Napisal/-a čikev So feb 12, 2011 1:01 pm
Vidim, da je največja dilema glede motorja; le-tega dobro poznam in lahko precej napišem o njem. Motor je francoski, od PSA grupe (HDI) in je znan kot zelo neproblematičen. Motor se je pojavil kot nadomestilo za starega 2.0 HDI, ki je bil uporabljen predvsem v Peugeotih 206 in 307 ter Citroen Xsari. Tudi kot 90-konjska različica.
Motor gre za svoje konje solidno, najbolj mu zamerim prožnost pod 1800 vrtljaji, tukaj se začne prebujati in potegne že zelo dobro (v skladu s številom konjskih moči, se razume). Motor se najraje vrti okoli 2000-3000 vrtljajev. Ena boljših stvari tega motorja je tudi poraba, ki je sicer še vedno nekoliko višja kot recimo pri DCI-jih, vendar so v nasprotju s temi HDI-ji mnogo bolj zanesljivi. Poraba se, ob normalno vožnji, se razume, vrti okoli 5,6-6,0 litra na sto prevoženih kilometrov. Ob malce bolj dinamični vožnji še vedno ne bi smela preseči 6,5 litra, ob brezglavem norenju pa tako ali tako (skoraj) vsak motor lahko preseže 10 litrov na sto prevoženih kilometrov.
Če prav sklepam, si prej vozil Astra s 120 dizelskimi konjiči? V kolikor ti je bila OK, je precejšnja verjetnost da ti bo tudi 110 konjičev v Focusu dovolj. V kolikor pa si vozil 150-konjsko Astro, bo res bolje da na ta motor pozabiš... Sicer pa je Focus žal že precej star model, navzven sicer še precej svež, a notri bolj bogi. Za 15 tisočakov pa nudi precej. Morda ne bi bilo slabo poseči po katerem od konkurentov, a boš za ta denar težko dobil dizla v tem segmentu (novega seveda). Vsekakor pa opravi testno vožnji in se odloči na podlagi le-te.