rockson je napisal/-a:Kavs je napisal/-a:Dirkalnik,
pa magaerej yugo ali pa seicento z ogromno deli zraven. Sem spadajo tudi feltne. Glej da se vozi na 13 col. Morda se sliši smešno a najdražje so ravno gume in bencin....avto je ko je enkrat kvalitetno izdelan skoraj zastojn (če ga ne razbiješ).
Zdej pa....po mili volji. Sam če boš kupu serijskega za 2.000 ti bo hitro žal......ker ne bo dnara za naprej.
Razumem tvoj point, vendar seicento se zaenkrat ni izkazal na Racelandu, verjetno je za Grobnik še manj primeren. Načeloma je res, da ni vse v konjih, vendar je zadeva vseeno podhranjena.
Kavs je napisal/-a:Če gledaš za raceland potem pa res ni kaj razmišljati:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=5181762
Kavs je napisal/-a:rockson je napisal/-a:Kavs je napisal/-a:Dirkalnik,
pa magaerej yugo ali pa seicento z ogromno deli zraven. Sem spadajo tudi feltne. Glej da se vozi na 13 col. Morda se sliši smešno a najdražje so ravno gume in bencin....avto je ko je enkrat kvalitetno izdelan skoraj zastojn (če ga ne razbiješ).
Zdej pa....po mili volji. Sam če boš kupu serijskega za 2.000 ti bo hitro žal......ker ne bo dnara za naprej.
Razumem tvoj point, vendar seicento se zaenkrat ni izkazal na Racelandu, verjetno je za Grobnik še manj primeren. Načeloma je res, da ni vse v konjih, vendar je zadeva vseeno podhranjena.
Če gledaš za raceland potem pa res ni kaj razmišljati:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=5181762
CupraR je napisal/-a:Je pa 1.8T dražji pri vzdrževanu pri takem špasu. +težka gajba. +ene boljše ploščice, gume, podvozje pa boš sam tukaj spušil 2 jurčka..
Civic je zanimiva alternativa ravno zaradi nizke teže, delov je pa v EU res k dreka. Samo spet za 2jurčka ne boš dobil solidnega 160ps vti-ja..
alanq4 je napisal/-a:156 2.5 V6Avto je dobrga jurja, ostalo daš v q2 diff, bremze in podvozje. Strgaš dol 100kg pa gas.
Denis89 je napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5373208&show=1![]()
![]()
Denis89 je napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5373208&show=1![]()
![]()
rockson je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Je pa 1.8T dražji pri vzdrževanu pri takem špasu. +težka gajba. +ene boljše ploščice, gume, podvozje pa boš sam tukaj spušil 2 jurčka..
Civic je zanimiva alternativa ravno zaradi nizke teže, delov je pa v EU res k dreka. Samo spet za 2jurčka ne boš dobil solidnega 160ps vti-ja..
Se strinjam z napisanim. Za težo sem že jaz hotel napisati (po občutku), ampak potem nisem, ker nisem imel dejanskih tež. Je pa že samo pri ceni gum razlika med 15" in 17".
Civic 1.6 ali 1.8 VTI bi sploh bila zelo dobra izbira, če bi avto moral uporabljati tudi za daily avto. Pa kot sem že nekje na začetku teme zapisal - zvok pri teh avtih mi je res fenomenalen.
Čakej, ti oz. vi ste mel doma tako 1.8T kot VTI - bi lahko napisal kej o primerjavi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov