navor - morda ti sedaj npr. pri 2000 obratih bolj sune kot prej, navor pri nižjih pa so pustili podoben, pa se ti sedaj samo zdi da je v spodnjem območju bolj švoh... kdove, špekuliram.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr okt 13, 2010 3:11 pm

immortal je napisal/-a:Kaj si pa kupil, če ni skrivnost. Sam sem pred enako dilemo glede nove Škode Octavie Business.

Nič, sicer to nisem kupoval jaz ampak sosed. Ampak sva oba mislila da je cena 1.9 tdi ali 1.6 tdi 14.444€, sva spregledala da stane 18.400€. Tista cena velja za 1.2 TSI oz. 1.6 bencinarja.
 
ger_d
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr feb 17, 2010 3:36 pm

Napisal/-a ger_d Sr okt 13, 2010 5:23 pm

ewo grafi omenjenih motorjev...;je pa res da je najbolje testirat v praksi... :)
(žal nism najdu enakih razmerij x-y)
Slika
Zadnjič spremenil ger_d, dne Če okt 14, 2010 2:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov