Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a Gosic Po okt 24, 2011 6:18 pm

Polo78 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Bi pa samo omenil, da sem si šel Insignio vsaj pogledat, Passata pa še to ne. :twisted:

V bistvu si samo dokazal, kako sam sebe omejuješ...


Joj, kako smo takoj užaljeni. Ne razumem zakaj bi sploh moral iti gledat avto, ki mi že v štartu ni všeč, poleg tega pa je (za moje pojme) še precenjen?! :roll: Očitno smo zate tisti, ki gremo mimo znamke VW omejeni, VAG loverji pa ste zgleda edini pametni in kompetentni v avtomobilizmu. :lol: Sicer pa če ti je kaj v tolažbo, nisem šel gledat niti Hyundai-a i40. S tem, da je bila tu edini a žal tudi odločilen vzrok le previsoka cena.

sašo5 je napisal/-a:ne upa si, kajti bila bi to ljubezen na prvi pogled. =P in potem bi "not padu"...... :D


Hahaha itak, to bo to ja. :lol: :lol: :lol:


Cena Hyundai je res grozna, ampak ko prideš v salon in sprobaš i40, nato pa vse ostale Hyundai modele, imaš občutek kot da so vsi ostali neki pol izdelki.
Ceed ne zadostuje potrebam? :P

Se pa opravičujem za OT.
 
Uporabniški avatar
DIZL_
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe feb 19, 2010 6:46 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a DIZL_ Po okt 24, 2011 6:41 pm

Oba avtomobila sta super sigurno, vendar pa gre moj glas passatu, saj se mi zdi, da je zelo dober avto, z odlično lego in motorjem. Glede porabe pa imam na touranu 2.0 TDI 140 konjev 5,2 izračunano ne po BC-ju. Pa še to glede vw motorjev sem prepričan, da so zadeve po letu 2008 popravili in tudi 2.0 TDI ne crkavajo več (toliko :) )
Slika
VOLKSWAGEN - Liebe auf den ersten Blick
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a Tattoo- Po okt 24, 2011 6:46 pm

Polo78 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Bi pa samo omenil, da sem si šel Insignio vsaj pogledat, Passata pa še to ne. :twisted:

V bistvu si samo dokazal, kako sam sebe omejuješ...


Joj, kako smo takoj užaljeni. Ne razumem zakaj bi sploh moral iti gledat avto, ki mi že v štartu ni všeč, poleg tega pa je (za moje pojme) še precenjen?! :roll: Očitno smo zate tisti, ki gremo mimo znamke VW omejeni, VAG loverji pa ste zgleda edini pametni in kompetentni v avtomobilizmu. :lol: Sicer pa če ti je kaj v tolažbo, nisem šel gledat niti Hyundai-a i40. S tem, da je bila tu edini a žal tudi odločilen vzrok le previsoka cena.

Glede na to, da v vsakem drugem postu poudarjaš (svojo) objektivnost in antiznačkarstvo bi človek pričakoval malo večjo širino misli in duha, kot pa da določen model a priori ne greš niti pogledati...še posebej ko gre za avto, ki se v vseh primerjavah uvršča med (naj)boljše predstavnike svojega razreda! Če ne drugega, ti mogoče ta izkušnja pomaga kdaj razumeti, da samo (nizka) cena ni vedno vse...

In enak komentar bi ti napisal tudi, če bi napisal, da določen model samo iz principa nisi šel niti pogledati...tako da lahko naslednjič svoje izbruhe in obtoževanja o VAG loverjih in podobne neumnosti mirno obržiš kar zase! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2263
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a tomzzi Po okt 24, 2011 7:24 pm

Pa smo spet tam... A se mora res vsaka tema v kateri se vsemogočni VW omeni takole končat? Očitno res ne prenesete kritik...

@Tatto pa saj se ti res ni potrebno toliko "trudit" in dokazovat svoj prav... Pač ne piši in konec debate.

Če ne drugega, ti mogoče ta izkušnja pomaga kdaj razumeti, da samo (nizka) cena ni vedno vse...


To je res... Sem pa mnenja in verjamem, da je še kar nekaj meni podobnih kateri menimo, da pač določen avto ni vreden toliko višje cene za toliko manj opreme. Vsakemu svoje... Passat je precenjen. Dejstvo.
Razložite mi v čem je toliko boljši, da je dejansko vreden vsakega centa več? Prideš z enim kot z drugim na cilj. Le da se v enem voziš s polno opremo v drugem pa z zelo oskubljeno. Ja? In ne mi rečt, da se bom v dražjem velik bolje peljal...

@sašo5
večinoma se strinjam s tabo samo mi pa ta tvoja izjava ni čisto jasna...
a lahko samo nekaj razložiš oziroma svojo trditev utemeljiš?

klima ziher deluje bolje v VW/Audiju-ju, kot v bilo katerem drugem avtomobilu......
:?:

Edit:

pa dost zaj#bancije. Naj vzame kar mu je bolj všeč oziroma tistega v katerem se bolje počuti kar sem že enkrat napisal. Kvari se lahko eden ali drug. Ja? Oba sta pa blizu...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a sašo5 Po okt 24, 2011 8:01 pm

tomzzi je napisal/-a:@sašo5
večinoma se strinjam s tabo samo mi pa ta tvoja izjava ni čisto jasna...
a lahko samo nekaj razložiš oziroma svojo trditev utemeljiš?

klima ziher deluje bolje v VW/Audiju-ju, kot v bilo katerem drugem avtomobilu......
:?:



Prevažam slabi dve destletji izključno v VW / Audi group in sem (ni mi težko priznat) tudi nakašen "fan" te skupine.(kokor mi tudi ni je težko priznat, če je katera stvar v kakem drugem modelu boljša, kot v omenjeni grupaciji, kot sem že ničkolikokrat to navedel za Bmw-jev 2.0 dizel) Ob vsem, sem nekaj iz radovednosti, nekaj iz poslovnih potreb sprobal praktično vse kaj leze in se kotali po cesti, ne glede ali so to novitete ali pa že preizkušeni modeli. Prav v letošnjem letu pa tudi novega Passata(dokumentirano na forumu) ob vsemu drugemu, sem se seveda tudi "hladil" in ugotovil, da je zadeva enakovredna audiju(čeprav moj nima dvopodročne klime, kar je zopet za moje pojme popolna neumnost, imel sem jo v B6 modelu skoraj 6 let in nikoli nisem delil temp. na eni in drugi strani) Tast ima Cruza in klima je naravnost katastrofalna ob vsemu so pa še reže postavljene tako, da leva vedno piha, če ne v telo pa vsaj v roko. Popolnoma enaka zgodba je pri Insigniji, kjer se mi je zdel prehod za stopinjo (iz 23 na 22 recimo) prav brutalen, ob vsem pa še avtomatika neverjetno poviša vrtljaje ventilatorja: pri Vw/Audiju je to skoraj neopazno, pri Bmw-ju pa praktično nič ne zgodi, je potrebno kr 3 stopinje spustit dol. Mercedes je pa tudi neka čudna zadeva, ki se niti naštudirat ne da - lahko povem tudi za primerjavo Sprinter - Crafter, v slednjem dejansko dela tako kot mora....(MB ima še eno bedarijo: ko sveti lučka na stikalu, je klima off - na vseh normalnih zadevah, je takrat kompresor prižgan.............Ostale znake, bi dal v neko povprečnost(Mazda, Ford, Citroen...) oz. bi rekel, da zadeve služijo svojemu namenu

Če napravim povzetek: ko na samem začetku nastaviš avtomatiko pri VW/Audiju le ta dela tako kot mora, pri VSEH ostalih znamkah moraš še lep čas nekaj prčkat in ponastavljat, pa se ti zdi, da nikoli ni prav.........

Kar se tiče pa ledenice, je pa bil od sestre Punto 2003 seveda ročna klima svetovni prvak; ko je pihalo čez reže, si kr videl takšen plavkast snop zraka, kot iz škrinje, ko jo odpremo....
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a Polo78 To okt 25, 2011 7:55 am

Tattoo- je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Joj, kako smo takoj užaljeni. Ne razumem zakaj bi sploh moral iti gledat avto, ki mi že v štartu ni všeč, poleg tega pa je (za moje pojme) še precenjen?! :roll:

Glede na to, da v vsakem drugem postu poudarjaš (svojo) objektivnost in antiznačkarstvo bi človek pričakoval malo večjo širino misli in duha, kot pa da določen model a priori ne greš niti pogledati...še posebej ko gre za avto, ki se v vseh primerjavah uvršča med (naj)boljše predstavnike svojega razreda!


Sem napisal, da mi Passat osebno že v štartu pač ni všeč (oblika in cena). A ko ti kupuješ avto, si greš tudi pogledat vso tisto konkurenco, ki ti ni všeč in kjer ni niti 1% možnosti, da tak avto kupiš? Vidiš, to razumem kot užaljenost, ker češ, Passat je pa ja avto mimo katerega ne smeš... Sicer pa, če tako spremljaš moje komentarje kot trdiš bi tudi vedel, da sem marsikdaj pohvalil kako vozilo iz VAG grupe, nazadnje ravno tule v primerjavi z Oplom kjer sem zapisal, da ima vsak svoje pluse in minuse - a to ni dovolj objektivno zate?

Tattoo- je napisal/-a:Če ne drugega, ti mogoče ta izkušnja pomaga kdaj razumeti, da samo (nizka) cena ni vedno vse...

In enak komentar bi ti napisal tudi, če bi napisal, da določen model samo iz principa nisi šel niti pogledati...tako da lahko naslednjič svoje izbruhe in obtoževanja o VAG loverjih in podobne neumnosti mirno obržiš kar zase! ;)


Iz "principa" nisem šel gledat niti nobenega francoskega predstavnika v razredu, kljub temu da so napram konkurenci precej ugodni. In tu pade v vodo tudi tvoja teorija, da je edini adut le nizka cena. Je ogromna razlika med samo poceni izdelki ter izdelki, ki imajo najboljše razmerje med ceno in kvaliteto. In če slednje avtorju teme ta vidik kaj pomeni, naj sam presodi kateri izmed dveh mu to ponuja v večji meri (oz. povedano drugače ali je Passat vreden toliko več napram Insignii). ;)

Gosic je napisal/-a:Cena Hyundai je res grozna, ampak ko prideš v salon in sprobaš i40, nato pa vse ostale Hyundai modele, imaš občutek kot da so vsi ostali neki pol izdelki.
Ceed ne zadostuje potrebam? :P

Se pa opravičujem za OT.


Offtopic:
i40 je res super avto in vse, le cena je za kake 4-5 tisočakov previsoka. Pro_Ceed pa je odlično odslužil svoje (v skoraj 3 letih nobenih omembe vrednih problemov - crknil je le famozni Siemensov radio), sedaj pa potrebujem večji avto s 5 vrati. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 25, 2011 8:32 am

sašo5 je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:@sašo5
večinoma se strinjam s tabo samo mi pa ta tvoja izjava ni čisto jasna...
a lahko samo nekaj razložiš oziroma svojo trditev utemeljiš?

klima ziher deluje bolje v VW/Audiju-ju, kot v bilo katerem drugem avtomobilu......
:?:



Prevažam slabi dve destletji izključno v VW / Audi group in sem (ni mi težko priznat) tudi nakašen "fan" te skupine.(kokor mi tudi ni je težko priznat, če je katera stvar v kakem drugem modelu boljša, kot v omenjeni grupaciji, kot sem že ničkolikokrat to navedel za Bmw-jev 2.0 dizel) Ob vsem, sem nekaj iz radovednosti, nekaj iz poslovnih potreb sprobal praktično vse kaj leze in se kotali po cesti, ne glede ali so to novitete ali pa že preizkušeni modeli. Prav v letošnjem letu pa tudi novega Passata(dokumentirano na forumu) ob vsemu drugemu, sem se seveda tudi "hladil" in ugotovil, da je zadeva enakovredna audiju(čeprav moj nima dvopodročne klime, kar je zopet za moje pojme popolna neumnost, imel sem jo v B6 modelu skoraj 6 let in nikoli nisem delil temp. na eni in drugi strani) Tast ima Cruza in klima je naravnost katastrofalna ob vsemu so pa še reže postavljene tako, da leva vedno piha, če ne v telo pa vsaj v roko. Popolnoma enaka zgodba je pri Insigniji, kjer se mi je zdel prehod za stopinjo (iz 23 na 22 recimo) prav brutalen, ob vsem pa še avtomatika neverjetno poviša vrtljaje ventilatorja: pri Vw/Audiju je to skoraj neopazno, pri Bmw-ju pa praktično nič ne zgodi, je potrebno kr 3 stopinje spustit dol. Mercedes je pa tudi neka čudna zadeva, ki se niti naštudirat ne da - lahko povem tudi za primerjavo Sprinter - Crafter, v slednjem dejansko dela tako kot mora....(MB ima še eno bedarijo: ko sveti lučka na stikalu, je klima off - na vseh normalnih zadevah, je takrat kompresor prižgan.............Ostale znake, bi dal v neko povprečnost(Mazda, Ford, Citroen...) oz. bi rekel, da zadeve služijo svojemu namenu

Če napravim povzetek: ko na samem začetku nastaviš avtomatiko pri VW/Audiju le ta dela tako kot mora, pri VSEH ostalih znamkah moraš še lep čas nekaj prčkat in ponastavljat, pa se ti zdi, da nikoli ni prav.........

Kar se tiče pa ledenice, je pa bil od sestre Punto 2003 seveda ročna klima svetovni prvak; ko je pihalo čez reže, si kr videl takšen plavkast snop zraka, kot iz škrinje, ko jo odpremo....



Hehe...oča se starajo, pa jih nastavitev klime mantra...pa rahli veterc iz zračnikov jim tudi že smeta...:D:D



Za vrtljaje ventilatorja pri BMW, VAG in Opel se pa strinjam...
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a Badzo To okt 25, 2011 8:50 am

sašo5 je napisal/-a:

Prevažam slabi dve destletji izključno v VW / Audi group in sem (ni mi težko priznat) tudi nakašen "fan" te skupine.(kokor mi tudi ni je težko priznat, če je katera stvar v kakem drugem modelu boljša, kot v omenjeni grupaciji, kot sem že ničkolikokrat to navedel za Bmw-jev 2.0 dizel) Ob vsem, sem nekaj iz radovednosti, nekaj iz poslovnih potreb sprobal praktično vse kaj leze in se kotali po cesti, ne glede ali so to novitete ali pa že preizkušeni modeli. Prav v letošnjem letu pa tudi novega Passata(dokumentirano na forumu) ob vsemu drugemu, sem se seveda tudi "hladil" in ugotovil, da je zadeva enakovredna audiju(čeprav moj nima dvopodročne klime, kar je zopet za moje pojme popolna neumnost, imel sem jo v B6 modelu skoraj 6 let in nikoli nisem delil temp. na eni in drugi strani) Tast ima Cruza in klima je naravnost katastrofalna ob vsemu so pa še reže postavljene tako, da leva vedno piha, če ne v telo pa vsaj v roko. Popolnoma enaka zgodba je pri Insigniji, kjer se mi je zdel prehod za stopinjo (iz 23 na 22 recimo) prav brutalen, ob vsem pa še avtomatika neverjetno poviša vrtljaje ventilatorja: pri Vw/Audiju je to skoraj neopazno, pri Bmw-ju pa praktično nič ne zgodi, je potrebno kr 3 stopinje spustit dol. Mercedes je pa tudi neka čudna zadeva, ki se niti naštudirat ne da - lahko povem tudi za primerjavo Sprinter - Crafter, v slednjem dejansko dela tako kot mora....(MB ima še eno bedarijo: ko sveti lučka na stikalu, je klima off - na vseh normalnih zadevah, je takrat kompresor prižgan.............Ostale znake, bi dal v neko povprečnost(Mazda, Ford, Citroen...) oz. bi rekel, da zadeve služijo svojemu namenu

Če napravim povzetek: ko na samem začetku nastaviš avtomatiko pri VW/Audiju le ta dela tako kot mora, pri VSEH ostalih znamkah moraš še lep čas nekaj prčkat in ponastavljat, pa se ti zdi, da nikoli ni prav.........


Kar si napisal je v večini res. Edino tist preskok iz 23 na 22 v oplu se mi ne zdi brutalen in tudi glede štelanja se mi ni zdelo da je potrebno kaj več dela (v mojem primeru ravno nasprotno - ko boš prebral spodnjih par stavkov ti bo jasno).
Za moje pojme in moje osebne potrebe (poleti mi je dokaj vroče, tudi švicam kot konj) mi bolj odgovarja klima v Insignii.
To pa pove že samo dejstvo da je v insignii klima bila nastavljena na 22 stopinj, v meganu imam 22, v Golfu (imel nadomestnega) in passatu (testna vožnja) pa
sem imel klimo nastavljeno na 19-20 stopinj.
Tudi tu so mnenja subjektivna.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a Marek_ To okt 25, 2011 10:11 am

@sašo5 Morda si ti navajen na delovanje VAG avt. klime in zato moraš vse ostale štelat, da delajo tako kot VAGova. Jaz dobesedno zgubim živce, ko vozim VAGa z avtomatsko klimo. Njihovo delovanje je zame popolnoma anemično, počasi odzivno in nelogično, moraš naredit 20km, da nekaj ustvari. Sploh pa sovražim njihovo neumno usmerjanje zraka, ko leden zrak usmeri vate. Tako, da je prva svar, ko se usedem v VAGa poleti pritisnem AUTO, da vklopi kompresor, zmanjšam temp za 3C kot bi želel, pozimi pa 5C več in usmerim zrak na šipo in noge. Za moje pojme ima najboljše klimatske sisteme Renault, imaš funkcijo Nomral, Fast, Slow, že samo s temi lahko naštimaš delovanje po svojem okusu, ki je še vedno avtomatsko. Z renojem narediš 1km pozimi in je že prijetno ogret, poleti pa hitro ohladi in čeprav je ventilator na MAX voznik čuti minimalni vetrič in vedno vklaplja kompresor po potrebi. V treh letih kar sem vozil Megana sem v njeno delovanje posegel peščico krat. Skratka čudovita.
 
ma_hi
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: To dec 01, 2009 8:07 am
Kraj: Portorož

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a ma_hi To okt 25, 2011 10:31 am

Mislim, da je delovanje in nastavitev klime zelo subjektivna stvar. Sam nikoli ne uporabljam funkcije Auto in vedno imam naštimano tako, da piha samo v vetrobransko steklo.
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a MBtouran Sr okt 26, 2011 9:02 am

Če ne znate uporabljat avtomatske klimatske naprave (pravilno usmerjaej šob) potem ni kriva znamka avtomobila ampak izključno vi.
 
andrejus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Če mar 17, 2011 2:00 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a andrejus Sr okt 26, 2011 9:28 am

Da še jaz na hitro napišem.

Lastil sem si Passata in Vectro (vem, ni Insignia) in moram reč, da je imela Vectra več tehničnih težav, Passat pa prav nobenega. Oba sta bila nova in iste generacije. Vectra je bila boljše opremljena, saj veste vedno je omejitev denar. Overall je bil meni Passat "boljši", čeprav slabše opremljen in z šibkejšim motorjem.

Jaz bi bil kupil mogoče Insigno namesto Mazde 6, samo ima EKSTREMNO malo prostora za dimenzije ki jih ima. Passat karavan ima RES FUL VEČ prostora. Fora je, da Insignia nima prostora ne na sedežih spredaj, ne zadaj ne v prtljažniku. Vse je nekaj "zabarikadirano". To je bil glavni razlog da nisem resno vzel v obzir Insignie.

Če si že zbral ta dva avtomobila potem vzami tistega ki ti je res pri srcu iz bilo katerega vzroka oz poglej tisto lastnost, ki ti je pomembna. Jaz osebno bi gledal kaj dobim za denar. En dober Passat Karavan, navaden brez luksuza stane neto 25-27 k€, sam veš kako Insignio dobiš za ta denar. Moti me pa utesnjenost pri Insigni.

P.S.: Primerjava klime iz nekega fičkota (Corsa, Polo itd) in Passata je pa smešna. Vmes je 5 razredov. To da ima VAG/Audi najboljše klime je zajebancija. Trenutni Pasat bi lahko imel komot inverzno klimo, da tudi greje, če jo ima pol OK, ker moj je ni imel. Takoj menjam vse klime ki sem jih imel za Hondino na Accordu.

Na vectri je bila klima boljša kot od passata, ker je bila dvoobmočna, takrat je bila Passatova še enoobmočna (zaostajali so, kaj čmo). Vectra ni imela s klimo nikoli težav, imela pa je težave z gretjem prostora, ko je bil zunaj hud mraz in si vozil hitro po avtocesti. Passat te težave ni imel.

Edit: O tej klimi moram res še napisat ker so neakteri prismuknjeni na VAGovo klimo. Recimo Mazda 6 sedaj piha topel zrak k nogam in hladnega k obrazu, tako kot je prav. Običajno imaš mrzle noge pozimi in toplo glavo trup poleti. Pri ostalih znamkah nisem zasledil teh lastnosti. A lahko zaradi tega rečem da je klima boljša kot v Passato? Najbrž ne, vendar je zadeva zame TOP, moja žena pa se nekaj pritožuje.

Edit2: Tudi glede porabe moram se oglasiti. Poraba je močno odvisna od načina vožnje. Jaz sem šel na dopust v Dubrovnik in sem imel povprečje Kamnik-Dubrovnik-Kamnik z Mazdo 6 dizel 8,2 l/100km, drugi mazdaši ki so tudi delali take in podobne ture so imeli porabo manj kot šest recimo 5,8 l/100 km. Verjetno je jasno da je razlika odvisna od načina vožnje. Vsi testi pri Pasatu karavan 140 KM kažejo da rabi okoli 6,7 l in ni noben čudež med avtomobili z porabo 5 ali celi 4 l. Lahko da Insitgnia porabi več, bistveno več pa zagotovo ne. Če ima nekdo neko željo in se cjazi 80 kmh, ne pospešuje, cinca ipd pol je poraba tudi na Insigni skoraj zagotovo 5-6 litrov.
Zadnjič spremenil andrejus, dne Sr okt 26, 2011 9:44 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a ban Sr okt 26, 2011 9:36 am

Vsaka klima ki je avtomatska (climatronic) ali celo polavtomatskal (climatic) pri vagu tudi greje. To sem imel že v fabiji, pa je bla letnik 2002! Meni je klima pri VW čisto logična in ne rabiš nobenega štelanja, nastaviš temp. in moč ventilatorja in to je to. če imaš na 22° in je zunaj 30° ti bo pihalo mrzlo, če je pa zunaj 10° ti bo pihalo toplo.
Zadnjič spremenil ban, dne Sr okt 26, 2011 9:46 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a MBtouran Sr okt 26, 2011 9:42 am

Kaj vs elahko prebereš tukaj. Č enastaviš stopinje na 23 bo toplo v avtomobilu če na 18 hladneje kaj tvoj pasat je samo na 18 stopinj pihal ali kaj?? ne razumem. če pa j eugasnjen kompresor klim eipd potem pa spet ni klima kriva da ne dela tako kot more.
 
andrejus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Če mar 17, 2011 2:00 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a andrejus Sr okt 26, 2011 9:51 am

ban je napisal/-a:Vsaka klima ki je avtomatska (climatronic) ali celo polavtomatskal (climatic) pri vagu tudi greje. To sem imel že v fabiji, pa je bla letnik 2002! Meni je klima pri VW čisto logična in ne rabiš nobenega štelanja, nastaviš temp. in moč ventilatorja in to je to.



Ni tako! Obstajajo posebne klimatske naprave (inverzne) ki tudi grejejo. Večina domačih klimatskih naprav lahko tudi ogreva stanovanje, medtem ko večina avtomobilskih ne ogreva notranjosti. Po domače povedano grejejo tako da invertirajo pritisk v izmenjevalcih. Hondina klima na Accordu je začela gret po 5 minutah, Medtem ko Vectra, Passat pa je začel gret šele ko je bil motor topel 15 im več minut.

Drugače pa vse "klime" grejejo, ker uporabljajo topoloto od avtomobila :)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a ban Sr okt 26, 2011 10:00 am

andrejus je napisal/-a:
ban je napisal/-a:Vsaka klima ki je avtomatska (climatronic) ali celo polavtomatskal (climatic) pri vagu tudi greje. To sem imel že v fabiji, pa je bla letnik 2002! Meni je klima pri VW čisto logična in ne rabiš nobenega štelanja, nastaviš temp. in moč ventilatorja in to je to.



Ni tako! Obstajajo posebne klimatske naprave (inverzne) ki tudi grejejo. Večina domačih klimatskih naprav lahko tudi ogreva stanovanje, medtem ko večina avtomobilskih ne ogreva notranjosti. Po domače povedano grejejo tako da invertirajo pritisk v izmenjevalcih. Hondina klima na Accordu je začela gret po 5 minutah, Medtem ko Vectra, Passat pa je začel gret šele ko je bil motor topel 15 im več minut.

Drugače pa vse "klime" grejejo, ker uporabljajo topoloto od avtomobila :)

Mogoče dizli? Moj vw je bencinar in zelo hitro začne gret, imam pa climatronic.
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a MBtouran Sr okt 26, 2011 10:11 am

ban je napisal/-a:
andrejus je napisal/-a:
ban je napisal/-a:Vsaka klima ki je avtomatska (climatronic) ali celo polavtomatskal (climatic) pri vagu tudi greje. To sem imel že v fabiji, pa je bla letnik 2002! Meni je klima pri VW čisto logična in ne rabiš nobenega štelanja, nastaviš temp. in moč ventilatorja in to je to.



Ni tako! Obstajajo posebne klimatske naprave (inverzne) ki tudi grejejo. Večina domačih klimatskih naprav lahko tudi ogreva stanovanje, medtem ko večina avtomobilskih ne ogreva notranjosti. Po domače povedano grejejo tako da invertirajo pritisk v izmenjevalcih. Hondina klima na Accordu je začela gret po 5 minutah, Medtem ko Vectra, Passat pa je začel gret šele ko je bil motor topel 15 im več minut.

Drugače pa vse "klime" grejejo, ker uporabljajo topoloto od avtomobila :)

Mogoče dizli? Moj vw je bencinar in zelo hitro začne gret, imam pa climatronic.


enako.

adac testi klme ne kažejo ravno blestečo hondo accord v tej disciplini
 
andrejus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Če mar 17, 2011 2:00 pm

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a andrejus Sr okt 26, 2011 10:22 am


adac testi klme ne kažejo ravno blestečo hondo accord v tej disciplini


Očitno imajo drugačen okus kot jaz. :) Recimo Vectro so pohvaliali (leta nazaj) da kako dobro klimo ima. Ja klima je lahko dobra, sam avto slabo greje ko je mraz zunaj in ti hitro voziš ????

Glej ne vem. Mani je bila klima do sedaj DOBRA na vseh avtomobilih (Pasat, Vectra, Honda, Mazda) Na Hondi je bilo kul ker je začela gret v 5 minutah (zaradi serijske inverzne klimatsek naprave). Sedaj mi je tud dobro ker Mazda 6 (izrazito) piha topel zrak k nogam, hladnega pa k galvi in trupu. Na Pasatu je pač delala. Bi bilo dobro imeti to inverzno klimo tudi v Passatu in Insigni.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a Polo78 Če okt 27, 2011 11:19 am

ban je napisal/-a:
andrejus je napisal/-a:
ban je napisal/-a:Vsaka klima ki je avtomatska (climatronic) ali celo polavtomatskal (climatic) pri vagu tudi greje. To sem imel že v fabiji, pa je bla letnik 2002! Meni je klima pri VW čisto logična in ne rabiš nobenega štelanja, nastaviš temp. in moč ventilatorja in to je to.



Ni tako! Obstajajo posebne klimatske naprave (inverzne) ki tudi grejejo. Večina domačih klimatskih naprav lahko tudi ogreva stanovanje, medtem ko večina avtomobilskih ne ogreva notranjosti. Po domače povedano grejejo tako da invertirajo pritisk v izmenjevalcih. Hondina klima na Accordu je začela gret po 5 minutah, Medtem ko Vectra, Passat pa je začel gret šele ko je bil motor topel 15 im več minut.

Drugače pa vse "klime" grejejo, ker uporabljajo topoloto od avtomobila :)

Mogoče dizli? Moj vw je bencinar in zelo hitro začne gret, imam pa climatronic.


Če prav razumem, @andrejus govori o klimi, ki greje neodvisno od tega ali je motor avta hladen ali topel. Ker jasno je, da bo pri ogretem motorju vsaka klima "grela", čeprav toplota ne bo prihajala neposredno iz klime.

Sicer ste pa celo znanost naredil iz te klime. Dvomim, da obstaja danes avto v tem razredu, ki bi mu na kakem testu za klimatsko napravo dodelili povprečno ali celo slabo oceno.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Passat vs Insignia

Napisal/-a chan Če okt 27, 2011 12:13 pm

ejsim je napisal/-a:Jaz bi gledal na garancijo in pa servise. Pa ne samo cenovno, ampak tudi sama storitev.. Nadomestni avtomobil (zastonj če je možnost), prijaznost osebja, lokacija servisa, delovni čas..). Je pa seveda odvisno koliko se voziš.. Če delaš samo nekih 10, 15k km letno, pol ti je tudi to vseeno. Če pa delaš po 40, 50k km/letno, pa še kako pomeni. Garancijo pravite, da imata oba sedaj 4 leta.. Okej, pa imata oba neomejene kilometre? Če se voziš npr veliko, ti bo to še kako pomenilo, da ti pri recimo 150 ali 180k km, velja garancija...


Zgornje priporočilo je še eno izmed najboljših. Pogledati je potrebno na različne segmente, kaj določena znamka ponuja ter hkrati tudi povsem osebne preference, kaj se pričakuje od avtomobila.

Z nobenim izmed obeh modelov ni moč zgrešiti, odločilna bi znala biti najbolj testna vožnja ali osebni okus zunanjega dizajna, notranjega počutja ... (čeprav bi v osebnem primeru preVAGal tretji: Škoda Superb, kot boljši Passat =P ).

p.s.: občutki pri delovanju različnih klimatskih naprav so povsem subjektivne narave ter prvenstveno posledica osebne navajenosti. Kljub temu, da si trenutno lastim vozilo iz VAG grupe, z njihovim zadnjim dvoconskim Climatronicom, doživljam ob določenih situacijah živčni zlom pri delovanju klime ter moram za osebne pojme prevečkrat ročno posegati v delovanje. Občasno me spominja na kakšen ameriški model, z že poznanim preveč občutnim curkom hladne klime v pripekajočih mesecih, kjer moram sam nastaviti temperaturo na vsaj 25 st., da bo občutje primerljivo, kot v avtomobilih z "normalno" nastavitvijo pri 21. st.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 18 gostov