witboy007 je napisal/-a:Sonic torej se 1.2 tsi splaca vzet avt zaradi tega ker je 7.st?
Torej rocni menjalnik pri tem...pol pa je bolse vzet 2.0tdi dsi 6.st?
Glej... če vzameš ročni menjalnik, je ponavadi vedno 6-stopenjski (razen pri 1.6 TDI).
DSGji so pa 6- ali 7-stopenjski. Razlike v uprabi verjetno skorajda ni, ampak sklopke pri 7-stopenjskem pač ne prenesejo 350 Nm navora, ki ga daje 2.0 TDI, zato ima slednji 6-stopenjski DSG, ki je malenkostno drugače narejen in mora na 60.000 menjati menjalniško olje (pri 7-st. DSG to ni treba), ampak najbrž to ni nekega večjega pomena, pač še ena drobna skrb in strošek več.
Sicer pa se avtomatiko (DSG) splača vzeti enostavno zato, ker je super za vozit. Čisto drugačen občutek, skoraj nič ne vpliva na zmogljivosti in porabo, če včasih vendarle želiš sam šaltati, lahko to še vedno počneš v položaju za tiptronic.
Vožnja je udobnejša in varnejša, nekako bolj luksuzno je vse skupaj.
Pri tvojih letnih kilometrih se vsekakor splača vzeti TSI motor, namesto za 2.0 TDI pa dodatne evre raje nameniti za DSG, pa še precej ti denarja ostane.
dokler je zadeva v garanciji ok. ker če gre kaj po zlu, popravlja se ne, samo menjava; 5000 eur stane; jaz nebi kupil nikoli, ti kakor veš......
Joj spet bučke... Kot prvo, nikjer ne piše da ti bo DSG crknil - najverjetneje ne bo, zakaj pa bi? Lahko se sicer zgodi, kot se lahko zgodi vsakemu od mnogih sistemov v vsakem vozilu, načeloma pa se jaz s tem ne bi obremenjeval (ker v nasprotnem itak nima smisla da sploh kakršenkoli avto kupuješ, če te vedno skrbi kaj gre teoretično lahko narobe...)
Sicer pa imaš sedaj pri VW 4-letno garancijo, tako da imaš vsaj nekaj let malo manj skrbi.