King1 je napisal/-a:simply je napisal/-a:Sam bi gledal iz zornega kota kupca osnovnega motorja.
Zanj je TSI odlična izbira.
Tu se strinjam s teboj saj če le nisi tako zahteven je osnova vedno dovolj. V familiji je octavia 2010 letnik 1.2 tsi. Vozi se na šestnajstkah in poraba po okoli 13.000 kilometrih je 6.4l/100km. Problemov nobenih. Vozita jo tako on kot ona pa doma ravno niso sredi mesta. Se pravi kar nekaj zahtevnih vzponov je do njih. So družina in z avtom so bili tudi že na dolgem potovanju in pa kot je @simply povedal nikakor niso pogrešali oz. jim je bilo v pomanjkanje moči.![]()
Ne razumem ljudi, ki kupijo osnovno motorno različico in so potem nezadovoljni z zmogljivostmi in porabo.
Tudi jast tega ne razumem. Že če ne drugega bi me bilo sram priznati, da sem kljub temu, da v večini primerov imaš na voljo testno vožnjo kupil to počasnelo od avta.![]()
Če ti je samo do porabe in delaš dosti km vzami 1.6 TDI, če si bolj občasen in zmeren voznik vzami 1.2 TSI, če si divjak vzami RS.
Torej, TSI je odličen motorček za osnovno izbiro. Malo porabi, upajmo da bo vzdržljiv in to je to. Če bi rad manjšo porabo vzameš TDIja, saj ga dobiš za dobrega 2 tisočaka več. Če ti je 2000 EUR pri vozilu za 15.000 EUR predstavlja velik finančni vložek obe vozili nista primerni zate.
Argumenti, kot so dražje olje pri TDIju, par EUR dražje zavarovanje ne pijejo vode. Če pri vozilu za 15.000 EUR gledaš ali te bo olje prišlo 62 EUR ali 82 EUR. Hm ne vem no.
Se strinjam.
Octavia 1.2 TSI je odlična izbira!
Res je a vendar vedeti moraš kaj kupuješ in kaj pričakovati od avta z tem motorjem.
lp
Ja, če imaš kakšno močnejšo punco (ženo) se lahko kar pripraviš, da boš moral v kakšen hujši klanec malo porint
